Xaero Mesaj tarihi: Şubat 14, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 14, 2016 Dün aracı ustama götürdüm 120 bin bakımı falan yaptırdım. Bana abi müsait oldugunda manifold ve enjektör temizliği yapalım arabaya falan dedi. Nedir ne değildir bilmiyorum ama arabadan bi şikayetim yok. Araştırdığım kadarıyla faydalı birşeymiş ama yaptıranlar varmıdır aramızda? http://pics.tdiclub.com/data/517/Intake_Manifold_Cleaning.pdf
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 14, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 14, 2016 Selam, Keyfe keder yapılmaması gereken bir işlem. Bir anda enjektörlerin işemeye başlayabilir. Saygılar.
Rotweiler Mesaj tarihi: Şubat 14, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 14, 2016 Bahsi geçen parçalar çok fazla kurum bağlıyor atık egsoz gazları ve yakıttaki pisliklerden mütevellit. Yararlı bir işlem ancak para'nın dediği gibi gelişigüzel yapılmaması gerekiyor. Araç 120'e dayandıysa tabii, bi bakmakta fayda var. Yalnız parçalar çok hassas parçalar, dikkat etmek lazım.
Xaero Mesaj tarihi: Şubat 14, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 14, 2016 paramecium said: Selam, Keyfe keder yapılmaması gereken bir işlem. Bir anda enjektörlerin işemeye başlayabilir. Saygılar. Daha önce CarbonClean yada herhangi bir katkı kullanmadım. 10.000 km falan önce de Würth Enjektör Temizleyici atarak 900 Km durmadan uzun yol yaptım. Faydasını gördüm gibi geliyor ama tam emin değilim. http://shop.wurth.com.tr/?sayfa=product/artikel&artikel=5861011150028+++12 Bu ustalara ne sorsak pat diye yapalım edelim diyorlar kanser oluyorum yetkili servistekilere bile güvenmiyorum.
Xaero Mesaj tarihi: Şubat 14, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 14, 2016 Vay arkadaş neler varmış ya. http://www.fordclubtr.com/forum/topic/229378-emme-manifold-temizli%C4%9Fi/
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 15, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 15, 2016 Selam, Şimdi şöyle bir olay var: Bu motor çalışan bir makina. Valfler yataklarını güzelce belirlemiş, enjektörler fıslıyor falan. Böyle bir işleme ihtiyaç duyup duymadığı ilk önce enjektör basınçlarını kontrol ederek belirlemek gerekli. Eğer enjektörlerden birinde basınç düşükse temizlik ile o tıkanıklığı açabilirsin. Fakat, bu temizlik işlemi sonrası bazen o valflerin oturma yüzylerinde boşluklar çıkmaya başlıyor. Motor kompresyon sıkıntısı yaşamaya başlıyor falan. Veya enjektörler pulvarize olarak değil de daha iri taneli olarak yakıt gönderiyor. Kısaca ortalık fena karışıyor! Bu tarz bir işlemi, motor ile oldukça fazla km yaptığında, motoru yaptırmadan önce son çıkış olarak kullanmakta fayda var. Benim Scenic II şu an 200k km ve Scenic III ise 100k km oldular. Daha böyle bir işlem yaptırmadım. Saygılar.
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 15, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 15, 2016 Selam, Uygun olmayan yağ, kötü yakıt, sık değişmeyen hava filitresi gibi etkenlerle bu sonucu almak doğal. Yeni nesil diesellerin yağlarının olduça kaliteli olması şart ve DPF'e de uygun olmalılar. Saygılar.
Xaero Mesaj tarihi: Şubat 15, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 15, 2016 Bende pek taraftarı değilim zaten arabaya gayet düzenli olarak yetkili serviste orjinal parçalarla bakımını yaptırıyorum. Dediğin gibi önce bi kontrol ettirmek lazım enjektör basinclarini falan ona göre hareket etmekte fayda var
Dragonfire Mesaj tarihi: Şubat 15, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 15, 2016 nedense başlığı görünce hiç araba ile değilde jeotermal sistemin manifold ve enjektörleri geldi aklıma. Boileri devreye aldılarmı acaba temizlik için hangi ekibi çağırdınız yardımcı olalım demeye geldiydim.
Komodo Mesaj tarihi: Ekim 22, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2017 Peki bu enjektör temizleyicilerin (benzinli için) bir yararı var mı? Araç birkaç kere durduğuğumda devir düşüşü yaptı dalagalanma gibi. Bi zararı yoksa würth enjektör temizleyici kullanayım diyorum?
ginaly Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Bi bogaz kelebegi temizlettir bence once
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Selam, Bence de boğaz kelebeği ilk sırada olmalı. Saygılar.
Komodo Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 2006 c200 komp. 95.000 de araç boğaz kelebeği temizletmek daha riskli olmaz mı enjektör temizleyici kullanmaya göre?
Phillamon Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Komodo said: Araç birkaç kere durduğuğumda devir düşüşü yaptı dalagalanma gibi Ya bu olay bende de oluyor kırmızı ışıkta falan durunca. Araç stop edecekmiş gibi oluyor, devir düşüyor baya bi. Sonra bir anda toparlıyor kendini 1300 devire falan çıkıp geri 900 civarına dönüyor. Yolda giderken herhangi bir sorun yok ancak ışıkta vs. durunca böyle yapıyor. Önerilerinize açığım. Saygılar. Araç: 2006 Toyota Avensis, Benzinli
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Selam, O işlem oldukça basit bir işlem. Az buçuk kendin bile yapabilirsin. Gaz kelebeğinin oradaki valf kirden dolayı takılma falan yapabiliyor, sen de onu temizliyorsun. Saygılar.
Öne çıkan mesajlar