senko Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 ayrica bizim omrumuz yeni api yeni teknoloji ogrenmekle geciyor yeni api geldi diye aglamaya baslamasin lutfen game devler hemen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lancelion Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 dota vulkan akiyor, mis. artik temiz temiz vulkanla yapsinlar oyunlari da linux'da da oynayalim rahat rahat. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 zaten en bastan beri valve'in vulkan icin bu kadar ittirmesinin nedeni gaben amcanın steam machine sevdası. ms'i dx'den vazgecirip, vulkanı standart hale getirebilirse steam machinesin direk onu acılır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borastus Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 ms'ın dx'ten vazgeçmesi zor çünkü - xbox oyunları artık pcde de çalışacak - oyunları kendi store'undan indireceksin - dx12 sadece windows10 da çalışacak. - yani tamamen windows ve productları temelli bir ekoya geçiş var. ancak - eski agresif ve rakibini yok sayan mantaliteleri yok. steam i destekliyoruz demişlerdi, windows içine bash falan gömdü. .net i linux e açtı falan. - outlook, word falan ilk başta iosta güncelleniyor. sonra android en son windows phone. - bizim bir ekomuz var ama diğer ekolardan da gelin mantığı daha ön planda. dx ile vulkan a eşit seviyede davranır diye tahmin ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 yıne de ms dx eskisi gibi ittirmiyor, vulkan eger standartlasırsa bir noktada elbet geri adım atması gerekebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 bombilo said: su cumle cehaletten baska bir sey degil. Vulkan is derived from and built upon components of AMD's Mantle API, which was donated by AMD to Khronos with the intent of giving Khronos a foundation on which to begin developing a low-level API that they could standardize across the industry, much like OpenGL. oku öyle gel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 o cumlenın hıc bı yerıne amd avantajlı demıyo. ayırca daha khronos nedir ne degildir bilmezken burada wikiden okuduklarına su avantajlı bu degil diye karsılastırma yapman cıdden komik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 kronos da kronos, kimse kim ulan bana ne. adamlar amdnin kendi geliştirdiği şeyi temel alıp üstüne geliştirmiş işte daha neyi tartışıyoruz. amdnin bok gibi hardwarei olmasaydı avantajı olabilirdi, her şekil avantajlı demem yanlış olmuş evet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Seni doveriz bebe. Otur assa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 cahille ugrasılmaz derler o hesap. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 kes lan valkun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 zaaaaaaaaaa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 lamer hıh....................................... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Artariel Mesaj tarihi: Temmuz 13, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 13, 2016 vulkan gerçekten development açısından daha kompleks opengl 2-3-4'te texture yükleyip kullanmak için glgentexture bind parametreleri ver gltex2d bi şeyler daha sonra glusetexture ile kullanıp shadera yolla veya pixed pipeline çiz. işin bitince gldeletetexture şimdi yüklemek için ayrı bi command buffer, kullanırken ayrı, silerken ayrı oluşturuyosun. command buffer yaratırken yüz elli tane parametre veriyorsun anlamlarını veya önemlerini o an için bilmediğin. kısmetse çalışıyor ama neden çalıştığını çok da bilmiyorsun. şimdi içinde winapi gibi yüz tane bilinmez şeyler varken elindeki architecture'ı buna nasıl uydururum onu düşünüyorsun. daha taze olduğu için vulkan 1.5 çıksa acaba elimdeki şeyler patlar mı diye düşünüyorsun. veya bir gpu firması kıllık çıkarıp biz o extensionı supportlamıyoruz der mi onu düşünüyorsun. hepsini geçtim en eski 2012 gpularını destekleyebiliyorsun mimarilerinden dolayı. şimdi marketi geniş tutacam diye eskiyi supportlamak istesen birden fazla grafik api kullanacaksın projede. indie için tam bir çıldırma noktası bu mevzu. opengl 3 en azından eskiyle yeni arasında tam bir orta noktaydı ama zamanla ciddi işler çıktıkça yetersizliği kanıtlandı ya da opengl driverları hep dandik oldu. ben şimdi tek bir vulkan kodu yazıp gönül rahatlığıyla her desteklediklerini iddia ettikleri gpu'da çalışacağından emin olamıyorsam neden böyle bir risk alayım ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Artariel Mesaj tarihi: Temmuz 13, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 13, 2016 yine de şerefsizce marketing ve driver hilelerinden dolayı nvidia falan almayı düşünmüyorum artık. rekabeti çöpe atan, aptal sdk'larıyla oyunları başka gpular için çöpe çeviren agresif hamlelerinden bıkkınlık geldi artık sıradan bir müşteri olarak. async compute mevzusunu gpularına dahil etmemekteki bu ısrarlarını hala anlamış değilim. seneye zen cpular çıkıp eğer beklentilere yaklaşık bir performans sağlarsa komple amd'ye geçiş yaparım kasayı upgrade edeceğim zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 13, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 13, 2016 Said no gamer ever. Amd 2003te falan iyiydi bi ara o zaman bile surucu sorunu yasiyodun lan 10kusur sene olmus Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2016 nvidia bir seriye surucu destegini biraktiginda o seri direk cakilir hale gelir oldu. amd nin bu sorunu yok. surucu ve performans olarak geriden baslasa da eger karti uzun sure degistiremeyenlerdenseniz bir sonraki nesiller ciktiginda bile performansi ciktigi donemde kapistigi nvidia serilerine kiyasla ayni stabilitede devam ediyor. bunu kepler gpu rezaletinde gorduk. 780ti gibi daha cikali bir sene olmayan kart nvidia nin bir onceki konsol nesli icin donanim ve driver tweakledigi ortaya ciktiginda ve kepler kartlarin hepsi (780gtx ve ti lar dahil) cop oldugunda ayni nesil amd kartlar yasina oranla stabil performanslarina devam ediyordu. keplerlerin gerisinde kalan kartlar artik benchmarklarda onlerindeydi. ama tabi 2 nesil gectikten sonra amd nin stabilitesi ancak 4 yil falan ekran karti degistirmeyen adamin isine yarar. 2 yilda bir upgrade yapiyorsaniz bir faydasi yok. ama nvidia nin ahlaksizligini gormek acisindan olumlu bir olay tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar