bingildak Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 bizim projenin müşteri hizmetleri tarafını revize etmek için kurgu üzerinde çalışıyorum. genel hatlarıyla kafamda mevcut ve süregelen deneyimle bir şeyler mevcut ama biraz da piyasadan fikir almak istiyorum. iyi customer supporttan kasıt telefonla veya live chat ile aldığınız destek değil. offline olarak, site üzerinde "yardım" veya "müşteri hizmetleri" gibi alanlara girdiğinizde FAQ gibi olan yapılar. kafanızdaki soruyla ilgili sizi hızlı bir şekilde yanıta ulaştıran yapılar. örnek olarak ayakkabı aldın, sorun çıktı. adamların telefon hattı veya mail hattına direkt ulaşamıyorsun veya ulaşmaya gerek duymuyorsun. sitesine girdiğinde aradığın sorunun yanıtına hızlı ve sorunsuz bir şekilde ulaştığın tarz siteler arıyorum. amazon, hb'da hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum, supporta direkt ulaşmak zordur. telefon numarası veya mail adresi olarak. onun yerine sizi sorunun tanımına ve otomatik cevaplara yönlendirir. tr'de işleyiş biraz daha farklı. siteler genelde müşterinin internet cahili olmasından dolayı ana sayfaya telefon numarası koyar. her şeyi call center ile entegre götürmeye çalışıyor vs. vs. ben daha çok müşteriyi elinden tutup, step by step support hattından götüren siteler arıyorum. bu tarz sitelerden alışveriş yaptıysanız ve paylaşırsanız çok makbule geçer. amazon fln çok ruhsuz bu konularda. text based, excel tablosu gibi yönlendirmeleri. daha böyle görselli, albenili bir şeyler arıyorum örnek teşkil etmesi için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 kocaman bi arama kutusu koyup sorununuzu buraya yazin deyip sonra aramalarla alakali sonuc dondureceksin. Google gibi. Yapabilecegin en guzel sey gelen aramalari index'leyip kim nasil aratmis, ne sonuc dondurmusuz seklinde bir log tutmak ve farkli ya da sacma aramalarda da duzgun sonuc dondurmeyi hedeflemek. Onun disinda bu arama kutusunun hemen altina apple'in support sayfasindaki gibi bisey yerlestirmek gerek bence. Kisi kocaman kutucuklar gorecek, oradan tiklaya tiklaya sorununu bulacak. Bilal'e anlatir gibi'nin kutulu versiyonu bi nevi. Bu arada Amazon ve Apple support'a ulasmak inanilmaz kolay. Contact sayfasina girdigin an ara beni ya da arayayim seni diyebiliyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 arama kutusu çok iyi aslında ama annelere olmuyor işte. ileri yaş grubu artı kadın olunca sıkıntı. apple'a bakayım, nasıl aklıma gelmediyse, tam o şekilde bir şey tasarlamam gerek bilale anlatır gibi büyük büyük görselli fln. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Ben de olmasam... batmisti isletme dsfs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 haudıuas çok güzel butik işletmeler ve siteler buluyorum ya araştırmalarda http://www.hardgraft.com/ buradaki ürünler ve site tasarımı http://www.luhsetea.com/ site tasarımı, konsept fln inanılmaz iyi butik iş yapıyorsan böyle yapacaksın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 apple resmen aklımda olanı yapmış ya tasarımcıyı buraya salayım direkt Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ren Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 spotfy'ın support iletişim formu dayamıyor mesela. ilk girdiğimde account sildirme gibi iletişim gerektiren sorunum olduğu hâlde bi' afallamıştım lan hani diye? sonra zekâm sayesinde about'a girip contact form'u bulmuştum.(lol) şimdi top solutions'larda sol altta var gerçi "how can i contact.." diye, onu kaldırırsan ya da abik bir sekmeye koyarsan kimse tıklamaz. https://support.spotify.com/us/ ki onda bile aşamalardan geçiriyorlar, teyzeler kaybolur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 sanalmarketim, gittigidiyor birde. gittigidiyor ciddi bilale anlatır gibi anlatıyor. Ama tabi her proje spesific olduğu için adım adım kayıt tutup havuz oluşturmak en mantıklısı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 bingildak said: haudıuas çok güzel butik işletmeler ve siteler buluyorum ya araştırmalarda http://www.hardgraft.com/ mallar iyiymis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Maedhros Mesaj tarihi: Ekim 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2015 herkes zendesk kullanıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar