Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Planetbase


Norak

Öne çıkan mesajlar

yok bos oturan olmuyorda butun sistem birbirine baglı oldugu icin biri patlayinca zincirleme gocuyor direk, ac mutsuz hasta vs calismiyor calismayinca uretim olmuyor uretim olmayinca tamir yemek vs yapilmiyor adamlar gene ac kaliyor asdf, tam dengeli yapmak zor baya. robotlar onemli bide millet olurken onlar calisiyor.

2. gezegeni actim 25 kisiyle, bunu az daha oynyayip ona gecicem sanirim.

http://i.imgur.com/SZvzX9a.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

patch falan geldi 2 tane,

2. gezegendeyim, ilk gezegeni monolith falanda dikip terkettim. Burda daha az disaster ama daha cok enerji problemleri var 2 gun ruzgar esmiyor falan, solar da %50 calisiyor.

self sufficient olup first aid ve spare uretmeye basladiktan sonra eger cok talihsiz bir meteor falan olmazsa gerisi geliyor managementi iyi yaparsaniz:

baslayinca hemen etrafa bakin bazen ufak oluyor bolge kayalik falan hep, birbirine bagli 2-3 genis arazi varsa cok daha iyi, kazara gece falan baslarsaniz direk new game.

control room ve alarm seyi yokken solar flare falan gelince airlocklari hemen kapamak en iyisi.

surekli bir insaat hali olmayacak, adamlari birakin 2dk default islerini yapsinlar yada dinlensinler :p

binalari gereksiz seylerle donatmayin, bosa malzeme harciyor kimse kullanmadigi icin, tek bir yemek makinasi 10 kisiye yetiyor mesela.

tum farm, control ve craft binalari priority yapilmali.

high maintenance gereken hic bir bitkiyi yapmadim simdiye kadar, oburleri yetiyor.

nufus cok degilse buyuk capli trade yapilmayacak kesinlikle herkes isi gucu birakip esya tasiyor cunku, airlock da ufak oldugu icin kapida yigilma oluyor, en iyisi trade gemisi geldikce 3-5 satmak.

trade ile satilan recipeler alinmadan us buyutulmeyecek, gm foodlari en son alin, ilk enerji binalari sonra farm ve depo vs.

eger colonist ve visitor siparisiniz yoksa ama gemiyle visitors gelirse onlar terorist. istediginiz colonist vs geldikten sonra kapatin, yoksa surekli geliyor birileri.

biraz gelisip prestige arttikca ussun ana girisi en az 2 airlock ve buna bagli security control room icinde sadece 5-6 guard seklinde olsun. geri kalan control room isleri icin baska yere baska bi tane yapin.

ilerde yardim isteyen gemilerden "large group" olanlar eger yeterli kaynak vs yoksa almayin kesinlikle, 20 kisi falan geliyor cunku.

airlock u uzatmak icin ufak depo ve icinde sadece agac olan ufak farm yapin, bunu buyuk yaparsaniz oksijen gg.

bazi odalar tek baglantili, bunlari koselere kenarlara ilistirin yoksa surekli binalarin yerini degistirmek durumunda kaliyorsunuz genisledikce.

gerekli recipeleri alip self sufficient olduktan sonra ufak binalari yavastan en buyukleriyle degistirin ufak ufak 33243 bina oluyor yoksa ama fersah fersah yayilmadan da yapmak mumkun gayet.

bolca energy storage binasi. az panel ve turbine, cunku spare parts sadece bunlar icin gerekiyor, ne kadar az olursa o kadar iyi, zaten en buyuklerini alinca 3-4 tane yetiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kaede said:

Content hemen bitiyor mu banished gibi


slm simdi 2. gezegen endgamedeyim, yapacak bina ve alinacak teknoloji vs bitti.

nufusu arttirma ve uydudan yardim isteyen gemilere vs yardim etmece, trade ve arada bir gelen teroristleri falan olduruyoruz endgame olarak
bunlari yaptikca prestige artiyor buda disardan gelen gemilerin gelis hizini azaltiyor daha cabuk geliyor gemiler.

90 kisi nufus ve 50 civari robot var, iyi planlama ile nufusu 400 e kadar cikarmak mumkun. 4 tane patch geldi simdilk mevcut buglari falan temizlediler genel olarak.

http://i.imgur.com/ho1guAD.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

onceki sayfadakilerin ustune sunlar:

self sufficient olana kadar biraz sans isi, kritik bir adamin kafasina meteor duserse gg olabiliyor en bastan. yada maden ve bundan metal yapan odayi yapmadan verilen kaynaklar biterse gene gg. ilk basta pil ve su haric hersey ufak olsun.

kaynak oldukca surekli pil yapmak gerek bide solar ruzgardan daha iyi.

onun disinda problemlerin hemen hicbiri kendinden kaynakli olmuyor, yemek yapmiyorlarsa mutsuzdur yeterli biologist yada yeterli bitki yoktur vs hep baska birsey oluyor genelde. medic/guard haric adamlari hep ayni sayilarda tutunca dengeli oluyor genelde.

cogu oyundaki sunu yikayimda yenisini yapayim seyi burda islemiyor herseyden iyi stok yoksa, kaynaklar bir anda bitiyor cunku, once yenisini yapıp sonra yikmak lazım.

solar flare, firtina vs icin control room/alarm yokken hemen hizi degistirip airlocku kitlemek gerek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

radarla gelen gruplardan daha terorist ciktigini gormedim ama belli olmaz tabi.

grubun boyutu onemli kabul ederken, large dedigi grup 20 kisi geliyor ihtiyaci olan kaynagi tuketip gidiyor yada hastalarsa ve yeterli hastane yoksa yarisi telef oluyor asd


o yuzden stokta yeterli malzeme yoksa daha ufak gruplari alin iceri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 ay sonra ...
Planetbase Madruga Works firması tarafından geliştirilmiş ve 16 ekim 2015 tarihinde steam mağazasında yerini almıştır. Oyunumuz bir grup bilim insanının yeni bir gezegene giderek orada koloni kurmasını konu alıyor. Yeni gezengende hayatta kalmaları ve yaşayabilmeleri için bir mekan oluşturmak da bize kalıyor. Oyun simülasyon tabanlı olduğu için hayatta kalma öğeleri oldukça gerçekçi olmuş. Koloninizdeki canlıların yemek, moral, uyku, hastalık gibi ihtiyaçlarının karşılanmanızın yanı sıra hammadde üreterek yeni yapılar dikiyor ve koloninin gelişmesini sağlıyorsunuz. Eğer koloninizin refah seviyesi iyiyse yapacağınız iniş pisti (Landing pad ) ile yeni insanların koloninize gelmesini sağlıyorsunuz.

Oyunun detaylı rehberi için
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...