paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 Selam, [ukalalık] Eğer 8v ibaresi motor hacminden ve tip kodundan sonra konulursa valf anlamına bürünür. [/ukalalık] Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 paramecium said: VW ailesi terbiyesizlik edip endirekt tip olan iTPMS kullanıyor; ayıp! Saygılar. Porscheler direkt olcuyor o da VW:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shaklaban Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 ben kış lastiklerini çatı arasına koydum. güneş almıyorlar ama sonuçta sıcak oluyor, inş özelliklerini kaybetmemişlerdir. winter is coming sdfds. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 Ben petrol istasyonlarindaki cihazlara guvenmedigimden cubuk tipli basinc olcerlerden aldim eski tip. 4 psi a kadar fark gordum cihaz ile benim olcum aleti arasinda. En guzeli kompresorun olacak, kalibrasyonlu bir manometresi olan tabanca ile kendin basacaksin. Cunku bazen 4 psi cok sey farkettiriyor hem konfor hem surus hem de lastik omru acisindan. Bi de rot ayarlarini da hatirlatalim. Duzensiz lastik asinmasi olusmasini istemiyorsak benim tavsiyem en gec her 15 bin km bakiminda rot ayarlarini da yaptirmak en guzeli. Balans ayari da tabii ki onemli yine. Direksiyonda darbe hissedildiginde direk balansa kosmak lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 Shaklaban said: ben kış lastiklerini çatı arasına koydum. güneş almıyorlar ama sonuçta sıcak oluyor, inş özelliklerini kaybetmemişlerdir. winter is coming sdfds. Cok ekstrem sartlar olmadikca bisey olmaz. Lastigi bozan sicakliktan kadit o asfalttaki 40+ dereceleri bulan sicaklik ve surtunmeden dogan ekstra sicaklik vs. O da oyle 1 yazda olmuyor zaten. Bikac yaz kis gecisi yasayinca bozuluyor. Ama cati arasinda farelere yem olmasin ona dikkat et. Severler o tarz seyleri kemirmeyi sgxhdhfh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici orc_lord Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2015 Michelin Primacy HP kullanmıştık bir süre ömrünü doldurduktan sonra lastikçinin de tavsiyesi üzerine GoodYear EfficientGrip Performance'a geçtik. Açıkçası yakıt tüketimine olumlu katkısından sessizliğine kadar başta tabii ki performansından oldukça memnunuz. Tavsiye edilir :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Selam, Ben işyerinde basıyorum havayı. O tarz bir tabanca aldım ama ı-ıhh. Kalibreli değiller : Azcık fazla basıp sonra istediğim basınca düşürüyorum ben. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 paramecium said: Sen -GEd sana sesleniyorum- servisten/kitapçıktan aracın için uygun kışlık kombinasyonunu öğren. Zincire uygun bir jant+lastik combosu söyleyecekler. Her kombinasyonda zincir kullanman mümkün olmuyor çünkü ;) Bakıcam kitapçıkta yazıyor. Zincirim yok ve zincire gerek olmuyor genelde. Her yer duz ve genelde sağlam tuzlama oluyor her havada. jantta bırseye dıkkat etmek gerekıyor mu :=) Birde R16 ve R17 arasında bir fark oluyor mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Selam, Fark derken :S Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 16 ve 17 radius. çap yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 yani baya fark ediyor sdfs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 16 lastikleer daha ucuz jantlar da oyle. Jant lastik takimi alabilirsin sadece 17 lastik takimi fiyatina Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 niye kış lastiği alıyor insanlar anlamıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pascalnouman Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Ben hep 50 liralık lastik takıyorum etkilenmiyorum ^_^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Kis lastigini yan sanayi alsaniza abi ya da kumho falken dunlop falan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Kış lastiği şart çünkü o yüzden alıyoruz sdf. İzmir gibi bi memlekette yaşıyorsan 4 mevsim gider ama yılda bikaç hafta sıfırın altını gören iller için şart. Ayrıca bizim araç kamyonet olduğundan zaten yol tutuş konusunda problem çıkarmaya yatkın arkası boş olması nedeniyle. Bir de kış lastiği kullanmazsak tehlikeli sulara kulaç atmış oluruz. Ki ticari geçtiği için yasal yükümlülüğü saymıyorum bile. KIş ya da yaz lastiği farketmez, yan sanayi ya da bilindik marka olayına girmeyin. Açın testleri ona göre alın. Lastik başına 40 lira oynamıyor tüm markalar arasında. En azından iyisini alın az daha verip. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 bir daha guzel gozukuyor diye standart disi jant ebati alirsam beni #@$@#$@#$@$. saygilar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Ahaha, herkes 500 liraya lastik alırken sen 1000 lira ödersin :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 lastiklere baktım şimdi 225/45 R 17, Typ Pirelli Cinturato P7 allseason m+s, alimunyum jant yavastan baslıyım bır kış lastiği bakmaya. Gene 17 inc alırım herhalde. 16 mı 17 mi derken aynen esh in dediği şeyi merak ediyordum. Fiyat vesaire farklar nedir diye Alimunyum jantın iyi görüntüsü dışında eksisi artısı nedir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2015 iyi balans tutar, daha mukavim olmasi lazim birde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2015 Alasim jant daha saglam stabil ama daha agir olursa da yakiti arttirir direksiyon pompasini zorlar falan. Gerci rotasyonel agirliga mi ne giriyo jant cok da bi onemi yok standart arabada Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2015 Yani standart araclarda gorsellik disinda 17" in hicbir anlami yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2015 Selam, Alüminyumun en büyük derdi darbe/çizilme anında aldığı hasar neticesinde oksitlenmesi. Güzel bakmak gerekli. Sac jant dediğin mereti kumlatıp boyatmak kolay :) Benim kışlıklar siyah sac ve kapak bile almadan kullanıyorum. Eğer kullandığınız araç yüksek hızlara çıkabilecek güçteyse mecburen daha büyük lastik çapı için büyük jant'a geçiyorsunuz. Ayrıca taban ölçüsünü de genişletip tutunmayı arttırıyorsunuz. 16" ile o çaplara çıkayım dediğinizde de kamyonet lastiği takmış gibi veya SUV kullanıyor gibi oluyorsunuz. Bence ~110mm yanak kalınlığı ideal. Daha kalın olduğunda salınımlar artıyor, ani manevralarda sıkıntı çıkartabilir ama konforu olumlu etkileyeceği gerçek. Daha ince olunca da at arabası kullanıyormuş gibi olunabiliyor. @Namessar Abi üreticilerin de eşşekliği demek istiyorum. Octavia'da 205/55R16 varken, Rapid'de 215/45R16 :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vivavale Mesaj tarihi: Eylül 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2015 selam tatildeyim bu aralar, babanın aracına bakım yapayım dedim, baba emekli umrunda olmuyor araç. neyse bi göz atayım dedim lastikler gitmiş, yanaklar vs. yarılmış hep, sertleşmiş lastik baya. fazla km yapmıyor araç, corsa zaten modeli. bilemedim petlas alınır mı, lokasyon iskenderun yani 7/24 yaz diyebilirim. direk yaz lastiği alıcam öncei lastikler starmax, memnunum diyodu, ben de direk petlas a gittim aynı üretim çünkü, petlas takalım dediler. bir de lastik konusu sabitlense fena olmaz aslında. takibi daha iyi olur gibi. tişikkirler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2015 Selam, Petlas dedi! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar