Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

*SPOILER* Matrix:Reloaded *SPOILER* Sadece filme gidenler tartismak icin girsinler

FiXxXeR

Öne çıkan mesajlar

heh kendi kendini haklamışsın zaten arcane, teşekkür ederim beni zahmetten kurtardın.. :)

fixxxer'a:

"Kimse yanitlamamis o kurtulan adam daha once smithin ele gecirdigimi? Hani Neo yu oldurmek isteyen?"

birkaç kere yanıtlandı, evet o adam.

ve bütün the one olayı da kahinin palavrası, o da ortaya çıktı filmin sonunda. the one olayı kahinin dediğiyle sınırlı değil yani. neo'nun o dereceyi de aşması gerekli matrix'i yenebilmek için..[hline]Police: You at the window! Drop your weapon and place your hands on top of your head!
Arnie: trrritotitaritotitaritotitaritotitaritotitaritotitaritotitaritotita!!!
Police: That's a minigun!!!
Star dublajli Police: Lanet olsun ne biçim silah bu böyle??!!!
Sosyal ağlarda paylaş

said:
UrZa, 17 May 2003 01:44 tarihinde demiş ki:

Neo'nun kılıçlarla baltalarla dövüştüğü varlıklar ne?
Fransız Lavuğunun dediği gibi onlar eski byte'lar:) Espri tabi:)
onlar vampir ve kurt adamlarımız.

ne yani neo şimdi vampir ve kurtadam larımı dövdü adam aşmış uhae[hline] iki kere iki döört. üç kere üç dokuuz. beş kere beş onbeeş. yedi kere iki ondöört..
- hayrola cevat aabi naapıyosun yahu!?
- üç kere yedi yirmibiir... evrim geçiriyorum benjamin.. tabi tabi.. altı kere altı yirmi altıı.. bi dakka yoksa otuz altı mıydı??

KinGpiN®
Sosyal ağlarda paylaş

Ok enter the matrixi bitirince sonunda bir trailer cikiyor revolutions in traileri. Bir bolumde neo ve smith yine dovusuyorlar. Neo it ends tonight diyor ve orda morpheusu gosteriyorlar 'he fights for us' diyor..
3. filmde bana gore neo ile gercek dunyadakiler kapisacak yani kavga edecekler neo cekip gidecek gibime geliyor.
Yada suda olabilir yukarda yazdigim gibi smith ve neo artik connected ler yani neo belki belki dusuk bir ihtimal smithin kodundan aldi. Yani onlardan biri oldu sadece bir teori:)[hline]a.k.a. Sharez
Give me the strength to be what I was and forgive me for what I am.
Sosyal ağlarda paylaş

bence gayet iyiydi. İlkinden daha çok beğendim. action olayını geçtim zaten direk. soru işaretleri bırakması bence hoş. 3. filmde çözülür herşey rahatlarız. ayrıca dans sahnesini çok beğendim.

malkoçoğlu benzetmesine: sanırım ilk filmde matrixte yapılabileceklerin hayal gücüyle sınırlı olduğu söyleniyordu. sınırları kafasında yok edince uçuyor kaçıyor dağıtıyor.[hline]Chucky
Belgarionn Riva the Cabby of the HUN
Atillabey the Polearmsman of the HUN
Dantess the Noob Assasin
Sosyal ağlarda paylaş

"iki matrix var" hadisesi kesin değil yukarıda tartıştık..[hline]Police: You at the window! Drop your weapon and place your hands on top of your head!
Sosyal ağlarda paylaş

Architect: Hello Neo

Neo: Who are you?

Architect: I am the Architect. I created the Matrix. I have been waiting for you. You have many questions and although the process has altered your consciousness you remain irrevocably human, ergo some of my answers you will understand and some of them you will not. Concordantly, while your first question maybe the most pertinent you may or may not realize it is also the most irrelevant.

Neo: Why am I here?

Architect: Your life is the sum of a remainder of an unbalanced equation inherent in the programming of the matrix. You are the eventuality of an anomaly which despite my sincerest efforts I have been unable to eliminate from what is otherwise a harmony of mathematical precision. While it remains a burden deciduously avoided it is not unexpected and thus not beyond a measure of control. Which has led you inexcerably here.

Neo: You haven’t answered my question.

Architect: Quite right. Interesting, that was quicker then the others.

Neo: Others? (What others? How many? Answer me)

Architect: The Matrix is older then you know. I prefer counting from the emergence of one integral anomaly to the emergence of the next. In which case this is the sixth version.

Neo: Then there are only two possible explanations, either no one told me, or no one knows.

Architect: Precisely, as you are undoubtedly gathering the anomaly is systemic. Creating fluctuations in even the most simplistic equations.

Neo: Choice, the problem is choice.

Architect: The first matrix I designed was quite naturally perfect; it was a work of art, flawless, sublime. A triumph equaled only by its monumental failure. The inevitability of its doom is apparent to me now as a consequence of the imperfection inherent in every human being. Thus, I redesigned it, Based on your history to more accurately reflect the varying grotesqueries of your nature. However I was again frustrated my failure. I have since come to understand that the answer eluded me because it required a lesser mind a mind less bound by the parameters of perfection. Thus the answer was stumbled upon by another, and intuitive program, initially created to investigate certain aspects of the human psyche. If I am the father of the matrix, she would undoubtedly be its mother.

Neo: The Oracle

Architect: Please, as I was saying she stumbled upon a solution whereby nearly 99 percent of all test subjects accepted the program as long as they were given a choice, even if they were only aware of the choice at an unconscious level. While this answered function it was obviously fundamentally flawed thus creating the otherwise contradictory systemic anomaly. That if left unchecked might threaten the system itself, ergo those that refuse the program while the minority if unchecked would cause an escalating probability of disaster.

Neo: This is about Zion

Architect: You are here because Zion is about to be destroyed. Its every living inhabitant terminated, its entire existence eradicated.

Neo: *beep*

Architect: Denial is the most predictable of all human responses. But, rest assured, this will be the sixth time we have destroyed it. And we have become exceedingly efficient at it. The function of the One is now to return to the source allowing a temporary dissemination of the code you carry reinserting the prime program after which you will be required to select from the matrix 23 individuals, 16 female 7 male, to rebuild Zion. Failure to comply with this process will result in a cataclysmic system crash killing everyone connected to the matrix. Which, coupled with the extermination of Zion will ultimately result in the extinction of the entire human race.

Neo: You won’t let it happen, you can’t. You need human beings to survive.

Architect: There are levels of survival we are prepared to accept. However the relevant issue is whether you are ready to accept the responsibility for the death of every human being in this world. It is interesting reading your reactions. Your 5 predecessors were by design based on a similar predication a contingent affirmation that was meant to create a profound attachment to the rest of your species facilitating the function of the One. While the others experienced this in a very general way your experience is far more specific, Vis a vie love.

Neo: Trinity

Architect: Apropo, she entered the matrix to save your life at the cost of her own.

Neo: No

Architect: Which brings us at last to the moment of truth, wherein the fundamental flaw is ultimately expressed and the anomaly revealed as both beginning and end. There are two doors, the door to your right leads to the source and the salvation of Zion, the door to your left leads back to the matrix to her and to the end of your species. As you adequately put, the problem is choice. But we already know we you are going to do don’t we? Already I can see the chain reaction the
Sosyal ağlarda paylaş

Allah razı olsun senden, dur bir okuyayım da iyice hazmedeyim.. :)

mimar amca süper bir karakter, şüphesiz karizmanın doruk noktası. adam matrix'i yapmış, vaşovski biraderler araklamış ondan :lol:

ekleme: amma çetrefilli anlatıyor adam be, uykumu alıp tekrar okuyacağım ama anlayabileceğimden emin değilim yine de. kodu çözmek bu kadar kolay olsa herkes yapardı zaten :-p

fakat şimdi hangi kapıyı seçmiş oldu ya? benim beynim bulandı orada kavrayamadım..[hline]Police: You at the window! Drop your weapon and place your hands on top of your head!

[Bu mesaj Sam tarafından 17 May 2003 04:38 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

Birsey aklima takildi bir teori urettim gibi birsey. Simdi zionda Neoyla konusan adam(adini unuttum gece ruyayi gordukten sonra cikiyo disari onu goruyo konusmaya basliyorlar makine dairesine giriyorlar)
Orda adam bizim makinelere makinelerinde bize ihtiyaci var diyor ve konusuyor birkac sey soyluyor yeniden o sahneyi izlerken aklima takildi.
5. matrixin secilmis kisisine ne oldu? O 28 kisiyi secti ve zion devam etti dimi?
Peki bu amcamiz makineleri ovuyor iste su bu diyor. Peki bunun eski secilmis kisi olma ihtimali varmi? Filmde secilmis kisiye ne oluyor soylemiyor.
Belki bu amca eski secilmis kisiydi ve o kapilardan birini secti ve hersey bitti yeniden basladi boyle birsey oluncada sunun farkina vardi makinelerin bize bizimde makinelere ihtiyacimiz var.
Ne diyosunuz?[hline]a.k.a. Sharez
Give me the strength to be what I was and forgive me for what I am.
Sosyal ağlarda paylaş

fixxxer ilginç bir teori, akla yatmayacak gibi gelmedi bana. councilor hamman'ın sadece öylesine o konuşmayı yaptığını sanmıyorum..[hline]Police: You at the window! Drop your weapon and place your hands on top of your head!
Sosyal ağlarda paylaş

o amcamın bikaç yüzyıl yaşında olması gerekir harelde öle bişi olursa..

walla ben pek yazıyı tekrar okudum ama hiçbişi halen oturmadı. Zionı 6. yokedişimiz olacak ne demek ya?
yap boz oyunu falan mı oynuo bunlar? gercek dünyadan bahsetmiyor harelde bu architect amcam..ya da yalan sölüyo herif walla..
darmadagan etti herseyi.
Sosyal ağlarda paylaş

morpheus: millet robotlar bize saldirmak uzere, savas cikacak
millet: Oo baba dansedelim o zaman ya, savas cikacakmis! Muzik! Davullar!

bu neydi ya!! bunun uzerine bir de gereksizce neonun cillop popsunu gosterdiler iyi mi? iyi.

filmin en iyisini monica bellucci seciyorum bu arada.
Sosyal ağlarda paylaş

mimar amcanın söyldiklerinin çoğu yalan olabilir, kahin de doğruyu söylemedi üstelik güvenilecek kişi gibi gösterilmişken.

adamlar dövüş koreografisi gibi karakter gelişimini de anime'ler gibi yapmışlar, esas iyi ya da doğru sanılanlar kötü ve yalancı sanılıyor. ben en sonunda ajan simit'in de iyi bir karakter olacağından şüpheleniyorum. neo'ya bir yardımı dokunacak belki matrix'i yoketmede, aynen gollum'un frodo'ya yardım etmesi gibi..[hline]Police: You at the window! Drop your weapon and place your hands on top of your head!
Sosyal ağlarda paylaş

said:
deviL, 17 May 2003 04:52 tarihinde demiş ki:
morpheus: millet robotlar bize saldirmak uzere, savas cikacak
millet: Oo baba dansedelim o zaman ya, savas cikacakmis! Muzik! Davullar!

eheh çok iyiydi

ama ırak'ta kafalarına bomba düşerken dansedenleri de unutmayalım, tümüyle atmasyon değil yani. morpheus'un dediğini de kumandan lock diyordu, milletin paniğe kapılacağını düşünüyordu. morpheus "berserk'e geçelim babalar, kesseler acımaz" dedi.. :)[hline]Police: You at the window! Drop your weapon and place your hands on top of your head!
Sosyal ağlarda paylaş

hayır smith daha güçlü değil, (neo hepsini dövdü, smith eskisinden güçlü değil sadece daha fazla. twin'ler keser mesela onların hepsini ya da 'only-read' hale getirilmiş yeni ajanlar. :) dünyadaki milyar insanı kopyalasa smith yine haklar neo onu) neo'nun gücünü istiyor. yani 'yüzüğü'. :) o yüzden ilk karşılaştıklarında formatlamaya çalıştı onu. neo de sonra morpheus'a "daha önceki gibi hissettim. bu ölümdü" tarzında bişiler söyledi.

smith o gücü elde etse matrix'i de sallamayacak. ben aslında en çok matrix'in onu nasıl yeneceğini merak ettim. aynı anime gibi, alt seviye kötü adam daha büyük gücü eline geçirir ve başkötüyü harcar..[hline]Police: You at the window! Drop your weapon and place your hands on top of your head!
Sosyal ağlarda paylaş

birisi beni canlandıracak bile olsa kafama bir kurşun yiyip beynimin duvara yapışmasını istemem doğrusu, hoş bir tecrübe olduğunu sanmıyorum.. :)

beni şaşırtan ve açıklanmayan bir noka önceki filmde ajan simit'in tokat manyağı yaptığı morpheus ve bucak bucak kaçan trinity bu filmde upgraded ajanlarla bile dövüşür olmuş, hatta haklayacaklardı neredeyse. onlar o gücü nasıl elde etti? neo gibi değiller ama çok daha güçlüler. ajan simit duvar kırıyordu, upgraded ajan (agent thompson'mış sanırım, keşke biraz daha derinleştirselerdi karakteri) araba parçalıyor v.s. bir vurdu mu ikiye ayrılmaları gerek yani..

bir diğer merak ettiğim de ikizler ne oldu? yine hayalet olup kurtuldular gibi gözüktü ama öyle kaldı orası..[hline]Police: You at the window! Drop your weapon and place your hands on top of your head!
Sosyal ağlarda paylaş

baya hoşuma gitti :)

zion ya afrikada bi ülke yada morpheus bütün eşi dostu akrabaları toplamış oraya ( otopark mafyası gibi herifler istila etmiş zionu )
özellikle dans sahnesinde etraf zenci doluydu :)
ya siyah oldukları için dikkatimi çekti yada cidden baya bi zenci eleman var zionda

ayrıca dans sahnesini begendim bende
bana anarchy online hatırlattı nedense ehe[hline]Prince"Kazuyama" Cratty

je suis la et ailleurs
je n'ai plus rien
je deviens folle
je m'abandonne

Sosyal ağlarda paylaş

bence o seks sahneside gayet gerekli yani, insanlarin matrix disindada ayni turde birbirleriyle kontak kurduklari, hele arkalarinda o delikler falan varken, genede insan olduklarini kanitlayan birsey o sahne kesinlikle olmasi gerekliydi

ya parmaklari ile iliskiye giren bi neo ile trinity vardi ise matrix disi dunyada?[hline]
Sosyal ağlarda paylaş

agent smith in o keci sakalli adama matrix de dokunup kendini kopyaladiginda, o adam gercek hayattada kotulesip hatta neo yu oldurmeye kalktigindan sadece, gercek hayattan matrixe degil, matrixtende gercek hayata etkilesim var, bence bu matrix ici matrixin bi diger kaniti

sonra trinity olunce, 5. matrixde yani gercek hyayat olarak bildigimiz zion da, kalbi durmustu, ama neo 6. matrixde [smith, kahin in oldugu] onu yasatarak bizim gercek hayat bildigmiz yerdede yasamasini sagladi

ayrica 23 adam secmeside 7. generation zion un kurulmasi yani herseyin bittigi 7. matrixin kurulmasi gerektigini belirtiyor

"Denial is the most predictable of all human responses. But, rest assured, this will be the sixth time we have destroyed it. And we have become exceedingly efficient at it. The function of the One is now to return to the source allowing a temporary dissemination of the code you carry reinserting the prime program after which you will be required to select from the matrix 23 individuals, 16 female 7 male, to rebuild Zion. Failure to comply with this process will result in a cataclysmic system crash killing everyone connected to the matrix. Which, coupled with the extermination of Zion will ultimately result in the extinction of the entire human race."

yani neo koda geri donuyor, yeni matrix, yeni insanlar zionu kuruyor tekrar insanlar kurtariliyor

savas cikmadan onceki davul sahneside moral vermek icin ufak propogandamsi bisey, hadi %20 si asker olsa geriye kalan %80 kadin daha mi moralli olucak siginaklara gidip, gemilere silah tasirken, hele hele morpheus un aklinda savasin bitme ihtimali varsa[hline]
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Infeqted, 17 May 2003 12:00 tarihinde demiş ki:
bence o seks sahneside gayet gerekli yani, insanlarin matrix disindada ayni turde birbirleriyle kontak kurduklari, hele arkalarinda o delikler falan varken, genede insan olduklarini kanitlayan birsey o sahne kesinlikle olmasi gerekliydi

ya parmaklari ile iliskiye giren bi neo ile trinity vardi ise matrix disi dunyada?[hline]

Öyle valla :)

Bence bu adamlar 3. filmi yayınlamazsa hemen bi çok insan çıldırır :) Baksanıza ilk günden kafamızda oluşan ? lerine.. Meraka :)[hline]ben imza neyin bilmem
parmah bassam ?
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...