Suark Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 yaklaşımım doğruymuş olm bi kere dalga geçionuz ama sucuk ekmek ne kadar oldu koymuş işte oraya :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 en hizlisi Cabuk VPN. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodless Mesaj tarihi: Şubat 17, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2015 senko said: ha bi de cout var tabi cout printf'ten daha yavaştır yapısı itibari ile cout kullanmamak gerekir diyebilir miyiz özet olarak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borastus Mesaj tarihi: Şubat 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2015 gerçekten programda yavaşlık hissetmedigin sürece böyle performans tricklerine girmene gerek yok bence öncelik kod sadeliği düzgün yapı falan olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Şubat 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2015 cout bildigimiz stream degil mi arkadaslar amnezi mi geciriyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2015 Bloodless said: senko said: ha bi de cout var tabi cout printf'ten daha yavaştır yapısı itibari ile cout kullanmamak gerekir diyebilir miyiz özet olarak? hocam yine tasarladigin yazilima bakar RTOS ustunde kosan embedded bir sisteme hazirliyorsan, evet cout ve operator overloading'lerden kacinmak lazim hatta ve hatta bisi bastirilcaksa, bufferlanip bastirilmasi daha makul, cunku I/O'yu ne kadar az mesgul edersek o kadar baska aritmetic/logic islem yapilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2015 diger taraftan iostream kutuphanesinin de avantajlari var kullanimi kolay herseyden once, printf'teki gibi ozel karakterlerle ugrasmazsin kullanacagin yere gore extend edebilirsin, teori'de printf de extent edilir ama bir oop yapisi olmadigindan, cout'un esnekliklerini gostermez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anason Mesaj tarihi: Şubat 21, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 21, 2015 gcc 4.8.2 ubuntu 14 kusur sonuclari c++ codu: real 0m0.140s user 0m0.008s sys 0m0.033s c codu: real 0m0.122s user 0m0.003s sys 0m0.034s Bence bu fark, windows kutuphaneleriyle ilgili bir durum olabilir. Kaldi ki, c++'i c'ye gore hiz disinda her seyde kullanabilirsiniz, kaldi ki hiz su modern dunyada, heralde en son karsilacaginiz problem. Bunu bu arada 7 sene yari-iletken cip sirketlerinde calismis bir kisi olarak soyluyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
monoscope Mesaj tarihi: Şubat 21, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 21, 2015 javascript daha hızlı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Artariel Mesaj tarihi: Şubat 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2015 windows'ta microsoft c++ runtime şeysi overhead yapıyodur belki. neyse Ansi C FTW Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rahan Mesaj tarihi: Şubat 25, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2015 cout << matris[i][j] << "t"; bu satir aslinda iki function call; ilk function call da matris[i][j] degerini basiyor ikincisinde tab karakterini. soyle de acik yazilabilir; ostream& c = ( cout << matris[i][j] ); c << "t" Asil mevzu surda bence; cout << endl; bu satir printf muadili gibi tek function call ama iki islem birden yapiyor. once stream'e linefeed basiyor sonra stream i flush ediyor. yani 200 defa ayri ayri ekrana boyama islemi bekliyorsun. muhtemelen de en cok zamani alan bu. cout << "n"; seklinde kullansan bir miktar hiz kazanman gerekir. senko said: hocam yine tasarladigin yazilima bakar RTOS ustunde kosan embedded bir sisteme hazirliyorsan, evet cout ve operator overloading'lerden kacinmak lazim hatta ve hatta bisi bastirilcaksa, bufferlanip bastirilmasi daha makul, cunku I/O'yu ne kadar az mesgul edersek o kadar baska aritmetic/logic islem yapilir. cout tek bir printf call uyla yapabilecegin seyi 4-5 call ile yapabildigin icin performance penatly var ama cout yavas diye cout tan kacinmayin bence. once kodu cout la yazin sonra kodu "profile edin" profile sonunda performans sorunu yaratiyorsa cout tan printf e gecirin. zira printf nispeten hataya daha acik. ne demis atalarimiz; "premature optimization is the root of all evil" operator overloading sadece syntactic sugar. ha kendi sinifina .add(const MyClass& right) diye metod yazmissin ha += operatorunu overload etmissin. runtime da zerre kadar farki yok. embedded sistemlerde templateler cok sevilmez. o da memory footprint i arttirdigi icin. ne yaptiginizi biliyorsaniz o da cok problem degil. Borastus said: Aha c tokatlar ki performans konusunda acemi c++ developeri vs. pro c developeri elinde belki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar