Bloodless Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 C++C Merak ettiğim bu atama işlemi sırasında oluşan neredeyse 2 katı zaman farkı nedendir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 iki dilide bilmiormda coutla printf aynı mı? değildir diye tahmin ediyorum. printf sanki daha çok şey yapabilen komplike versionu olabilir. fonksiyonların açık hallerını koyabilrimisin buraya? ordan yürüyelim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Yurumeye surdan baslayabilirsin Suark'cim. http://www.gnu.org/software/libc/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 yukarda operator overloading yapiyorsun o biraz süre arttırır biri gcc ile biri g++ ile derleniyor bu biraz süre arttırır birinde c kütüphaneleri kullanırken diğerinde c++ için kullanıyorusn, bildğim kadarı ile linker'larda farklı (emin değilim) 2 kütüphanein derlenmeye katılma süreleri farklı en büyük farkı operator overloading oluşturuyor ama, diğerleri teorik farklar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodless Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 şimdi denedim printf kullanarak cpp derledim gerçekten yakın sonuçlar veriyor. Peki cout'u bu kadar yavaş kulan nedir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 ha bi de cout var tabi cout printf'ten daha yavaştır yapısı itibari ile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Bloodless said: şimdi denedim printf kullanarak cpp derledim gerçekten yakın sonuçlar veriyor. Peki cout'u bu kadar yavaş kulan nedir? orda cout'u çıkardığında operator overloading yapmaktan da vazgeçiyorsun dediğim gibi asıl hız kaybını oo yaşatıyor sana. neden cout yavaş dersen bak bu printf'in asym'si main: @ @main @ BB#0: push {lr} ldr r0, .LCPI0_0 ldr r2, .LCPI0_1 mov r1, #2 bl printf mov r0, #0 pop {lr} mov pc, lr .align 2 @ BB#1: bu da cout << için @ @main @ BB#0: push {r4, r5, lr} ldr r4, .LCPI0_0 ldr r1, .LCPI0_1 mov r2, #6 mov r3, #0 mov r0, r4 bl _ZSt16__ostream_insertIcSt11char_traitsIcEERSt13basic_ostreamIT_T0_ES6_PKS3_l mov r0, r4 mov r1, #2 bl _ZNSolsEi ldr r1, .LCPI0_2 mov r2, #2 mov r3, #0 mov r4, r0 bl _ZSt16__ostream_insertIcSt11char_traitsIcEERSt13basic_ostreamIT_T0_ES6_PKS3_l ldr r1, .LCPI0_3 mov r0, r4 mov r2, #14 mov r3, #0 bl _ZSt16__ostream_insertIcSt11char_traitsIcEERSt13basic_ostreamIT_T0_ES6_PKS3_l ldr r1, .LCPI0_4 mov r0, r4 mov r2, #1 mov r3, #0 bl _ZSt16__ostream_insertIcSt11char_traitsIcEERSt13basic_ostreamIT_T0_ES6_PKS3_l ldr r0, [r4] sub r0, r0, #24 ldr r0, [r0] add r0, r0, r4 ldr r5, [r0, #240] cmp r5, #0 beq .LBB0_5 @ BB#1: @ %_ZSt13__check_facetISt5ctypeIcEERKT_PS3_.exit ldrb r0, [r5, #28] cmp r0, #0 beq .LBB0_3 @ BB#2: ldrb r0, [r5, #39] b .LBB0_4 .LBB0_3: mov r0, r5 bl _ZNKSt5ctypeIcE13_M_widen_initEv ldr r0, [r5] mov r1, #10 ldr r2, [r0, #24] mov r0, r5 mov lr, pc mov pc, r2 .LBB0_4: @ %_ZNKSt5ctypeIcE5widenEc.exit lsl r0, r0, #24 asr r1, r0, #24 mov r0, r4 bl _ZNSo3putEc bl _ZNSo5flushEv mov r0, #0 pop {r4, r5, lr} mov pc, lr .LBB0_5: bl _ZSt16__throw_bad_castv .align 2 @ BB#6: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borastus Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 array boyutunu ilk 1x1 yap bence. sonra 100x100, 1000x1000 yapınca elde ettigin rakamlar arasında büyüme oranından array'ın etkisini çıkarabilirsin. gerçekten arrayden kaynaklanıyorsa matrix elemanlarına erişim süresindendir. he bir de cout ettirme mesela ne degisiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 kabaca bakarsan 5 kat fazla register'a gir çık yaplıyor. nerden baksan x2 x3 yavaşlık yaratır bu da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodless Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 o satırları comment line haline getirdiğimde sonuçlar hemen hemen aynı çıkıyor. Sorun cout muş :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Ya olm dursaniza, daha Suark'i yurutcektik. =) Neyse saka bi yana hemen her dilde isinize yarayacak bi trick vereyim. stdout'a neyle yazarsaniz yazin farketmez, surekli yazdiginiz surece hep yavaslicak o application. Haliyle output'u buffer'layip en son isiniz bitince ekrana bastirmak en optimum cozum. Bu sekilde degistirirsen print kismini muhtemelen ayni surede calisacak iki app de + kuvvetle muhtemel oncekinden cok daha kisa surecek calismasi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 aynen o yüzden bufferedStream'leri seviyoruz java'da thread safe değillerdir ama, ona dikkat. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Editor Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 C++ ile zoru başarmışsın hizli olunması gereken yerlerde biz C++ kullanıyoruz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borastus Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Aha c tokatlar ki performans konusunda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Editor Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 tokatlarmı ? ıhh tokatlamio özellikle x64 te c++ akiyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Baslayacak gibi gorunen tartismayi destekleyecek kadar uzmani degilseniz hic baslatmayin plz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Editor Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 YALANMI ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 naptirdigina gore degisir iki dilin de guclu/zayif noktalari var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 hıza katkısı yoktur ama main fonksiyon birinde int dönerken diğerinde void. obviousı bleirtmek istedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Yalan zira dilin seviyesi ne kadar dusukse o kadar hizli calisiyor temel fonskiyonlari. Isin icine bi de OOP kismi girince karsilastirmak anlamsizlasabiliyor. Genel olarak development kolaylastikca hizdan feragat ediyosun desem de olur sanirim. Editor said: YALANMI ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodless Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 işin içine classlar girince ciddi bir işlem ağırlığı oluşuyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fizban Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Abov Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 En hizlisi java. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pulkas Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 kimse pythonu salmamis. go faster faster ... http://codegolf.stackexchange.com/questions/26323/how-slow-is-python-really-or-how-fast-is-your-language Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Editor Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 bak o linkte ne çıkmış sonuç :D C. 7.5s by @ace. C++. 1s by @Stefan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar