Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WoW fos çıkacak gibi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
uo'nun en önemli avantajı, freeshard'larda kendi arkadaşınızla maceraya atılmaktı..
uo'nun arabirimi, bu tarz arkadaş maceralarında, ao, swg, lineage gibi oyunlardan çok daha iyi.
sonuçta:
-üstten bakıyorsunuz. arkadaşınızın yazılarını ve arkadaşlarınız takip ederken zorlanmıyorsunuz. alttaki chatboxa konsantre olmanız gerekmiyor.
-lineage vb türevlerindeki xp olayı yok. sadece skill kasıyorsunuz. yaratığa vurdukça skilliniz gelişiyor.
ancak lineage vb türevlerinde, grup olduğunuz an, saçma sapan bir xp bölünmesi durumuyla karşılaşıyorsunuz, normalde 1000 xp alacağınız yaratığı, 2 kişilik grup olarak öldürürseniz, 10xp gibi birşey geliyor, sıkıcı oluyor..

uo'nun bu kadar başarılı olmasındaki etken, izometrik görüntü (chatbox yok) ve garip gurup xp yerine normal skill sistemi kullanılmasıdır..

said:
Suark, 10 Temmuz 2004 14:54 tarihinde demiş ki:
Pvp İcin arena olacakmıs..oyunun burdan fos oldugu belli ne yanı ben bır elf kızına tecavuz etmek ıstesem yapamıcakmıyım?


bunu hangi oyun sağladı ki?

said:
Durlag, 10 Temmuz 2004 17:20 tarihinde demiş ki:
UO güzel oldugu icin mi yıllardır oynanıo?

Geniş , skill based(cok fazla skill) ve beleş oldugu icin olmasın ?

+1[signature][hline]iyi kötü çirkin

[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 28 Temmuz 2004 12:27 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
bence de xp sistemi yerine skill sistemini tercih ederim ben de xp sistemi çok saçma level atlama olayları flm...[signature][hline]Metal Gear Solid 3 : Snake Eater
Rigel from Infinity
Patroclus from Eclipse
Mesaj tarihi:
Yıllarca uo daoc bilimum mmorpg yi oynamış biri olrak. lvl sistemi bence çok saçma en iyisi skill sistemidir diyorum. ama bide yukarıdaki bi arkadaş ben istediğim elf kızına tecavüz edemeyecekmiyim demiş +1. ben bu oyunda diğer oyunlarda olan şeyleri beklemiyorum. ben bu oyunda Yenilik bekliyorum.
Mesaj tarihi:
Dedikleriniz çok saçma. Elf kızına tecavüz edemeyince oyun fos çıkmaz. Eğer öyle bir düşünceniz varsa her oyun fos çıkıyor demektir. Bir oyunun fos çıkması için vaad edilen şeylerin yapılmaması gerekir. Ben hiçbir yerde Blizzard yetkililerinin elf kızına tecavüz edebilirsiniz dediğini duymadım, görmedim.[signature][hline] Aşk ve pilav böceği

555, 13 Temmuz 2004 12.30 tarihinde demişki:
Ben birşey düşünmüyorum, zaten istesemde düşünemiyorum.

555, 1 Temmuz 2004 00.01 tarihinde demişki:
Ben tavuğun en çok pirzolasını severim.
Mesaj tarihi:
tecavüz olayı sadece bi benzetme olsa gerek, yani diğer oyunlarda olmıyan bişiyi bekleme arzusu :). ama wow bunu fazlasıyla veriyo sanırım. xp sistemi istemiyenlerde gidip diğer skill tarzı lvl olaylarına geri dönebilirler kanatimdeyim. sonuçta daha beta aşamasında olan bir oyun, eğer beta tester olarak seçilirsenizde fikirlerinizi, oyundaki aksaklıkları direk blizzard a bildirebiliyoruz, isteyen istediğini yazar oraya :)
Mesaj tarihi:
bu saatten sonra skill sistemi isteriz diye yazarsak da değiştireceklerdir eminim... valla bence level sistemi gayet gereksiz rutine bağlayan bir sistem çok saçma ama oyunu fos çıkarmaz ama oyun bence de yenilik getirmeli diğer oyunlarla aynı olcaksa ne anlamı kaldı ki o zmn bu oyunu oynamanın...[signature][hline]Metal Gear Solid 3 : Snake Eater
Rigel from Infinity
Patroclus from Eclipse
Mesaj tarihi:
benim korkum trade sistemi, benim bu tip oyunlarda en ilgimi çeken şey trade ve crafting olayıdır. Warcraft ta çok kısa zamanda ekonomi çökecek gibi geliyor. savaşçı olan bir adamın demirci, olmadı balıkçı olması insanlara 1 karekterde 2 zevki yaşatmak için yapılmış hoş gibi gözüksede ekonomiye konulmuş 1 bomba. Umarım haksız çıkarım, hiçbir oyunda aradığım trade sistemini bulamıyorum crafting çok kısa zamanda çöküyor.
PvP ' de player loot varmı bilmiyorum ama lootlama olmaz ise ekonomi gene çöker, loot olcak yapılan her malzeme zamanla yıpranacak vs. oyunun başında yapılan 1 item uzun zaman sonra hala oyunda ise crafting gene çöker
Mesaj tarihi:
Ben de loot ve skill sistemi olmasını isterdim açıkçası. Bu sayede "Güçlü silahıyla ortalığı dağıtan bir kişiyi öldürebildiğinizde 'o silaha sahip olma hakkı' sizin olacaktır." düşüncesi gerçekleşebilir.
Skill sisteminin en güzel yanı ise ister savaşta olun ister yaratıklarla uğraşın, skilliniz artacaktır. Bu sayede yaratık öldürmekten hoşlanmayanlar savaşarak yeteneklerini geliştirmeye çalışacaklardır.(Tabi az yetenekle çatır çutur ölünce gidip yaratık keserler, o başka mesele)[signature][hline]Unique|MF (eski) >> CS ---- Wololo (yeni) >> CS ---- Padaone >> Sanane (JK2)
Celeis >> Elan Realms (UO) ---- Celeis Sirion >> Dark Venue (UO)
Webmaster >> www.FAOTO.com ---- Hayatına çeşni kat!
Mesaj tarihi:
bencede öldürdüğün kişiyi lootlama çok önemli bir şey.
şu an swg oynuyorum.uo oynarken zamanında nefret ederdim ama şehir dışında bi pkların saldırıp itemlarımı lootlaması ve beni sinir krizine sokmasını özlüyorum.o korkuyla bir yerlerde dolaşmak güzeldi.
swg de bu tip bir durum olma ihtimali yok.zaten sana şehir dışında insanların saldırma ihtimali bile yok karşı faction dan olup senin de overt olmadığın sürece..
sonuç olarak loot isteriz .. isteriz .. isteriz .. !! :)
Mesaj tarihi:
arkadaslar hepimiz lvl cap i doldurunca napıoruz? gecenin cokmesini bekleyip süslü elflerin pis topraklarından cıkmasını bekleyip 20 kişi üstlerine cullanıoruz !! nıhahah[signature][hline]gelmeyin yoksa sizi kurbaga yaparım!
Mesaj tarihi:
said:
McsPeyn, 29 Temmuz 2004 19:21 tarihinde demiş ki:
Ben de loot ve skill sistemi olmasını isterdim açıkçası. Bu sayede "Güçlü silahıyla ortalığı dağıtan bir kişiyi öldürebildiğinizde 'o silaha sahip olma hakkı' sizin olacaktır." düşüncesi gerçekleşebilir.
Skill sisteminin en güzel yanı ise ister savaşta olun ister yaratıklarla uğraşın, skilliniz artacaktır. Bu sayede yaratık öldürmekten hoşlanmayanlar savaşarak yeteneklerini geliştirmeye çalışacaklardır.(Tabi az yetenekle çatır çutur ölünce gidip yaratık keserler, o başka mesele)


Beyler, anlamıyorsunuz. 3d bir MMORPG de ben şu silahı aldım dağıttım diye birşey yoktur. Büyücü 2 bolt atar inersiniz sonra silahım silahım diye ağlarsınız. UO daki gibi 2 adımlık ekrandan oluşmaz 3d MMORPG ler. Ayrıca saatlerce kasarak aldığınız silahın düşmemesi onu kullanmanızı sağlar. PvP ye eğlence getirir. Kastığınız silahı PvP de denemekten korkmak yerine pvp denemeye can atarsınız.[signature][hline] Aşk ve pilav böceği
"To empty your mind is to fill your grave."

Mesaj tarihi:
said:
McsPeyn, 16 Temmuz 2004 01:24 tarihinde demiş ki:
Bi de bir serverda sadece bir karakterin nedenini kavrayamadım. İnsan hergün aynı şeyleri yapmaktan sıkılır. Bir gün ticaret yapmak isterken diğer gün savaşmak isteyebilir. Bu nedenle birkaç karaktere sahip olması bence yanlış değil. Bu biraz da "Aynı serverda başka karakter açmak isteyenler yeni kullanıcı hesabı oluştursun."a yönelik birşey gibi geldi bana..


Star Wars Galaxies oynadıysan Kumadamın demek istediğini anlarsın. Mesela UO da benim bir pure mage, bir pure warrior bir warlock ve bir de tailor - bs charım vardı. Giysilerimi kendim dikiyor, oklarımı zırhlarımı kendim yapıyordum. Bu şekilde olunca oyunda başkalarına muhtaç olma kavramı ortadan kalkıyor. Karakterinle özdeşleşmeni sağlıyor ayrıca uzun vadede.
SWG de böyle değil mesela bu. Bir savaşçı olmayı seçiyorsan, sadece onun avantajlarından yararlanacaksın. Ve bunlar karşılığı kılıcına, zırhına, yiyeceğine vs. para vereceksin. Oyunun gerçekten asıl bu şekilde zevkli olduğunu anladım ben SWG den sonra.[signature][hline]MSN = [email protected]

Ealos Tsaark, A Freedom Fighter from Eclipse.
Mesaj tarihi:
Bu arada ben de level sistemine daqir birşey söylemek istiyorum.
5 yıla yakın süredir masaüstü role play oyunlarında DM lik ve oyunculuk yapıyorum. Ve asla ama asla level sistemini savunmadım çünkü bana her zaman saçma gelmiştir.
Bir büyücü, kafayı sıyırır da eline kılıcı alır yıllarca çalışırsa, o adam neden bir kılıç ustası olamasın? UO bunu verdi işte bana, bu yüzden bu kadar çok oynadım. SWG de de bir skill sistemi var (her ne kadar tam bahsettiğim şekilde olmasa da) ve güel bir şekilde xp ile skill i birleştirmiş.
Ama xp ile level atlama tarzı oyunlarda şuna dikkat edilmeli. Mesela bir büyücü elindeki sopasıyla adam öldürünce o gelen xp ile büyücülükte level atlayamamalı. En azından bunu sağlamalılar (Dungeon Siege tarzı bir sistem ile mesela). Öyle bir oyun olursa çünkü ne olursa olsun pek ilgimi çekmiyor açıkçası.

Ben AD&D yi skill sistemine oturtmaya çalışıp da oyuncu arkadaşlardan az dayak yemedim :D[signature][hline]MSN = [email protected]

Ealos Tsaark, A Freedom Fighter from Eclipse.
Mesaj tarihi:
said:
zlorwf, 01 Ağustos 2004 16:58 tarihinde demiş ki:
said:
McsPeyn, 29 Temmuz 2004 19:21 tarihinde demiş ki:
Ben de loot ve skill sistemi olmasını isterdim açıkçası. Bu sayede "Güçlü silahıyla ortalığı dağıtan bir kişiyi öldürebildiğinizde 'o silaha sahip olma hakkı' sizin olacaktır." düşüncesi gerçekleşebilir.
Skill sisteminin en güzel yanı ise ister savaşta olun ister yaratıklarla uğraşın, skilliniz artacaktır. Bu sayede yaratık öldürmekten hoşlanmayanlar savaşarak yeteneklerini geliştirmeye çalışacaklardır.(Tabi az yetenekle çatır çutur ölünce gidip yaratık keserler, o başka mesele)


Beyler, anlamıyorsunuz. 3d bir MMORPG de ben şu silahı aldım dağıttım diye birşey yoktur. Büyücü 2 bolt atar inersiniz sonra silahım silahım diye ağlarsınız. UO daki gibi 2 adımlık ekrandan oluşmaz 3d MMORPG ler. Ayrıca saatlerce kasarak aldığınız silahın düşmemesi onu kullanmanızı sağlar. PvP ye eğlence getirir. Kastığınız silahı PvP de denemekten korkmak yerine pvp denemeye can atarsınız.


Sigorta işi bence MMORPG leri tekdüze hale getiren en önemli etkendir.

Aranızda çoğu kişi UO oynadı, ve elinde +15 short spear, üzerinde valorite set varken yaşadığınız o anları, yükselen o adrenalini neye bağlıyorsunuz? Kesinlikle elinizdekileri kaybetme korkusundan ve sürekli tetikte olmaktan.

Diğer türlü ne anlamı var? Resurrect (Clone) ol, (swg deysen buff yaptır) ve pvp ye devam! Oyunu öyle tekdüze yapıyor ki şu insure sistemi. SOE şu olayı kaldırırsa çok oyuncu geri çeker. Ben elimde 1m üstü değeri olan scythe ile geziyorum, bu bariz bir avantaj. Bir adam gelip de benden güçsüz ekipmanla beni öldürüyorsa bunu hakeder[signature][hline]MSN = [email protected]

Ealos Tsaark, A Freedom Fighter from Eclipse.
Mesaj tarihi:
korkunuz varsa bence öbür konuda kalima yı harrass edin kendi kaşınmış hehe :)[signature][hline]Spyro, 02 Ağustos 2004 15:21 tarihinde demiş ki:
Walla biz ascra ile her daim kırıntı ve chocolate'a takılıyoruz, yıkılıyoruz...
Mesaj tarihi:
Penthesilea (nası bi nicktir bu cp yapmam gerekti:-p) zaten wowda skill olayı senin istediğin gibi. Yaratık öldürüp quest yapıp lvl atladığında skilllerin, attack bonusun vs. artmıyor ama skilllerin max alabileceği değerler artıyor(şu anda lvlx5). Skiller yine sen onları kullandıkça artıyor. Keza trade skilller içinde aynısı geçerli, bu sefer gelen skill puanlarıyla apprentice, master gibi seviyelere train ediyorsunuz tradeskilllerinizi (app olunca max 75, expert olunca galiba max 125ti) sonra kullana kullana arttırıyorsunuz. Lvl atlayınca doğrudan artan tek özellik talentlar, onlarda diğer özelliklerinize bonus sağlıyor yada yeni bi özellik kazandırıyor.

Bu arada D&D de skill bazlı bi sistem eğer dm ben olmazsam düşünürüm anca :)[signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Mesaj tarihi:
said:
Penthesilea, 03 Ağustos 2004 12:31 tarihinde demiş ki:
said:
zlorwf, 01 Ağustos 2004 16:58 tarihinde demiş ki:
said:
McsPeyn, 29 Temmuz 2004 19:21 tarihinde demiş ki:
Ben de loot ve skill sistemi olmasını isterdim açıkçası. Bu sayede "Güçlü silahıyla ortalığı dağıtan bir kişiyi öldürebildiğinizde 'o silaha sahip olma hakkı' sizin olacaktır." düşüncesi gerçekleşebilir.
Skill sisteminin en güzel yanı ise ister savaşta olun ister yaratıklarla uğraşın, skilliniz artacaktır. Bu sayede yaratık öldürmekten hoşlanmayanlar savaşarak yeteneklerini geliştirmeye çalışacaklardır.(Tabi az yetenekle çatır çutur ölünce gidip yaratık keserler, o başka mesele)


Beyler, anlamıyorsunuz. 3d bir MMORPG de ben şu silahı aldım dağıttım diye birşey yoktur. Büyücü 2 bolt atar inersiniz sonra silahım silahım diye ağlarsınız. UO daki gibi 2 adımlık ekrandan oluşmaz 3d MMORPG ler. Ayrıca saatlerce kasarak aldığınız silahın düşmemesi onu kullanmanızı sağlar. PvP ye eğlence getirir. Kastığınız silahı PvP de denemekten korkmak yerine pvp denemeye can atarsınız.


Sigorta işi bence MMORPG leri tekdüze hale getiren en önemli etkendir.

Aranızda çoğu kişi UO oynadı, ve elinde +15 short spear, üzerinde valorite set varken yaşadığınız o anları, yükselen o adrenalini neye bağlıyorsunuz? Kesinlikle elinizdekileri kaybetme korkusundan ve sürekli tetikte olmaktan.

Diğer türlü ne anlamı var? Resurrect (Clone) ol, (swg deysen buff yaptır) ve pvp ye devam! Oyunu öyle tekdüze yapıyor ki şu insure sistemi. SOE şu olayı kaldırırsa çok oyuncu geri çeker. Ben elimde 1m üstü değeri olan scythe ile geziyorum, bu bariz bir avantaj. Bir adam gelip de benden güçsüz ekipmanla beni öldürüyorsa bunu hakeder

sen uzerinde +15 spear (bulmak ıcın 10 larca balron kemıssındır) ve valorite set (M lerce para vermıssındır) , bir buyucu gorup lage gırersın 4 sn sonra ekrandakı resımlerın reklı degıl sıyah/beyaz oldugunu gorursun ,ve bunu Hak Etmek kavramıyla bagdastırırsın ...
Bencede item loot olmamalı ama onun yerıne yıne can yakabılen baska bısı olabılır mesela bır warrıor gunde 6-7 saat kasıp en fazla 100k (attım rakamı onemsız) kazanabılıyorsa 25K gibi bır parası gıtmelı/transfer olmalı rakıbe yoksa cok manasız olur cunku kaybettıgın her sılahla sen daha gucsuzlesırken karsındakı ıcın muhtemelen parasal degerı harıc (guıld degılse ıtem ı uygun bır adama verecek) bısey ıfade etmeyen bır sılah onun satımıyla ugrasması gıbı gıbı ...
adamın sana sılahını gerı sattıgını varsayarsın ve ınsanlar don/gomlek buyu atmaya (UO mage sendromu) tesebbus ederken 2 kere dusunur ...
kabaca dedıgım sey UO nun son versıyonundakı (shadow bılmemne) ınsure olayının parasal olarak daha kalın bır versıyonu yada ınsure olayı ıtem ın value sune gorede yapılabılır ,ne kadar ıyı ekıpman o kadar kalın ınsure parası gibi ,ki bilindigi uzere bu tarz mmorgp lerde (UO gibi) gank lenırsenız pekcok kısı aynı anda sızle alakalı ısler yapmaya baslarsa muhtemel laga gırersınız buda kotu olur pekcok sey ıcın ...
sacmalamaya dogru gıdıyom kendımı durdurayım ...[signature][hline]Vampire Hunter Delucian ...
Türküm Doğruyum Calışkanım ...
Mesaj tarihi:
said:
axedice, 04 Ağustos 2004 01:10 tarihinde demiş ki:
Penthesilea (nası bi nicktir bu cp yapmam gerekti:-p) zaten wowda skill olayı senin istediğin gibi. Yaratık öldürüp quest yapıp lvl atladığında skilllerin, attack bonusun vs. artmıyor ama skilllerin max alabileceği değerler artıyor(şu anda lvlx5). Skiller yine sen onları kullandıkça artıyor. Keza trade skilller içinde aynısı geçerli, bu sefer gelen skill puanlarıyla apprentice, master gibi seviyelere train ediyorsunuz tradeskilllerinizi (app olunca max 75, expert olunca galiba max 125ti) sonra kullana kullana arttırıyorsunuz. Lvl atlayınca doğrudan artan tek özellik talentlar, onlarda diğer özelliklerinize bonus sağlıyor yada yeni bi özellik kazandırıyor.

Bu arada D&D de skill bazlı bi sistem eğer dm ben olmazsam düşünürüm anca :)


İsmin zorlugunu bana değil, o isme sahip olan amazon kraliçesine söyle :)

Hmmm güzelmiş hehe[signature][hline]MSN = [email protected]

Ealos Tsaark, A Freedom Fighter from Eclipse.
×
  • Yeni Oluştur...