Esh Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 bi arkadaşta x3 var f25 kasa şu iki seçenekten birini tercih edecek, başka tercih şansı yok. 19 inç versiyonu tercih etmek istiyor fakat sürtme yapar mı bilmiyor. sürtme gibi bir durum olmayacaksa o versiyon alınacak. F25 / BMW X3 F26 / BMW X4 V-Spoke 307 Siyah Jant 18 inç M+S Pirelli W210 Sotto Zero RSC 245/50R18 100H veya F15 / BMW X5 Star Spoke 449 Orbit Grey Jant 19 inç Pirelli Scorpion Winter R-F 255/50R19 107V şu an üzerinde 17" jant ve 225/60R17 lastik var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 Selam, Min 275 taban ölçüsü seçmeli(!) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 Selam, Arkadaşını KHaRoN'a havale ediyorum. Hakkından o gelir X( Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 Selam, 225/60R17 yazlık lastiği olan biri gidip de 245/50R18 veya 255/50R19 almaz. Kışlık lastiğin felsefesine aykırı taban genişletmek! 245/50R18 alırsa eğer: Lastik tabanı %8,9 genişleyecek (kızaklanma artacak, kar performansı düşecek) Lastik yanağı %9,3 incelecek (jant ve lastik daha hassas olacak çukur düşmelerine) 255/50R19 alırsa eğer: Lastik çapı %5,1 artacak (motordan daha fazla enerji çalacak, ivmelenme düşecek, hız göstergesi daha hatalı gösterecek) Lastik tabanı %13,3 genişleyecek (etkiler önceki ölçüyle aynı) Lastik yanağı %5,6 incelecek (etkiler yine aynı) Mevcut 17" lastikleri kışlık, 245/50R18'i de yazlık yapabilir mesela. Ben 215/70R16 falan seçerdim kışlıklarımı. Taban daralır, yanak kalınlığı artar, çaptaki değişim %0,8 mertebesinde kalır. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 jantı da büyütücem diyo psikopat. bişi diyemedim. bence de taban alanını çok abartmamak daha sağlıklı. ama jant boyutu büyüyebilir sanki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2014 paramecium'a katılıyorum, kış lastiğinde boyutu ufaltıp yanak genişliğini büyütmek gerekiyor bildiğim kadarıyla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 adamlar bağdatta piyasa yapacak şu mevsimde bile 20 C güneşli zaten şehir. kışlık bir durum yok, şu arabaya para veren adam her türlü yapar zaten kızaklamasını makasını sdffds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 istanbul'sa aynen gerek yok. yılda 2 gün kar yağıyor onda da taksiye binsin,metroya binsin falan sdfs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Selam, Abi herkes mi kış lastiği=kar lastiği eşitliğinde? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Abi hava sicakligi 5c derecenin altina inse gam yemiycem de 1 ay bile oyle hava yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Selam, Bu sıcak dönemi saymazsak; sabah Tuzla 8°C, Kurtköy ise 7°C sıcaklıkta oluyordu. Ayrıca kışlık lastiğin bir diğer büyük avantajı da su tahliyesinin çok daha üstün olması. Continental'in TS850 lastiğinin en büyük avantajı da ıslak yol için. Yoksa kar ve buz performansı çok daha iyi lastikler var. Ama İstanbul gibi yağmurun, kar yağışından daha fazla olduğu yerler için ideal. Artık birçok aklı başında lastik üreticisi lastikleri yaz ve kış olmak üzere gruplandırıyor. 4 mevsim tarzı bir ibare kullanmıyorlar. Ben lastik+jant aldım; 2.400TL gibi bir rakam ödedim. 6 yıl kullansam, 400TL/yıl masraf demek bu benim için. Açıkçası güvenliğim için de o kadar masrafı yaparım. Hele ki arka koltukta 2 tane de ufaklık taşıyorsam. Sadece haftasonları AVM'e gitmek için araç kullanıyor olsaydım, yağmur performansı yüksek bir yazlık lastik seçerdim. Kışlık işine girmezdim belki de. Ama günde min 90km yol yapıyorum, TR'nin yol şartları da ortada; su toplayan yollar var. Otobanda giderken kızaklanma riski taşımak istemem veya sırf lastiklerim daha dert olduğu için fren mesafemin uzamasını istemem. Ben tepkilerimi yaz/kış olarak 2 farklı set değerinde kullanamıyorum :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Gunde 90km yol (: Abi sen traktor lastigi bile alsan kimse niye aldin demez bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Selam, Niye hor gördün beni :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Imzani da "asiksan vur saza, soforsen bas gaza" olarak degistirir misin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar