arcane Mesaj tarihi: Aralık 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2014 beni de çok sardı ama content bitti gibi. :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Aralık 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 21, 2014 off itiraf ediyim oyunu torentlemiştim ve 11 saat gibi bir played time vardı şimdi satın aldım ve aynı saveden devam edebiliyorum + 9 tane steam achv verdi asdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Aralık 22, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 22, 2014 Menüde yazılar çıkmıyor var mı başına gelen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Aralık 22, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 22, 2014 steam settings den dili değiştir, ingilizcedir büyük ihtimal, rusça yap. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Aralık 23, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2014 cillop gibi oyun. hemen tercihen expansion, olmazsa da DLC muhabbetine girmeliler, content gelmeli. şu harita sistemine bir çözüm de fena olmaz. portal yap bitir çok tırt bir goal. you sir are being hunted'da da vardı aynı tırt goal. sandbox oynarız zaten sorun değil amaç olmasa da olur. ama replay value için biraz daha randomness ve content lazım. large map'in de eninin minimum x2 olması lazım. bilmiyorum hangi engine ile yapmışlar, teknik limitler nedir. güzel bir fikir bulsunlar, daha dinamik olsun falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Mart 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 22, 2015 harita eni cok az gercekten 2. map'in cok büyük olmasını bekliyordum ama eni aynı gibi. Şimdi aynı oyunu tekrar mi oynuyucam ? Oyun bitti resmen... Bari portal'i son tech tree kadar uzatmasaydınız da 2. world'de yapıcak birşey olsaydı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apis Mesaj tarihi: Mart 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2015 Yokmu yahu şuna bir ek paket, random event ekleyecek bir mod fln. Ço güzel oyun da 2 haritada yapılacak herşeyi yapınca 3. haritaya geçesi gelmiyor insanın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2015 her ay yama geliyor da content bir kez geldi sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2015 Update 1.1.007 A Brand New World! + Added new 4th underground world. You can reach it through the portal from the 3rd world in campaign mode or by choosing an appropriate type of the world in custom game mode. New foes and peaceful creatures, new plants and additional recipes of items await you! + Added new sounds for creatures and events. + Improved AI of dwarves for selecting construction tasks, placing blocks from elevators cabin, getting stuck at the elevators cabin under water, falling from elevator cabin without back wall blocks, behavior when marking flying targets, selecting of building tasks when using several additional stockpiles, fishing through the ground blocks. + Improved dwarves AI when they use railways and elevators. + Fixed archers dwarves AI while attacking enemies under water from above. + Improved battle system in cases when several creatures simultaneously attack each other. + Added hot key for switching dwarves in the equipment dialog - . + You can put on an equipment item on the selected dwarf by x2 clicking on the item at the equipment dialog. + If you place weapon in the equipment slot then dwarf use it always even he has got a tool with better damage. + Now additional parameters are displayed for ranged weapons. + Now dwarves build blocks of stucco considering to previously chosen type of these blocks. + Small changes in the tech tree for old worlds - added several items from 4th world, luxury decorating technology was disconnected from others. + Fixed progress calculation when placing item recipe from it manually. + Changed cut speed setting for axes: stone axe 1,5->2, iron 2->3, steel 3->4, silver 4->5, mithril 5->7. + Fixed several cases of wrong illumination + Balanced tuning for loot remaining from creatures. Now loot appears even after transfiguration spell. + Fixed AI of gargoyles when they didn't want to break the shelter walls. + Fixed several cases when items pass through the blocks if they fall from high altitude. + Fixed bug when portal spell removes wheat at the same place. + Giant ants now attack all creatures. + Fixed bug with the appearing of ants' nests under water. + Improved animation of big zombie. + Added displaying of the notification icon about monsters' portal (instead of positioning screen) and notification icon about dwarf death. + Fixed several issues of inexplicable death of dwarves and other creatures. + Fixed game crush when using light spell near lava. + Fixed bug with instantly growing of wheat. + Fixed some crush issues while colliding creatures and items. + Other minor changes. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar