paramecium Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Selam, Herkes hacim küçültme derdinde ve VW bunu otto motorlar için güzelce gerçekleştirip 1.2TSI ve 1.4TSI ile güzel motorlar yaptı. Peki neden diesel motorlarda hâlâ klasik 1.6TDI ile 105PS(116PS seçeneği Meksika için var) noktasına çapa atıp kaldılar? 2.0TDI-CR motorlar 140-184PS arasında oynuyor bildiğim kadarıyla. Neden aradaki boşluklar 1.6TDI modları ile doldurulmuyor? Renault bile 1.6dCi 130PS olarak sunuyor. Adamlar şimdi de bi-turbo yapıp 160PS değerlerine çıktılar. 1.9 ve 2.0 diesel motorları rafa kaldırıyorlar. Passat veya Superb gibi bir araçta 1.6TDI 105PS ne derece tatminkar olacaktır? 2.0TDI motorlar da paso DSG ile fiyat da haliyle uçuyor! İsyan ediyorum X( Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 fazla sipariş vermişler, stok çoktur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Şu soruyu inan kendime 6 aydır soruyorum. Ama henüz yetkililerden cevap alabilmiş değilim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Kendine soruyorsan yetkililerden nasıl cevap alacaksın ki? Sen yetkili misin? Sen bilirkişi misin? Sen uzman mısın? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Selam, Sırf yeni gövde ile hafifleyen yapısı sebebiyle aklım Octavia'ya kayıyor! Superb 105PS ile sürünür diye düşünüyorum ivmelenmelerde. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 çünkü vw armani seviyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Selam, Ayrıca bir mesaj ile şunu sorayım; Superchips'in uygulamaları nasıldır? MTM için KHaRoN 'şehir içi kullanıma uygun değil deniliyor' demişti. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 superchips de ust devirleri seven bi yapida, cok ekonomik bir map degil. Bir ara arsivi kurcalayip ilgililerin adreslerini atarim mailden, evernote da bi yerlere yazmis olucaktim hepsinin fiyat/perf pro/cons larini. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Selam, Adam bildiğin pararlel yapı; herşey bir yere kaydedilmiş :D Benim tospik Scenic azcık tempolu gideyim dediğimde 6 litre ortalamaya dayandı! Abi devamlı da düşük tempo sürünce yol bitmez gibi geliyor artık; orta şerit ilerlemez, sol şerit yardırarak koşar! Ortası da yok bunun bir türlü. Şu saatten sonra da Scenic bakmayayım ya :( Bana da günah! Edit: Scenic hâlâ 1.5dCi 110HP ile satılıyormuş. Ayıp yaa X( Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2014 O konuda volkswagen a ben de kızgınım. Niye volkswagen e demedim de volkswagen a dedim. Çünkü şirkette herkes "fosfagın" gibi bişi diyo. Niye öyle diyolar anlamıyorum ama alman şirketinde öyle oluyo. Biz de alıştık artık. Her neyse. 105 ps ayıp ya 1.6 dti için. Hop bi üstüne çıkıyosun 2.0 tdi, 163'den fln başlıyo galiba. Ya da 150 miydi? Neyse. Hoş değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redogski Mesaj tarihi: Mart 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2014 sanki ben bi ara biyerde vw 1.4 tdi üzerinde çalıştığını okumuştum öyle hatırlıyom. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mart 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2014 çünkü dizel. kağıt üstünde bütün dünyanın beygiri de yazsa zevksiz olduğunu biliyor adamlar kasmıyo. az yaksın yeter, daha ne? :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2014 dizel bi bizim memlekette ucuz da ondan kasmıyolar sanırım. zaten hybridle dizelin sonu da gelecek gibi gözüküyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Mart 17, 2014 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2014 tdi bluemotion ile zaten cogu hybrid aractan daha tasarruflu hale getirdiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yenerk85 Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Dizel, amerika ve arap ulkelerinde yok gibi bisey, avrupanin cogu yerinde benzinle ayni para, bazilarinda litresi daha pahali. Ayni zamanda avrupada istanbul ankara gibi cok kalabalik sehirler pek olmadigi icin ise git gel mesafeler daha kisa. Bu yuzden taksiciler, satiscilar falan disinda dunyada dizel arac Turkiyedeki kadar kullanilmiyor, adamlar da yatirim yapmiyor hakli olarak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 aktiftablet said: çünkü dizel. kağıt üstünde bütün dünyanın beygiri de yazsa zevksiz olduğunu biliyor adamlar kasmıyo. az yaksın yeter, daha ne? :) Su da etken muhtemelen. Dusuk yakit tuketimi icin 1.6 105 ps, guc icin de 2.0 biTDI 180 ps var zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Selam, 140-150HP bandında 1.6TDI güzel olurdu ama. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Ingiltere'de dizel araclar cok populer. Ondan dolayi da hokumetimiz dizelin litre fiyatini daha yuksek tutuyor. ben suan dizel arac bakiyorum kendime. gecen gun burun farki ile 1.9 tdi bluemotion golf estate kacirdim. benden yarim saat once arabayi baskasi gormeye gelip direk aldi. 5000 pound idi fiyatida.. :/ 2009 model, 105000 mil'de temizdi arac. cok da ekonomik alet. 65mpg combined (sehir ici ve sehir disi birlikte) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 high milage abi 105k mil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 artı cok sorunlu verimsiz bi motor o 1.9 tdi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Abi imperial ölçüleri çevirtme bize =/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 DynamicK said: Ingiltere'de dizel araclar cok populer. Ondan dolayi da hokumetimiz dizelin litre fiyatini daha yuksek tutuyor. ben suan dizel arac bakiyorum kendime. gecen gun burun farki ile 1.9 tdi bluemotion golf estate kacirdim. benden yarim saat once arabayi baskasi gormeye gelip direk aldi. 5000 pound idi fiyatida.. :/ 2009 model, 105000 mil'de temizdi arac. cok da ekonomik alet. 65mpg combined (sehir ici ve sehir disi birlikte) depo kaça doluyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 55 litre deposu aletin dizelin litre fiyati 1.37 pound benzinin litre fiyati 1.32 pound 105k mil yuksek gelebilir ama genelde 250k ustu omru var dizel motorlarin. O motor verimli degil falan hedesini gectim ben zira o arabayi almasam alacagim araclar 2006 model pejo 307 veya 2005-2006 model golf 1.6 tdi kiyasladigimda en azindan 2009 arabanin daha cazip bir hali var. burada en onemli seylerden biri aracin bulundugu sigorta araligi. sigortasinin pahaliligina gore araclar 1-50 arasi gruplara ayriliyor. 1 en ucuzu 50 de en pahalisi. isin garibi 1.9 tdi blue motion 2009 golf estate, 14E grubunda iken 1.6 TDI bluemotion 2010 golf estate 18. grupta. Normalde motor hacmi ufak olanlar daha ucuz sigorta gruplarinda olduklari halde bu arac icin biraz farkli bir durum var. bana nasil yansiyor? Soyle ki, ingiliz ehliyetimi yeni aldim (turk ehliyetim gecmiyor malesef), dolayisiyla adamlar yeni surucusun diyip saglam sigorta bedeli odetiyorlar. en ucuz bulabilecegim sigorta 1.9 model icin 1450 pound iken 1.6 model icin 1900 pound (yillik). yani araca 5k pound verip bir de 1450 pound 1 yillik sigortasina veriyoruz. ha daha bunun road tax i var, MOT'si var. Ustune sigortaya is duserse 300 pound islem ucreti var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2014 Adamlarda ne güzel 50 kademe var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2014 Selam, 1.9TDI motorun sorunu CR değil de PD(Pumpe Düse) olma ihtimali. Yani normal sistemdeki gibi bir pompa ortak hatta yakıtı basıp, silindirlere enjektörler açılarak püskürtmüyor; onun yerine her enjektör pompa görevi görüyor ve bu sebeple enjektörlerin değişmesi gerektiğinde sağlam masrafı oluyor VW grubunun. 1.6TDI motorda da CR sistem olmasına rağmen PD de mevcut diye biliyorum. İyi bir yakıt ile enjektörlerin sorun yaşatacağını sanmıyorum ama almadan önce enjektörleri kontrol ettirmekte fayda var ;) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar