Nessaftw Mesaj tarihi: Mart 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2014 2 yıl önce bana kurulum yapıldığında sistem bu şekildeydi. Muhtemelen modemde revizyona gidilmiştir o ufak fiber girişini sağlayan cihazı ortadan kaldırmak için. Benim tek yaptığım bağlantı bu şekilde kalacak ve stream yapamayacaksam bu bağlantının bana yarayan bir tarafı yoktur, gelin hemen kaldırın ve aboneliğimi iptal edin demek oldu. Ertesi sabah ekip elinde farklı modemlerle gelip test yapmıştı. Baktık siyah ilk sürüm pirelli ile sıkıntısız çalışıyor merkezlerinden kargo ile sıfır modem yollamışlardı. Bu tiplerle kibar konuşmaya gelmiyor hiç, mutlaka azarlayacaksın ki işlerini yapsınlar. Türkiye'de LG dışında çağrı merkezini arayıp işimi ilk seferde ya da sinirlenmeden yaptırabildiğim bir yer olmadı. Hepsi sepet kafalı olduğu için adamı böyle yoruyorlar. Umarım şikayetvar ile bir netice alırsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stormeagle Mesaj tarihi: Mart 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2014 O nedir oyle ahaha abi dinlenmis senin ev. Resmen bocek yerlestirmisler ortam dinlemesi icin asfsad Ben 6 yildir fiber kullaniyorum en eski pirelli modemlerden bile kullandim. Hic bole bise takmadilar. Bodoz modem ve kablo bitti gitti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JestersTear Mesaj tarihi: Mart 4, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2014 Nessa işin garibi teknik destekdeki kadına bu programı kullanamıyorum dolayısıyla internetten verim alamıyorum diye anlattım telefonda, aynı senin stream sorunun gibi. Ama kesinlikle internet olduğu sürece modem değişimi yapamayacaklarını söyledi. Sende ise ertesi gün gelip başka modemlerle test yapmışlar, ne acayip iş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nessaftw Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Vallahi tuhaf iş hakikaten. Ttnet kafasıyla çalışmalarına şaşırdım. Belki sadece senin şansına böyle sepet kafalı biri denk gelmiştir, supervisorıyla konuşsaydın keşke. @stormeagle :D Sordum sağa sola bazı illerde sistemleri bu şekildeymiş. Apartmanın içinden fiber kablo çekilip bu cihaz kullanılıyormuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JestersTear Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Az önce arandım şikayetvar'daki şikayetim üzerine superonline tarafından.. Hayatımda sanırım bu kadar aptalca bi görüşme yapmamıştım. 30 dakika sürdü. Gene KADIN'a denk geldim... önce kadın bana bağlantı sorunu yaşadığım teamspeak server'ına ping attırdı hepsi time out çıktı arkasından tracert attırdı onda ilk 5 i bizi ilgilendiriyo gerisine karışmıyoruz dedi orada sorun çıkmadı bunları yaptıktan sonra sorun gözükmüyo hattınızda dedi, ulan dedim zaten benim şikayetvardaki şikayetimde hattımla ilgili değil modemle ilgili bunu binkez söyledim dedim.. Modeminize elektrik geldiği sürece, internet bağlantısı kesilmediği sürece modem değiştirme gibi bir uygulamamız yok diye papağan gibi tekrarladı kadın. Kafayı yediriyordu bana. Sonra bu teamspeak serverınında yurtdışı olduğunu zaten yurtdışıyla ilgili serverlarla hiç karışamadıklarını yapabilecek hiçbirşey olmadığını söyledi. Zaten sorunum modemle ilgili diye 1000 KEZ söylememe rağmen o konuda hiç birşey yapamayız böyle bi uygulamamız yok dedi. Ulan madem uygulamanız yok böyle bi konuda müşteriyi mağdur ediyorsunuz o zaman şikayetvar'daki şikayetimi okuyup bana niye geri dönüş yapıp hayatımdan 30 dakika çalıyorsunuz gerizekalılar? hakkaten bu nedir abi ya.. sinirim bozuldu resmen. Bu sorunu yaşayan insanlar oldugunu sorunun mdoemden kaynaklandıgını soyluyorum yapabilecek hiç bi şey yok diyo. İnternet olduğu sürece superonline skine takmıyor. ahhhh Turkcell ne zaman geldin satın aldın superonline'ı, bütün şirketin a......a koydun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stormeagle Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Ya sana neden böyle işkence ediyorlar anlam veremedim. Belki ben çok eski üyeyim diye torpil geçiyorlardı bilemiyorum ama ben toplamda 3 adet modem değiştirdim. Seninkini de çoktan değiştirmeleri lazımdı. Anladığım kadarıyla o modem bozulmadan değiştirmeyecekler. Superonline takmış sana resmen. Ya modemi bilinçli bozacaksın yada wifi ye kaldın. Aklıma başka bir şey gelmiyor. Çektiğin eziyet doğrultusunda inada bindiririm diyorsan THH ye başvuru yap. Ücreti falan yok. El mi yaman ben mi yaman deyip kovalaya bilirsin. Sonuçta ayıplı hizmet alıyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stormeagle Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Yada BTK üzerinden şikayette bulun. Çok detaylı bir yazı yaz. xxxx numara ile hizmet almaktayım. xx tarihinde bulunduğum şikayete şu cevap verildi, şikayetvar üzerinden yaptığım başvuru numarası şudur. Ayıplı hizmet alıyorum ve yetkililer buna çözüm sunmamakta ısrarcı oluyor v.s diye. BTK üzerinden şikayet gittiği zaman belki "haa bir saniye" derler. Bu şikayet sonrasında seni tekrar geri arayacaklardır, telefonda THH başvurusu yaptığını olayı tüketici mahkemesine taşıdığını dile getir. (blöf çek) https://tuketici.btk.gov.tr/giris/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JestersTear Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 abi ben de 2009'dan beri üyeyim 5 sene olmuş, kafayı yedireceklerdi resmen. Şimdi bu telefonda konuştuğum kadın eve ekip yönlendirmiş, aradılar yarın geleceklermiş bakmaya. Ulan ekibin yapabileceği hiç bişey yok. Ne modem değiştirebiliyor ne birşey. Yetkileri yok modem değiştirmeye, yollamayın ekibi boşuna insanları buraya getirirsiniz dedim ama dinletemedim. Yok hakkaten büyük sıkıntı var bunlard aya. Şu BTK'ya yazıcam abi sağol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stormeagle Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Ekip gönderecekler ise sorunu çözersin ya. Ben hiç bir şey yapmayacaklar sandım. Adamlar geldiğinde sorunu çözemeyecekler zaten, sende elinizde varsa eğer getirin TILGIN modem ile deneyelim o zaman sorunum çözülecek diye baskı yaparsın. En kötü deneme amaçlı iyi peki deyip getirebilirler. Sorun çözüldüğünde mor şekilde dönerler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JestersTear Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2014 abi geçen haftada geldiler anlattım orada da ekibin bana tek söylediği bizim modem değiştirme yetkimiz yok o işi müşteri hizmetlerini arayarak halletmeniz lazım biz oradan onay almadan yapamıyoruz diyo, e müşteri hizmetlerindeki teknik departman'ın ne dediğini zaten yukarıda yazdım. Hiç bi bok olmuyo sonuçta yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nessaftw Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 Ben çok tahammülsüzüm bu tarz aptallıklar konusunda ne demek sorun yok ne demek modem değiştiremiyoruz ?! Umarım gelen ekip kafa çıkar da onlara anlatırsın telefondakilerin mallıklarını ve sistemleri değişmiş olsa bile farklı bir gerekçe gösterip modem değişimi için talepte bulunurlar senin adına. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JestersTear Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 yani tam anlamıyla bana bu modemi değiştirmemek için ellerinden geleni ardına koymuyor adamlar ya. bugün arıza ekibinden genç bi eleman eve geldi, geçen hafta da geldiği için beni tanıdı modem değişicekti di mi sizin dedi evet dedim, ama elimizde yok şu anda TILGIN modem dedi, gelince beni arar mısınız dedim tamam arıyıcaz dedi gitti. En azından telefondaki kadından daha olumlu şeyler söyledi gene sonuçta bişey olmamasına rağmen. Arkadaş ne çileymiş be. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Mart 8, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2014 Servis sağlayıcını değiştir abi, bu kadar sinir harbi çektiğine değmez. Ya da blöf yap, hizmet veremiyorsanız alın modemi ben hattı kapatıyorum de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JestersTear Mesaj tarihi: Mart 8, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2014 dedim onu da yaptım teknik destek departmanındaki kadına, direkt olarak tabii isterseniz üyeliğinizi sonlandırma talebinizi hemen işleme sokabilirim diye karşılık verince g.t oldum. Benim yaşadığım sorunla ilgili en ufak birşeyi yapamayan teknik destek bölümü, istediğim takdirde 2 saniye içinde üyeliğimi sonlandırıp hattı kesicekti yani. lol ki ne lol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar