paramecium Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Selam, Başlık olayı anlatmıştır diye düşünüyorum :P Böyle bir yazı gözüme ilişmişti; doğru mu? 1.4 bir I4 için gerekli mi bir de böyle birşey? %20 tasarruf değerlerinden bahsediliyor. Saygılar.
zipzip Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 act değil mi bu?zaten yok muydu?ben mi balıklama atladım anlamadan bilmeden?
serjuhan Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Ben de ACT diye düşündüm. Şu an Golf 7de mevcut 140 beygir modelde. Ancak tasarruf konusunda net veriler yok pek. Beklendiği kadar tasarruf sağlamıyor olabilir yani.
senko Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 silindir kısıtlandığında beygir düşcek mi?
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Selam, Düşecek elbette :) Ama şöyle birşey var; 120km/h sabit hızda aracın ilerlemesi gereken güç 140HP'nin oldukça altında. Saygılar.
SeaGle Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 ACT eet. Ünide sunumunu yapmıştık bunun ehehe. Belirli bir hızın üzerinde, yanılmıyosam sadece en yüksek viteste devreye giriyordu. Ayrıca gaz pedalı konumu, sıcaklık hede hödö bisürü de parametresi var. Bence fazla teknoloji göz çıkarmaz, koysunlar sfgsf
SeaGle Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Bu arada tasarruf ve emisyon değerlerinde güzel iyileştirmeler oluyordu. Tabi güzel derken 3-4 litre diye bakmamak lazım sfdgs. 0,5-1 litre arası. Şu an karıştırıyorum arşivleri ama bulabilir miyim ppt yi bakalım. Güzel dökümanlar vardı elimde. ACT için; http://www.youtube.com/watch?v=kJ5opH5qgj0
senko Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 anlamadim lan silindir donuo ama bosa mi donuo?
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Icine yakit enjekte edilmiyor. Haliyle icindeki bi onceki patlamada. Kalmis vakum gaz ile agirliksiz(neredeyse) calisiyor
SeaGle Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 21, 2013 Ordaki ayırıcı pim kılavuza girince 2 silindirin subabı kamdan ayrılıp normal silindirik bi profilde dönmeye başlıyor. Böylece açılıp kapanma olmuyor. Diğer pim ise subabın tekrar kam üzerine girmesini sağlıyor.
Redogski Mesaj tarihi: Aralık 26, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 26, 2013 stabil hızlarda kullanılmıyosa araç yakıt tasarrufu sağlamıyo act, normal 140 bglik yakıt tüketimi sunuyo. dediğim gibi kullanılırsa vwnin yakıt değerleri yakalanabilir anca. yoksa 7 lt civarı olacaktır(golf için konuştum)
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 26, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 26, 2013 Selam, senko said: anlamadim lan silindir donuo ama bosa mi donuo? senko tahtaya geç... 100 tane 'motor içindeki silindir dönmez, doğrusal hareket yapar' yazacaksın :D Saygılar.
senko Mesaj tarihi: Aralık 26, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 26, 2013 ahahha vidyoda bişiler dönüo hacı işte :D
Öne çıkan mesajlar