Maedhros Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Yapmaya uğraştığım insan modelini beceremeyip, organik modellememin kötü olduğunu fark edince. Bence bunun verdiği can sıkıntısıyla düşünmeden doğaçlama bi modele giriştim. Sizinde görmenizi istedim :) :D[signature][hline]msn/mail|mail|icqHayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 ellerine sağlık : ) şimdi bu modelli kafanda oturtarak, mi modelledin yoksa şurası da şöyle olsun diye mi ?[signature][hline]
Maedhros Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 said: Maedhros, 11 Aralık 2004 23:42 tarihinde demiş ki: Yapmaya uğraştığım insan modelini beceremeyip, organik modellememin kötü olduğunu fark edince. Bence bunun verdiği can sıkıntısıyla düşünmeden doğaçlama bi modele giriştim. Sizinde görmenizi istedim :) Demiştim dikkatli okumamışsın :D[signature][hline]msn/mail|mail|icq Hayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..
Gimli Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Güzel meteryaller hos bi render (tercihen vray) Tadindan doyum olmaz olur, hos tasarim olmus tebrikler[signature][hline]Volfied, 04 May 2003 08:18 tarihinde demiş ki: A mug of ale, and a fine tale! Gimli yönetti
Zagg Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Bu ka-fa 1500 mü oluyor ?[signature][hline]Ya yaratık senin yüzüne ne olmu$ böle töbe estafurullah..
Maedhros Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 ne gibi anlayamadım :) kafan binbeşyüzken mi yaptın diosan biraz öyle oluyo evet :D[signature][hline]msn/mail|mail|icq Hayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..
Maedhros Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Bide şu görünüşleri koyup çıkayım.Asıl videolar için host bulursam onlarıda koyarım tam şölen olur :D nese ii geceler :)[signature][hline]msn/mail|mail|icqHayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..
Zagg Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 (bkz: Gora)[signature][hline]Ya yaratık senin yüzüne ne olmu$ böle töbe estafurullah..
Maedhros Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Gorayla ilgisi yok eğer ondan esinlendiğimi soruyosan.[signature][hline]msn/mail|mail|icq Hayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..
Zagg Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Ya yok ben espri olsun diye dedim :lol:[signature][hline]Ya yaratık senin yüzüne ne olmu$ böle töbe estafurullah..
Maedhros Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 11, 2004 asdaf kusura bakma espri algılayacak kadar bile kafa kalmamış,yatayım en iisi..[signature][hline]msn/mail|mail|icq Hayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 materyallerde bi sadeleştirme yapıp temiz bi şekilde renderlasana. güzel gibi görünüyo valla. şimdi sufi gelir gereken boku atar.[signature][hline] Ne sen, Ne ben, Ne de hüsnünde toplanan bu mesa, Ne de alam-fikre bir mersa, Olan bu mai deniz Melali anlamayan nesle aşina değiliz.
Maedhros Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Hehe farkındayım bi kaç yerde hata var düzeltemiyorum.Sufiye sorayım madem şu alt taraftaki 2 yanlı boşluklarda gördüğün üzere mesh sapııtmıs durumda meshsmooth yüzünden o durumda bi türlü çözemedim bakalım ne öneri getirecek. bu arada meshsmoot iliterationu düşük yapmışım biraz render alırken biraz daha yumuşamış halini düşünün :)[signature][hline]msn/mail|mail|icqHayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..
elvyn Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 her resim farklı bir tasarımmış gibi ortak nokta bulmakta zorlanıyorum.[signature][hline]İnternet Üzerinde Yapılan Anketlere Göre Legolas ve Aragorn en Karizmatik Gimli en iyi Performans Sağlayan Frodo ise en Beğenilen Karekter olarak kayıtlara Geçti..! [the strange one..]
Maedhros Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 enviromenta girişmeye başladım ama herzamanki gibi tiridimeks yapıcanı yaptı vrayla birlikte videopost kulanmaya kalkınca kullandırmam diip göçüyo bühüüh.. :P[signature][hline]msn/mail|mail|icqHayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..[Bu mesaj Maedhros tarafından 12 Aralık 2004 13:59 tarihinde değiştirilmiştir]
Maedhros Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Vraysiz almak zorunda kaldım renderları nedenini çözemediğim render yüzünden herneyse.. Meterial deişti sonuç olarak.. :D[signature][hline]msn/mail|mail|icqHayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..
elvyn Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 daha elle tutulur birşey yapsan? yani ben buna bakınca neresinin arkası neresinin onu olduğunu anlayamıyorum.[signature][hline]İnternet Üzerinde Yapılan Anketlere Göre Legolas ve Aragorn en Karizmatik Gimli en iyi Performans Sağlayan Frodo ise en Beğenilen Karekter olarak kayıtlara Geçti..! [the strange one..]
DiaBoLiC Mesaj tarihi: Aralık 13, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2004 ne yazıkki bende tepeden görünüş dışında hiç bi açıda neresi önü neresi arkası anlayamıyorum...biraz daha sadeleştirsen belki?[signature][hline]Prawler, 22 Eylül 2004 04:45 tarihinde demiş ki: valla benimki büyük ama abartı değil
Sufi Mesaj tarihi: Aralık 13, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2004 güzel bir organic modeling çalışması. eline sağlık. polygonal modeling sanıyorum?[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Chemical Mesaj tarihi: Aralık 14, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2004 ya 3dmaxda boh çizsen güzel duruyor be:) aöa güzel[signature][hline]MAY EXPLODE IF DAMAGED OR DISPOSED OF IN FIRE. DO NOT SHORT-CIRCUIT. KEEP UNDER -30°C Kedimin resimlerine gider
Maedhros Mesaj tarihi: Aralık 15, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 15, 2004 Polygon modelling evet.Fakat hala özürlüyüm bu konuda.
Sufi Mesaj tarihi: Aralık 15, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2004 yok yok gayet iyi. daha iyi bir model için tek yapman gereken, böyle kompleks bir objede bütün objeyi tek parça halinde tasarlamak yerine, tıpkı imalatında olması gerektiği şekilde parçalar halinde modelleyip birbirine monte etmen. böylece modelin, büyük bir kütleden oyularak yapılmış yekpare bir cisimmiş gibi görünmez. üstelik gereken yerlere gerektiği gibi maping coordinates atayabilirsin. bu da texturing işini kolaylaştırır. şu durumdayken bu objenin gereken yerlerine texture kaplamak ve birbirinden ayrı olması gereken materiallerini atamak pek mümkün değil. tabi bu söylediklerim, planlanmış bir objenin modellemesi için geçerli. doğaçlama modellerken ayrı parçalar halinde yapmak pek mümkün değil tabi ki. bu arada, şu ana kadar doğaçlama modelleme denemelerimin çoğu daha bitmeden çöpü boylamıştır :D[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Öne çıkan mesajlar