Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Zuzay Gemisi [3Dsmax]


Maedhros

Öne çıkan mesajlar

said:
Maedhros, 11 Aralık 2004 23:42 tarihinde demiş ki:
Yapmaya uğraştığım insan modelini beceremeyip,
organik modellememin kötü olduğunu fark edince.
Bence bunun verdiği can sıkıntısıyla düşünmeden doğaçlama bi modele giriştim.
Sizinde görmenizi istedim :)

Demiştim dikkatli okumamışsın :D[signature][hline]msn/mail|mail|icq

Hayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hehe farkındayım bi kaç yerde hata var düzeltemiyorum.Sufiye sorayım madem şu alt taraftaki 2 yanlı boşluklarda gördüğün üzere mesh sapııtmıs durumda meshsmooth yüzünden o durumda bi türlü çözemedim bakalım ne öneri getirecek.




bu arada meshsmoot iliterationu düşük yapmışım biraz render alırken biraz daha yumuşamış halini düşünün :)[signature][hline]msn/mail|mail|icq

Hayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş



enviromenta girişmeye başladım
ama herzamanki gibi tiridimeks yapıcanı yaptı vrayla birlikte videopost kulanmaya kalkınca kullandırmam diip göçüyo bühüüh..
:P[signature][hline]msn/mail|mail|icq

Hayat,silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır..

[Bu mesaj Maedhros tarafından 12 Aralık 2004 13:59 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok yok gayet iyi. daha iyi bir model için tek yapman gereken, böyle kompleks bir objede bütün objeyi tek parça halinde tasarlamak yerine, tıpkı imalatında olması gerektiği şekilde parçalar halinde modelleyip birbirine monte etmen. böylece modelin, büyük bir kütleden oyularak yapılmış yekpare bir cisimmiş gibi görünmez. üstelik gereken yerlere gerektiği gibi maping coordinates atayabilirsin. bu da texturing işini kolaylaştırır. şu durumdayken bu objenin gereken yerlerine texture kaplamak ve birbirinden ayrı olması gereken materiallerini atamak pek mümkün değil.

tabi bu söylediklerim, planlanmış bir objenin modellemesi için geçerli. doğaçlama modellerken ayrı parçalar halinde yapmak pek mümkün değil tabi ki.

bu arada, şu ana kadar doğaçlama modelleme denemelerimin çoğu daha bitmeden çöpü boylamıştır :D[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...