Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

yeni 5.20i


Namessar

Öne çıkan mesajlar

sitede listeye bakarken gordum. 1600 cc 170 beygirlik bir 5.20i gozukuyor. donanim olarak bosunu 55bin euro fiyatlamislar. bu cooper S / f20 kasa 1.18i motoru olan 170 beygirlik prince 1600cc mi? yoksa baska bir motor mu?


turkiye ye otv icin mi bu motorla gelmis yoksa disarida da ayni motor mu var?

cooperdan biliyorum, o motor korkunc bagiriyor alt devirlerde bile, 1.7 tonluk arabada tuketimi nasil olur bilemedim cidden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sıkıntı şu:

Daha önce Polo vs Leon topiğinde 1 yıl önce de tartışmıştık.
Kişisel fikrimi ve aldığı verileri şöyle alıntılayayım:

Rotweiler said:

Gerçekten conversion gayet yetersiz olmuş. Pardon gereksiz.
Ben bile giden arkadaşlara bişey alırken ordan TL ile şu kadar ediyor diye hesaplamayın diyorum. 1TL 1€ gibi düşünün diyorum.

Belçikada ve Fransada senelerce yaşadım.
Al işte c kasa mercedes 2012 31.702,00 €
Al bakim hadi bunu bu fiyata türkiyede? Hadi al?
Hadi bi de iyilik yapıyım:

Yeni C 180K 1.6 BlueEFFICIENCY Benzin 1.597 cm3 Prime € 27.650(vergi hariç) 37%(ÖTV) € 371(Sigorta ve plana masrafı-sanki sigortayı almanlar yapıyor, plakayıda almanyadan basıyolar ya, € fiyatlandırma ahahah) € 45.070(anahtar teslim).

C 180 BlueEFFICIENCY 4 Cylindres 115 kW Boîte manuelle à 6 rapports 31.702 euro
Bu da yukarıda fiyatını verdiğim 1.8 Blue Efficiency.


KOSKOCA 14 BİN EURO FARK VAR. HİÇ KUR ÇEVİRMİYORUM BİLE; SİNRİ GELDİ SCJSJGHDFHSGDF



Yani kısaca evet, vergi...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ortada bmw nun kullandigi bi 1.6 litre 170bg motor varsa kacari yok o prince n13 dur de, gercekten bu deplasmanla satiliyor mu emin degilim. Sanirim gormeden de inanmayacagim. Listelerde bi yanlislik olabilir mi?

Turkiye icin de ozellikle yeni bir deplasman yapacaklarini hic dusunmuyorum, oyle muazzam bi pazar degil bizimki, n13 u sadece bizim icin f10 icine tikma zahmetine katlanacaklarini gercekten sanmam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

KHaRoN said:

ortada bmw nun kullandigi bi 1.6 litre 170bg motor varsa kacari yok o prince n13 dur de, gercekten bu deplasmanla satiliyor mu emin degilim. Sanirim gormeden de inanmayacagim. Listelerde bi yanlislik olabilir mi?

Turkiye icin de ozellikle yeni bir deplasman yapacaklarini hic dusunmuyorum, oyle muazzam bi pazar degil bizimki, n13 u sadece bizim icin f10 icine tikma zahmetine katlanacaklarini gercekten sanmam.


sanırım o zahmete hakikaten katlanmışlar. butun global bmw sitelerine ve speclerine baktım. 5.20i tum pazarlarda halen n20 geciyor, 2 litrelik olan. bir tek bizde var gibi duruyor simdilik bu ucube.

teyit ettirmeye kosifleri arıyacağım birazdan.

bu arada efficient dynamics ıvır zıvır hepsi yalan olmuştur bu ucubede.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

KHaRoN said:

Turkiye icin de ozellikle yeni bir deplasman yapacaklarini hic dusunmuyorum, oyle muazzam bi pazar degil bizimki, n13 u sadece bizim icin f10 icine tikma zahmetine katlanacaklarini gercekten sanmam.


Mercedes zamanında c180 icin turkiye ye ozel motor getirdiginde hem peynir ekmek gibi sattı, hemde "turkiye ye ozel, almanlar bize cok onem veriyor" vs zırvaları ile baya bir PR ını da yaptı.

borusan da bir şaşkın buyuk olasılıkla 2 yıldır boyle bir şey bağlamaya çalıştıysa hiç şaşırmam.

yapacaksan 3.18 falan yap bu motorla be adam. 1.7 tonluk arabaya o devir bandında turbolu 1600cc takılır mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni 520i 1600cc sadece Türkiye pazarına özel mi bilmiyorum ama E180 sadece Türkiye pazarına özel. Bu arabalar sıfır aksesuar alınmak üzere getirilmiş arabalar ve satış rakamlarındaki beklenti yüksek. Zaten biraz donanım koyayım desen, ötv-kdv ikilisi ile neredeyse arabanın yarısı kadar para veriyorsun. Yeterli maddi imkan varsa E250 aksesuarlı. İmkanlar kısıtlı ise ama E serisine bir şekilde bineceğim diyorsan E180.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

synthesizer said:

320ed var zaten aynı motorla, 1.6 170hp, performansında daglar kadar fark var 136lık 1.6 ile.

olumcul kotu olmaz bence,

sonucta bu pazarda bir s80 1.6d gercegi var :)


evet baktim, satiliyor.

ama 3 serisi 5 serisinden 200-250 kg kadar daha hafif. bu motor daha makul orasi icin. f10 cok agir bir kasa bu motor icin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:

sanırım o zahmete hakikaten katlanmışlar. butun global bmw sitelerine ve speclerine baktım. 5.20i tum pazarlarda halen n20 geciyor, 2 litrelik olan. bir tek bizde var gibi duruyor simdilik bu ucube.

teyit ettirmeye kosifleri arıyacağım birazdan.


Bi sonuc cikti mi kosiflerden ? f10 icine gercekten n13 tikmislar mi?


Simdi ben dogrusu motoru cok yanlis ve oranti disi bulmuyorum 1700kg icin, tuketimi cok dert ertmeden segment atlamak isteyen ve performans yerine konfor odakli tercihlerde basarili bir secim olabilir gayet.

Ote yandan volvo s60 2.0t gibi 1600kg lik bir arabanin 170bg, 240nm lik motorla deli gibi cekildigini dusunucek olursak , 1680 kg lik f10 un 170bg, 250nm lik motorla cekilmeyecegini dusunmek biraz yersiz. Guzel bi aralikta guzel bi motor, turkiye gibi emisyon degil de hacim etrafinda sekillenen bi vergi sistemiyle sunulabilecek bir araba gercekten de.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Selam,

Memleket 120km/h'ı geçmeyen memur emeklisi veya emekli ruhlusu insanlarla dolu. O sebeple öyle 2k kg'lık araçlarda 100HP'Lik motorlar falan gayet o insanlar için uygun.

Saygılar.


bandırma feribot yolunda önümde 120 ile giden lada 3 kopegi bictiginden beri ben de 120'yi gecmiyorum sollama vs disinda
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Resmen Mercedes ve BMW AMDlik yapıyor! Verikleri rakamla motor hacminin uzun bir süredir alakası kalmadı. Pazarlama stratejisi :)

Lada'nın olayı talihsizlikmiş :( Ama bu demek değildir ki 70km/h hızla da giderken kimseyi ezmeyeceksin. Tepki süresi, fren mesafesi, aracın performansı, yol geometrisi, sürücü dikkati, araç önüne çıkan canlının olaya tepkisi, şans... bu faktörler olayın atlatılıp atlatılmadığının belirleyicileri oluyor.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben bi noktayı anlamadım, eski atmosferik 5.20d'ler 200 HP değildi ki. Onlar da bildiğim kadarıyla 150-170 HP civarı motorlara sahipti.

Focus'a 1.0 motor, Jetta'ya 1.2 motor takılan günümüzde 5 serisinde 1.6 170 HP motor, güç anlamında sırıtmıyor. Zaten 1 ve 3 serisinde de aynı motoru kullanmaya başladılar epey bir zamandır.

Öte yandan satmaz dediğiniz kombinasyon bence tam bir Türkiye gerçeği olmuş.

5.20d'ler zaten peynir ekmek gibi satıyordu, yeni motorla birlikte artık daha da beter satılmaya başlar. Bizim millet de Beyaz C180'e biniyorum demekten biraz kurtularak Beyaz 5.20'ye biniyorum der bundan sonra..

Bir de filo diye bir gerçek var ki ithal edilen araçların çoğunu Intercity falan alıp güzelce okutur şirketlere.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tam anlamadım sorunu, filo kiralama şirketlerini kastettim.

Örneğin bizim şirketin otoparkında sayamayacağın kadar çok kiralık C180 var. Jetta'dan biraz fazla ödeyerek kiralanabiliyor çünkü.

Aynı şekilde 5.20i'de şirketler tarafından çok tercih edilecektir ve kiralanırken 1.6 bu arabaya gitmemiş diye düşünen pek olmayacaktır diyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...