Karea Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 ya bıktım günde 100 kere modeme reset atmaktan d smile ken canavar gibi internetim vardı sıfır sorun sonra aynı fiyata d smart hd yayın kutu + net verelim diye taciz edip durdular dayanamadım aldım 2015 e kadar taahhüt dayamışlar ama o nalet günden beri günde yüzbinkere net kesiliyor , bazen saatlerce gelmiyor falan aradım herifleri yok tel hatlarınız kötü kaldırmıyor dediler telekoma gittim hat sağlıklı bina içine karışmayız dediler kutudan evin içine sıfır hat çektirdim değişen hiçbirşey yok adamlar dalga geçiyor resmen , paramızla rezil oluyoruz bıktım ya yeter nasıl kurtulurum bundan 2015 e kadar faturaları tahsil etmezler diil mi ? yada nedir bu şerrolardan kurtulmanın yolu ? help Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stimpak Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 taahhütü bozarken indirimli aldığın hizmet farkını ödersin, iptal edersin taahhütü. aldığın paketin normal fiyatı aylık 100 lira, ama sen 50 lira ödüyorsan indirimli hizmet aldığın ay x aradaki fark olur ödeyeceğin. kutularını mutularını da alırlar tabii. 2-3 ay olduysa çok da fark olmadan taahhütü bozarsın. Yok almıyoruz, şu kadar ödeyeceksiniz vs. derlerse de taahhüt edilen hizmeti sağlamadıkları için tüketici hakem heyetine falan başvurabilmen lazım. O kısım biraz çetrefilli olabilir, ama iptal gerekçesi olarak da yazarsın "taahhüt edilen hizmeti sağlayamadığınız için üyeliğimi iptal ettiriyorum " vs. diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 SItesinde yaziyor: Aboneliğin, 24 aylık taahhüt süresi dolmadan iptal edilmesi durumunda, iptale kadar geçen süre boyunca D-Smart Net hizmeti için verilen indirimler ve içerikte verilen indirimler ile 99TL taahhüt erken iptali nedeniyle oluşan giderler aboneye faturalanacaktır. 24 aylık taahhüt süresi dolmadan iptal talebinde bulunulmasi yahut taahhüt süresi sonunda aboneliğe devam etmek istenilmemesi durumunda abone, kendisine tahsis edilen uydu alıcısı ve smart kartı 7 (yedi) gün içerisinde iade etmek, aksi halde ilgili donanıma ilişkin cari bedeli (HD uydu alıcısı için 300TL HD Plus uydu alıcısı için 450TL)ödemekle yükümlüdür. Erken taahhüt iptali durumunda modem bedeli, iptale kadar geçen süre boyunca ödenen bedel kablolu modem için 60TL, kablosuz modem için 150TL üzerinden düşülerek aboneye faturalandırılır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 Hizmeti kotu alma durumu var burda, tuketici haklari mahkemesi cozer. Zaten yakinda da bu taahutlere alicinin tek tarafli fesih hakkini da koycaklar bi sekilde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EVIL_DeaD Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 kusurlu hizmet olaylarını araştır. sonuçta hizmet almıyorsun ki ondan şikayetçisin. biraz artislen telefonda müdürlerıne falan bağlan adamların o zaman işlemler prosedür hızlanır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 21, 2013 ya sorun adamlar telefona çıkmıyor müşteri hizmetlerini arıyorsun 20 dk tel de bekliyorsun tam birine bağlanırken çat kesiliyor telefon çok adi çıktı adamlar rıza baba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Soul Mesaj tarihi: Haziran 24, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2013 Valla kan alırlar ,sözleşmeyi erken bitirirsen.Ivır, zıvır derken hayvan gibi bir rakam çıkartıyorlar.Aynısı benimde başıma gelmişti. Şu an en fazla 1 senelik sözleşme yapıyorum,telefon net,tv vsde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar