Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 yok ebenin ali sami. nereden nereye gelmiş pisiklet teknolojisi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 dsg lisi var mı bunun? asfdads Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 arkalarda shimanonunkini verdim, onu googlela, videolari var, cok acayip. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 geriye gidemem sen öne getir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 sermayenin kolesi olduk gene. SHIMANO Alfine SG-S7000 http://www.youtube.com/watch?v=2k0T2HFQTbI Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 hatırladığım teknolojiymiş. adamlar bunu yaptıktan sonra allison transmission ( adamlar büyük araçlarda tam otomatik şanzımanda tekler denebilir ) satın aldı. http://www.youtube.com/watch?v=kVPjhmTThPo&spfreload=10 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 şöyle şeyleri izlemeek ne çok keyif veriyo ya insana. ufkun açılıyo resmen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 abi o shimano difransiyeli ne oyle lan? ahah ağlıycam şimdi. araba o kadar teknolojik değil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 aklim almadi videoda olanlari benim asdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 abi nuvincide tork kaybı olmuyo mu peki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 bi tane olsa da içini açıp tekrar toplasam zaten videoda bi kaç fazla parça dikkatimi çekti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Esh said: abi nuvincide tork kaybı olmuyo mu peki? adamın anlattığına göre mekanik aktarıma göre daha az herhalde ama cevap verebilmem için akışkanlar mekaniği derslerini tekrar almam lazım asdasd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 bu daha düzgün anlatıyor http://www.youtube.com/watch?v=kN8CCY1vFC8&spfreload=10 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 kaç basıyo bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Fistan said: bi tane olsa da içini açıp tekrar toplasam zaten videoda bi kaç fazla parça dikkatimi çekti schimano alfine yi gördükten sonra difransiyel anlayışım değişti abi. bişi olsa vw servise bırakman gerekir 9 hafta. tamir takımı falan beklersin 1.5 ay. bi de dijitalini yapmış adamlar sdfsdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 olm siz neler olup bittiğini anlayıp bu kadar heyecanlanıyosunuz. ben hiç bi bok anlamadan orgazm oluyorum. nasıl iş anlamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 nuvinci baya basit ve hafif bir sistem yapmış abi. anlayış bambaşka muhtemelen çok daha ucuzdur da alfine ye göre Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 pedala basiyosun tekerlek donuyo iste, bisey oldugu yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Esh said: nuvinci baya basit ve hafif bir sistem yapmış abi. anlayış bambaşka muhtemelen çok daha ucuzdur da alfine ye göre continuosly variable transmission farkı var temelinde dsg ile cvt arasında da o fark var, cvt daha verimli http://www.youtube.com/watch?v=uCEvBGT8twM&spfreload=10 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 aquila said: pedala basiyosun tekerlek donuyo iste, bisey oldugu yok. şimdi oturdu kafamda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 cvt vidyosunu izlemiştim daha önce de. bize gelmez abi bu rahatlık. biz standar 24 vitesli sistemi kullanalım sdfsd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 düz vites iyi işte asdasd, haftaya tura çıkıyorum zaten bütün yol bunları düşünerek gitmiyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 abi zaten çok yüksek bir ratio olamaz diye düşünüyorum bu otomatik sistemlerde. haksız mıyım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 bir fark yaratmaması lazım ratio da gibi geliyor ama emin olamadım sen öyle sorunca farkı devamlı aktarım olması sadece Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 bizim zamanimizda vites yoktu, hem ileri hem geri gidiyoduk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar