Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 yok ebenin ali sami. nereden nereye gelmiş pisiklet teknolojisi.
aquila Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 arkalarda shimanonunkini verdim, onu googlela, videolari var, cok acayip.
aquila Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 sermayenin kolesi olduk gene. SHIMANO Alfine SG-S7000 http://www.youtube.com/watch?v=2k0T2HFQTbI
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 hatırladığım teknolojiymiş. adamlar bunu yaptıktan sonra allison transmission ( adamlar büyük araçlarda tam otomatik şanzımanda tekler denebilir ) satın aldı. http://www.youtube.com/watch?v=kVPjhmTThPo&spfreload=10
moriarty Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 şöyle şeyleri izlemeek ne çok keyif veriyo ya insana. ufkun açılıyo resmen.
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 abi o shimano difransiyeli ne oyle lan? ahah ağlıycam şimdi. araba o kadar teknolojik değil
aquila Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 aklim almadi videoda olanlari benim asdf.
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 abi nuvincide tork kaybı olmuyo mu peki?
Fistan Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 bi tane olsa da içini açıp tekrar toplasam zaten videoda bi kaç fazla parça dikkatimi çekti
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Esh said: abi nuvincide tork kaybı olmuyo mu peki? adamın anlattığına göre mekanik aktarıma göre daha az herhalde ama cevap verebilmem için akışkanlar mekaniği derslerini tekrar almam lazım asdasd
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 bu daha düzgün anlatıyor http://www.youtube.com/watch?v=kN8CCY1vFC8&spfreload=10
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Fistan said: bi tane olsa da içini açıp tekrar toplasam zaten videoda bi kaç fazla parça dikkatimi çekti schimano alfine yi gördükten sonra difransiyel anlayışım değişti abi. bişi olsa vw servise bırakman gerekir 9 hafta. tamir takımı falan beklersin 1.5 ay. bi de dijitalini yapmış adamlar sdfsdf
moriarty Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 olm siz neler olup bittiğini anlayıp bu kadar heyecanlanıyosunuz. ben hiç bi bok anlamadan orgazm oluyorum. nasıl iş anlamadım.
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 nuvinci baya basit ve hafif bir sistem yapmış abi. anlayış bambaşka muhtemelen çok daha ucuzdur da alfine ye göre
aquila Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 pedala basiyosun tekerlek donuyo iste, bisey oldugu yok.
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Esh said: nuvinci baya basit ve hafif bir sistem yapmış abi. anlayış bambaşka muhtemelen çok daha ucuzdur da alfine ye göre continuosly variable transmission farkı var temelinde dsg ile cvt arasında da o fark var, cvt daha verimli http://www.youtube.com/watch?v=uCEvBGT8twM&spfreload=10
moriarty Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 aquila said: pedala basiyosun tekerlek donuyo iste, bisey oldugu yok. şimdi oturdu kafamda.
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 cvt vidyosunu izlemiştim daha önce de. bize gelmez abi bu rahatlık. biz standar 24 vitesli sistemi kullanalım sdfsd
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 düz vites iyi işte asdasd, haftaya tura çıkıyorum zaten bütün yol bunları düşünerek gitmiyim.
Esh Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 abi zaten çok yüksek bir ratio olamaz diye düşünüyorum bu otomatik sistemlerde. haksız mıyım?
jacabo Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 bir fark yaratmaması lazım ratio da gibi geliyor ama emin olamadım sen öyle sorunca farkı devamlı aktarım olması sadece
aquila Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2015 bizim zamanimizda vites yoktu, hem ileri hem geri gidiyoduk.
Öne çıkan mesajlar