Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Size de oluyor mu?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Haftaiçi kalkarken resmen acı çekiyorum, vaktim olsa da uyusam diyorum... Sonra cumartesi geliyor gözler 7.30'da açılıyor, zerre uyku yok.

Keşke haftaiçi de böyle olsa mk
Mesaj tarihi:
hafta içi sorun olmuyorda cumartesileri ızdırap örnek bugün yine 4 de yattım 3 saat uyku ile işe geldim çakmak çaksalar tutuşucam bide böle çalışmaya zorluyorlar

peki çalışan kim ahada mesaj yazıyorum
×
×
  • Yeni Oluştur...