Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Call to Arms : DFUW


bingildak

Öne çıkan mesajlar

hemen geri girdim, baya 10-15 dk kapıştık, ilginç bir şekilde hiç lag veya fps düşmedi. DF1'deki gibi büyülerin lagması, seslerin lagması veya saçma sapan fps dalgalanmaları olmadı. charge yaptıkları anda ekranda 300 küsür kişi varken 20 fps falan kaybettim totalde. crashden sonra girdiğimde 60 aldı görmedim. millet deli loot kaldırdı.

ıjpadsıjodsıjodsas

tasos'dan mesaj geldi, cameramanlerden biri godmode açmayı unutmuş ve bizimkiler öldürmüş asdjoasıdjas. onun dışında footage aldıklarını ve participation için teşekkür ettiler.

4 saatimizi yediler 10 dk lik kayıt için abv.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim gördüğüm kadarıyla şu an oyun normal siegeleri kaldıracak durumda. mega siegelere gelince (bugün olan gibi, ekranda 200+ oyuncunun olduğu) en az 3 aylık optimization gerekiyor gibi ama oraya gelecek oyun belli. o kadar kabalıkta, yüzlerce büyü/arrow vs.'a rağmen 20 fps'den fazla düşmemesi etkileyiciydi. crash'ten sonra son derece oynanabilirdi. 2v2 yaptığımız pvp'den farksızdı performans o kalabalığa rağmen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi charge yaptılar, charge yaparken herkes elinde büyü ile bekliyordu zaten, mountlar instant olarak öldü asıjdad. ondan sonra surlardan aşağı atlayıp kapıda choke point oluşturduk. o saniyelerde sapıttı oyun, milletin crash olduğu an, playerlar görünmedi, sonradan belirdi vs. gw2'de wvwvw'de olan şekilde. crash olanlar oldu, olmayanlar oldu. o yoğunluktan sonra performans normale döndü. inferno setli 1-2 kişinin öldüğünü gördüm. şehre girebilenler 10 dk içinde falan öldürüldü, deserterlar kovalandı, onlar da öldü. çok uzun sürmedi yani. pek eğlenceli değildi çünkü 1 kişi başına 20 kişi falan düştü asdasd.

amaç zaten AV'e footage vermekti.

bende kill aldım.. friendly kill. healer olarak. ASDJASDJASDASLD
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada yeni bir mevzu öğrendim. DF1'de şehirler son derece hızlı inşa edilmişti. anlattıklarına göre şehirlerin module'leri şu an AŞIRI yüksek oranda materyal istiyor. öyle ki clandaki herkes işi gücü bırakıp harvest'a bağlasana inşa etmeye yetmez. bunun da nedeni AV siegelerin daha başlamasını istemiyor. çünkü işte bugün anlattığım sebeplerden dolayı. yani bugün yaşadığımız şey gayet stress betaydı. böyle birkaç deneme daha yapacaklardır diye tahmin ediyorum, veri toplayıp gerekli optimizasyonları yaptıktan sonra module costları büyük ihtimal 4 e 1 oranında falan düşürüp siegelere izin verecekler. şu an AV siege istemiyor yani, şehirlerin inşa edilememesinin sebebi bu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

One day (24h after release): 1317 clanned players.

Two days; 1838 clanned players.

Three days: 2144 clanned players.

Four days: 2377 clanned players.

Five days: 2688 clanned players.

Six days: 2784 clanned players.

Seven days: 2905 clanned players.

Eight days; 3005 clanned players.

Nine days; 3069 clanned players.

- Steam launch 26th

Ten days; 3235 clanned players.

EU clan üyesi verileri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...