Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Call to Arms : DFUW

bingildak

Öne çıkan mesajlar

warrior olarak başlayan birinin birkaç günde 6-7k prowess nasıl kastığını basitçe anlatmış biri forumlarda paylaşayım dedim

warrior

From what ive seen so far .... prowess is going up a lot slower than it did in beta. At least the prowess you get from a kill shot seems to be reduced significantly for lower teir mobs.

I didn't rush the better prowess mobs at first because I knew the powerhouse clans would be camping them sooo.

I started warrior: bumped skinning to 50 I did goblins got the 15/30/150 kill feats plus the skinning feats. after I was all said and done this took me about 2 hours with a group and a good spawn and netted me a quick 1500-2k prowess. next I moved to ogre bullies(which are still tied to the giant feller feat so its like 2 for1) by the time I got the 150 here I was just above 7k prowess.
at this point I had all 4 str boosters and stampede 75 skinning now I did a day of gathering/refining which netted me about 3k prowess(also if you wanted to you could rush this off the bat for a nice prowess bump, however ive found that all prowess I get from gathering I pump into gathering to speed the process)

now on to some good mobs! ice eles! had to change my role to elementalist as fire damages them fairly well as to be expected. once you finish this feat you will have another 5-7k prowess if you get all the associated feats.(skinning etc) if you plan to play an elementalist you could rush ice eles right off the rip if you have enough gold to buy the regs. I didn't because I knew them to be contested(they still are but not so much) if you've done the bullies/elementals you should have some keys by now@!@@ turn them in for fun and profit.

but na0cho, you say, I tried to turn them in and got jumped and lost all my stuff and now I cannot afford gear Dry your tears! grab yourself a fishing pole and go get yourself some treasure maps! they still drop fairly common and I get about 1-3 tmaps per node. you can fish up small and medium maps! now you might not want to run halfway around the world to turn in a map with no gear, that's understandable.

Check global. I see a few people buying maps all day long! even smalls sell for about 1k gold so sstack up a bunch and check the distance they are. TO CHECK HOW FAR AWAY A MAP IS JUST DOUBLE CLICK IT it will make a ring start blinking around your mini map. it blinks green if you are going in the right direction and red if you are going away from it. you can kind of guess the direction it is in. now the faster it blinks the closer it is. one blinking fairly rapidly will be close however one with 1-2 second blinks will be closer to the other side of the world. keep the close ones, stockpile the far ones and sell them in bulk. Unless of course you want to explore and turn them in, which is fine and really fun. these are just some starter tips to help some of you guys out.

once you get leveled abit get some friends together and go kill some epic mobs for REALLY good loot. best advice I can give: when you get killed by a guy with 30k prowess and your sitting on a fat 3.5k prowess, and you lose your last gear set. you check your bank and moths fly out! you want to give up. That feel. Don't despair!! stick to it! It does get better!

Soon YOU will be the one taking others gear bags and laughing all the way to the bank! Find yourself a clan who will give you tips(probably better than mine are) and who follow your likeminded goals for how you want to play. I cannot stress enough that this game is NOT fit for solo players. you can get away with this If you have a maxxed out role, but not in beginning. find friends, work together! ill try to check the forums today if anyone has any questions. im not on the boards a lot during the week as a I work/have family/and play df as much as I can in free time. I pretty much just check patch notes during the week but feel free to pm me if you think I can help you out!

Sosyal ağlarda paylaş

bende bi small çıkardım 1.7k para birazda ıvırzıvır verdi 2small bi normal map duruo bankada.

bu akşam sandbrook taraflarında buluşup, mob kesmeye gitsekye party kurup

bu arada şehirlerde bazı kutulardan loot yapabiliosunuz şehirdeyken kontrol edin, genelde vendorların yanlarında oluyor.

resource rack: random olarak raw material verio 10-20tnae fln
weapon rack: random weapon verio yüksek level olabiliyor.
armor rack: random armor (yüksek lvl olabilir)
fish rack: balık malık işte
toolbox: pickaxe,sickle fln çıkıo
Sosyal ağlarda paylaş

ben greataxe gidiyorum 70 yaptım.

greatswordun reachi galiba daha fazla

greataxe in crit chancei daha fazla %20 falan.

Dün biz Sandbrook dan yola çıktık bir takım moblara giriştik giantlardan, skeleton knightlara, goblinlere vs.

seviye olarak, freak ve beast gittik en yüksek. galiba bi de villain giant kestik on saat uğraşıp hiç bişey düşmedi

yani çok epic bi yaratık kesmediğin sürece iyi bir loot düşmüyor bunu gördük en azından. Sadece o yaratıkları feat için kesmek lazım ki iyi prowess kazanabilesin. Onda da sıkıntı şu. Last hit i yapan adam alıyor killi o yüzden 3 kişi gidiyorsan x3 kesmek gerekiyor. O da baya ciddi grind demek.

Skype falan da yapmak lazım bu arada zaten leş gibi interface böle her işlem 80 saat sürüyor, bi de üzerine yazışmaya çalışınca iice yoruyor oyun

bir mob kesip skin etmek aldığın lootu trade ile arkadaşa vermek bile işkence hehe

hantal herşey.
Sosyal ağlarda paylaş

ben 3 kişi falan tavsiye etmiyorum. clana girin, clan gruplarında yapın bunları. spawn'da ne kadar çok player olursa o kadar çok mob spawn oluyor. belki featleri tamamlamak için sürekli last hit alamazsınız ama herkesin bölgede öldürdüğü moblardan prowess gelecek sürekli olarak. ayrıca 3 kişi kampladığınız spawn'da ganklenmeniz 20-30 dk sürer max. lootu bırakır çıkarsınız sonra. pve tarafından asılıcaz diyorsanız benim tavsiyem clandır.

ayrıca mob türlerine göre featleri tamamlamak için mobun zor veya kolay olması gerekmiyor. türü önemli sadece. basit moblarda yapılabilir birkaç tanesi, safe zone'da bile. grind tabii orasına diyecek laf yok.

AV retarded bir şirket olduğu için "last hit" mantığı ile yola çıkmışlar. ben primalist oynuyorum anasını satayım, neden support oldum ki o zaman madem "last hit" ile pp kasılıyor. şuursuz herifler işte.
Sosyal ağlarda paylaş

zorluk dediim işte freak beast villain vs.

clan işi için şu an tek sıkıntım şu abi

böle adamlara katılma zorunluluğu hissedip gerilmek istemiyorum. İşte vente gir adamlarla bearber şuraya saldır falan. Universitede olsam ok de sürekli iş gücüm bişey çıkıo ogün oynıcaksam eve gelmişssem bile tüm gece ona odaklanamıyabiliyorum. O yüzden şu an clandan uzak durdum elbet girecem ama . yani şurada patideki 4-5 kişi takılsak daha rahat ederim.

Geçen sefer hatırlarsın bingildak bearber girmiştik clana, adamlar ciddi kasiodu yani böle arada girioduk vente falan. Oralara buralara yardırıyorlardı.
Sosyal ağlarda paylaş

nordlydian said:

bu mount featını yapmış başka bölgeye doogru gidiyordum sonra oyun koptu tekrar girince mount falan yok oldu featta yok..

aynı şey bana da oldu abi takma kafanı, yürüyerek protection zonedan çık aliosun feati

ama gidio mount. Mount dediğin çok zor elde edilen bişey değil kendin de yapabiliosun.
Sosyal ağlarda paylaş

Mortis said:

zorluk dediim işte freak beast villain vs.

clan işi için şu an tek sıkıntım şu abi

böle adamlara katılma zorunluluğu hissedip gerilmek istemiyorum. İşte vente gir adamlarla bearber şuraya saldır falan. Universitede olsam ok de sürekli iş gücüm bişey çıkıo ogün oynıcaksam eve gelmişssem bile tüm gece ona odaklanamıyabiliyorum. O yüzden şu an clandan uzak durdum elbet girecem ama . yani şurada patideki 4-5 kişi takılsak daha rahat ederim.

Geçen sefer hatırlarsın bingildak bearber girmiştik clana, adamlar ciddi kasiodu yani böle arada girioduk vente falan. Oralara buralara yardırıyorlardı.

girerken şartlarını konuşup gireceksin abi. benim hayatım böyle böyle ben zorundalık istemiyorum, casual takılıyorum gibisinden. öyle kabul edilirsen ne ala kabul etmiyolarsa girmezsin olur biter. lux arcanada durum ne bilmiyorum casual - hardcore diyolar ama ne kadar casual bilemedim. bende senden farklı değilim. bütün gün semi afk gather yapıyorum ama 16'sından beri 1 akşam oturup oyunu "oynayamadım" işten dolayı. 28'inde yurtdışına gidiyorum 14 gün yokum falan. adamlara da başvuru da söyledim bunu. yine de kabul ettiler.
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
  • Yeni Oluştur...