Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

60k araba


forgiver

Öne çıkan mesajlar

su noktada surmen lazım

markaların tabiki önemi var, var da opelle reno yüz değiştiriolar gibi
astra hb alacagına ınsıgnıa al derim, dışarıdan en azından güzel bi araba. opeli eleyelim öle.

renault en az yakan motoru falan yapıyor hasta herifler ama yani honda dizel adam gibi piyasaya dağılmadan bakmamak lazım. japon yapıosa bi bildiği vardır, 10 sene gecikti herifler dizelde lol.

ama eco-lpg ( yeniledik biz civici ) dizel kadar verimli değil hocam. yani eski araba - eski civic lpg li- aynı motorla işte eco modu falan olmadan 35 litreye şehir içi 310-320 km falan gidiodu. Şehir dışıda işte istanbul - manisa çıkışına kadar götürüodu ( 400+ falan sanırım ).
eh yenisi şehir içinde biraz daha iyi olsa, yinede çok çok çok iyi olmayacak. ama tabi her yerine güvenebiliosun arabanın.

Öte yandan, yeni renoları çok beğeniorm ben, süren var mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

serjuhan said:

Rerore said:

Golf daha mı iyi şimdi insignia dan


Bir kere sınıfları farklı. Ama iç malzeme kalitesi eğer Astra filan gibiyse at gitsin. Ha dıştan çok güzel ayrı mesele.


Bu yorumundan dolayı yeni Astraya bindigini ya da kullandıgını sanmıyorum. Ben o sınıftaki tüm araçları özellikle inceledim ve kaç günümü buna ayırıp gezdim, tek tek kullandım en iyisi aralarında Astra bariz. Megane ve Focusun içi çok kötü geldi özellikle bana. Mazda 3 kötü gelmedi mesela.
Ayrıca Golfün kalitesi iyi olsada almam ben araba kaç yıldır gözümde aynı görünüyor çekiciliğini çoktan kaybetti dizayn olarak bence. Ayrıca müşteriyi küçük görüyo gibi bi hissiyat veriyorlar türkiyede satıcıları.
Bazıları sadece bir markaya gönül verir sürekli onu alır ama şu anda ben araçlar arasında öyle uçurum olduğunu sanmıyorum gez kullan abi boş oldugun bi zaman hepsini gönlüne yatanı al.

Kısacası motor olarak 1.6 alıcam motoru begenmiyorum Astranın dersen haklısın derim ancak iç plastiği falan gayet düzgün.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi bir tek bana mı Opel'in vs konsolunun sanki ucuz plastikten yapılmış ve dokunduğunda sanki oynuyomuş gibi bir his veriyor? Belki de benim arkadaş hor kullanmıştı vs bilemicem. Bunun yanında Golf konusunda dediğine katılıyorum. Ancak şu da var ki eğer Bmw, Mercedes klasına çıkamıyorsan bence Vw diğer araçlar ile premium markalar arasında bir yerde duruyor. Bu yüzden insanlar, yıllardır hiç değişmese de Golf'e yönelebiliyor. Mazda 3'ü ben çok beğendim açıkçası. Sağlamlık açısından da herkes bilir zaten. İç malzeme kalitesi de fena gelmedi. Ancak ön konsolu hala eski araçlar gibi Multimedia anlamında hiç içine çekmedi beni. Keza Giuletta da öyle.

Ha birader atıp tutuyon senin araban ne derseniz 307 derim. :) Yakın zamanda değiştirme düşüncelerim olduğundan uzun zamandır takip ediyorum ve deneyebildiğimce araç denemeye, en azından direksiyona bir oturmaya çalışıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Suark said:

su noktada surmen lazım

markaların tabiki önemi var, var da opelle reno yüz değiştiriolar gibi
astra hb alacagına ınsıgnıa al derim, dışarıdan en azından güzel bi araba. opeli eleyelim öle.

renault en az yakan motoru falan yapıyor hasta herifler ama yani honda dizel adam gibi piyasaya dağılmadan bakmamak lazım. japon yapıosa bi bildiği vardır, 10 sene gecikti herifler dizelde lol.

ama eco-lpg ( yeniledik biz civici ) dizel kadar verimli değil hocam. yani eski araba - eski civic lpg li- aynı motorla işte eco modu falan olmadan 35 litreye şehir içi 310-320 km falan gidiodu. Şehir dışıda işte istanbul - manisa çıkışına kadar götürüodu ( 400+ falan sanırım ).
eh yenisi şehir içinde biraz daha iyi olsa, yinede çok çok çok iyi olmayacak. ama tabi her yerine güvenebiliosun arabanın.

Öte yandan, yeni renoları çok beğeniorm ben, süren var mı?


Dizel otoyol da hız yapsan bile çok verimli
Ama LPG nin bir depoya 500 km götürmesi lazım karmada
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşının yeni astra değilde bi önceli kasa ise çokfark var bizde 2 side var Astra Classic ve Yeni astra da var 2side 2012 model. Biri atsa öteki eşşek gibi bişi. Bu arada denediklerim arasında en dandik plastik focusta gibiydi oynuyo hissiyatını ondan almıştım ben ama test arabası diyemiydi emin değilim şimdi belki normali düzgündür.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rerore said:

Suark said:

su noktada surmen lazım

markaların tabiki önemi var, var da opelle reno yüz değiştiriolar gibi
astra hb alacagına ınsıgnıa al derim, dışarıdan en azından güzel bi araba. opeli eleyelim öle.

renault en az yakan motoru falan yapıyor hasta herifler ama yani honda dizel adam gibi piyasaya dağılmadan bakmamak lazım. japon yapıosa bi bildiği vardır, 10 sene gecikti herifler dizelde lol.

ama eco-lpg ( yeniledik biz civici ) dizel kadar verimli değil hocam. yani eski araba - eski civic lpg li- aynı motorla işte eco modu falan olmadan 35 litreye şehir içi 310-320 km falan gidiodu. Şehir dışıda işte istanbul - manisa çıkışına kadar götürüodu ( 400+ falan sanırım ).
eh yenisi şehir içinde biraz daha iyi olsa, yinede çok çok çok iyi olmayacak. ama tabi her yerine güvenebiliosun arabanın.

Öte yandan, yeni renoları çok beğeniorm ben, süren var mı?


Dizel otoyol da hız yapsan bile çok verimli
Ama LPG nin bir depoya 500 km götürmesi lazım karmada


deposuna göre değişiyor ki litresi.
eski civicin 35 ken şimdikinin 30 mesela.
Karmadan kasıt ne bu arada?

Dizel araba her türlü verimli,2. eldede satarken fazladan sattığın için alırken ödediğin o +10k tl yi görmezden gelebilirsin hacı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Karma derken biraz şehir içi daha çok şehir dışı kullanım
Ben 36 litreye göre söylemiştim
30 litre için 400 km normalin biraz altında

-------

Arabanın plastiiğine en son takılmak lazım kötü görünmesi hemen aşıncağı solacağı anlamana gelmez
Önemli olan takır tukur sesler geliyor mu gelmiyor mu sürdükçe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Eğer ki yılda maks. 10bin km yapıyorsan ve 5 sene sonunda 'orjinal 50bin km'de diesel' dediğin anda o aracı havada kaparlar :D

Bu arada Mercedes'e 1.6dCi motoru veren Renalut :P

DSG bana göre tüketim ve ivmelenme konularıdna başarılı bir şanzıman. EDC ise iyi bir alternatif ama tüketimde başarılı iken ivmelenme konusunda zayıf. Bu kıyaslamayı düz vitesli kopyaları nazarında yapıyorum. DSG için 'sorunnnnnn' diye yakınan çok ama VW yıllardır üretmeye devam ediyor. Garantisinde bir sorun olursa değiştiriyor; kendini güvende hissetmek istersen garanti uzatma yapabilirsin. EDC ise nispeten daha yeni, uzun vadede nasıl bir sorun çıkartacak bilmiyorum ama şimdilik bir olumsuzluk duymadım.

Eğer otomatik diye bir "must" madden yoksa düz vites daha iyi bir seçim olur. 5bin TL ile de opsiyon alabilirsin. Renault için açılabilir cam tavan güzel bir seçim.

Fluence resmen eski Megane Sedan'ın muadili ve için süslenmiş olmasına rağmen bence kalas bir araç. Filo ve şirketler hedeflenmiş resmen. Latitude ise Laguna yerine geldiği için biraz daha kaliteli ama elbette fiyatı da bunu yansıtacak cinsden.

Renault'un yeni 1.6dCi motoru şahane. Daha önce birinin önerdiği gibi GT line düz vites güzel seçim olabilir. Hatta EDC'li modeli birisi almıştı içimizden ama kim :

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Yeni Clio arka diz mesafesi ile üzüyor ama 1.5dCi ve 90HP ile o kasa sıkıntı yaşamaz. Oldukça da tasarruflu olur. Biz dandik 2004 Clio Sembol ile 265k km yapıp satmıştık ki motorunda sıkıntı yoktu; turbo hiç değiştirmedi. Kullanım şekli ve bakmakla ilgili motorun hizmeti. Motor harici noktalara değinmiyorum :D

Ama güncel Clio HB şehir içi kullanım için makul duruyor. Yeni fiyatları ise insana hemen '2-4 yaş civarında daha üst sınıf araca mı baksam' dedirtiyor o ayrı ;)

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...