BonePART Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Redditte gördüm paramecium hastası olur dedim linkini atıyım meraklısı izler. Mevzuda camshaft yerine free valve diye bi teknoloji geliştirmiş adamlar combustion engini komple yenilicek tadda bişi motoru ufaltmak amacıyla. http://www.youtube.com/watch?v=Bch5B23_pu0&feature=youtu.be
barbu Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 valve gene yeni bir şey çıkarttı sandım.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 abi bu firma süper ya =) başlangıç hikayesi falan da çok iyi bu adamların.
Deathblade Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Ne güzel anlatmış. Hazır işe başlarken araştırmış olayım bu tip yeni teknolojileri. Var mı otomotiv sektörü üzerine önerebilceğiniz güzel siteler, ya da youtube channel'lar ? edit: Ayrıca %50 emisyon , ve %30 verim fazla gibi gelmedi değil.
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Selam, Bu adamın araçlarına hastayım zaten :) Ama olay ne anlayamadım çünkü işyerindeki pc'de ses yok :P Olay bu mudur; http://www.digitaltrends.com/cars/peugeot-citroen-puts-compressed-air-and-gasoline-hybrids-into-production-for-2016/ Ama burada valve denildiğine göre değil : Saygılar.
aquila Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 gaben otomotiv isine girdi diye korktum.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 paramecium said: Selam, Bu adamın araçlarına hastayım zaten :) Ama olay ne anlayamadım çünkü işyerindeki pc'de ses yok :P Olay bu mudur; http://www.digitaltrends.com/cars/peugeot-citroen-puts-compressed-air-and-gasoline-hybrids-into-production-for-2016/ Ama burada valve denildiğine göre değil : Saygılar. Abi adamlar valfleri tamamen hava basıncıyla kontrol edebiliyolar. Aynı bileşenleri kamyon motorunun valflerinde de motosikletin valflerinde de kullanabiliyolar. Gerekirse 20k devire kadar çıkabiliyolar. Kam şaftı, zinciri vıttırı zıttırı hepsi ortadan kalkıyor, ayrıca o PSA grubu teknolojisine benzer şekilde sıkıştırılmış hava basarak farklı şekillerde motoru destekleyebiliyolar falan.
BonePART Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 cam shaft kalkınca ortadan adamların hesabına gıre 4 silindir birmotorda yaklasık %25 hacimsel ve kutleselazalma oluyo daha ufak motordan (hacimolarak cc olarak deil) daha buyuk guc cıkıyo felan falan
Silphatos Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 gabe nerde, free ve valve keywordleri hey canlıydı
Kharon Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2013 agera serisi bitince documentary tadinda aticaktim tum videolari, 1-2 episode daha kaldi. Bu sonunculardan biri. Bu arada amac motoru kucultmek degil, motorun daha cok nefes alabilmesi, bir de istendiginde alabilmesi. Kuculmesi bonus olarak geliyor. Fiat multiair falan gibi uygulamalari ztn var su anda, tamamen elektronik uygulamalari da yapildi. Bu nispeten farkli bi valf o kadar. Fikir yeni degil. konuyu da acayim bari hazir. edit: actim asdf
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 22, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2013 Selam, Renault zamanında manyetik yapmıştı sanırım. Saygılar.
Öne çıkan mesajlar