Wolas Mesaj tarihi: Şubat 12, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2013 hinge constraint ile ambulans sedyesi yapmaya çalışıyorum ambulansın içine girdiğinde ayaklarının kırılması lazım yapamıyorum epey araştırdım çıkış yolu bulamadım anlayan varmı
inyormaynd Mesaj tarihi: Şubat 13, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 13, 2013 Elle keyframe at yada expression yaz.
Wolas Mesaj tarihi: Şubat 14, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 14, 2013 Expression dan haberim dahi yoktu iyi oldu söylediğin çok iyiymiş öğreniyorum sağol.
inyormaynd Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Basic scriptler bulursun o işler için işini de fazlasıyla görür.
Wolas Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 bu güne kadar hep modelliyordum şidmi animasyona el atayım dedim çok zevkliymiş. mass fx ve wire parameter öğrendim biraz geliştiriyorum aklıma takılan bişi var nasıl çözerim; motorun içindeki pistonları düşün her inip kalktığında balonu x kadar şişiriyor 2 kere çalışırsa 2x şişirmesini istiyorum bunu ne ile yapabilirim. benim bildiklerim ile olacak bişi değil gibi geldi
Sufi Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 expressionları şimdiye kadar hep bi controllerı diğer bi controllerın durumuna endekslemek için kullandım. senin verdiğin örnek controllerın kendisiyle değil diferansiyeliyle bir diğerini ilişkilendirmek. bunu expressionla değil max scriptle yapman lazım. biraz max script de kurcala.
Wolas Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 bakıyorum scripte karışık gibi
Sufi Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 bunu niye yapmak istiyorsun diye sormuyorum, training olsun diye yapıyorsun da yine de bu anlattığın balon örneği gibi şeyleri fake yapmak çok daha hızlı olur. expressionları manual keylemelerle hatasız yapılması zor olan şeylerde kullanmak lazım. mesela araba 2πr yol katettiğinde tekerin 1 radyan dönmesi gibi. expressionla tekerlekleri bi kere arbanın bir eksendeki pozisyonuna endeksledin mi arabayı ister sabit hızla yürüt ister ivmeli yürüt, tekerlekler hiç patinaj yapmadan fıstık gibi dönme hareketi elde edersin. bunu elle yaptığında hızlanma yavaşlama durma gibi hareketlerde tekerlekler mutlaka az çok patinaj yapar.
Wolas Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 fake nasıl yapabilirimki sonuçda çarkı döndürdüm diyelim balon biraz şişti tekrar döndürdüğümde bunu loop değilde yeni bir işlem olarak algılaması lazımki şişirdiğinin üstüne biraz daha şişirsin o nasıl olacak
Sufi Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 fake derken komple keylerle yapmaktan bahsediyorum. manual.
Öne çıkan mesajlar