Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Camelot Unchained aka Dark Age of Camelot


Poaco

Öne çıkan mesajlar

e o zaman dark age of arena yapsınlar, herkese versinler gear'ı salsınlar bir bölgeye pew pew kapışalım. neyse bir bildikleri vardır fund edilirse görürüz. hiç pve olmamasını ben idrak edemedim. çok anlamsız ve pratik dışı geldi.

http://media.tumblr.com/tumblr_lu1gkcDQD91qju31b.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yani uo oynadıysan +lı itemları crafterların yaptığını düşün. Pve kaldı mı? kalmadı.
Veya pre-toa daoc da 50 den sonra item için pve yapmıyordun, templateini hazırlıyosun, kıyafetini diktiriyosun sonra spellcraftera götürüp imbue ettiriyosun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dark age of camelotta pve yapan kim vardıki? bence sadece pvp uzerine kurulu olması daha iyi. Sıkıcı olacağına veya eksiklik hissedileceğinede inanmıyorum.

Daoc'u nerdeyse 7/24 yıllarca oynadım. (nerd zamanlarımızda) hiç bir zaman sıkıldığımı hatırlamam. Oyun zaten competition üzerine kurulu haftalık rp kazananlarda 1. çıkabilmek oraya adını yazdırmak bile zevkli birşeydi. Kazandığın her fighttan sonra kazandıgın rp ile realm rank atlamak onlarla istediğin abilityleri almak, veya pasif olarak guclendirmek. Sayılacak o kadar çok şey varki sayfalar yetmez, şu oyunu wow gibi oyunlarla karşılaştırınca gördüğüm şey wow'un tam bir çocuk oyunu oldugu (pvp olarak) 5 yaşındaki çocuk 2 tuşa basarak bile iş yapabiliyor wow'da. (wow'cular linc girişiminde bulunacak kesin :P )

Neyse uzun lafın kısası siz kendinizi oyuna kaptırdıgınızda aman rank bilmemkac olayim modunda kasarken kazandıgınız arkadaslıklar yüzünden oyuna dahada bağlanıyorsunuz, ve hastalık gibi birşey oluyor. Bugune kadar rüyamda bana oyun oynatan ve taktik geliştirten yegane oyundur daoc çok yüksek beklentilerim var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayır kafamda neden craft class'ının olduğunu oturtmaya çalışıyorum da. eğer pvp'de drop yok ise ne craft edecek bu karakterler? bir de oyunda currency olmayacak mı o zaman?

craftın güçlü olduğu oyunlar derinliğin ve playerların item drop yaptığı oyunlar. sonuçta her öldüğünde yeni gear'a ihtiyacın var bu da craft piyasasında yüksek arz/talep oluşturuyor. her zaman alıcı oluyor, rekabet oluyor. eğer gear sadece durability sonucunda kırılıyorsa neden craft class'ı koyma gereği duymuşlar ki? tamam binaların bazıları playerlar tarafından inşa edilip / yıkılabilecek ama craft oynayan oyuncunun olayı sadece itemları kırılanlara item craft etmek (eğer repair yoksa tabii) ve bina inşa etmek mi? siege weaponların craft olması güzel de craft oynayan kişi için pek eğlenceli gelmiyor kulağa sadece kırılan eşyaları yenilemek ve bina/siege weapon yapmak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yani craft dan beklentin ne ki tam olarak? Item, bina, siege weapon ve trap yapıyorsun işte. Craftsın çünkü tam anlamadım ben sorunu ne yapmak istiyorsun ki başka?
Oyunda item almanın tek yolu crafter, token falan olmadığı için.

Currency var pvp den kazanılıyor.

Item inflation için nasıl bir önlem var durabilityden başka bilmiyorum ama MJ un inflation olmayacak tarzı bir açıklaması var.
Bir de rare itemlar çok rare olacak sanırım. Ilk aydan excaliburla dolaşmayı beklemeyin falan dediydi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Craft ayrı bir class olacak ve craft oynayacaksam tabii ki de ticaret beklerim. Yaptığın craftın karşılığını beklerim. sonuçta bir emek veriyorsun craft dediğimiz şeyde, sabır işi direk, resource gathering eğlenceli bir şey değil. bir kere bina craft etmek falan yalan, bina craftı dediğiniz şey resource toplayıp 1 tuşa basmaktan ibaret. ticaret anlamında bir getirisi yok.

İnsanların community halinde oynayacağını düşünürsek ve currency olmadığını düşünürsek clanlarda craft oynayan kişilerin yegane rolu clana siege weapon tedarik etmek. kim bundan zevk alır ki? işçilik bu bildiğimiz?

UO veya ne bileyim bir darkfall'la kıyasladığın zaman craft oynamak zevklidir çünkü sürekli kazanç elde edersin. hem kişisel hem clan içi. sürekli arz/talep olmasına dayanır bu sistemde. eğer pvp'de item drop yok ise, durability olsa bile gear yenileme ihtiyacı çok az olacaktır, en azından ben böyle düşünüyorum. Currency sadece pvp'den gelmesi yine aynı noktaya dönüyoruz PvE olmaması zaten ticareti direk baltalıyor. Player kill'den token gelirse abuse edilir. Objective bazlı olursa bir tarafın diğer tarafa üstünlüğü sürekli olarak ekonomik dengesizlik yaratacak demektir.

bilmiyorum ben kafamda oturtamadım. daoc oynamadığım için herhalde önceden. pve'nin en önemli rolu bir currency oluşturmasıdır. çünkü currency'i sadece pvp'e verir ve başka türlü bir currency oyuna koymazsan her türlü abuse edilmeye yatkındır. çünkü iki tarafta insan. wow'da bile olmuştu clanlar birbiriyle anlaşıp sürekli honor farm ediyorlardı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ekmek said:

Yani uo oynadıysan +lı itemları crafterların yaptığını düşün. Pve kaldı mı? kalmadı.


Yalnızca end game olarak bakıyorsun, orç kesip parasını alıp o parayla zırh almak, kullandığı baltayı lootlayıp kullanmak var mı yok mu?

Domuzdan gidip baltadır trinkettir düşürmeyelim tamam da, domuz kesip derisini yüzüp deri zırh yapma muhabbeti var mı? PvE yok derken hiç bişey yokmuş gibi anlaşılıyor, haliyle dünyayla etkileşim de yok. Yoksa var mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Ekmek said:

Yani uo oynadıysan +lı itemları crafterların yaptığını düşün. Pve kaldı mı? kalmadı.


Yalnızca end game olarak bakıyorsun, orç kesip parasını alıp o parayla zırh almak, kullandığı baltayı lootlayıp kullanmak var mı yok mu?

Domuzdan gidip baltadır trinkettir düşürmeyelim tamam da, domuz kesip derisini yüzüp deri zırh yapma muhabbeti var mı? PvE yok derken hiç bişey yokmuş gibi anlaşılıyor, haliyle dünyayla etkileşim de yok. Yoksa var mı?

Bilmiyorum gatheringle ilgili bir açıklama yok, bildiğimiz tek şey itemlar pve den düşmeyecek, ama yani deriyi tabi ki domuzdan falan toplayacaksındır heralde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Ekmek said:

Yani uo oynadıysan +lı itemları crafterların yaptığını düşün. Pve kaldı mı? kalmadı.


Yalnızca end game olarak bakıyorsun, orç kesip parasını alıp o parayla zırh almak, kullandığı baltayı lootlayıp kullanmak var mı yok mu?

Domuzdan gidip baltadır trinkettir düşürmeyelim tamam da, domuz kesip derisini yüzüp deri zırh yapma muhabbeti var mı? PvE yok derken hiç bişey yokmuş gibi anlaşılıyor, haliyle dünyayla etkileşim de yok. Yoksa var mı?


No PvE (player vs. environment) -based leveling, loot drops or other such systems are currently planned.

benim anladığım yok. no loot drops her türlü şeyi kapsıyor. ekmek'in aklına item deyince aktif gear gelmiş sadece. benimde aklımda olan oydu yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benimde demek istediğim o, eğer sen detaylı bir craft sisteminden bahsediyorsan bir noktada PvE'ye bağımlısın. PvE'den kastım gidip gear kasmak değil, doğada gather edilemeyen şeyleri bir şekilde moblardan elde etmek zorundasın yani. eğer detaylı bir craft sistemi olmayacaksa, wow'daki sistemden pve elementlerini çıkartıp yerine gatherable rare'lar koyup itemlara sadece durability ekliyceksen neden craft class'ı koyuyorsun ki? herkes yapsın o zaman.

http://www.youtube.com/watch?v=xwdba9C2G14
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
The only real issue I can see with no NPCs other than guards and such is the immersion for craftsmen.
Where is the leather coming from for making armor and hilts and such?
... MAN LEATHER?! ... I can dig that. Kill a player and skin him for crafting materials.


asdasdasd, bir ara wow'da orgrimmar'da insan halıları vardı. sanırım sonradan kaldırıldı ahsudıahsd onlar gibi. çok havalı olabilirdi.

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20051102235418/wowwiki/images/2/2d/Centaur_Rug.jpg

centaur'mış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

benimde demek istediğim o, eğer sen detaylı bir craft sisteminden bahsediyorsan bir noktada PvE'ye bağımlısın. PvE'den kastım gidip gear kasmak değil, doğada gather edilemeyen şeyleri bir şekilde moblardan elde etmek zorundasın yani. eğer detaylı bir craft sistemi olmayacaksa, wow'daki sistemden pve elementlerini çıkartıp yerine gatherable rare'lar koyup itemlara sadece durability ekliyceksen neden craft class'ı koyuyorsun ki? herkes yapsın o zaman.


alisveris diyoruz ona biz, pve yapan savascilardan rare mat aliyosun, sonra onlara item satiyosun. player interaction filan boyle olan seyler. yoksa herkes hem mob kessin, hem gather kassin, hem craft yapsin, single player zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ticareti ortadan kladirmak nerden cikit, tam tersi ticarete iteliyen sistemi anlattim. mobdan dungeondan cikan rare item istiyosan pve yapan adamdan almak zorunda kalican, ama bunun karsiliginda en kral itemlari yapiyo olman lazim ki onlardan donup senden item alicak. obur turlu craftimi da kendim yapiyorum, gatheringimi de, pveye de giriyorum, pvpye de, cocuk da yaparim kariyerde, kimse kimseye "muhtac" degil, bunu da anca 10 kisi girmezseniz yenemezsiniz ezberine dayali sistemlerle kapatiyolar, kabak tadi. craft adam sadece craft yapicak arhadas.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...