Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Taming Staff Fix


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Saygıdeğer Paticik Uyeleri Ahanda Taming Fix

Bronxin scp dir ben sadece fixini yaptım......

[ITEMDEF i_staff_taming] // ahanda fixledim oni
ID=i_staff_gnarled
NAME=taming staff
TYPE=t_weapon_mace_staff
VALUE=254
TWOHANDS=Y
LAYER=2
WEIGHT=10
DAM=5,10

On=@Create
color 2001
more2 0
timer -1
hitpoints 5

On=@DClick
if ( != )
src.sysmessage @38 Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali.
elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
src.sysmessage @38 Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz.
elseif ( == a_townZoo)
src.sysmessage @38 Bu bolgede taming yasaktir.
elseif ( == -1)
target @85 Hangi hayvani ehlilestirmek istiyorsunuz?
endif
return 1

On=@UnEquip
more2 0
timer -1
link -1

On=@Timer
CONT.CHECKS
IF !()
CONT.SYSMESSAGE @38 Hayvan gorus alaninizdan cikti.
ELIF ( != brain_animal)
CONT.SYSMESSAGE @38 Bu Hayvani tame edemezsiniz.
ELIF !()
CONT.SYSMESSAGE @38 Bu Hayvani tame edemezsiniz.
ELIF (> < )
CONT.SYSMESSAGE @38 Bu hayvani tame edebilmek icin taming skilline ihtiyaciniz var!
ELIF ( & (statf_dead|statf_freeze|statf_invisible|statf_sleeping|statf_polymorph|statf_stone|statf_hidden))
CONT.SYSMESSAGE @38 Su anki durumunuzda bu hayvani tame edemezsiniz.
ELIF ()
CONT.SYSMESSAGE @38 Bu hayvan zaten tame edilmis.
ELIF ()
CONT.SYSMESSAGE @38 Bu hayvan sinirli.
ELIF ( > 5)
CONT.SYSMESSAGE @38 Hayvana yeterince yakin degilsiniz.
// Added
LINK.TAG.LASTTAMER=0
ELIF (==)
CONT.SYSMESSAGE @38 Bu hayvani en son tame eden zaten sizsiniz.
// End
ELSE
if ( < 6)
dorand 10
cont.taming_say Gel , gel..
cont.taming_say Sana zarar vermeyecegim ..
cont.taming_say Sakin ol, .
cont.taming_say Her zaman senin gibi bir sahibi olmak istemistim..
cont.taming_say Cok tatlisin, .
cont.taming_say Gel bir tanem, gel canim..
cont.taming_say Seni incitmeyecegim, .
cont.taming_say Arkadasin olmak istiyorum.
cont.taming_say Gel , .
cont.taming_say Gel , gel .
enddo
dorand 2
cont.anim 17
cont.anim 19
enddo
timer 2
more2 ( + 1)
return 1
endif
more2 0

if !( == 1)
cont.sysmessage @38 Bunu ehlilestiremezsiniz.
return 1
endif

if (rand(100) < 75)
if ()
link.memoryfindtype.memory_ispawned.remove
endif
link.karma -50
link.memorydel
link.newitem i_memory
link.act.attr 04
link.act.more1 04
link.act.more2
link.act.morep
link.act.color memory_ipet
link.act.timer -1
link.act.link
link.act.cont
link.flags &statf_pet
cont.sysmessage @87 sizi sahibi olarak kabul etti.
if ((> == 0) && ( < 700.0))
if ( < 30.0)
if (rand(3) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
elseif ( < 50.0)
if (rand(6) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
elseif ( < 75.0)
if (rand(12) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
elseif ( < 100.0)
if (rand(24) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
endif
endif

if ((> == 0) && ( < 700.0))
if ( < 30.0)
if (rand(2) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
elseif ( < 50.0)
if (rand(4) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
elseif ( < 75.0)
if (rand(8) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
elseif ( < 100.0)
if (rand(16) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
endif
endif

link.tag.tamer
link -1
else
cont.sysmessage @38 Hayvani ehlillestirmeyi basaramadiniz.
link -1
endif
return 1

On=@TargOn_Char
if !( == a_townZoo)
if (( == 1) && ( != c_pv))
if !()
src.sysmessage @38 Hayvana ulasamiyorsunuz.
elseif ( > 3)
src.sysmessage @38 Hayvana yeterince yakin degilsiniz.
elseif ()
if ( == )
src.sysmessage @38 zaten size ait.
src.targ.flags &statf_pet
else
src.sysmessage @38 bir baskasina ait.
endif
elseif ()
src.sysmessage @38 Hayvan su an musait degil.
elseif (
Mesaj tarihi:
Lebal ben bunu denedim ama ekrandan cıkınca dewam ediyo olmamaıs herhalde :D[signature][hline]Oynayalim.Net Admin

WwW.Oynayalim.Net Online Gaming

Mesaj tarihi:
ekrandan çıkınca devam etmio aşşağıdaki itemleride al sadece staffı değil :P ayrıca >) olmuş yerler var oraları > ) (boşluk yok)
düzelticeksin

5 karaden fazl uzak olunca tamelemio fix burda
Mesaj tarihi:
ekrandan çıkınca devam etmio aşşağıdaki itemleride al sadece staffı değil :P ayrıca >) olmuş yerler var oraları > ) (boşluk yok)
düzelticeksin

5 karaden fazl uzak olunca tamelemio fix burda
Mesaj tarihi:
if (rand(100) < 75)
'normal scripte şu bölümün yanına şunu ekleyin;
&& ( < 3)

item'e function'a fln gerek yok.[signature][hline]Madem Türksün, göster ürksün.
Mesaj tarihi:
bu benim kendi yazdigim scp isteyen kullanabilir

[spo1=s]
[ITEMDEF i_staming]
NAME=taming staff
ID=i_staff_gnarled
TYPE=T_WEAPON_MACE_STAFF
FLIP=1
DAM=2,4
SKILL=Macefighting
REQSTR=10
TWOHANDS=Y
WEIGHT=1
VALUE=500

On=@Create
COLOR=0900
ATTR=04
HITPOINTS=50

On=@Equip
Src.Events +e_staming

On=@Unequip
Src.Events -e_staming

On=@Dclick
If ()
Src.Sysmesaj Su an tame yapmaktasiniz.
Return 1
Elseif (&statf_dead)
Src.Syshata Oluyken tame yapmazsiniz.
Return 1
Elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) || (&statf_sleeping)
Src.Syshata Hide iken tame yapamazsiniz.
Return 1
Elseif (&statf_freeze) || (&statf_stone) || (&statf_polymorph)
Src.Syshata Bu durumda tame yapamazsiniz.
Return 1
Else
Target
Src.Sysmesaj Hangi hayvani evcillestireceksiniz ?
Src.Events +e_staming
Equip
Return 1
Endif

On=@Targon_Item
Return 1

On=@Targon_Ground
Return 1

On=@Targon_Char
If !( = 1)
Src.Syshata Bu tame edilemez.
Return 1
Elseif ( == )
Src.Syshata Bu hayvani en son tame eden sizsiniz.
Return 1
Elseif ()
Src.Syshata Bu hayvan tame edilmis.
Return 1
Elseif (Src.Targ.Memoryfindtype.memory_fight>)
Src.Syshata Bu hayvan cok sinirlenmis.
Return 1
Elseif ( > )
Src.Syshata Bu hayvani tame etmek icin A.Taming skilli gerekiyor.
Return 1
Elseif ( > )
Src.Syshata Bu hayvani tame etmek icin A.Lore skilli gerekiyor.
Return 1
Elseif ( > 3)
Src.Syshata Hayvana ulasamiyorsunuz.
Return 1
Elseif !()
Src.Syshata Hayvani goremiyorsunuz.
Return 1
Elseif (&statf_stone)
Src.Syshata Stone hayvanlari tame edemezsiniz.
Return 1
Elseif (&statf_conjured)
Src.Syshata Summon hayvanlari tame edemezsiniz.
Return 1
Else
Src.Targ.Speechcolor 90
Src.Targ.Sayua 90,6,0,0 *Hayvani tame etmeye basladiniz*
Src.Newitem i_stamingdelay
Src.Act.Link
Src.Act.Equip
Return 1
Endif

[ITEMDEF i_stamingdelay]
NAME=Tamig
TYPE=T_EQ_SCRIPT
LAYER=LAYER_SPECIAL

On=@Create
ATTR=094
MORE1=7

On=@Equip
Timer 1
Return 1

On=@Timer
Cont.Tamesee
If !()
Cont.Syshata Hayvan gorus alaninizdan cikti.
Remove
Return 1
Elseif ( > 3)
Cont.Syshata Hayvan gorus alaninizdan cikti.
Remove
Return 1
Elseif ()
Cont.Syshata Bu hayvani baskasi tame etti.
Remove
Return 1
Elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) || (&statf_sleeping)
Cont.Syshata Hide iken tame yapamazsiniz.
Remove
Return 1
Elseif (&statf_freeze) || (&statf_stone) || (&statf_polymorph)
Cont.Syshata Bu durumda tame yapamazsiniz.
Remove
Return 1
Elseif (&statf_stone)
Cont.Syshata Stone hayvanlari tame edemezsiniz.
Remove
Return 1
Elseif (Link.Memoryfindtype.memory_fight>)
Cont.Syshata Bu hayvan cok sinirlenmis.
Remove
Return 1
Else
If ( > 0)
Dorand 6
Cont.Sayua 0825,6,0,0 Seni inciltmeyecegim .
Cont.Sayua 0825,6,0,0 Gel buraya .
Cont.Sayua 0825,6,0,0 Arkadasin olmak istiyorum .
Cont.Sayua 0825,6,0,0 Benim arkadasim olurmusun .
Cont.Sayua 0825,6,0,0 gel buraya lutfen.
Cont.Sayua 0825,6,0,0 Sana cok iyi bakacagim .
Enddo
More1 ( - 1)
Timer 2
Return 1
Else
If (Rand(2) == 1)
Cont.Newitem i_memory
Cont.Act.Attr 04
Cont.Act.Color memory_ipet
Cont.Act.More1 04
Cont.Act.Link
Cont.Act.More2
Cont.Act.Morep
Cont.Act.Cont
Link.Food 50
Link.Karma 2000
Link.Tag.Tamer
Link.Sayua 90,6,0,0 *Bu hayvan sizi sahibi olarak kabul etti*
Cont.Tame_gain ) / 90)>
Else
Cont.Syshata sizi sahibi olarak kabul etmedi.
Cont.Tame_gain ) / 45)>
Endif
Remove
Endif

[FUNCTION Tame_gain]
If ( < 100.0) && (> == 0) && ( < 700.0)
If (Rand() == 1)
Taming ( + 1)
Endif

[FUNCTION Tamesee]
Newitem i_tamesee
Act.Link
Equip

[ITEMDEF i_tamesee]
NAME=TAMESEE
TYPE=T_EQ_SCRIPT
LAYER=LAYER_SPECIAL

On=@Equip
Var.Dist
Var.TameSee
Remove

[EVENTS e_staming]
On=@Skillstart
If ()
Src.Sysmesaj Tame basarisiz oldu.
Src.Findid.i_stamingdelay.remove
Src.Events -e_staming
Return 1
Endif

On=@Spellcast
If ()
Src.Sysmesaj Tame basarisiz oldu.
Src.Findid.i_stamingdelay.remove
Src.Events -e_staming
Return 1
Endif

On=@Death
If ()
Mesaj tarihi:
bilgi artsın çoğalsın. bi kıyakta benden gelsin. umarım işinize yarar

said:
[ITEMDEF i_staff_taming] // fikix ledik abeyy 30/07/2004
ID=i_staff_gnarled
NAME=taming staff
TYPE=t_weapon_mace_staff
VALUE=290
TWOHANDS=Y
LAYER=2
WEIGHT=10
DAM=5,10

On=@Create
color 007ac
more2 0
timer -1
hitpoints 5

On=@DClick
if ( != )
src.sysmessage @56,,1 Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali.
elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
src.sysmessage @56,,1 Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz.
elseif ( == a_townZoo)
src.sysmessage @56,,1 Bu bolgede taming yasaktir.
elseif ( == -1)
equip
target Hangi hayvani ehlilestirmek istiyorsunuz?
endif
return 1

On=@UnEquip
more2 0
timer -1
link -1
src.events -e_taming_f

On=@Timer
cont.tag.animalaway=0
cont.tag.hayvanx=
cont.tag.hayvany=
cont.distcheck
if (0)
cont.events -e_taming_f
more2 0
//cont.say taz ownz!
return 1
endif

if ( < 6)
dorand 10
cont.sayu Gel , gel..
cont.sayu Sana zarar vermeyecegim ..
cont.sayu Sakin ol, .
cont.sayu Her zaman senin gibi bir sahibi olmak istemistim..
cont.sayu Cok tatlisin, .
cont.sayu Gel bir tanem, gel canim..
cont.sayu Seni incitmeyecegim, .
cont.sayu Arkadasin olmak istiyorum.
cont.sayu Gel , .
cont.sayu Gel , gel .
enddo
dorand 2
cont.anim 17
cont.anim 19
enddo
timer 2
more2 ( + 1)
return 1
endif
more2 0

if !( == 1)
cont.sysmessage @56,,1 Bunu ehlilestiremezsiniz.
return 1
endif

if (rand(100) < 75)
if ()
link.memoryfindtype.memory_ispawned.remove
endif
link.karma -50
link.memorydel
link.newitem i_memory
link.act.attr 04
link.act.more1 04
link.act.more2
link.act.morep
link.act.color memory_ipet
link.act.timer -1
link.act.link
link.act.cont
link.flags &statf_pet
CONT.events -e_taming_f
cont.sysmessage @56,,1 sizi sahibi olarak kabul etti.
if ((> == 0) && ( < 800.0))
if ( < 30.0)
if (rand(2) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
elseif ( < 50.0)
if (rand(2) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
elseif ( < 75.0)
if (rand(4) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
elseif ( < 100.0)
if (rand(8) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
endif
endif

if ((> == 0) && ( < 800.0))
if ( < 30.0)
if (rand(2) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
elseif ( < 50.0)
if (rand(4) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
elseif ( < 75.0)
if (rand(8) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
elseif ( < 100.0)
if (rand(16) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
endif
endif

link.tag.tamer
link -1
else
cont.sysmessage @56,,1 Hayvani ehlillestirmeyi basaramadiniz.
link -1
endif
return 1



On=@TargOn_Char
if !( == a_townZoo)
if (( == 1) && ( != c_pv))
if !()
src.sysmessage @56,,1 Hayvana ulasamiyorsunuz.
elseif ( > 3)
src.sysmessage @56,,1 Hayvana yeterince yakin degilsiniz.
elseif ()
if ( == )
src.sysmessage @56,,1 zaten size ait.
src.targ.flags &statf_pet
else
src.sysmessage @56,,1 bir baskasina ait.
endif
elseif ()
src.sysmessage @56,,1 Hayvan su an musait degil.
elseif ( == )
src.sysmessage @56,,1 Hayvan su an size cok kizgin.
elseif ()
src.sysmessage @56,,1 Buyu ile yaratilmis hayvanlari ehlilestiremezsiniz.
elseif (0 == 0) // tamerlar elele bug-free dunyaya
src.sysmessage @56,,1 Hayvan artik sizi umursamiyor.
elseif ( < )
src.anim 19
src.sysmessage @56,,1 icin taming skilliniz yeterli degil. (gerekli skill: )
elseif ( < )
src.anim 19
src.sysmessage @56,,1 icin animal lore skilliniz yeterli degil. (gerekli skill: )
else // tame etmeye ba$la...
link <
×
×
  • Yeni Oluştur...