LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Saygıdeğer Paticik Uyeleri Ahanda Taming Fix Bronxin scp dir ben sadece fixini yaptım...... [ITEMDEF i_staff_taming] // ahanda fixledim oni ID=i_staff_gnarled NAME=taming staff TYPE=t_weapon_mace_staff VALUE=254 TWOHANDS=Y LAYER=2 WEIGHT=10 DAM=5,10 On=@Create color 2001 more2 0 timer -1 hitpoints 5 On=@DClick if ( != ) src.sysmessage @38 Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali. elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) src.sysmessage @38 Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz. elseif ( == a_townZoo) src.sysmessage @38 Bu bolgede taming yasaktir. elseif ( == -1) target @85 Hangi hayvani ehlilestirmek istiyorsunuz? endif return 1 On=@UnEquip more2 0 timer -1 link -1 On=@Timer CONT.CHECKS IF !() CONT.SYSMESSAGE @38 Hayvan gorus alaninizdan cikti. ELIF ( != brain_animal) CONT.SYSMESSAGE @38 Bu Hayvani tame edemezsiniz. ELIF !() CONT.SYSMESSAGE @38 Bu Hayvani tame edemezsiniz. ELIF (> < ) CONT.SYSMESSAGE @38 Bu hayvani tame edebilmek icin taming skilline ihtiyaciniz var! ELIF ( & (statf_dead|statf_freeze|statf_invisible|statf_sleeping|statf_polymorph|statf_stone|statf_hidden)) CONT.SYSMESSAGE @38 Su anki durumunuzda bu hayvani tame edemezsiniz. ELIF () CONT.SYSMESSAGE @38 Bu hayvan zaten tame edilmis. ELIF () CONT.SYSMESSAGE @38 Bu hayvan sinirli. ELIF ( > 5) CONT.SYSMESSAGE @38 Hayvana yeterince yakin degilsiniz. // Added LINK.TAG.LASTTAMER=0 ELIF (==) CONT.SYSMESSAGE @38 Bu hayvani en son tame eden zaten sizsiniz. // End ELSE if ( < 6) dorand 10 cont.taming_say Gel , gel.. cont.taming_say Sana zarar vermeyecegim .. cont.taming_say Sakin ol, . cont.taming_say Her zaman senin gibi bir sahibi olmak istemistim.. cont.taming_say Cok tatlisin, . cont.taming_say Gel bir tanem, gel canim.. cont.taming_say Seni incitmeyecegim, . cont.taming_say Arkadasin olmak istiyorum. cont.taming_say Gel , . cont.taming_say Gel , gel . enddo dorand 2 cont.anim 17 cont.anim 19 enddo timer 2 more2 ( + 1) return 1 endif more2 0 if !( == 1) cont.sysmessage @38 Bunu ehlilestiremezsiniz. return 1 endif if (rand(100) < 75) if () link.memoryfindtype.memory_ispawned.remove endif link.karma -50 link.memorydel link.newitem i_memory link.act.attr 04 link.act.more1 04 link.act.more2 link.act.morep link.act.color memory_ipet link.act.timer -1 link.act.link link.act.cont link.flags &statf_pet cont.sysmessage @87 sizi sahibi olarak kabul etti. if ((> == 0) && ( < 700.0)) if ( < 30.0) if (rand(3) == 1) cont.taming ( + 1) endif elseif ( < 50.0) if (rand(6) == 1) cont.taming ( + 1) endif elseif ( < 75.0) if (rand(12) == 1) cont.taming ( + 1) endif elseif ( < 100.0) if (rand(24) == 1) cont.taming ( + 1) endif endif endif if ((> == 0) && ( < 700.0)) if ( < 30.0) if (rand(2) == 1) cont.animallore ( + 1) endif elseif ( < 50.0) if (rand(4) == 1) cont.animallore ( + 1) endif elseif ( < 75.0) if (rand(8) == 1) cont.animallore ( + 1) endif elseif ( < 100.0) if (rand(16) == 1) cont.animallore ( + 1) endif endif endif link.tag.tamer link -1 else cont.sysmessage @38 Hayvani ehlillestirmeyi basaramadiniz. link -1 endif return 1 On=@TargOn_Char if !( == a_townZoo) if (( == 1) && ( != c_pv)) if !() src.sysmessage @38 Hayvana ulasamiyorsunuz. elseif ( > 3) src.sysmessage @38 Hayvana yeterince yakin degilsiniz. elseif () if ( == ) src.sysmessage @38 zaten size ait. src.targ.flags &statf_pet else src.sysmessage @38 bir baskasina ait. endif elseif () src.sysmessage @38 Hayvan su an musait degil. elseif ( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Lzrn Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Eline sağlık.Bundan sonra biri taming staff fix die sorarsa bu urlyi veririz ;)[signature][hline].xgo RoxSide UO Msn Adresim Bilgi ve Eğlence Forumları Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Xcrack Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Fix nerde pardon ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Jade Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Lebal ben bunu denedim ama ekrandan cıkınca dewam ediyo olmamaıs herhalde :D[signature][hline]Oynayalim.Net Admin WwW.Oynayalim.Net Online Gaming Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 ekrandan çıkınca devam etmio aşşağıdaki itemleride al sadece staffı değil :P ayrıca >) olmuş yerler var oraları > ) (boşluk yok) düzelticeksin 5 karaden fazl uzak olunca tamelemio fix burda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 ekrandan çıkınca devam etmio aşşağıdaki itemleride al sadece staffı değil :P ayrıca >) olmuş yerler var oraları > ) (boşluk yok) düzelticeksin 5 karaden fazl uzak olunca tamelemio fix burda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Khazab Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 if (rand(100) < 75) 'normal scripte şu bölümün yanına şunu ekleyin; && ( < 3) item'e function'a fln gerek yok.[signature][hline]Madem Türksün, göster ürksün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… warrior2 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 bu benim kendi yazdigim scp isteyen kullanabilir [spo1=s] [ITEMDEF i_staming] NAME=taming staff ID=i_staff_gnarled TYPE=T_WEAPON_MACE_STAFF FLIP=1 DAM=2,4 SKILL=Macefighting REQSTR=10 TWOHANDS=Y WEIGHT=1 VALUE=500 On=@Create COLOR=0900 ATTR=04 HITPOINTS=50 On=@Equip Src.Events +e_staming On=@Unequip Src.Events -e_staming On=@Dclick If () Src.Sysmesaj Su an tame yapmaktasiniz. Return 1 Elseif (&statf_dead) Src.Syshata Oluyken tame yapmazsiniz. Return 1 Elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) || (&statf_sleeping) Src.Syshata Hide iken tame yapamazsiniz. Return 1 Elseif (&statf_freeze) || (&statf_stone) || (&statf_polymorph) Src.Syshata Bu durumda tame yapamazsiniz. Return 1 Else Target Src.Sysmesaj Hangi hayvani evcillestireceksiniz ? Src.Events +e_staming Equip Return 1 Endif On=@Targon_Item Return 1 On=@Targon_Ground Return 1 On=@Targon_Char If !( = 1) Src.Syshata Bu tame edilemez. Return 1 Elseif ( == ) Src.Syshata Bu hayvani en son tame eden sizsiniz. Return 1 Elseif () Src.Syshata Bu hayvan tame edilmis. Return 1 Elseif (Src.Targ.Memoryfindtype.memory_fight>) Src.Syshata Bu hayvan cok sinirlenmis. Return 1 Elseif ( > ) Src.Syshata Bu hayvani tame etmek icin A.Taming skilli gerekiyor. Return 1 Elseif ( > ) Src.Syshata Bu hayvani tame etmek icin A.Lore skilli gerekiyor. Return 1 Elseif ( > 3) Src.Syshata Hayvana ulasamiyorsunuz. Return 1 Elseif !() Src.Syshata Hayvani goremiyorsunuz. Return 1 Elseif (&statf_stone) Src.Syshata Stone hayvanlari tame edemezsiniz. Return 1 Elseif (&statf_conjured) Src.Syshata Summon hayvanlari tame edemezsiniz. Return 1 Else Src.Targ.Speechcolor 90 Src.Targ.Sayua 90,6,0,0 *Hayvani tame etmeye basladiniz* Src.Newitem i_stamingdelay Src.Act.Link Src.Act.Equip Return 1 Endif [ITEMDEF i_stamingdelay] NAME=Tamig TYPE=T_EQ_SCRIPT LAYER=LAYER_SPECIAL On=@Create ATTR=094 MORE1=7 On=@Equip Timer 1 Return 1 On=@Timer Cont.Tamesee If !() Cont.Syshata Hayvan gorus alaninizdan cikti. Remove Return 1 Elseif ( > 3) Cont.Syshata Hayvan gorus alaninizdan cikti. Remove Return 1 Elseif () Cont.Syshata Bu hayvani baskasi tame etti. Remove Return 1 Elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) || (&statf_sleeping) Cont.Syshata Hide iken tame yapamazsiniz. Remove Return 1 Elseif (&statf_freeze) || (&statf_stone) || (&statf_polymorph) Cont.Syshata Bu durumda tame yapamazsiniz. Remove Return 1 Elseif (&statf_stone) Cont.Syshata Stone hayvanlari tame edemezsiniz. Remove Return 1 Elseif (Link.Memoryfindtype.memory_fight>) Cont.Syshata Bu hayvan cok sinirlenmis. Remove Return 1 Else If ( > 0) Dorand 6 Cont.Sayua 0825,6,0,0 Seni inciltmeyecegim . Cont.Sayua 0825,6,0,0 Gel buraya . Cont.Sayua 0825,6,0,0 Arkadasin olmak istiyorum . Cont.Sayua 0825,6,0,0 Benim arkadasim olurmusun . Cont.Sayua 0825,6,0,0 gel buraya lutfen. Cont.Sayua 0825,6,0,0 Sana cok iyi bakacagim . Enddo More1 ( - 1) Timer 2 Return 1 Else If (Rand(2) == 1) Cont.Newitem i_memory Cont.Act.Attr 04 Cont.Act.Color memory_ipet Cont.Act.More1 04 Cont.Act.Link Cont.Act.More2 Cont.Act.Morep Cont.Act.Cont Link.Food 50 Link.Karma 2000 Link.Tag.Tamer Link.Sayua 90,6,0,0 *Bu hayvan sizi sahibi olarak kabul etti* Cont.Tame_gain ) / 90)> Else Cont.Syshata sizi sahibi olarak kabul etmedi. Cont.Tame_gain ) / 45)> Endif Remove Endif [FUNCTION Tame_gain] If ( < 100.0) && (> == 0) && ( < 700.0) If (Rand() == 1) Taming ( + 1) Endif [FUNCTION Tamesee] Newitem i_tamesee Act.Link Equip [ITEMDEF i_tamesee] NAME=TAMESEE TYPE=T_EQ_SCRIPT LAYER=LAYER_SPECIAL On=@Equip Var.Dist Var.TameSee Remove [EVENTS e_staming] On=@Skillstart If () Src.Sysmesaj Tame basarisiz oldu. Src.Findid.i_stamingdelay.remove Src.Events -e_staming Return 1 Endif On=@Spellcast If () Src.Sysmesaj Tame basarisiz oldu. Src.Findid.i_stamingdelay.remove Src.Events -e_staming Return 1 Endif On=@Death If () Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… KillJoy Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 walla paticik.com/scripts bolumunce wardı bu..:)[signature][hline] [b]RHnet.. www.RankHosting.net bilgi için msn: [email protected] Saygılarımla KJ. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… simonare Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 bilgi artsın çoğalsın. bi kıyakta benden gelsin. umarım işinize yarar said: [ITEMDEF i_staff_taming] // fikix ledik abeyy 30/07/2004 ID=i_staff_gnarled NAME=taming staff TYPE=t_weapon_mace_staff VALUE=290 TWOHANDS=Y LAYER=2 WEIGHT=10 DAM=5,10 On=@Create color 007ac more2 0 timer -1 hitpoints 5 On=@DClick if ( != ) src.sysmessage @56,,1 Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali. elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) src.sysmessage @56,,1 Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz. elseif ( == a_townZoo) src.sysmessage @56,,1 Bu bolgede taming yasaktir. elseif ( == -1) equip target Hangi hayvani ehlilestirmek istiyorsunuz? endif return 1 On=@UnEquip more2 0 timer -1 link -1 src.events -e_taming_f On=@Timer cont.tag.animalaway=0 cont.tag.hayvanx= cont.tag.hayvany= cont.distcheck if (0) cont.events -e_taming_f more2 0 //cont.say taz ownz! return 1 endif if ( < 6) dorand 10 cont.sayu Gel , gel.. cont.sayu Sana zarar vermeyecegim .. cont.sayu Sakin ol, . cont.sayu Her zaman senin gibi bir sahibi olmak istemistim.. cont.sayu Cok tatlisin, . cont.sayu Gel bir tanem, gel canim.. cont.sayu Seni incitmeyecegim, . cont.sayu Arkadasin olmak istiyorum. cont.sayu Gel , . cont.sayu Gel , gel . enddo dorand 2 cont.anim 17 cont.anim 19 enddo timer 2 more2 ( + 1) return 1 endif more2 0 if !( == 1) cont.sysmessage @56,,1 Bunu ehlilestiremezsiniz. return 1 endif if (rand(100) < 75) if () link.memoryfindtype.memory_ispawned.remove endif link.karma -50 link.memorydel link.newitem i_memory link.act.attr 04 link.act.more1 04 link.act.more2 link.act.morep link.act.color memory_ipet link.act.timer -1 link.act.link link.act.cont link.flags &statf_pet CONT.events -e_taming_f cont.sysmessage @56,,1 sizi sahibi olarak kabul etti. if ((> == 0) && ( < 800.0)) if ( < 30.0) if (rand(2) == 1) cont.taming ( + 1) endif elseif ( < 50.0) if (rand(2) == 1) cont.taming ( + 1) endif elseif ( < 75.0) if (rand(4) == 1) cont.taming ( + 1) endif elseif ( < 100.0) if (rand(8) == 1) cont.taming ( + 1) endif endif endif if ((> == 0) && ( < 800.0)) if ( < 30.0) if (rand(2) == 1) cont.animallore ( + 1) endif elseif ( < 50.0) if (rand(4) == 1) cont.animallore ( + 1) endif elseif ( < 75.0) if (rand(8) == 1) cont.animallore ( + 1) endif elseif ( < 100.0) if (rand(16) == 1) cont.animallore ( + 1) endif endif endif link.tag.tamer link -1 else cont.sysmessage @56,,1 Hayvani ehlillestirmeyi basaramadiniz. link -1 endif return 1 On=@TargOn_Char if !( == a_townZoo) if (( == 1) && ( != c_pv)) if !() src.sysmessage @56,,1 Hayvana ulasamiyorsunuz. elseif ( > 3) src.sysmessage @56,,1 Hayvana yeterince yakin degilsiniz. elseif () if ( == ) src.sysmessage @56,,1 zaten size ait. src.targ.flags &statf_pet else src.sysmessage @56,,1 bir baskasina ait. endif elseif () src.sysmessage @56,,1 Hayvan su an musait degil. elseif ( == ) src.sysmessage @56,,1 Hayvan su an size cok kizgin. elseif () src.sysmessage @56,,1 Buyu ile yaratilmis hayvanlari ehlilestiremezsiniz. elseif (0 == 0) // tamerlar elele bug-free dunyaya src.sysmessage @56,,1 Hayvan artik sizi umursamiyor. elseif ( < ) src.anim 19 src.sysmessage @56,,1 icin taming skilliniz yeterli degil. (gerekli skill: ) elseif ( < ) src.anim 19 src.sysmessage @56,,1 icin animal lore skilliniz yeterli degil. (gerekli skill: ) else // tame etmeye ba$la... link < Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön
Lzrn Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Eline sağlık.Bundan sonra biri taming staff fix die sorarsa bu urlyi veririz ;)[signature][hline].xgo RoxSide UO Msn Adresim Bilgi ve Eğlence Forumları Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xcrack Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Fix nerde pardon ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jade Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Lebal ben bunu denedim ama ekrandan cıkınca dewam ediyo olmamaıs herhalde :D[signature][hline]Oynayalim.Net Admin WwW.Oynayalim.Net Online Gaming Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 ekrandan çıkınca devam etmio aşşağıdaki itemleride al sadece staffı değil :P ayrıca >) olmuş yerler var oraları > ) (boşluk yok) düzelticeksin 5 karaden fazl uzak olunca tamelemio fix burda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 ekrandan çıkınca devam etmio aşşağıdaki itemleride al sadece staffı değil :P ayrıca >) olmuş yerler var oraları > ) (boşluk yok) düzelticeksin 5 karaden fazl uzak olunca tamelemio fix burda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Khazab Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 if (rand(100) < 75) 'normal scripte şu bölümün yanına şunu ekleyin; && ( < 3) item'e function'a fln gerek yok.[signature][hline]Madem Türksün, göster ürksün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
warrior2 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2004 bu benim kendi yazdigim scp isteyen kullanabilir [spo1=s] [ITEMDEF i_staming] NAME=taming staff ID=i_staff_gnarled TYPE=T_WEAPON_MACE_STAFF FLIP=1 DAM=2,4 SKILL=Macefighting REQSTR=10 TWOHANDS=Y WEIGHT=1 VALUE=500 On=@Create COLOR=0900 ATTR=04 HITPOINTS=50 On=@Equip Src.Events +e_staming On=@Unequip Src.Events -e_staming On=@Dclick If () Src.Sysmesaj Su an tame yapmaktasiniz. Return 1 Elseif (&statf_dead) Src.Syshata Oluyken tame yapmazsiniz. Return 1 Elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) || (&statf_sleeping) Src.Syshata Hide iken tame yapamazsiniz. Return 1 Elseif (&statf_freeze) || (&statf_stone) || (&statf_polymorph) Src.Syshata Bu durumda tame yapamazsiniz. Return 1 Else Target Src.Sysmesaj Hangi hayvani evcillestireceksiniz ? Src.Events +e_staming Equip Return 1 Endif On=@Targon_Item Return 1 On=@Targon_Ground Return 1 On=@Targon_Char If !( = 1) Src.Syshata Bu tame edilemez. Return 1 Elseif ( == ) Src.Syshata Bu hayvani en son tame eden sizsiniz. Return 1 Elseif () Src.Syshata Bu hayvan tame edilmis. Return 1 Elseif (Src.Targ.Memoryfindtype.memory_fight>) Src.Syshata Bu hayvan cok sinirlenmis. Return 1 Elseif ( > ) Src.Syshata Bu hayvani tame etmek icin A.Taming skilli gerekiyor. Return 1 Elseif ( > ) Src.Syshata Bu hayvani tame etmek icin A.Lore skilli gerekiyor. Return 1 Elseif ( > 3) Src.Syshata Hayvana ulasamiyorsunuz. Return 1 Elseif !() Src.Syshata Hayvani goremiyorsunuz. Return 1 Elseif (&statf_stone) Src.Syshata Stone hayvanlari tame edemezsiniz. Return 1 Elseif (&statf_conjured) Src.Syshata Summon hayvanlari tame edemezsiniz. Return 1 Else Src.Targ.Speechcolor 90 Src.Targ.Sayua 90,6,0,0 *Hayvani tame etmeye basladiniz* Src.Newitem i_stamingdelay Src.Act.Link Src.Act.Equip Return 1 Endif [ITEMDEF i_stamingdelay] NAME=Tamig TYPE=T_EQ_SCRIPT LAYER=LAYER_SPECIAL On=@Create ATTR=094 MORE1=7 On=@Equip Timer 1 Return 1 On=@Timer Cont.Tamesee If !() Cont.Syshata Hayvan gorus alaninizdan cikti. Remove Return 1 Elseif ( > 3) Cont.Syshata Hayvan gorus alaninizdan cikti. Remove Return 1 Elseif () Cont.Syshata Bu hayvani baskasi tame etti. Remove Return 1 Elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) || (&statf_sleeping) Cont.Syshata Hide iken tame yapamazsiniz. Remove Return 1 Elseif (&statf_freeze) || (&statf_stone) || (&statf_polymorph) Cont.Syshata Bu durumda tame yapamazsiniz. Remove Return 1 Elseif (&statf_stone) Cont.Syshata Stone hayvanlari tame edemezsiniz. Remove Return 1 Elseif (Link.Memoryfindtype.memory_fight>) Cont.Syshata Bu hayvan cok sinirlenmis. Remove Return 1 Else If ( > 0) Dorand 6 Cont.Sayua 0825,6,0,0 Seni inciltmeyecegim . Cont.Sayua 0825,6,0,0 Gel buraya . Cont.Sayua 0825,6,0,0 Arkadasin olmak istiyorum . Cont.Sayua 0825,6,0,0 Benim arkadasim olurmusun . Cont.Sayua 0825,6,0,0 gel buraya lutfen. Cont.Sayua 0825,6,0,0 Sana cok iyi bakacagim . Enddo More1 ( - 1) Timer 2 Return 1 Else If (Rand(2) == 1) Cont.Newitem i_memory Cont.Act.Attr 04 Cont.Act.Color memory_ipet Cont.Act.More1 04 Cont.Act.Link Cont.Act.More2 Cont.Act.Morep Cont.Act.Cont Link.Food 50 Link.Karma 2000 Link.Tag.Tamer Link.Sayua 90,6,0,0 *Bu hayvan sizi sahibi olarak kabul etti* Cont.Tame_gain ) / 90)> Else Cont.Syshata sizi sahibi olarak kabul etmedi. Cont.Tame_gain ) / 45)> Endif Remove Endif [FUNCTION Tame_gain] If ( < 100.0) && (> == 0) && ( < 700.0) If (Rand() == 1) Taming ( + 1) Endif [FUNCTION Tamesee] Newitem i_tamesee Act.Link Equip [ITEMDEF i_tamesee] NAME=TAMESEE TYPE=T_EQ_SCRIPT LAYER=LAYER_SPECIAL On=@Equip Var.Dist Var.TameSee Remove [EVENTS e_staming] On=@Skillstart If () Src.Sysmesaj Tame basarisiz oldu. Src.Findid.i_stamingdelay.remove Src.Events -e_staming Return 1 Endif On=@Spellcast If () Src.Sysmesaj Tame basarisiz oldu. Src.Findid.i_stamingdelay.remove Src.Events -e_staming Return 1 Endif On=@Death If () Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 walla paticik.com/scripts bolumunce wardı bu..:)[signature][hline] [b]RHnet.. www.RankHosting.net bilgi için msn: [email protected] Saygılarımla KJ. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
simonare Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 bilgi artsın çoğalsın. bi kıyakta benden gelsin. umarım işinize yarar said: [ITEMDEF i_staff_taming] // fikix ledik abeyy 30/07/2004 ID=i_staff_gnarled NAME=taming staff TYPE=t_weapon_mace_staff VALUE=290 TWOHANDS=Y LAYER=2 WEIGHT=10 DAM=5,10 On=@Create color 007ac more2 0 timer -1 hitpoints 5 On=@DClick if ( != ) src.sysmessage @56,,1 Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali. elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) src.sysmessage @56,,1 Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz. elseif ( == a_townZoo) src.sysmessage @56,,1 Bu bolgede taming yasaktir. elseif ( == -1) equip target Hangi hayvani ehlilestirmek istiyorsunuz? endif return 1 On=@UnEquip more2 0 timer -1 link -1 src.events -e_taming_f On=@Timer cont.tag.animalaway=0 cont.tag.hayvanx= cont.tag.hayvany= cont.distcheck if (0) cont.events -e_taming_f more2 0 //cont.say taz ownz! return 1 endif if ( < 6) dorand 10 cont.sayu Gel , gel.. cont.sayu Sana zarar vermeyecegim .. cont.sayu Sakin ol, . cont.sayu Her zaman senin gibi bir sahibi olmak istemistim.. cont.sayu Cok tatlisin, . cont.sayu Gel bir tanem, gel canim.. cont.sayu Seni incitmeyecegim, . cont.sayu Arkadasin olmak istiyorum. cont.sayu Gel , . cont.sayu Gel , gel . enddo dorand 2 cont.anim 17 cont.anim 19 enddo timer 2 more2 ( + 1) return 1 endif more2 0 if !( == 1) cont.sysmessage @56,,1 Bunu ehlilestiremezsiniz. return 1 endif if (rand(100) < 75) if () link.memoryfindtype.memory_ispawned.remove endif link.karma -50 link.memorydel link.newitem i_memory link.act.attr 04 link.act.more1 04 link.act.more2 link.act.morep link.act.color memory_ipet link.act.timer -1 link.act.link link.act.cont link.flags &statf_pet CONT.events -e_taming_f cont.sysmessage @56,,1 sizi sahibi olarak kabul etti. if ((> == 0) && ( < 800.0)) if ( < 30.0) if (rand(2) == 1) cont.taming ( + 1) endif elseif ( < 50.0) if (rand(2) == 1) cont.taming ( + 1) endif elseif ( < 75.0) if (rand(4) == 1) cont.taming ( + 1) endif elseif ( < 100.0) if (rand(8) == 1) cont.taming ( + 1) endif endif endif if ((> == 0) && ( < 800.0)) if ( < 30.0) if (rand(2) == 1) cont.animallore ( + 1) endif elseif ( < 50.0) if (rand(4) == 1) cont.animallore ( + 1) endif elseif ( < 75.0) if (rand(8) == 1) cont.animallore ( + 1) endif elseif ( < 100.0) if (rand(16) == 1) cont.animallore ( + 1) endif endif endif link.tag.tamer link -1 else cont.sysmessage @56,,1 Hayvani ehlillestirmeyi basaramadiniz. link -1 endif return 1 On=@TargOn_Char if !( == a_townZoo) if (( == 1) && ( != c_pv)) if !() src.sysmessage @56,,1 Hayvana ulasamiyorsunuz. elseif ( > 3) src.sysmessage @56,,1 Hayvana yeterince yakin degilsiniz. elseif () if ( == ) src.sysmessage @56,,1 zaten size ait. src.targ.flags &statf_pet else src.sysmessage @56,,1 bir baskasina ait. endif elseif () src.sysmessage @56,,1 Hayvan su an musait degil. elseif ( == ) src.sysmessage @56,,1 Hayvan su an size cok kizgin. elseif () src.sysmessage @56,,1 Buyu ile yaratilmis hayvanlari ehlilestiremezsiniz. elseif (0 == 0) // tamerlar elele bug-free dunyaya src.sysmessage @56,,1 Hayvan artik sizi umursamiyor. elseif ( < ) src.anim 19 src.sysmessage @56,,1 icin taming skilliniz yeterli degil. (gerekli skill: ) elseif ( < ) src.anim 19 src.sysmessage @56,,1 icin animal lore skilliniz yeterli degil. (gerekli skill: ) else // tame etmeye ba$la... link < Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0
Öne çıkan mesajlar