Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Sahibinden satılık peugeot 206


Katibim

Öne çıkan mesajlar

pejoların 406 ve 2012 model 5+ serisi hariç diğer serilerin hemen hemen hepsinin sağında solunda kronik problemleri mevcuttur. Kullanıcılar bunu bazen es geçerler, bazen tesadüf eseri kendi araçlarında o ana kadar sorun çıkmamıştır.Bu sorunların en büyüğü elektrik aksamındaki sorunlardır.
Bizdeki aracın sorunu ise daha farklıydı.2011 model aracın tavanı akıyodu yağmur yağdığında.Servise götürdüğümüzde adam izolasyon yaptırmamızı tavsiye etti. izolasyon

tabi hepsi aynı olacak diye bi kaide yok ancak kendime alacağım araçlarda, 3 beyazdan sakınır gibi sakındığım 3 marka vardır.
pejo,citroen,reno
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Esh said:

gereksiz telas.

206 tarihin en cok satan kasasi. kronik bir hatasi oldugunu dusunmuyorum artik.

2001 model 306 kullandim 3 sene. tas gibi arabaydi, basit ve islevseldi. hicbir problemini gormedim o arabanin.


Aynen bende 2 senedir kullanıyorum 206 yı herhangi bir sıkıntı dert keder göstermedi çok şükür saat gibi tıkır tıkır çalışıyor

Haa bu arada dünyada modifiye için en çok tercih edilen araçlarında başında gelir 206
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Bir şanzıman kolay kolay dağılmaz. Hele ki otomatik şanzıman manuel'e oranla kullanıcı müdahgalesine daha kapalı olduğu için "dağılması" çok daha zordur. Otomatik şazımanlar, hele ki torq converter'lı olanlar, her türlü sorunsuzluklarıyla bilinirler. Araç durmadan P veya N gibi konumlara almak için kolu zorlarsan veya araç ilerlemeye devam ederken R konumuna zorlarsan her zaman için şanzıman türünden bağımsız olarak dişlileri zorlamış olursun.

Evet, manuel bir şanzımanın tamiri otomatikten çok daha kolaydır ama ben daha çevremde otomatik şanzımanı sorun çıkartan kimse duymadım. Yüzdesel olarak sorun oranı da çok düşüktür.

Mekatronik ağırlıklı çift kavramalı şanzımanlarda çıkanbilecek olan sıkıntı da genelde kontrol ünitesi ile ilgili oluyor ve garanti dâhilinde çözülüyor ama her zaman için elektroniğin daha fazla paya sahip olması riskleri arttıran bir olgu. Klasik tip şanzımanlar ise mekanik ve hidrolik ağırlıklı bir yapıya sahip oldukları için sorunsuzluklarıyla bilinirler.

'Otomatiğin tamiri çok pahalı' teziyle korkacaksak eğer hepimiz kuş serisi basit ve ucuz araçlara binmeye devam edelim. Sonuçta güncel araçlar her türlü parçaları ve tamirleri kuşlarınkinden pahalı.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:


'Otomatiğin tamiri çok pahalı' teziyle korkacaksak eğer hepimiz kuş serisi basit ve ucuz araçlara binmeye devam edelim. Sonuçta güncel araçlar her türlü parçaları ve tamirleri kuşlarınkinden pahalı.

Saygılar.


ya hocam doğan görünümlü şahin neyimize yetmiyor ? :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Selam,

Bir şanzıman kolay kolay dağılmaz. Hele ki otomatik şanzıman manuel'e oranla kullanıcı müdahgalesine daha kapalı olduğu için "dağılması" çok daha zordur. Otomatik şazımanlar, hele ki torq converter'lı olanlar, her türlü sorunsuzluklarıyla bilinirler. Araç durmadan P veya N gibi konumlara almak için kolu zorlarsan veya araç ilerlemeye devam ederken R konumuna zorlarsan her zaman için şanzıman türünden bağımsız olarak dişlileri zorlamış olursun.

Evet, manuel bir şanzımanın tamiri otomatikten çok daha kolaydır ama ben daha çevremde otomatik şanzımanı sorun çıkartan kimse duymadım. Yüzdesel olarak sorun oranı da çok düşüktür.

Mekatronik ağırlıklı çift kavramalı şanzımanlarda çıkanbilecek olan sıkıntı da genelde kontrol ünitesi ile ilgili oluyor ve garanti dâhilinde çözülüyor ama her zaman için elektroniğin daha fazla paya sahip olması riskleri arttıran bir olgu. Klasik tip şanzımanlar ise mekanik ve hidrolik ağırlıklı bir yapıya sahip oldukları için sorunsuzluklarıyla bilinirler.

'Otomatiğin tamiri çok pahalı' teziyle korkacaksak eğer hepimiz kuş serisi basit ve ucuz araçlara binmeye devam edelim. Sonuçta güncel araçlar her türlü parçaları ve tamirleri kuşlarınkinden pahalı.

Saygılar.


porsche cayenne 2006 , dağılan şanzıman ve 20,000 euro fatura

saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

:D Geçmiş olsun.

İlk iki cümlemde acaba "imkânsız" falan demişim de haberim mi yok :) 'Benim otomatik şanzımanım dağıldı, her türlü diğerleri de dağılacaktır' tümevarım yanlış. Sanayide senkromeç ve dişli yapılan yığınla manuel şanzıman var. Bir çok mekanik ustası manuel şanzımanları tamir eder ve toparlar ama sanayi sitelerinde çok az otomatik şanzımancı vardır. Yüzdesel olarak problem oranları senin başına gelen olaya rağmen oldukça düşüktür ;)

Otomatik şanzımanın tamiri manuel olana oranla daha pahalıdır çünkü çok daha karmaşıktır.

[edit: benim alınganlığım]

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Selam,

:D Geçmiş olsun.

İlk iki cümlemde acaba "imkânsız" falan demişim de haberim mi yok :) 'Benim otomatik şanzımanım dağıldı, her türlü diğerleri de dağılacaktır' tümevarım yanlış. Sanayide senkromeç ve dişli yapılan yığınla manuel şanzıman var. Bir çok mekanik ustası manuel şanzımanları tamir eder ve toparlar ama sanayi sitelerinde çok az otomatik şanzımancı vardır. Yüzdesel olarak problem oranları senin başına gelen olaya rağmen oldukça düşüktür ;)

Otomatik şanzımanın tamiri manuel olana oranla daha pahalıdır çünkü çok daha karmaşıktır.

Ben Mercedes ve BMW'e haber vereyim, otomatik şanzımanlar sakat; kullanmasınlar artık(!)

Saygılar.



Yahu benim niyetim öyle brşey ima etmek değildi yanlış anlamışsın, konuyla ilgili bir experience olunca paylaşmak istedim sadece.
Yoksa yazdıklarında haklısın yani
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Çok özür dilerim, trafikte dellenerek geldim de işe; yüzüme düşen güneşe bile küfür ediyordum o mesajı yazarken :D

Mevcut teknolojik(güvenli, ortalama üstü) otomobiller 2.seviye arızalarda sahibine kol gibi bir fatura bırakıyor. Benim dandirik Scenic II bile klima kompresörü için bin TL rakam telaffuz ediyor. Kardeş araç fiyatının 1/30'u sadece klima kompresörü olmamalı diyorsun ama nafile.

Eğer ileride çıkabilecek masrafların seni sarsmayacağını düşünüyorsan donanımlı teknolojik araç alabilirsin. Açıkçası ben aracımda adaptif xenon far bile istemiyorum, mercekli far bana yeter. Far motoru, xenon balast falan derken alt tarafı bir far sistemi bile iyi rakamlara çıkıyor.

Fazla komplike olmayan araçlar sorunsuzluk ve sorun çıkarttığındaki faturalar konusunda daha avantajlılar.

Tekrar özür dümbüklüğümden ötürü :(

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...