Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

2008-9 Honda CR-V 2.0


GodBlessStoya

Öne çıkan mesajlar

Yanılmıyorsam o araç tork konvertörlü tam otomatik bir şanzımana sahip. Senin bahsettiğini Hillholder gibi yokuş kalkış asistanları ise yarı-otomatik şanzımanlarda yaygın olarak görülüyor.

Dolayısıyla eğer aracın yokuşta geri kayıyorsa, bu büyük olasılıkla şanzımandan standart olarak tekerleklere iletilen gücün aracın ağırlığını bulunduğun yokuşun eğiminde karşılayamamasından kaynaklanıyordur.

Öte yandan bildiğim kadarıyla bazı tam otomatik şanzımanlarda da yokuş kalkış desteği sunuluyor ve sistem aracı bir kaç saniye hiç kaydırmadan tuttuktan sonra görevi şanzımana bırakıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Maalesef çok dik olmayan yokuşta bir miktar kaydırıyor,tiptronik bmw de çok rahattım 3-4 saniye kadar tutuyordu aracı, D-1-2 olarak vitesler var 1-2 de denedim yine bir miktar kaçırdı geriye,biraz daha araştırmam gerek honda forumlarına falan sormak lazım aslında ama hiç sevmiyorum arabaların forumlarına üye olmayı falan ehe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Esh said:

sene 2012 kalkip benzinli otomatik cip aliyosunuz abi.

kia sportage in neyi eksikti...


otomatik istiyorum çünkü, keyfine çılgınca düşkün bi insanım vites değiştirmekle uğraşamam.
Ha benzinli konusunda hak verebilirim ama bu seferde dizelin yüksek fiyatı belli bir KM den sonra kendini kurtarıyor o KM yi yapana kadar kim öle kim kala belki seneye değiştiririm yine daha iyi birşey alırım kısmet artık.


@para; evet haklısın :)

biraz araştırdım BRC marka kitler hondaya iyi gidiyormuş,1500 lira sanırım

kia sportage ın neyi eksikti; manuel vitesti,kumaş döşemeydi vesaire :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Ben BRC kullanmıştım. Nasıl bir tank kullanacağın önemli. Simitlerin hacmi çok düşük oluyor, habire benzinciye gitmen gerekiyor ama bagaj temiz kalıyor.

Araç içinde kalan gaz borularına izolasyon yaptır. Elbette tanka da yaptır. Gaz kullanımı esnasında tesisat ve tank soğumaya başlar (bakınız termik denge) ve bundan ötürü de bu tarz havalarda tank ve tesisat üstünde su yoğuşur. Aracın içersinde kontrolsüz su birikmesi gerçekleşir. Bir çok kişi buna dikkat etmez, uygulama yapanın da umrunda değildir. Geçen bir Safrane araca bindim, koku var. Arka koltuk döşemesini kaldırmamla altında birikmiş suyla karşılaştım. Yoğuşma suyu aracın içerisine yayılmış.

Ayrıca mutlaka bagajdan aracın altına inen borular için çıkış deliği deliyorlar. O delikleri ve kesikleri çinko esaslı adam gibi bir boya ile boyattır (genelde Würth oluyor bu). Korozyon sıkıntın olmaz.

Yağlama sistemini hâlâ opsiyon mu sunuyorlar bilmiyorum ama taktırmanda fayda var. Motorun yağını da LPG'Li sisteme uygun olan yağlarla değiştir veya magnatec kullan. Tabi 15k km olan yağ değişim periyotlarını kısaltman senin yararına.

Bir de dolum valfinin kapağı çok fazla kaybolan bir şeydir; yedeğini al :D

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...