Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

TerRaN oWnz The ResT


Goarth

Öne çıkan mesajlar

grr koreden donmedi artik top yekun orda yasiyor ki kendisi koreye progaming amacli yerlesen ilk oyuncudur (elkyden 2 sene once gitti) ama pro lugu birakti . zaten son 2 senedir fazla yok ortalikta gunde 3-5 mac atip birakiyormus dedigine gore haliyle tutunamadi pro liglerde takimsiz kaldi vs birakti .


vessel super unite neresi gereksiz . tossa fazla basmazsin zaten emp icin 2-3 tane belki carrierlara karsi . zerge karsi zaten fazla gazin birikir gaz bitsin diye basarsin bol bol . defensive matrix i var irridiate i var 10 numara unite . basmazsan uzulursun . turretle hic bir yonden karsilastirilamaz bile tek olayi detector olsa belki .


5 valk 10 corsayi alir iyi kullanirsan 4 tanesi bile alabilir . valk hem cok genis alana vuruyor hem splash damage i var . corsaninda var valk a karsi tutunamaz . carrierlara karsida shield 0 lamak icin idealdir 3-5 tane basilabilir is yapmaz diyip gecmeyin .



web herseyi etkiliyor altindaki hic bir sey ates edemez .

devourer havadaki en etkili unitelerden birisi . yesil degil mor o bir kere :D . diyelim ki dusman unitenin uzerinde 9 acid spore var . vuracagin herhangi bir damage 9la toplanir . muta 9 vuruyor mesela 9+9=18 . sadece bu da degil uzerine acid spore bulasmis dusman unitesi hem hareket hizi hemde ates hizi (cool of time ) bakimindan yavaslar ama hatirlaman gereken tek basina cok etkili degil . yaninda muta hydra gibi unitelerle kullanman lazim . esasen devourer destek unitesi yani .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DEvourer teb asına kullanmalık unıte degıl zaten Devourer muta combosu ypıcaksın, acıd sporelu eleman sarnırım armor bonusuda alamıyor.

BC avcısıdır kendılerı zaten, combo nerdeyse sartdır zaten tek basıana kullanamak ıcın hem cooldownu yuksek hemde pahalıdır.[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
huun, 02 Kasım 2004 00:36 tarihinde demiş ki:
grr koreden donmedi artik top yekun orda yasiyor ki kendisi koreye progaming amacli yerlesen ilk oyuncudur (elkyden 2 sene once gitti) ama pro lugu birakti . zaten son 2 senedir fazla yok ortalikta gunde 3-5 mac atip birakiyormus dedigine gore haliyle tutunamadi pro liglerde takimsiz kaldi vs birakti .


vessel super unite neresi gereksiz . tossa fazla basmazsin zaten emp icin 2-3 tane belki carrierlara karsi . zerge karsi zaten fazla gazin birikir gaz bitsin diye basarsin bol bol . defensive matrix i var irridiate i var 10 numara unite . basmazsan uzulursun . turretle hic bir yonden karsilastirilamaz bile tek olayi detector olsa belki .


5 valk 10 corsayi alir iyi kullanirsan 4 tanesi bile alabilir . valk hem cok genis alana vuruyor hem splash damage i var . corsaninda var valk a karsi tutunamaz . carrierlara karsida shield 0 lamak icin idealdir 3-5 tane basilabilir is yapmaz diyip gecmeyin .



web herseyi etkiliyor altindaki hic bir sey ates edemez .

devourer havadaki en etkili unitelerden birisi . yesil degil mor o bir kere :D . diyelim ki dusman unitenin uzerinde 9 acid spore var . vuracagin herhangi bir damage 9la toplanir . muta 9 vuruyor mesela 9+9=18 . sadece bu da degil uzerine acid spore bulasmis dusman unitesi hem hareket hizi hemde ates hizi (cool of time ) bakimindan yavaslar ama hatirlaman gereken tek basina cok etkili degil . yaninda muta hydra gibi unitelerle kullanman lazim . esasen devourer destek unitesi yani .


huun duzelteyim ditruption web sadece karadaki unite/binalarin ates etmesini engeller
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sc deki rush mantigi oyle bir seye imkan vermez pek . sen 7. peon dan sonra beklesen ekonomin cok zayif kalir . dusman base ine gittiginde sendekinden fazla zeasi/unitesi olur .

istisna durumlar var ama ; mesela lt de 12-3 cikan toss vs zerg durumlarinda is yapabilir . cunku 12-3 cikan zerg once hatch degil spawning pool atar (mesafe cok kisa once hatch atarsa cok harass yer lingler gelene kadar ) .

tabii burda onemli olan build up tan once unite kontrol. yeterli micro yoksa build up ta ne yaptigininda pek bir onemi yok .

kisaca rush icin build up sux unite kontrol rllz .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

12-3 saat yönü yerleşim bakımından lt mapine bak anlarsın.peon-probe arkadaş yanlış yazmış.Reaver oldukça iyi bir unite ama ordu arkasında falan değil sağdan soldan sokacaksın combate.Yada drop ship yardımı ile çok sağlam bir silahtır kendisi.[signature][hline]Acıyıda,tatlıyıda,insan kendi hazırlar,kendi yer;değişen sadece seçilen malzemelerdir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lethe vessel ile reaver hiç de öyle gereksiz üniteler değiller.

örneğin, 6-7 tane battlecruiser yaptın adama yolladın. Özellikle protoss ise adam, yandın bittin. Birçok invisible ünitesi mevcut ve bu seni çok zor duruma düşürür. Terranların basit ghostları bile lockdown ile senin bc'lerini safdışı bırakabilir.
Ancak burda devreye Science vessel giriyor.
Hem invisible üniteleri tespit edersin, hem de savaşta bc'lerine destek çıkmış olursun. Vessel'i iyi kullandın mı, tank ve bclerin çok daha efektif savaşacaktır.

Science vessel'ı sadece detector niyetinde base'de mi tutuyorsun? Turret ile kıyaslamışsın.
Ancak turret ile detector çok farklı kategorilerde. Turret daha çok üssünü korumak için, vessel ile ünitelerine destek için.

Bir de reaver konusu...
Zealotların girmesi gereken combat'a reaver götürürsen işe yaramaz sen zararlı çıkarsın. O tarz combatlara destek için goon gibi birimleri kullanacaksın.

Ama örneğin kalabalık bir ordu var diyelim, bir yerden geçtikleri sırada reaverlarla onları pusuya düşürürsen baya zarar verirsin.
Ayrıca zealotların arkasında geniş bir ordu birikmiş diyelim, arkalarına reaverla bombardıman yaparsan, o kalabalığı mahvetmiş olursun.
Yani kullanması biraz daha zor, ancak bazı yerlerde çok işine yarıyor.
Özellikle Reaver Drop ile yer birimlerini ve üsleri dağıtan çok kişi gördüm.[signature][hline]I fear no enemy!
I fear not death!
For the khala is my strength!
En Taro Adun!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
LethE, 02 Kasım 2004 21:43 tarihinde demiş ki:
reaver kadar gereksiz unite vamrı? yolu kapasam vuramaz. açsam kendi adamlarımı vurur. dorp dışında bi işe yaramazmı bu?


Yarar ama ısını bılen dropla daha bı guzel yaratır.

Ayrıca Reaver kendı ve ally'ının unıtelerıne zarar vermez yok oyle bırsey.[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir şeyler olmuş başlıkta okudum anlayamadım neyin tartışması bu sience vessel mı reaver mı kim kimi döver mi rush nasıl yapılır mı? herkez birbirine girmiş bence bilgi paylaşımı için kullansak forumu ürik asit yarıştırmak için değil. şimdi şu yazdığım cümleye bakıp eziq filan sanılmıyım ama forumların genel formatı bu (haaa henüz kimse birbirine girmemişte her han girebilir gibi :))

En Taro Adun derim Adun Toridas derim susarım.

kullanmayı bildikten sonra oyunda işe yaramayan ünite diye bir şey yoktur lütfen bu tip saçma şeyler yazıp kendimizi küçük düşürmeyelim oyunu daha uzun süredir oynayanlardan bir ikisinin yazılarını inceledim oldukça güzel açıklamışlar bence ben kişisel tercihten dolayı archon kullanmıyorum diye archon işe yaramayan ünite sınıfına sokulabilir mi? neyse bu bambaşka bir olay

rush'a karşı savunma içinse içine kapanmanın çok işe yaradığını söyleyemeyeceğim terranların çok sık kullandığı taktiklerden bir tanesini yazıyım çözümünü yazıyım anlaşılsın örnek barracks ve supply depot command center'la minerallerin arasına yapılır (12-3 ten kasıt sanırım bu) minerallerle command center arasına bir bunker yapılıp içi marine doldurulur bu genellikle rushı keser ama genellikle protoss için örnekliyim çözümünü 2 zealotla geldiğinizde tek marine ya da iki marine bunkera girmiş olur siz supply depotu patlatırsınız adamlarınız ölür 2 marine daha çıkar bu arada boş durmayıp zealotlarınızı destekleyip teknolojinizi geliştiriseniz 4 6 12 gibi sayılarla kan kusturabilirsiniz terran bazı durumlarda saldırdığınız binayı scv ile tamir etmeye başlar bu durumda adamlarınızı geri çekip marine menzili dışına kurduğu bütün binaları yıkarsınız rush'tan anlaşıldığı gibi hemen gidip öldürmek yerine gelişimini engellersiniz zaten en başta amaçlananda budur gene aynı yola çıkar içerdeki marineler kapalı alandan çıkartılamayacağı için ve bir sürü scv bunker ve kapalı alan yüzünden marineler çıkartılsa bile ateş etmekten çok sağa sola koşarlar scv'ler birbirlerine ve bunkera çarptığından mineral akışı yavaşlar siz bunu çözmeye çalışırken rush yapan taraf ek birlikler getirir teknolojiyi yükseltir upgrade alır (ki ben 6 zealot yaptığımda hem leggins hem attack lvl 1'i almış olurum) zaten size göre daha iyi olan durumu çok çok daha iyi bir duruma gelir. bu yüzden içe kapanmayı tavsiye etmiyorum bunun yerine bunker ve barracksı dışarı yapıp daha çok marine yapıp scv'lerlede saldırmanın daha mantıklı olduğunu düşünüyorum.

rush'ta da savunmasında da en önemli şey ne zaman hangi bina yı yapacağınızdır bunun bile belirli kuralları vardır ama bunu her ne olursa olsun yazmam zaten yıllardır oynayanla yeni başlayan arasındaki en büyük fark budur.[signature][hline]Bret "Neurochrome" Clyburn
Resonance Blast rule!...idi!.. SL çıktı mertlik bozuldu.
Heyok Hey "It's a good day to die"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

leg ench ve lvl1 grnd weapons ı yaptığında 6 zealotun mu oluyor yoksa başka unitelerinde varmı.. hani yoksa. photon bahçesicicimisin?. 6 zeal ile tutunamadım daha.. bide ench leri bekicem.. :((. çook uzu ndeilmi bu? kaç dakkaya oluyo (baya karışık ayzdım gibi aliba)[signature][hline]The Dragon died quickly.. just like Fiona..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

overlord basmadan 9 uncu drone spawning pool yapılır sonra 1 drone 1 overlord
ling ling ling
rakip küfür ediosa bilin ki işe yaramış :)[signature][hline]my god sits in the back of the limousine
my god comes in a wrapper of cellophane
my god pouts on the cover of the magazine
my god's a shallow little bitch trying to make the scene*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 yıl sonra ...
×
  • Yeni Oluştur...