GreenPeace77 Mesaj tarihi: Ekim 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2012 selam arkadaşlar, nissan primera tekna ön far sararma ve matlaşma sorunu ciddi oranda ışık yoğunluğunu etkilemeye başladı, farklı sertlikte zımpara ve polisaj parlatma yöntemiyle sonuç alınırmı? tavsiyeniz nedir teşekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ekim 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2012 kasko varsa 2 çekiç darbesi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ekim 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2012 instructables'da diş macunu ile hallediyorlardı, bi denemek lazım. Şöyle ekleyeyim; http://www.instructables.com/id/Clean-your-headlights-with-toothpaste/?ALLSTEPS Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Selam, Zımpara işlemi sonrası plastik cilası gibi bir şey gerekli. Onu da temin ettikten sonra sorun yok. ebay'de 3M'in hazır kitleri satılıyor; herşey içinden çıkıyor. Bu arada kullanılan ampüller dandikse bu sararma işlemi çok daha hızlı oluyor! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GreenPeace77 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 diş macunu beni çok güldürdü sabah sabah >:D< zımpara ve parlatma işlemi kadar olmasada baya baya düzeldi sararma ve matlık kayboldu diyebilirim. ummadık taş baş yararmış (diş macunu her derde devaymış, all in one pack resmen, bi zamanlar evdeki gümüşleride parlatmıştım) teşekkürler yardımlarınız için :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 diş macunu demeye gelmiştim bir önceki muayenede hafif kusurlu geçen farlarım bu seneki muayeneden hatasız geçti :) işe yarıyor yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2012 tabii artık araba benim değil o da ayrı mesele :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Sen o epic resmin mimarı değil miydin abi? SENİN DEĞİL Mİ ARTIK O ARABA =( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 malesef :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theridone Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2012 arabayı elinden aldılar deemi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ezrayil Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Az bir pastayla ve pamukla sertçe ovalar geçer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GreenPeace77 Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 plastik farların dış yüzeylerinde uv dayanıklık için kaplama oluyormuş, bu yapılan zımpara ve plastik üzerindeki kaplamayı yokeden diş macunu gibi uygulamalardan sonra her ay uv koruyucu sıvılardan sürmek gerekirmiş yoksa çok daha kısa sürede sararma ve matlaşma tekrar yaşanırmış, doğrumudur bu yoksa oto aksesuarcının bana 40 tl ye ürün satmaya çalışmasımıdır ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Abi, en dandik diş macunundan al, 1-2 ayda bir uygula daha ucuza gelir. Zaten diş macunu uygulaması taş çatlasa 15 dakikanı alır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Diş macunu komikmiş. Çizikleri de gidermek istersen Pasta/Cila da yapıyorlar farlara. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2012 Farlara paramecium un dedigi gibi 3m in kitleri var, headlight cleaner vb gibi. Onlar is goruyor bir raddeye kadar. Yalniz far mikalari ne yaparsaniz yapin mikro catlaklar, gunesden kirden kimyasal bozunmadan vs zamanla sarariyor ve isik gecirgenligini azaltiyor. Ozellikle merceksiz far icin muazzam kayip. Farin ici duzgunce yikanip kurutulmasina, disi bahsedilen etken maddelerle temizlenmesine ragmen hala istenen performansda degilse yapacak cok fazla bisey kalmamis demektir. Takriben farlarin omru 5-6 sene oluyor max performans gosterebildigi. Ondan sonra ne yapilirsa yapilsin cacik olmuyor. Farlar merceksizse degisimini siddetle oneririm. Fark gunduz/gece Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2012 Selam, Merceksiz farda iç reflektif yüzey zamanla matlaşıyor. Bu eline gümüş parlatıcı alıp veya sirkeli suyla yapabileceğin bir temizlik değil maalesef. O sebeple KHaRoN'un dediği gibi belli periyotlarda değiştirilmeleri çok önemli. Mercekli farlar bu konuda daha şanslılar. Onların da derdi sararan koruma camı oluyor. Markasız, dandik ampüller de UV kaynağıdır. En çok zararı verenler genelde bunlar oluyor. Plastik malzemenin hammaddesine yapılan müdahale ile optik UV dayanımları mümkün mertebe arttırılıyor. Ama ampül gibi deli bir kaynak bu savunmayı oldukça zorlayabiliyor. said: HID headlamp burners produce between 2,800 and 3,500 lumens from between 35 and 38 watts of electrical power, while halogen filament headlamp bulbs produce between 700 and 2,100 lumens from between 40 and 72 watts at 12.8 V.[35][36][37] Current-production burner categories are D1S, D1R, D2S, D2R, D3S, D3R, D4S, and D4R. The D stands for discharge, and the number is the type designator. The final letter describes the outer shield. The arc within an HID headlamp bulb generates considerable short-wave ultraviolet (UV) light, but none of it escapes the bulb, for a UV-absorbing hard glass shield is incorporated around the bulb's arc tube. This is important to prevent degradation of UV-sensitive components and materials in headlamps, such as polycarbonate lenses and reflector hardcoats. "S" burners – D1S, D2S, D3S, and D4S – have a plain glass shield and are primarily used in projector-type optics. "R" burners – D1R, D2R, D3R, and D4R – are designed for use in reflector-type headlamp optics. They have an opaque mask covering specific portions of the shield, which facilitates the optical creation of the light/dark boundary (cutoff) near the top of a low-beam light distribution. Automotive HID burners do emit considerable near-UV light, despite the shield. Over time, the headlamp lens can deteriorate. It can become pitted due to abrasion of road sand and pebbles, and can crack, admitting water into the headlamp. "Plastic" (polycarbonate) lenses can become cloudy and discoloured. This is due to oxidation of the painted-on lens hardcoat by ultraviolet light from the sun and the headlamp bulbs. If it is minor, it can be polished out using a reputable brand of a car polish that is intended for restoring the shine to chalked paint. In more advanced stages, the deterioration extends through the actual plastic material, rendering the headlamp useless and necessitating complete replacement. Sanding or aggressively polishing the lenses, or plastic headlight restoration, can buy some time, but doing so removes the protective coating from the lens, which when so stripped will deteriorate faster and more severely. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar