Vodan Mesaj tarihi: Ekim 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2012 EDC'yi geçen hafta test ettim. Gerçekten çok iyi bir şanzıman, vites geçişleri anlık gerçekleştiği gibi en ufak bir sarsıntı dahi hissetmiyorsunuz. Mükemmel olmuş. Arabanın fiyatına kıyaslarsam benim MINI'nin şanzımanından kat kat iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2012 yeni clio da edc sunmaya baslamislar mi? gecen hafta bayilerin haberi dahi yoktu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Suark said: clio yu salla güvenlik müvenlik nissan da japon dimi? şaşmıcan aga japondan. clio güvenli değil mi demek istedin yoksa güvenliği salla mı demek istedin ? Yok yani ncapten 5 yıldız almış bir aracı neye dayanarak sallıyon onu anlamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 ezbere konusmusum o zaman marka ımajı sdsfs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 abi sırf marka imajını düzeltmek için 2008 yılında reno f1 e 394 milyon$ yatırdı. yılda %5 artsa 2012 için 550-600 milyon$ eder. Bi ton da şampiyonluğu kadar. her sene alt-alt orta sınıf araçları ncapte 5 yıldız alır. ama dediğin gibi türkiye gibi bazı ülkelerde marka imajı zayıf hala. zamanla düzelir sanırım. bi zamanlar skoda diyince herkesin aklına bu gelirdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Suark said: ezbere konusmusum o zaman marka ımajı sdsfs herkeste var ki bu.renault diyince bi dudak büzme. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 e kötü genelde, aslında dacia olayını önceden kullanmalıydılar. kiralık arabalar haliyle kalitesiz olucna ön yargı oluşuyor. ama clio be abi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TeddyLop Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 ginaly said: o araçlara bineceğime bunu alırım daha iyi http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-206-cc-roland-garros-100160127/detay Pejo alınmaz :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Suark said: aslında dacia olayını önceden kullanmalıydılar. aynen. vw bu olayı çok iyi kıvırdı. 1.6 tdi motoru aynı şase üzerinde (golf) 4 ayrı marka olarak 4 ayrı fiyata satıyor. audi alırsan 10 lira, vw alırsan 7 lira, seat alırsan 5 lira, skoda alırsan 3 lira. kasa aynı, motor aynı, şanzıman aynı. birine devekuşu tüyü koltuk kılıfı koydum diye 80 liraya satarsın, birine koymadım der 50 liraya satarsın. Bu başlı başına bir başarıdır kim ne derse desin. renonunda en kısa zamanda 1-2 marka satın alıp bu fiyat sınıflandırması olayına girmesi lazım. dacia ile buna başladı ve güzel gidiyor. Premium bir marksa satın alıp aynı,motor, sanzımanla 80 liraya megane sattığı gün biz forumcak ayıla bayıla "reno abi, fransız malı nede olsa" diyecez. Aha buraya yazdım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 TeddyLop said: ginaly said: o araçlara bineceğime bunu alırım daha iyi http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-206-cc-roland-garros-100160127/detay Pejo alınmaz :) alinir alinir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 alinir da o alinmaz. Zaten kotu arabanin kotu kasasinin kotu versiyonu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 navyamphs said: 1.6 tdi motoru aynı şase üzerinde (golf) 4 ayrı marka olarak 4 ayrı fiyata satıyor. audi alırsan 10 lira, vw alırsan 7 lira, seat alırsan 5 lira, skoda alırsan 3 lira. kasa aynı, motor aynı, şanzıman aynı. birine devekuşu tüyü koltuk kılıfı koydum diye 80 liraya satarsın, birine koymadım der 50 liraya satarsın. Bu başlı başına bir başarıdır kim ne derse desin. renonunda en kısa zamanda 1-2 marka satın alıp bu fiyat sınıflandırması olayına girmesi lazım. dacia ile buna başladı ve güzel gidiyor. Premium bir marksa satın alıp aynı,motor, sanzımanla 80 liraya megane sattığı gün biz forumcak ayıla bayıla "reno abi, fransız malı nede olsa" diyecez. Aha buraya yazdım. Orada market farklilastirmada skoda -> vw seat -> audi iliskisi var. cogu zaman seat ile skoda paralel, fakat farkli musteri gruplarina hitap ediyorlar. Ayni sey vw nin marka imaj calismalari kapsaminda audi/vw arasinda da gecerli. vw nin fiyatlar ucup gidiyor. Bu arada renault bu isi zaten cok uzun suredir yapiyor renault-nissan alliance ile. Bu sirket altinda Renault, Nissan, Infiniti, Dacia, lada ve renault samsung motors var. Her segmente hitap ettikleri bir arac var. Birde ustune daimler joint venture i eklediler. Merc ve diger daimler e motor veriyorlar. Hic de kotu bir konumda degiller. Senelerdir bu boyle. Hatta bunu duyuramamislarsa bu farklilasmalari basariyla yaptilar demektir. Zira kimsenin haberi yok gordugum kadariyla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Suark said: e kötü genelde, aslında dacia olayını önceden kullanmalıydılar. renault nun dacia ile gecmisleri 70 lere kadar gidiyor, 1999 dan beri ise kendi sirket bunyelerinde tum dunyada satislarini yapiyorlar. Turkiyede daha bilinir, servis agi genis ve guvenilir marka olarak renault hali hazirda oldugu icin penetrasyon kasmaya gerek gormeyip hazir fabrikalar ve uretim de varken renault ismi ile pazarlamayi uygun gorduler. Gectigimiz senelere kadar alman arabasi> all > fransiz arabasi furyasi baslayana kadar renault da , peugeot da gayet guvenilir ve ucuz servis edilen araclar olarak gorulurdu. Sonralari esasen italyan olan arabalari GM , opel adinda alman arabasi falan diye satarken o kavramlar da karisti gitti. Sonra mercedes renault motorlu arac yapinca rerore yapmalar, bmw yi savunurken bmw nin psa motoru kullandigini bilmemeleri; mazda ya ford dan iyi derken ayni sasi ve motoru kullandigini bilmemeleri gibi olaylar olmaya basladi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 e önemli işte marka imajı duster şu anda dünyanın en kötü arabası mesela bana göre ama 4x4 sssdf ha bıde alman>all olayına hep karsı cıktım ben, overrated arabalar genellıkle. almanlar bmw için çabuk bozulan araba ünvanın takmışken, mersolar bu kadar uçuk fiyatlara gidiyoken, golf'ün tek artısı yol tutuşu iken ( o fiyat için ) a3 te hypetan ötesi deilken yavaş alman>all olsun ztn. japan>all :p ama abi nedir bu c4 ün hali ya? ayak ve kol kası yaptım resmen civicten sonra bide , şu var yalnız es geçiyoruz, mercedes istediği kadar reno motoru kullansın, kullanım tecrübesi diye bişi var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Falanca marka daha ucuz araba yapiyor diye daha pahali araba satan firmalara gore daha az tecrubeli zannetmek hatasina dusmeyin. Mevzu hitap ettikleri musteri ve pazar. Bu renault, psa veya fiat i daha az tecrubeli yapmaz. Veya merc u daha tecrubeli yapmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 KHaRoN said: Bu sirket altinda Renault, Nissan, Infiniti, Dacia, lada ve renault samsung motors var. Her segmente hitap ettikleri bir arac var. Hocam infiniti nin renaulun premium sınıfı olduğunu bilmiyodum. Hatta sanırım türkiyede 100 kişiden 95 tanesi de bilmiyordur. E bu durumda infiniti nin renoya nasıl bir "reno kalite araç ta yapıyor" katkısı oluyor ? Yani vw diyince "abi adamlar audinin sahibi, isteseler vwleri audi den bile kaliteli yaparlar ama istemiyorlar. Adamlar bugatti yapıyor, sen ne diyon" oluyor, ama renoda benim bildiğim bu tarz bir "kaliteli" 2. ürün olgusu yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Şöyle bi googladımda, bu infiniti nin nissana bile pek bi faydası yok abd dışında. Kaldıki reno ya faydası olsun. Benim kastettiğim vw-audi kadar sağlam bir bağlantı oluşturafcak 2. firma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Vodan said: EDC'yi geçen hafta test ettim. Gerçekten çok iyi bir şanzıman, vites geçişleri anlık gerçekleştiği gibi en ufak bir sarsıntı dahi hissetmiyorsunuz. Mükemmel olmuş. Arabanın fiyatına kıyaslarsam benim MINI'nin şanzımanından kat kat iyi. mini nin sanziman hala bmw nin eski 6 ileri otomatigi ise su anda neredeyse her sanziman ondan daha iyi. esimin mini de o sanziman var, benim eski 1.18i dede o sanziman vardi, adami fitik eder. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Simdi herseyden once sunu tanimlamak lazim; kaliteli arac demek pahali arac demek degil. Kaliteli arac diye sorunsuz, verimli motoru, alinabilir fiyata, genis ve ekonomik servis agiyla , uzun sure deger koruyup , yeteri kadar bilinir adi ve imajiyla kendini satabilen araca diyorum. vw nin vw, golf un golf olmasinin sebeplerini sayarsak bu olur ancak. Bu baglamda markalarin kendi gostermesinin birsuru yolu var. vw bunu seffaf sekilde ben kaliteye ve durability e onem veren kaliteli halk arabasi ureticisiyim diyerek yapiyor. Hyundai, premium araclarin sundugu tum featurelari ve gucu ben kendi aracimda onlardan daha ucuza daha modernize edilmis bir stilde sunuyorum diyor(samsung kafasi tam, korelilere has bi kafa bu heralde bu arada adsf) renault da bunu kendin soyledin bir kac mesaj once; f1 gibi motor sporlarinda boy gosterisi yapip, vel satis gibi asla cok satmayacak(hatta belki satmayacak) araclar yaparak boy gosterdi. PSA grubu da her sene cok futuristik yaklasimlarla bir calisan concept cikarip muhendisliklerini konustururlar. Illa vw grup gibi adamlar lamborghini yapiyor bilader, golf kim bilir nasildir dedirtecek diye bisey yok. Ki bakkaldan nestle bitter cikolata alip sonra after eight yiyen bi insanin bile fark edebilecegi biseydir ayni grup bunyesinde farkli kalitede urunler olup birbirlernini kalitesine etki etmek zorunlulugu olmamasi olgusu. Renault nun bunun icin ne 80k liraya megane satmasi, ne de BENAU diye 200k liraya coupe satmaya ihtiyaci var. Infiniti yi falan kenara koyalim , gerek yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 navyamphs said: KHaRoN said: Bu sirket altinda Renault, Nissan, Infiniti, Dacia, lada ve renault samsung motors var. Her segmente hitap ettikleri bir arac var. Hocam infiniti nin renaulun premium sınıfı olduğunu bilmiyodum. Hatta sanırım türkiyede 100 kişiden 95 tanesi de bilmiyordur. E bu durumda infiniti nin renoya nasıl bir "reno kalite araç ta yapıyor" katkısı oluyor ? Yani vw diyince "abi adamlar audinin sahibi, isteseler vwleri audi den bile kaliteli yaparlar ama istemiyorlar. Adamlar bugatti yapıyor, sen ne diyon" oluyor, ama renoda benim bildiğim bu tarz bir "kaliteli" 2. ürün olgusu yok. bildigim kadariyla infinit nissan in premium sinifi. toyota ve lexus gibi. renault ise nissan ile ortak platformlarda araba uretiyor, cunku 2000 yilinda renault nissan dan board member temsil haklari olan bir grup hisse satin aldi. nissan icin bu olagan disi bir sey degil, zira gecmiste ford icin ford markasi altinda bile uretim yapmis bir firma. ancak su anda renault nissan in yuzde 40 ina yakin hissesine sahip, nissan ise renault un yuzde 15 hissesine sahip. renault un nissan uzerinde ciddi bir etkisi var bu nedenle. Nissan CEO su Ghosn, ayni zamanda Renault CEO sudur :) aslinda hala iki ayri markalar, infiniti de nissan a bagli, renault la alakasi yok, ama iki marka ortak motor uretimi yapiyorlar ve teknoloji paylasimindan dolayi ayni platformlarda araclar uretiyorlar. ancak genel kani yillardir nissan in kalite kontrol standartlarinin renaulttan hep yuksek oldugudur. iki farkli marka olarak kalmalarinin sebebi de buyuk ihtimal bu. Renault nun avrupa pazarinda Nissan ile ayni standartlarda uretim yapmak istemedigini dusunuyorum. zira renault nun en buyuk kozu olan fiyat avantaji elden gidecektir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 KHaRoN said: Renault nun bunun icin ne 80k liraya megane satmasi, ne de BENAU diye 200k liraya coupe satmaya ihtiyaci var. Infiniti yi falan kenara koyalim , gerek yok. Yok hocam var bence. vw showroomlar sadece doğuş grubun tek distribütörü olduğu için değil, vwnin bir satış politikası doğrultusunda yan tarafta audi de satıyor. Bu baya bildiğin "bunu yapan bunuda yapar" mevzusu. Her firma bir premium araç üretmek zorunda değil tabi. Fiat "ben ucuz-ekonomik araç yapaıyorum" der, bilmem kaç milyon 1.3 multijet motorlu 10k €luk araç yapar. mercedes, bmw "ben kaliteli ama pahalı araç yapıyorum. 30k€ altında araç istyorsan başka kapıya" der. Ama eğer bu 2 sini diyemiyorsan ve arada kalıyorsan "orta kalite-orta fiyat" bandında zilyon tane firma var. Ve bu banttan pay almak isteyen hem alt hem üst sınıf firmalar var. farkını ortaya koymak için "ben orta kalite araç üretiyorum ama şu premium aracıda üretiyorum" deyip tüketicide sanki o premium marka ile reno arasında bir fark yok algısı oluşturursun. aslında vw nin audiden ayrı fabrikalarda, farklı kişiler tarafında farklı kalite standartlarında üretilmesi "ortalama" bir tüketiciyi ilgilendirmiyor. Mevzu gelip "olm benim polonun motor varya audi motoru aslında" ya geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Namessar said: renault ise nissan ile ortak platformlarda araba uretiyor, cunku 2000 yilinda renault nissan dan board member temsil haklari olan bir grup hisse satin aldi. ancak su anda renault nissan in yuzde 40 ina yakin hissesine sahip, nissan ise renault un yuzde 15 hissesine sahip. renault un nissan uzerinde ciddi bir etkisi var bu nedenle. aslinda hala iki ayri markalar, infiniti de nissan a bagli, renault la alakasi yok, ama iki marka ortak motor uretimi yapiyorlar ve teknoloji paylasimindan dolayi ayni platformlarda araclar uretiyorlar. ancak genel kani yillardir nissan in kalite kontrol standartlarinin renaulttan hep yuksek oldugudur. cross share holding anlasmalari var. En son oranlar %46 gibi bisey olmaliydi, ortak board yonetiyor hepsini. Hesaplar farkli gibi dusunebiliriz. Nissan i da 3 farkli nissan olarak ele alabiliriz, avrupa, asya ve amerika olarak. Genel olarak hepsinde araclar farkli, avrupa komple farkli. Nissan avrupa direk bildigimiz renault. Bunun disinda kuzey amerika ve japonya stratetik karar disinda cok da carklarin icerisinde degil ve kesinlikle kalite kontrol standartlari denildigi gibi farkli. avrupa nissan icin ayni seyi soyleyemeyecegim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 navyamphs said: Yok hocam var bence. vw showroomlar sadece doğuş grubun tek distribütörü olduğu için değil, vwnin bir satış politikası doğrultusunda yan tarafta audi de satıyor. Bu baya bildiğin "bunu yapan bunuda yapar" mevzusu. Her firma bir premium araç üretmek zorunda değil tabi. Fiat "ben ucuz-ekonomik araç yapaıyorum" der, bilmem kaç milyon 1.3 multijet motorlu 10k €luk araç yapar. mercedes, bmw "ben kaliteli ama pahalı araç yapıyorum. 30k€ altında araç istyorsan başka kapıya" der. Ama eğer bu 2 sini diyemiyorsan ve arada kalıyorsan "orta kalite-orta fiyat" bandında zilyon tane firma var. Ve bu banttan pay almak isteyen hem alt hem üst sınıf firmalar var. farkını ortaya koymak için "ben orta kalite araç üretiyorum ama şu premium aracıda üretiyorum" deyip tüketicide sanki o premium marka ile reno arasında bir fark yok algısı oluşturursun. aslında vw nin audiden ayrı fabrikalarda, farklı kişiler tarafında farklı kalite standartlarında üretilmesi "ortalama" bir tüketiciyi ilgilendirmiyor. Mevzu gelip "olm benim polonun motor varya audi motoru aslında" ya geliyor. Dogru soze ne denir. Turkiyede durum tam da boyle; sahibinden skoda ilanlarinda aracimiz polo ile aynidir yazar. Opel satan adam fanatikce motorunun multijet olmadigini , opel uretimi cdti oldugunu savunur. Hatta fiat ve ford motorlarindan iyi der enteresan bir konuma duser. oluyor bu yani. fiat in durumu daha da ilginc bunyelerinde lancia ve alfa romeo yu ezdiler madara ettiler, maserati ve ferrari bulunuyor ayrica. Renault ya donunce; her firmayla ayni stratejinin calismayacagi bir gercek. VW senelerce ugrasti audiyi coplugun icinden cikartip audi, quattro gibi isimleri markalastirmak icin. Ardindan kendi araclarinda kademeli olarak kalite ve akabinde fiyat attirdi. Ismi volks olmasa neredeyse premium segmentte. Renault ise joint venture lar , motor sporlari ve reliability gibi onde geldigi unsurlar uzerinde durup marka degerini o sekilde koruyacaktir. o dedigin " vaow adamlar bunu yapiyor, bunu da yaparlar" kafasinin sadece premium arac uretmekden gecmedigini dusunuyorum. Gercekten takip etmeyen ve bilmeyen tuketici icin guzel bir sales pitch oldugu ortada. Ama baska sekillerde de saglanabilir bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2012 KHaRoN said: Opel satan adam fanatikce motorunun multijet olmadigini , opel uretimi cdti oldugunu savunur. Şunun yüzünden 20 yıllık arkadaşımla papaz olduk yahu. Gitti 60 küsur liraya dizel astra aldı. "40 liraya fiat alsaydın ya, aynı motor" dedim diye trip attı. Şimdi de mercedes a sınıf getirdi. Eskişehirdeki hasel i aradım (mercedes bayisi) hayırlı olsun, doğru yolu bulup reno satmaya karar vermişsiniz dedim. telefonu kapattı eleman :) Boşuna dememişler, "susuzluk hiçbirşeydir, imaj herşey" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Selam, Elalem değişken egzantirik mili kasarken Renault mil kullanmadan valf kontrol etti: http://scarbsf1.com/valves.html Renault Concorde, Vel Satis veya Safrene gibi biraz daha fazlasını sunan modellere kastı. Her zaman için Fiat'dan daha farklı olduğunu vurgulamaya çalıştı bence. PSA da ucuz bandın üstünde modeller üretme gayretine düştüler. Olay denildiği gibi imajda bitiyor ama bu genelde TR gibi pazarlarda daha ağır basan bir değişken. O sebeple tek düze araç seçimleri mevcut bizde. AB piyasası etiketi bence biraz daha geriye atabiliyorlar. 'falanca markaya parası yetemeyenlerin otomobili o' lafı bizde çok kullanılıyor. Renault gibi bir markanın 1.5dci ve EDC başarısı bana göre süpriz değil ama bir çok insan için hâlâ başarı bile değil.Bu da olaylar hakkında yüzeysel bilgi sahibi olunmasından kaynaklanıyor. Kaliteyi öttürmek isteyen kaporta birleşme noktalarında min boşluk bırakır, iç plastik kısımlarda yumuşak PU dolgu kullanır ve yine birleşme noktalarında boşluklar olmaz ve akıcı simetrik çizgileri koruyabilir. Gözümün görmediği ama elimin ulaştığı noktalarda bile göz önündeki noktalardaki kaliteyi sürdürür. Paranın alabileceği en iyi tekstili kabin içinde kullanır. Elektronik oyuncaklarda ise hayalleri zorlar. Benim param da nah yeter sanırım :P KHaRoN'un dediği gibi gündelik kullandığım araçtaki kalite beklentim ise daha farklı. İşlevsellik, alım fiyatının uygunluğu, servis ve yedek parça maliyetleri, düşük işletme maliyeti, düşük yakıt tüketimi, beklentilerimi karşılayacak güvenlik ve işleri kolaylaştıracak kadar elektronik oyuncak :) Mercedes'in kaporta birleşme noktalarına kalem sokulan modelleri çok eski değil :P Ama hangi alıcısı bunu gördü? Merso alıyor onlar çünkü! Scenic III'ü çok sevemedim ve açıkçası Scenic IV'ü çok merak ediyorum; 1.6dci, EDC ve daha fazla fonksiyonellik beklentisi içerisindeyim. Renault'dan oldukça memnun birisiyim, bazı modellerini ben de hiç sevmiyorum ama satış fiyatı ve sunduklarıyla beraber değerlendirildiğinde yüz güldüren modelleri de mevcut. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar