Rhom Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Oyun hoşunuza gitmediyse ve DIGITAL olarak satın aldıysanız oyunu iade edip paranızı alabiliyosunuz. Bunun için yapmanız gereken tek şey, https://en.support.guildwars2.com/ adresine girip üyelik aldıktan sonra ticket atmak yeterli. Ticket içeriğine aşağıdaki bilgileri yazmanız işlemi hızlandıracaktır. Your Guild Wars 2 purchase Order ID provided in the receipt of the purchase (if available). The e-mail address you used when making the purchase. (if available). Your billing zip code or postal code. If the payment was attempted by credit/debit card, please provide ONLY the last 4 digits of the credit/debit card used. If the payment was attempted using PayPal®, the invoice ID or transaction ID from your PayPal® payment history for the transaction. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Sebep sormuyor mu olur mu oyle sacma sey Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rhom Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 koşulsuz şartsız iade ediyolar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seperate Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Sebepsiz ise süresi vardır yalnız bunun ? 2 ay vs gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Daha yeni aldiysan begenmemissindir. Aylardir oynuyorsan da zaten senin ustunden en az oyun parasi kadar aylik ucret almistir. Her sekilde karda adamlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 aylık ücret yok oyunda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 gw2de aylik ucret yok ama Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 aylik para verilmiyo mu bu oyuna? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 üstte yazmamışlar, aylığı yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
erdalz Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 ben var diye biliyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 f2p mi ya, naydonlayn gibi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
erdalz Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 greenmangamingten aldıydım preorderlan bağa da virirlermi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 13, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2012 Allaha sukur bunuda patlattik. :) :P :D :S Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Ekim 13, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2012 mail attim aldigim cevap said: **IMPORTANT: YOU WILL NOT RECEIVE AN ADDITIONAL RESPONSE TO THIS E-MAIL UNLESS YOU UPDATE YOUR QUESTION.** Hello, Thank you for contacting Guild Wars 2 Support! You're receiving this automated message based on information provided in your original submission indicating that the information below may resolve the issue. Do you see 3 points in your Hall of Monuments? Please note that some players may be seeing 3 points in the rewards calculator, however, you will not be able to use the Hall of Monuments unless you have applied Guild Wars Eye of the Northto your original Guild Warsaccount. Missing Rewards There are several issues that could affect your ability to gain access to your Hall of Monument rewards. The most common issues are as follows: Your Guild Wars 2 account is not properly linked to the appropriate Guild Wars account. Instructions on how to link your accounts can be found here: http://en.support.guildwars2.com/app/answers/list/kw/8961 Your Guild Wars 2 account is linked to a banned Guild Wars account. You have not logged into Guild Wars 2 and received a Portal Stone from Scornheart who is located at Hooligan's Route in Lion's Arch. You have not logged into Guild Wars 2 and talked to Kimmes. Kimmes The Historian is an NPC located in the Hall of Monuments and you can access him by using your Portal Stone. You have not logged into the original Guild Wars and visited the Hall of Momuments. Make sure that you have completed all of the steps above as they are all necessary to resolve this issue. If these suggestions do not address the issue that you’re experiencing, please reply with the following information and we’ll be happy to investigate further: The account (login) name of your original Guild Wars account which has the desired Hall of Monuments. The account (login) name of your Guild Wars 2 account on which you want to receive the Hall of Monuments. Additional Information If you were experiencing any other issues with the Hall of Monuments, we ask that you please try again as the issue should be resolved. Additional information on the Hall of Monuments can be found here: http://en.support.guildwars2.com/app/answers/detail/a_id/9029 ne alaka gw1 ile ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SirWinstonPee Mesaj tarihi: Ekim 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2012 https://en.support.guildwars2.com/app/answers/detail/a_id/9053/session/L3RpbWUvMTM1MDM4OTI1MC9zaWQvcGpFMWZTOGw%3D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Ekim 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2012 ben yazdim herşeyi , hiçbirşey olmadı yine o otomatik mesaj geliyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prodigy Mesaj tarihi: Ekim 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2012 3-4 gun once yolladim dun geldi cevap, Thank you for providing that information. Hi there, We have processed a refund for order number A €54.99 credit has been applied to your card. This may not appear until your next billing statement. All serial codes associated with the transaction(s) that have been refunded are now disabled. Please let us know if you have any further questions. Regards, Eddy NCsoft Payment Support Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mardox Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 bana da iade ettiler. gerçi daha gözükmüyor ekstrede.. helal dedim anet'e. gw2'yi beğenmedim ama saygı olarak 1. oyun firmasıdır artık kendisi benim için. her yiğidin harcı değildir, oyunu beğenmeyene refund verebilmek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 goldunuzu bana yolayın refund etmeden bari sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DareJedi Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Bende de refund onay maili geldi elimde 2 acc daha var ama onlar gw2 sitesinden alınma değil malesef neyse bunada şükür diğerleri ile oyuna devam ederim artıkın. Şuan artık giremiyorum sanırım oyunuma değil mi? Yoksa vereyim içindeki itemi birisine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 bileydim digital alırdım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rhom Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 refund yaptıysan silinmiştir account Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SirWinstonPee Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 beyler refund yapmadan önce itemlerini vendorlayıp goldlarını bana verebilirsiniz legendary kasıyorum ^_^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LoreMaster Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 hakkaten süper oldu bu, 50-60 liraya elden çıkartmaya çalışıyorduk. Thanks for the heads up! 10 Nisan'da alıp belli bi miktar oynadığım hesabım için refund istedim NEDEN BELİRTMEKSİZİN. Şu bilgileri istediler; --- If the payment was attempted by credit/debit card, please provide the last 4 digits of the credit/debit card used ONLY: --- Country where card was issued: (if you are using a credit/debit card) --- Card Type: (if you are using a credit/debit card) --- If the payment was attempted using PayPal®, the e-mail address associated with the PayPal account: --- Do you have a verified or unverified PayPal account? (if you are using PayPal) --- Country where PayPal account was created/set up: (if you are using PayPal) --- Country where you are currently residing: --- Your billing address, including your billing zip code or postal code: --- The e-mail addresses you used when attempting to make your purchase: ve sonuç : Thank you for providing that information. We have processed a refund for order number --------. A €54.99 credit has been applied to your card and should appear within the next 5 business days. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fin Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 ilk defa boktan çıkar diye MMO almadım elimde patlar diye sfsdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar