MrLevie Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 arkadaslar 2007 model 115000 kmde bir astra almak uzereyim. tek cekincem kmsi. motoruna nedense guvenmemem gerekiyor gibi geliyor. 3 sene kullanip degistirecegim buyuk olasilikla. tas catlasa 40k km daha yaparim sanki. ne dersiniz? motor problem cikarir mi bu surecte? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Benzinli 120k da aldım ben hiç bi sıkıntısı olmadı. Senden önceki kullanıcının nasıl sürdüğüne bağlı. Bakımlarının kağıtları falan adamda mevcut mu? Eğer varsa bi kopyasını iste neler değiştirmiş rutin bakımlarını yapmış mı? Bi de zaten aracı almadan yetkili serviste baktıracağını düşünüyorum. Alt takım falan sağlamsa o kadar problem çıkartmaz. Şans işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zegna Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 95 binde sattım astramı ben dizel 1.3 cdti elegance, bi motor problemi cıkmadı hic bindigim surece.. 100k dan sonrasını bilemiyorum ama bakımlar duzenli yapıldıysa bence sorun cıkmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 arabanin 115k da satilmasinin bi sebebi var. arabalar 110 a gelince bi dusunursun, ben bu arabaya binicek miyim? saticak miyim. Zira 120k da her araba min 1k liralik masraf cikartir. O masrafi yapiyorsan arabana binersin, yapmak istemiyorsan satarsin. Onceki servis raporlarini bulup aracin gecmisini gorebiliyorsan, senin onundeki 120k bakimin icinde guzel pazarlik edebilirsen gider. Baska turlu astari yuzunu gecer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 ya almadan önce servise götüreceğim zaten, mesele serviste her türlü marazının çıkıp çıkmaması. serviste "he" derler, sonra 30km son cortlamaya başlar. korkum o. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 motordan çok diğer değişebilecekleri düşün bence balata, benzinliyse triger, ateşleme bobini, akü, lastik bunlar daha fazla masraf çıkarır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Servisten bagimsiz yapacagin o masraf yalniz. 120k da oyle veya boyle odenecek para o. Aracin ille problemi olmasina gerek yok, periyodik islemi sonucta problemden saymiyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 forgiver said: ...balata, benzinliyse triger, ateşleme bobini, akü, lastik... triger motorun tipiyle alakali , yakit sistemi degil. digerleri de ya periyodik degisenler ya da uzun omurlu parcalar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Yağına suyuna özen gösterildiyse bi sorun olmaz. 400k görmüş taksiler var bizim akrabaların durakta, şıkır şıkır çalışıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 11, 2012 KHaRoN said: forgiver said: ...balata, benzinliyse triger, ateşleme bobini, akü, lastik... triger motorun tipiyle alakali , yakit sistemi degil. digerleri de ya periyodik degisenler ya da uzun omurlu parcalar. işte onlar masraf değil mi motordan hiç bir sorun çıkmasa bile ağır bakım gelince motor kadar masraf çıkarcak parçlar bunlar alırken buna baksın lastik ömrü trigger en son kaç ta değişmiş balatalarda sıkıntı var mı değişcek mi akü ne alemde gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Selam, İstediğin kadar rapor al, bu otomobil; sana süpriz yapmaya meyilli bir makina :) -Sen periyodik bakımların düzenli ve düzgün yapıldığından emin ol -Motoru göster, üfleme falan yapıyor mu -Yakın zamanda masrafla karşılaşmamak için ne tür parçaların değiştiğini öğren, mümkünse saklamışsa faturalarını iste -Allah'a sığın ve dua et ki süpriz yapmasın :) Ben dün motorun rolanti devri düzensiz diye gittim, orta salıncak kolu kopmuş ve değiştirildi. Bir kaç ay olmuştu aslında değişeli. Liftte baktım arka susturucunun askı lastiği çüürümeye başlamış. Yolda düşmesin diye onu değiştirttim. E kış geldi, 4 tane kışlık lastik alacağım (sac jant için 240TL/ad istediler, caydım janttan). Ki daha geçen hafta ben periyodik bakımdan çıkmıştım :) Saygılar. edit: abartılan jant fiyatı düzeltildi (eskisi 420TL/ad) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 paramecium said: 4 tane kışlık lastik alacağım (sac jant için 420TL/ad istediler, caydım janttan). Ki daha geçen hafta ben periyodik bakımdan çıkmıştım :) Bu servis fiyati mi? Yoksa kendi ustanin buldugu yerden mi fiyatlar? cikmaci vs sormadin mi? ben 4 adeti max 400 e falan hallederim diyordum, o neymis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Selam, Kemal Tepretoğlu'ndan sağlıyor benim usta parçaları. Onların sistemine giriş yapıp internetten parça siparişi veriyor. Dün telefonla yedek parça sorumlusu arkadaşını arayıp sordu. Bazen PC'nin başına oturup sistemde parça bakıyorum benim araca; bu sayede kaput altına keçe ve arka paçalıkları bulup sipariş verdim :P Aracın "patlatılmış" gösterimi bulunuyor, her türlü noktasına bakabiliyorsun. Hele bir de VIN numranı yazınca hiç şaşma olmuyor :D Orijinal Renault 16" sac jant fiyatı buymuş. Ben stepne için aldığımda 80TL gibi hatırlıyorum fiyatını. Acaba telefonun ucundaki arkadaşı mı yanlış anladı?! 420 değil 240 olacaktı o rakam, düzeltildi :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Benim de o "patlatilmis" goruntulere erisimim var da, servis ve parca fiyatlari sagolsun ordan parcayi ogrenip disarda aramak disinda bisey yapamiyorum. Bir parcanin fiyati %300 ile %450 arasi degisir mi ? Degisiyor iste. 15 jant ve 15 lastigim var da, 16-16 ya doneyim istiyordum. Aluminumlara da hic takmak istemiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Selam, Benim araçta lastik tamir kiti vardı. Araç altına takılan o vinçli tabir edilen sistemin valığını öğrendim ve Belçika'dan sipariş verdim. Sistem geldi, atölyenin önünde yere katon atıp aracın altına girdim ve taktım. Lastik+jant sipariş verdim. Toplasan 650TL gibi bir ücrete çıkmıştı bana. Şimdiki rakam çok uçuk geldi bana : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 paramecium, hocam periyodik bakıma ne kadar veriyorsun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Selam, Sanırım 300-350 TL civarı. Hep ekstra şeyler de çıkarttığım için tam bilemiyorum standardı :) Ama daha önce dediğim gibi; standart bakım + ön fren balataları + triger seti + 2ad arka paçalık + bagaj perdesinin askı plastiği (bunu belirtmeyi unutmuşum :D) = 830 TL Araç diesel bu arada. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2012 Hmm yetkili servise götürünce, sadece malzeme 300 lira civarı tutuyor, bir de işçilik ücreti eklenince 500 liraya çıkıyor ücret. Yılbaşı sepeti gibi periyodik bakım sepeti var. Sanki gereksiz şeyler de değiştiriliyor gibi geliyor bana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar