Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Account Upgrade Failure


Allure-

Öne çıkan mesajlar

Merhaba,

MoP digital upgrade aldıktan 1 gün sonra aşağıdaki mail geldi ve karakterim kilitlendi.

said:
Greetings,

This notice is being sent to inform you that we are unable to successfully process the recently requested electronic upgrade for World of Warcraft account [email adresim]. As such, this account has been set to the account type which it was at before the electronic upgrade and no charges have been processed for this.

Please contact the Blizzard Billing Support department by telephone via the phone numbers provided at http://eu.battle.net/support/en/article/200502 for further assistance. Please note that due to security concerns we will be unable to assist you via email.

We apologize for the inconvenience this may cause and thank you for your patience in this matter.

Regards,

Customer Services
Blizzard Entertainment Europe
http://eu.battle.net/wow/en/


sebebini bilmiyorum, skype ile blizzard'i aramam gerekiyormuş zart zurt. açıkçası mecbur değilim şu saçma sapan sebepten ötürü herifleri aramaya, tek derdim acaba oyunun ücretini refund ediyorlar mı? refunda dahil herhangi birşey göremedim. "no charges have been processed for this" derken adamlar oyunu downgrade ederken mi herhangi bir kesinti yapmadılar yoksa direk oyunu satın almamış gibi mi oldum?

Tşk
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kullandığın kredi kartıyla alakalıdır. başka bi kredi kartıyla tekrar deneyebilirsin. bi de bankayı ara , çekim yapılmış mı. yapılmamışsa engel falan olabilir. Çekim yapılıp sonra geri iade yapılmışssa blizz'i arıycan , 1 saate yakın hatta beklemeyi göze al ama.

Kredi kartında sorun yoksa supporttaki adamlar muhakkak halleder sorunu. Olay "oyun alamama" olduğunda 2 saat de uğraşsalar çözüyolar sorunu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kredi kartından parayı çekemeyince "sahtecilik/dolandırıcılık mı var lan burada" diye hesabı dondurmuşlar, edeceğin bir telefon. Yarın öbürgün sizin kartınıza bir haller gelmesin diye alınmış önleme "SAÇMA SAPAN HATALAR, NEYSE BIRAKIYORUM OYUNU DA O ZAMAN" diye çemkirmek tam istediğini kusursuz elde edememiş memnuniyetsiz Türk kafası yani. AVM'ye girerken üstündeki hiçbir metali çıkarmayıp, tekrar geçmesi istenince de vızıldayan kadınlar olur ya, o hesap :p

http://www.zaytung.com/haberdetay.asp?newsid=192083
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Call Center olayına ben de hastayım, bugün eski acc.larımdan bir tanesine gireyim de bakayım dedim.

Login olunca acc.ı kitledi daha önce en son Almanya'da girdim diye. Neyse pass. reset atmak gerekiyor; adamlar inat etti ismin soyismin yanlış diyor. İsmimde falan türkçe karakter de yok ki? Uğraşırken "çok denedin support'a ulaş" diye yazı çıktı pat diye.

Zaten ticket'la falan hiç olmuyor skype'tan arıyım dedim, aradım çok yoğunuz sonra arayın diyip meşgule verdi adamlar 1 saat boyunca.

Sanki işimiz gücümüz yok. Madem acc. güvenliği vs. korumaya kasıyorlar; o zaman adam gibi support team kursunlar. Ha bu arada call center'ları 10.30'da açıp 16.30'da kapatıyor, bütün gün arayıp da sıraya girememek bile mümkün lol.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...