Kharon Mesaj tarihi: Kasım 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2012 paramecium said: Bu arada kış lastiği zorunluluğu iptal mi oldu?!? zorunluluk sadece tasima araclari icin gecerliydi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2012 Arlooax said: nerdeyse 4 mevsim lastikleri kadar sessiz - konforlu. kış lastikleri daha yumuşak olduğu için zaten daha sessiz de olurlar genelde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Kasım 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2012 tekrar vazgeçtim, lastik havalarını 29a indirir gezerim kar üstünde sdfdsf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 Selam, Neden indiriyorsun ki? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 tahminim; maksat taksici styla lastigin yerle temasini arttirip tutunmayi da arttirmak. ama bunu yaparak yerle temasin lastigin tutunmayi yaptigi alani kuculteceginden daha fazla probleme yol acacagini bilememek. ama ayni kazayi 29psi ile de 32 psi ile de yapacagi icin farketmez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tiLi Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 ben kış lastiğimi yazın çıkarmadım galiba. bu yaz çok değişik geçti hakkaten, onu bile farkedemedim. şu an bilmiyorum hangi lastik takılı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 Selam, KHaRoN said: ...ama bunu yaparak yerle temasin lastigin tutunmayi yaptigi alani kuculteceginden daha fazla probleme yol acacagini bilememek... Ama ama :( Şaka bir yana; asla öyle bir şey yapma. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 aldım bende lassa snoways era lardan 4 adet. ıslak zemin performansı gayet iyi. lakin kuru zemin virajlarda savuruyor. sanırım havalar yeterince soğumadığı için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2012 bi kez daha karar değiştirdim ve bugün pirelli snow control 3 taktırdım. 740 lira, öf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Selam, Hadi hayırlı olsun :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 tiLi said: ben kış lastiğimi yazın çıkarmadım galiba. bu yaz çok değişik geçti hakkaten, onu bile farkedemedim. şu an bilmiyorum hangi lastik takılı al iste bir tane daha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tiLi Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 8 ay belki daha fazladır lastiğin havasına da bakmadım. araba hiç olmadığı kadar az tüketiyo sdfs. neyse artık sorumluluklara dönme vakti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 arabanin izdirabina son ver. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
erdalz Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 kış lastiği uygulaması iyide herkesin garajı veya boşyeri yokki yazlıkları saklayacak?? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 ginaly said: bi kez daha karar değiştirdim ve bugün pirelli snow control 3 taktırdım. 740 lira, öf. geçmiş olsun yılda 2 defa tak çıkar yaptırcan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 erdalz said: kış lastiği uygulaması iyide herkesin garajı veya boşyeri yokki yazlıkları saklayacak?? so? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Selam, O sebeple lastikçilerin bir çoğu yazlıkları saklama hizmeti sunuyorlar ;) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 KHaRoN said: abi 7 sayfa konustuk, konunun sonunun lassa, falken, petlas diye gitmesi ne kadar aci veriyor icten ice... abi ben okumadım öncesini lassaya yakın fiyata iyi bir alternatif çıktı mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Kotu oldugu icin degil, o sayfada gordugum hepsini direk yazmistim. Hangi lassayi aldin bilmiyorum ama tam olculerden biriyse muhtemelen bridgestone blizzak desenli biseydir. Kotu degil ama underperformer diyebiliriz bazi durumlarda. Aldiktan sonra uzucek bisey degil, ama almadan once kiyaslamak icin bi kriter diyelim. falken ve petlas tabii bambaska bi kategori. o ayri asdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 şu galiba 185 / 65 R15 http://lassa.com.tr/lastikler/lastik-02-02-0-0-E60-SNOWAYS_ERA önceki lastiklerim kornoron gibi bişeydi bunlara geçince arabanın sürüşü baya iyileşti :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Selam, Aracın ağzı olsa da dert yansa bize :( Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
maesselam Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 KHaRoN said: Kotu oldugu icin degil, o sayfada gordugum hepsini direk yazmistim. Hangi lassayi aldin bilmiyorum ama tam olculerden biriyse muhtemelen bridgestone blizzak desenli biseydir. Kotu degil ama underperformer diyebiliriz bazi durumlarda. Aldiktan sonra uzucek bisey degil, ama almadan once kiyaslamak icin bi kriter diyelim. falken ve petlas tabii bambaska bi kategori. o ayri asdf abi petlasi uzun yolda,karda,buzda,performans gerektiren bozuk arazide kullandinmi? petlas bayiisi degilim ama 15 senede 30 cesit marka denedim.arkadan ve onden cekisli araclarima ve sirket araclarina 3 senedir petlas kullaniyorum.yaz-kis hic bir sorun yasamiyorum.ncap v.s hikaye bence gelsin elmadagdan asagi indirsinler 40 tonluk araci o kislik lastikleriyle bakalim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 KHaRoN said: Kotu oldugu icin degil, o sayfada gordugum hepsini direk yazmistim. Hangi lassayi aldin bilmiyorum ama tam olculerden biriyse muhtemelen bridgestone blizzak desenli biseydir. Kotu degil ama underperformer diyebiliriz bazi durumlarda. Aldiktan sonra uzucek bisey degil, ama almadan once kiyaslamak icin bi kriter diyelim. falken ve petlas tabii bambaska bi kategori. o ayri asdf turkıye de satılan lassa - brıdgestone gram farkı yok kalite olarak aynı hammadde, ayni firin, ayni press, ayni kimyasallar, kisaca ayni uretim bandi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Selam, @maesselam Sonuçta o kurumlar binek lastik inceliyorlar. Değişik ölçülerde değişik markaların üst sıraları aldığını görebilirsin. Kaldı ki o listedeki birçok lastik kullanıcısına sorun yaşatmayacak lastikler. Fren yapıp 40 metrede durmak varken neden 45 metrede duran bir lastik alayım ki? Daha iyisi varken neden ortalama bir performans ile idare edeyim ki? Petlas'ı lastik toptancısı Abdülkadir Özcan satın almadı mı? 1976'da kurulup 1989 yılında ilk lastiğini üretti. 2005 yılı gibi de Abdülkadir Özcan A.Ş. satın aldı. Uçak lastiği yaptığı için fiyaka yaptılar güya ama uçak lastiklerindeki detay otomobil lastiklerinden daha azdır ve belirli periyotlarda aşınmalarına ve sorun çıkartmalarına bakılmaksızın değiştirilirler. Ağır vasıta lastiklerinde beklenen özelliklerle otomobiller aynı değil. Zaten ağır vasıta mevcut ağırlığı ile bir otomobile oranla daha rahat lastiklerini kara ve suya gömebilir. Bu sayede yola temaslarını daha kolay sağlarlar. Otomobil gibi yüksek hızlara çıkmadıkları için suda kızaklanma, cornering, handling gibi performans kriterlerine bakılmadığı gibi iç/dış gürültü, aşınma kriterlerine bakılmaz. Aşınma durumunda zaten kaplama yaptırırlar ki lastiğin orijinal hamuru yalan olur. Otomobil lastiğinde bile kullanıcılar yakıt tüketimine etkilerine bakmadıkları için ağır vasıtalarda bakıldığını hiç düşünmüyorum. Zaten dikkat edin yağmurda falan otobüsler daha rahat ilerler; binek lastiğe oranla çok geniş ve derin kanallar vardır lastiklerinde. 'Testler yalan, Petlas şahane' yorumu taksici muhabbetini aşmayan mesnetsiz bir tasvirden öteye geçemiyor. Çok merak ediyorum Kuzey Avrupa ülkeleri Petlassız ne yapıyorlar? Scania falan fabrika lastiği neden yapmıyor?!? 1955 yıllarında ticari hayatına başlayan Abdulkadir Özcan, 1970 yılında Abdulkadir Özcan A.Ş.’ni kurmuştur. Lastiğin hurdasını satarak işe başlayan Abdulkadir Özcan lastiğin yeterli olmadığı o dönemlerde yapılan basit işlemlerle diş açılarak ve kaplatılarak lastiğin yeniden satışını sağlayan firmalara lastik tedarik etmiştir. 1970 yılında lastiğin hurda satışı bırakılarak artan gereksinim doğrultusunda yeni lastik satışına başlanmıştır. 1971 yıllarında Koç’un ürettiği Uniroyal bayiliği alınmıştır. Artan talebi karşılamak amacıyla aynı dönemde 1975 yılında Lassa bayiliği de alınmıştır. Normal şartlarda iki markanın bayiliğinin bir firmaya verilmeyeceği dönemlerde Abdulkadir Özcan iki markayı da bünyesine katarak sektörde hızlı ve emin adımlarla yer almaya devam etmiştir. 1986 yıllarında artık şubeleşme başlamıştır ve ilk şube Mersin’de kurulmuştur. 1990’lı yıllarda ithalatla tanışılmış ve dünyanın ileri gelen markalarını ülkemize getirilmesini sağlayarak; bu ülkelerin tek temsilcisi olarak sektörde yer almaya başlamıştır. Abdulkadir Özcan A.Ş., Kore’nin Hankook, Tayvan’ın Maxxis, Japonya’nın Toyo markalarını Türkiye’ye taşıyarak bu markaların ülkemizdeki tek temsilcisi olmuştur. 1993 yılında ise İstanbul Yolu’nda 3500 m2 kapalı alanda tüm lastiklerin soğuk kaplamasını yapmaya başlayan şirket; 1995’te Türkiye’de ilk defa iş makinelerinin lastiklerine soğuk kaplama uygulamasına geçmiştir. Abdulkadir Özcan Türkiye’de jant satışını da başarılı bir işletmecilik anlayışıyla geliştirmiş, Türkiye’de birinci kalite üretim yapan CMS, DJ, KORMETAL gibi firmalarla birlikte ithal jant satmaya devam ederek; otobüs, kamyon, tubeless jantlarının da toptan ve perakende satışını gerçekleştirmektedir.. Yine 1978 yılında Mutlu Akü’nün bayiliğini alarak akü satışını da faaliyetlerine ekleyen AKO, Ankara Bölge Başbayii olmayı sürdürmektedir. 2005 Nisan ayında Türkiye’nin 1976 yılında kurulmuş tek yerli sermayeli lastik firması olan Petlas alınmıştır. Perakendeci ve toptancı kimliğinde olan Abdulkadir Özcan A.Ş. sektörde sanayici kimliğini de katarak; bugün dünyanın 70’den fazla ülkesinde ülkemizi temsil etmektedir. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2012 biri özet geçsin sadece ticarilere zorunlu oldu di mi bu kar lastiği Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar