Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Combat will be old-school. "It'll feel like Baldur's Gate 2. After discussions here, we decided to pursue a similar combat style to the [games on the Infinity Engine, like Baldur's Gate and Icewind Dale]—real time with pause. It'll offer the same breadth and depth of combat choices as you'd expect from combats in Baldur's Gate, and our combat system has been one of the first systems we've delved into for the Kickstarter."

This is a game with soul. "So there are a few things—we want the player to be able to build their own character, and we want the player to be able to evolve and grow. And this growth wouldn't be limited to the first game, but would continue into subsequent titles as well. The story and world is built around the concept of magic and power tied to a character's soul, and the player's soul and the souls of his companions are... special."

oo iyi trilogy falan geliyor ddfs
Mesaj tarihi:
O manasız çünkü o zaman bilgisayarın sana fiziksel olarak sağlayabildiği 2dlik imkanı kullanmamış olursun.

3d simulasyon makinesinde beyninin sana sağladığı 3 boyutlu düşünebilme yetisini kullanmayıp 2d bir ortama kısıtlanmak gibi bişey sdf
Mesaj tarihi:
su anda hem agliyorum hem bosaliyorum...

arcane su acidan hakli Obsidian'in "tamam abi biz bunlari bunlari yapiyoruz" diyip gazla development'ta cigneyebildiklerinden buyuk lokma yutmaya kalkmasi default oldugu icin, "planimiz bu" pitch'i endiselendirebilir ama sonucta Obsidian'dan cikan oyunlar yari bitirilmis olsa bile kral oldugu icin np... Yani bakarsan daha onceki ne Double Fine ve ne de Wasteland kickstarterlari bundan fazlasini sunmadi sonuc olarak.

http://www.gamebanshee.com/interviews/109456-project-eternity-interview.html
Mesaj tarihi:
İsometrik 2d, 3 boyuta göre çok daha iyi o havayı yansıtıyor. Fallout 1-2'nin post nuclear havası hiç bir zaman yeni oyunlarda olmadı.

Ayrıca oyunlara sadece grafik açısından bakıyorsak, 3dmark 2025 kurup ekran başında çay içelim.

Manyak laf.
Mesaj tarihi:
Norak said:

lol

stretch goalları merak ediyorum, nerden baksan 3 milyon$ garanti şu an.

Hah aynen abi bunu yazacaktım unutmuşum. Adamlar Bethesda bütçesini yazmışlar halbuki bu bir haftaya dolar. En azından 5 tane stretch goal lazım bu projeye hem de daha bu aşamadan. Şu an yazdıkları fiyat tamamen normal development cost işte, New Vegas'ı yaptıkları para.

axedice bir baktım facebookta konuyla ilgili paragraf yazıyorum, millet hide edecek ne pis bir herifmiş bu diyip ahaha.

Ardeth ben daha countdowndayken bu projenin kickstart bazlı, traditional rpg olacağını tahmin etmiştim ve o zaman daha o countdown ekranından endişelerim oluştu. Bilen bilir değil oyunu oynamak screenshotından, adamın ağzından çıkan cümlelerden le demeden lebi kaparım ben. Bu forumda da vaktinde ben demiştim dediğim, referans olabilecek adam çoktur :P

Puz olayı bildiğin BG, DA falan gibi olur. Asıl combat nasıl olacak? Sizi bilmem de ben atak ver bekle yani d&d like bir sistem istemem, dövüşürken sıkılıyorum. Gerçi benim son baktığım edition ohooo, şimdi WoW gibi olduysa şaşırmam :P

Bu oyun BG gibi Icewind gibi Torment gibi yapıcaz abi diyip paraları topladıktan sonra, 2 sene bekledikten sonra niche kitlesini muhteşemden aşağısı kesmez, sori.

Bak heyecanlandım hızlı hızlı yazıyorum. Acil birşeyler koysunlar elim F5'de, bekliyorum.
Mesaj tarihi:
Norak said:

The story and world is built around the concept of magic and power tied to a character's soul, and the player's soul and the souls of his companions are... special."


şu bana biraz "cheesy" gibi geldi ama sam gibi görmeden laf etmeyeceğim sdf
Mesaj tarihi:
Ardeth said:

Norak said:

The story and world is built around the concept of magic and power tied to a character's soul, and the player's soul and the souls of his companions are... special."


şu bana biraz "cheesy" gibi geldi ama sam gibi görmeden laf etmeyeceğim sdf


hehe evet
Mesaj tarihi:
3d'nin 2d'den eksik bir yanı kalmadı bugünkü teknolojide artık, tam tersi 2d'nin 3d'den eksikleri var ve modlanabilme kapasitesi filan sıfır tam olarak zaten.

2d oyun ben de oynuyorum hala, gözlerim kör olmuyor görünce ama fazlası yok eksiği var. yapması daha kolay veya daha ucuz da değil. anlamsız.
Mesaj tarihi:

sopa geliyor sopa...

benİm sam'e tepkim şu şekilde

pony mony bilmem ne bakmam çiğnerim abi.


cidden lan, adam gibi eski usül bi oyun oynuyacağız işte.
mutluyuz. bekliyoruz.

Mesaj tarihi:
2d grafikler ve el çizimi bence fantastik dünya ve settingin bize yaşatması gereken duyguları çok daha iyi yaşatıyor.

belki bir 2. dünya savaşı fpssi için öyle değil ama fantazi dünyasında geçen izometrik rpg için öyle. 2d el çizimi, fantastik konsepti ile daha iyi örtüşüyor benim kafamda her zaman.
Mesaj tarihi:
Orada ben biraz Lionheart hissi aldım ama daha oyun dünyasını bilmeden saf spekülasyon tabii. İşte öyle şeyleri merak ediyorum ben.

Gördüğüm en yetersiz kickstarter sayfası olabilir. Yapı aynen şu:

- "Baldur's, Icewind, Torment"
- TAKE MY MONEY, NOW

...
Mesaj tarihi:
Moddingden, multiplayerdan haber verin arkadaş. Modding tools mutlaka stretch goal olmalı. Multiplayer BG2'de bile şahane formatta var, story focus kemküm ederlerse döverim net söyleyeyim ehueh.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...