Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Perfect World şirketinin yeni oyunu


Abrasax

Öne çıkan mesajlar

Swordsman Online

ChinaJoy 2012 süresince hala Swordsman Online için bir kapalı beta tarihi verilmemesi açıkcası beni çok şaşırttı. Elimizdeki tek bilgi oyunun bu yıl sonlarında beta dönemlerine başlayacak olması. 2013 yılının ilk çeyreğinde de oyunu çıkarmayı planlıyorlar. Sabırsız oyuncuları biraz sakinleştirebilmek için oyunu müthiş bir hızla geliştiriyor. “Angelica III” oyun motoru kullanarak yaptıkları bu oyuna bir kısaltma isim vermek istemişler, “L.I.V.E”.



“L” – Liberty, yani bizim deyimimizle özgürlük. Oyun sırasında oyuncular istedikleri rolden istediğine geçiş yapabilecek. Gündüzleri tüccar geceleri hırsız... Ve buna benzer bir çok rol. Oyunun yaratılmasında ilham kaynağı olan romanın kahramanını “Linghu Chong”u yansıtmaya çalışıyorlar.



Aynı rolleri yapmaya çalışan oyuncularla birleşerek özel gruplar oluşturabilirsiniz. Grup şeklinde dolaşmak oyun dünyasını sizin için daha da dinamik yapacaktır. Mesela, hırsızların bir tüccar grubuna saldıracağo bilgisi geldi. Bu tüccarları koruyan eskort takım, polislerle işbirliği yaparak hırsız grubunu köşeye sıkıştırabilir.



“I” – Interactive, yani oyuncular ile oyun dünyası arasındaki etkileşim. Swordsman Online’ın geliştirildiği oyun motorunun vaatleri, dünya ile oyuncu etkileşimini üst seviyelere taşımak. Artık nasıl olacaksa oyuncunun yaptığı her hareket oyun dünyasını etkileyecek. Bunlara NPC’lerin ölümü, sunucuların topluca hikaye görevlerine gitmesi gibi etkinlikler. Romandaki bütün ana karakterlerin kaderi tamamen oyuncularda olacak ve hikayede buna göre şekillenecek.
“V” –Various, bunu çeşitlilik olarak düşünebilirsiniz. Bu interaktiflik ile büyük ölçüde bağlantılı. Çünkü, oyunun gidişatı buna bağlı ve bu yüzde çeşitlilik oluşuyor. Bazı görevler tek kişi olarak yapılabilir, bazılar tamamen sunucu eforu gerektiriyor, görevi yaparken aldığınız kararlar bile sonuçu değiştiriyor. Kısacası, oyuncuların yaptığı her tercih, bütün oyuncuları etkileyecek ve bunun bir standardı olmayacak.
“E” –Emotional, NPC’lerin davranışları gerçek hayattakilere çok benzeyecek. Üst seviye bir sanal zeka kulanılarak hazırlanacak olan bu davranışlar, sanki gerçek bir oyuncu ile konuşurmuşcasına gerçekci olacak. Sadece oyuncunun yaşadılarına cevap ve tepki vermeyecek, oyun çapında gerçekleşen olaylar hakkında da davranışlar gerçekleştirecek. Örneğin, bir oyuncu bayan NPC’lerden birine evlenme teklifi ettiyse, diğer oyuncuların bu NPC’den görev alabilmeleri için NPC’nin kocasını bulmaları gerekecek. Eğer bu oyuncu NPC ile evlendikten sonra ona iyi davranmazsa, NPC sunucu çapında bir görev başlatır ve kendisine iyi davranacak yeni bir koca ister.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Eğer bu oyuncu NPC ile evlendikten sonra ona iyi davranmazsa, NPC sunucu çapında bir görev başlatır ve kendisine iyi davranacak yeni bir koca ister.


esra ceyhana çıkıp 'beni sanal kadınlarla aldattı ve pırasa yediler!' diyenleri şimdiden göreibliyorum.

blacklight ve rusty hearts güzel ama forsaken worldde çekici bi yan yoktu.

oynarsın oynarsın. sonra türkçesini yapıcaz diye lisansını alır biri, kastığın karakter gider sokturmazlar oyuna.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...