Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

StarCraft II: Heart of the Swarm - Multiplayer Unit Update


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
abi işte alinmamasi lazim.terran siege koyduysa açmak için düzgün bir ordu kurup iyi mikro kasman lazım. şu tutup çekme olayi aşiri abuse ve direkt nerf gelecek. çünkü terran'ın olayı pushlamak zaten.

mayın olayı şarttı zaten.o kadar temel bir olay neden yoktu anlamamiştim.

ama protossun guardian gibi bir birimi olması?! ne alaka lan
onun dışında kesinlikle şu mothershipten vazgeçip arbitere geçmeleri lazimdi. şu hali iyice saçma. recall etmeyi yenilik diye gösterdiler...

zergün ultralisk'i zaten marine spami yarmasi gereken bişiydi. ama adam gibi lurker vereceklerine saçma sapan bişi spamliyen ünit vermeleri meh.

adamlar eski ünitleri evirip çevirip birleştirip ünit diye koyuyor.adam gibi eski ünitleri getirseler çok daha orijinal olacakmiş.
Mesaj tarihi:
abi bide insannar sunu gormuyo tabe
cooldown ve enerji gereksinimleri ne bu abilitylerin
yane löp löp cekiyo tanklarıda
sırf 4 tane tank cekcem diye 4 tane baska ise yaramayan unite bascaksan enerji gereksinimi yuzunden lose-lose durumu işte

ayrıca abi bak adamlar mayın veriyo buda map kontrol kur
ole milim milim pushlama demek deil mi
Mesaj tarihi:
mayın vermiş de

iki tane de spell vermiş birisi o tutup çekme diğeri de rangei körlemek. dediğin gibi olay ne kadar cost efektif olduğuna bakar tabi ki.
hadi o range'li spell gene micro isteyen ünitte tutup çekmek direkt abuse.ve 0 skill istiyor.

gerçi bunlar boş geyikler pratikte görmek lazim ne nasildir diye. ama zerge bu kadar caster vermeleri absürd. caster irk siralamasi eskiden daha iyiydi protoss>terran>zerg (zerg bir tek defiler kullaniyordu işte aklsdh)

şimdi zerg ana caster irk. protossun da casterlari var ama sentry hariç öyle efektif kullanımlık bir ünitesi yok. colosus varken ht yeto kaliyor. htye buff şart.



bu arada o yerden ünit spawn eden birim ile broodlord'u aynı anda oyuna sokan adam rakibe yazik eder alksdh.
Mesaj tarihi:
abı terranlar nasıl ağlarsınız su expensiona ya.

warhound inanılmaz güclü bi ünite, öküz gibi güclü

said:
Factory w/ Tech Lab

Minerals: 150
Gas: 75
Supply: 2
Build Time: 45
Health: 220
Base Armor: 1
Speed: 2.81
Attack Damage: 23
Attack Range: 7
Attack Delay: 1.3
Ability – Haywire:

Autocastable

Does 30 damage to a single target at range 7 with a 6 second CD. Does not interrupt the Warhound's regular attack.


220 hp 7 range 23 dmg nedir yahu, stalkerdan daha hızlı saldırıyo bide.


ayrıca widow mine... inanılmaz bi ünite.

nerdeyse her türlü early push'u kitliycek bi ünite.

voidray all in'i kitler. sentry warpgate push'u kitler.
cloak banshee kitler, early tank push kitler. oracle kitler, muta kitler. ınanılmaz bi ünite ya cok güzel widows mine.

heleki gömdükten sonra hold position tutup microyla saldırıcağı adamları secebilirsek allah gibi olur.

75/25'e öldüremediği massive ünite yok.
Mesaj tarihi:
@cuce

Şimdiki haline bakma terrana kaşıkla verirse kepçeyle alır blizzard rahat ol :)

Mete bu arada komple katılıyorum osuruk siege değil SIEGE TANK! istiyoruz. Zaten başka türlü zergin bu swarm host + diğer birimlerle başa çıkılmaz 3 saniyede bi osuran tankla.
Mesaj tarihi:
vermillion said:

Çıktığı 5-10 arası marine grbunu direk yok ediyor en op şey bu asıl.Stim kite olayı neredeyse kaybolacak.Warhound çok kasıntı kesinlikle.


Videoyu dikkatli izlersen marinelere önceden fungal atılıyordu.

Ultralar o yüzden marineleri dağıtabiliyordu. Ama fungalsız marinelerin direk öleceğini sanmam ultra charge'ı ile.
Mesaj tarihi:
Şöyle bir şey var mayınlarla ilgili.

Bu şöyle güzel böyle güzel demektense buildleri de göz önüne almak lazım.

Terranı 1 Rax FE yapıyor farzetmek şartıyla:
-Bu ünite Factory'den çıkacak yani oyun time'ı ile 7. dakikadan önce oyunda görülmesi imkansız. Bu nedenle voidray push'u durdurması imkansız.
- 6-7gateway push'a karşılık (dk. 8-9)çok güzel bir savunma ünitesi olur ancak protoss'un gatewaylerini scoutlattırmaması nedeniyle amaçsız bir investment olarakta kalabilir.
- Starcraft 1'de spider mine'ın son derece efektif olmasının nedeni protoss'un mayın temizlemek için elinde alternatifinin olmamasıydı. Artık colossus var. Siegetank'ın range'i 13 iken vision range'i 11. Yani colossusların tankların önündeki mayınları temizleme fırsatı olacak. Olası bir colosi ve range bonusu vermesi için getireceğiniz 5 viking rakibin colosi yapmasını bırakması sonucu 10 supply kaplayan uçan teneke halini alacaktır.
(Az önce neco çok sevinçli bir şekilde geldi ve ben ona bu durumu açıklayınca üzüldü de:)
-Zerge karşı da kullanılacağını sanmam. Muhtemelen yüksek AoE'sine rağmen cost/efektif olmayacaktır. Overseer yapmak zor bir şey değil ve TvZ combatlarının ne kadar kısa sürdüğünü de hesaba katarsak mayınlar patlayana kadar ohooo..

Allaşkına onu bunu bırakında.... O tempest ne lan öyle? Viking kitelayabilen bir Protoss ünitesi. Beyler dükkanı kapatın dönüyoruz.
Mesaj tarihi:
Şöyle bir düşündüm de oyun şu gösterilen ünitelerle çıkarsa TvP'de bio yapmanın pek anlamı kalmayacak. Anladığım kadarıyla warhound'lar otamatik olarak armored ünitelere saldırıyor. Ee ghost desteğiyle warhound-hellion ve birkaç mine yapmak (haritasına göre tank da eklenebilir) varken bio yapıp oyun boyunca daha iyi oynamana rağmen kafana iki tane storm yiyip kaybetme riskine niye gireyim ki?
Mesaj tarihi:
yani işte olay kompozisyonu kullanmakta. theorycraft scye pek sökmez. archon ile observersiz lurker alinilirdi eskiden tey tey

bu arada warhound etrafa missile sallayan ünit ise onun videolarda colosus melee range'e giriyor falan o kadar üstün performans beklemeyin alskdh
Mesaj tarihi:
Ghost desteği diye ekledim immortalları düşünerek. Collosuslar için yapılmayacak zaten warhound, stalker ve emp'lenmiş immortalları hızlıca silerse, chargelotlar da battle hellionlara karşı eriyecektir zaten. Viking var collosus için, ekstra bir üniteye gerek yok. Eğer göründüğünden daha güçsüz olmazlarsa mech, biodan çok daha garanti bir yol olacak.
Mesaj tarihi:
Yani oyun daha alpha'da millet balance muhabbeti yapmaya başlamış :D bence biraz daha bekleyin burada gösterilen ünitelerin bazıları oyunda bile olmayacak, olacaklar da hani çok değişir yani tempest'ın 22 range'i örnek olarak adam kendi base'inden base trade girecek resmen :D 22 range ne diyenler xelnaga kulesinin vision'ıyla eşit
http://i.imgur.com/btMcR.jpg
Mesaj tarihi:
haa, ama roachla aynı dps'i yapıyo.

500/400 investment'ı var, stargate'i saymazsan. her bırı 6 supply, her birinin dps'i upgradesiz roach'la aynı, +1 roach'dan az.

4ten fazla tempest basmıs toss'uun üstüne kosar döversin bişi olmaz.
Mesaj tarihi:
tempest anca snipe için işte baska bi manası yok
belki bide mineral line harass yaparsın o bina gosterten unite ile obur turlu cunku goremicen ki ates edesin
oyun her halukarda işte turtlı sevmiyo onu orenmi,ş olduk
Mesaj tarihi:
Uliking said:

Yani oyun daha alpha'da millet balance muhabbeti yapmaya başlamış :D bence biraz daha bekleyin burada gösterilen ünitelerin bazıları oyunda bile olmayacak, olacaklar da hani çok değişir yani tempest'ın 22 range'i örnek olarak adam kendi base'inden base trade girecek resmen :D 22 range ne diyenler xelnaga kulesinin vision'ıyla eşit
http://i.imgur.com/btMcR.jpg


eski hali olsa daha kötü olur. Charge süresi az, daha seri vuruyor. sanırım biraz brood lord misali bir ünite getirmek istemişler hem ground hem air vurabilen. birde oyunu P oynayanlar için biraz daha air build'e yönlendirmek. Dünkü söyleşiden gördüğüm kadarıyla Carrier hala çıkmış değil, ekleyebilirler bir ihtimal.
×
×
  • Yeni Oluştur...