Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Freezy Time + Healiny Help


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
sphere ile alakam yoktur ama;
healing sistemi default ayarları ile zaten "freezing time" barındırmamaktadır. bu durumda elinizdeki script ile default scriptleri karşılaştırma yöntemi ile aşama kaydedebilirsiniz.[signature][hline]is all that we see or seem
but a dream within a dream?

Edgar Allan Poe
Mesaj tarihi:
Kişi bandajı kendine bastığında kişiye eklenen item evetns veya tag ları kontrol et . Mutlaka çözüme ulaşıcaksın .[signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !! | ©émååt

Evrende bir toz bile sayılamayacak ufakıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz . Aklımıza güvenelim | " 8 " Day


[Bu mesaj Black_Lupin tarafından 28 Ekim 2004 14:38 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
hem freeze yok şuanda kullanamazsiniz hemde bastığın gibi healliyo...

ne işine yarıcaksa :P

[ITEMDEF 0ee9]
DUPEITEM=0e21

[ITEMDEF 0e22]
DUPEITEM=0e20

[ITEMDEF 0e21]
DEFNAME=i_bandage
RESOURCES=i_cloth
TYPE=T_BANDAGE
WEIGHT=0.2
DUPELIST=0ee9
CATEGORY=Items by Professions
SUBSECTION=Healer
DESCRIPTION=clean bandages

On=@DClick
if !( == )
src.sysmessage Bandajlar cantanizda olmali.
return 1
elseif ( < 0)
src.findid.i_mem_healing.remove
return 0
elseif ()
src.sysmessage Bandajlari su an kullanamazsiniz.
return 1
else
return 0
endif

On=@Targon_Char
src.skill fail
if !()
src.sysmessage Bandajiniz yok.
return 1
elseif ( > 3)
src.sysmessage Hedefe ulasamiyorsunuz.
return 1
elseif ( == 10) ||( == 11) || ( == 12) || ( == 13)
src.sysmessage Bunu iyilestiremezsiniz.
return 1
elseif ( == 1)
if ( == c_m_golem_tinker1) || ( == c_m_golem_tinker2) || ( == c_m_golem)
src.sysmessage Golem'leri bandajla iyilestiremezsiniz.
elseif !(( < ) || ())
src.sysmessage tedaviye ihtiyac duymuyor.
return 1
elseif ()
if (( < 60.0) || ( < 60.0))
src.sysmessage Hayvan uzerindeki zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
return 1
endif
else
var.nx1 ( / {20 50})
var.nx2 ( / 50)
var.nx3 + + {3 10})>
endif
src.sd 1
src.anim 17
src.newitem i_mem_healing
src.act.morey >
src.act.morex 3
src.act.link
src.act.equip
src.face
return 1
elseif (&statf_dead)
if (( < 80.0) || ( < 80.0))
src.sysmessage Henuz oluleri diriltecek kudrete sahip degilsiniz.
elseif !()
src.sysmessage Diriltme islemi icin 5 bandaja ihtiyaciniz var.
else
if ( > 5)
src.criminal 1
src.sayua 048,0,0,0 * isimli katili diriltir *
elseif (&statf_criminal)
src.criminal 1
src.sayua 048,0,0,0 * isimli sucluyu diriltir *
elseif () && () && ( != )
src.criminal 1
elseif () && () && ( != )
src.criminal 1
endif
src.sd 2
src.face
src.anim 17
src.consume 5 i_bandage
src.targ.spelleffect s_resurrection 1000
src.targ.sayua 048,0,0,0 * sayesinde hayata doner *
src.checkhealing 2
src.checkanatomy 2
endif
return 1
elseif () && !()
src.sysmessage Faction uyelerini iyilestiremezsiniz.
return 1
elseif ( > 0) && !()
src.sysmessage Order/Chaos uyelerini iyilestiremezsiniz.
return 1
elseif !(( < ) || ())
if !( == )
src.sysmessage tedaviye ihtiyac duymuyor.
else
src.sysmessage Tedaviye gereksiniminiz yok.
endif
return 1
elseif ()
if (( < 60.0) || ( < 60.0))
src.sysmessage Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
return 1
endif
else
var.nx1 ( / {20 50})
var.nx2 ( / 50)
var.nx3 + + {3 10})>
endif

src.sd 1
src.anim 17
src.newitem i_mem_healing
src.act.morey >
if !( == ) // heal other
src.act.morex 1
src.act.link
src.face
endif
src.act.equip
return 1

[itemdef i_mem_healing]
ID=i_memory
TYPE=t_eq_script
NAME=healing mem

On=@Create
attr attr_decay|attr_newbie

On=@Equip
src.events +e_healing
timer 0

On=@UnEquip
cont.events -e_healing

On=@Timer
if ()
if ( == 3) // veterinary
if !( < ) && !()
cont.sysmessage tedaviye ihtiyac duymuyor.
remove
return 1
elseif ()
if ( < 60.0) || ( < 60.0)
cont.sysmessage Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
remove
return 1
endif
elseif !()
cont.sysmessage Bandajiniz yok.
remove
return 1
endif
cont.consume 1 i_bandage
Mesaj tarihi:
burda sormak istediğim şey, ( == 13) gibi ibareler kullanılmış numaralar neye göre belirleniyor acaba bunu öğrenebilirmiyim?
yani mesela mustang gibi şeylerin numarası nedir?[signature][hline]
Mesaj tarihi:
said:
Onur_, 28 Ekim 2004 16:25 tarihinde demiş ki:
ben değil :P
benim sadece merak ettiğim şey oradaki numaraların nerele ait olduğu. Yani nasıl anlayabilirim.


At köpek cart curt.[signature][hline]deviL|may|Cry
×
×
  • Yeni Oluştur...