crushedasd Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 ArkadaşLar Healing Sisteminden Freezy time yi kaldırmak istiom yani yuruyerek bandaj atmasını istiom ama ne yaptıysam ne ettiysem olmuo İlgilenenlere Tşk Edeim
Ractamainus Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 sphere ile alakam yoktur ama; healing sistemi default ayarları ile zaten "freezing time" barındırmamaktadır. bu durumda elinizdeki script ile default scriptleri karşılaştırma yöntemi ile aşama kaydedebilirsiniz.[signature][hline]is all that we see or seem but a dream within a dream? Edgar Allan Poe
crushedasd Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Yardım edecek yokmu hi. bi şey olmuo yaa :)
Black_Lupin Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Kişi bandajı kendine bastığında kişiye eklenen item evetns veya tag ları kontrol et . Mutlaka çözüme ulaşıcaksın .[signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !! | ©émååt Evrende bir toz bile sayılamayacak ufakıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz . Aklımıza güvenelim | " 8 " Day [Bu mesaj Black_Lupin tarafından 28 Ekim 2004 14:38 tarihinde değiştirilmiştir]
jonq Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Takdir edersinki kodları görmeden birşey diyemeyiz.Arkadasın dedigi gibi gerekli yerleri inceleyip kendin bulmalısın[signature][hline]Elan Realms - A tale that goes on. Tysre Freewave - Eclipse FrF - Master BH -
LeBaaL Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 hem freeze yok şuanda kullanamazsiniz hemde bastığın gibi healliyo... ne işine yarıcaksa :P [ITEMDEF 0ee9] DUPEITEM=0e21 [ITEMDEF 0e22] DUPEITEM=0e20 [ITEMDEF 0e21] DEFNAME=i_bandage RESOURCES=i_cloth TYPE=T_BANDAGE WEIGHT=0.2 DUPELIST=0ee9 CATEGORY=Items by Professions SUBSECTION=Healer DESCRIPTION=clean bandages On=@DClick if !( == ) src.sysmessage Bandajlar cantanizda olmali. return 1 elseif ( < 0) src.findid.i_mem_healing.remove return 0 elseif () src.sysmessage Bandajlari su an kullanamazsiniz. return 1 else return 0 endif On=@Targon_Char src.skill fail if !() src.sysmessage Bandajiniz yok. return 1 elseif ( > 3) src.sysmessage Hedefe ulasamiyorsunuz. return 1 elseif ( == 10) ||( == 11) || ( == 12) || ( == 13) src.sysmessage Bunu iyilestiremezsiniz. return 1 elseif ( == 1) if ( == c_m_golem_tinker1) || ( == c_m_golem_tinker2) || ( == c_m_golem) src.sysmessage Golem'leri bandajla iyilestiremezsiniz. elseif !(( < ) || ()) src.sysmessage tedaviye ihtiyac duymuyor. return 1 elseif () if (( < 60.0) || ( < 60.0)) src.sysmessage Hayvan uzerindeki zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. return 1 endif else var.nx1 ( / {20 50}) var.nx2 ( / 50) var.nx3 + + {3 10})> endif src.sd 1 src.anim 17 src.newitem i_mem_healing src.act.morey > src.act.morex 3 src.act.link src.act.equip src.face return 1 elseif (&statf_dead) if (( < 80.0) || ( < 80.0)) src.sysmessage Henuz oluleri diriltecek kudrete sahip degilsiniz. elseif !() src.sysmessage Diriltme islemi icin 5 bandaja ihtiyaciniz var. else if ( > 5) src.criminal 1 src.sayua 048,0,0,0 * isimli katili diriltir * elseif (&statf_criminal) src.criminal 1 src.sayua 048,0,0,0 * isimli sucluyu diriltir * elseif () && () && ( != ) src.criminal 1 elseif () && () && ( != ) src.criminal 1 endif src.sd 2 src.face src.anim 17 src.consume 5 i_bandage src.targ.spelleffect s_resurrection 1000 src.targ.sayua 048,0,0,0 * sayesinde hayata doner * src.checkhealing 2 src.checkanatomy 2 endif return 1 elseif () && !() src.sysmessage Faction uyelerini iyilestiremezsiniz. return 1 elseif ( > 0) && !() src.sysmessage Order/Chaos uyelerini iyilestiremezsiniz. return 1 elseif !(( < ) || ()) if !( == ) src.sysmessage tedaviye ihtiyac duymuyor. else src.sysmessage Tedaviye gereksiniminiz yok. endif return 1 elseif () if (( < 60.0) || ( < 60.0)) src.sysmessage Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. return 1 endif else var.nx1 ( / {20 50}) var.nx2 ( / 50) var.nx3 + + {3 10})> endif src.sd 1 src.anim 17 src.newitem i_mem_healing src.act.morey > if !( == ) // heal other src.act.morex 1 src.act.link src.face endif src.act.equip return 1 [itemdef i_mem_healing] ID=i_memory TYPE=t_eq_script NAME=healing mem On=@Create attr attr_decay|attr_newbie On=@Equip src.events +e_healing timer 0 On=@UnEquip cont.events -e_healing On=@Timer if () if ( == 3) // veterinary if !( < ) && !() cont.sysmessage tedaviye ihtiyac duymuyor. remove return 1 elseif () if ( < 60.0) || ( < 60.0) cont.sysmessage Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. remove return 1 endif elseif !() cont.sysmessage Bandajiniz yok. remove return 1 endif cont.consume 1 i_bandage
Onur_ Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 burda sormak istediğim şey, ( == 13) gibi ibareler kullanılmış numaralar neye göre belirleniyor acaba bunu öğrenebilirmiyim? yani mesela mustang gibi şeylerin numarası nedir?[signature][hline]
ultrAslan Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 sen anlaşılan level sistemi olan bir server hazırlamaya çalışıyorsun :) ama sana gore biraz zor daha bu freeze kaldıradıktan sonra.[signature][hline]deviL|may|Cry
Onur_ Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 ben değil :P benim sadece merak ettiğim şey oradaki numaraların nerele ait olduğu. Yani nasıl anlayabilirim.[signature][hline]
ultrAslan Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 bende zaten crushedasd'e söyledim.asdada[signature][hline]deviL|may|Cry
ultrAslan Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 said: Onur_, 28 Ekim 2004 16:25 tarihinde demiş ki: ben değil :P benim sadece merak ettiğim şey oradaki numaraların nerele ait olduğu. Yani nasıl anlayabilirim. At köpek cart curt.[signature][hline]deviL|may|Cry
Onur_ Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 oke pardon :) bari bana da şu numaraların sırrını söyleyebilirsin :D[signature][hline]
Frasier Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Sırlar Saklıdır Soylenmez :)[signature][hline]Yemine Gerek Görmeyecek Kadar Sözlerine Sadık Ol...
Onur_ Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2004 :( ne olur sanki bana da söyleseniz ölermisiniz :-P[signature][hline]
Öne çıkan mesajlar