vocter Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Murderer Resurrection Gate yazdım.Fakat scriptte kullandığım actionların sadece ghostlar için geçerli olmasını istiyorum.Birkaç kez denedim ama olmadı.Scripti gönderiym [itemdef i_pk_res_gate] DEFNAME=i_pk_res_gate ID=i_moongate_red TYPE=t_normal NAME=Murderer Resurrection Gate ON=@STEP if ( >5) src.resurrect return 1 Else src.sysmessage Kill sayiniz 5'in altinda return 1 endif ON=@DCLICK if ( > 5) src.resurrect return 1 Else src.sysmessage Kill sayiniz 5'in altinda return 1 endif[hline]Shock The Bizkit Locus&Sylveria Emeklisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 (==c_ghost_man) && (==c_ghost_woman) kullanabilirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 [itemdef i_pk_res_gate] DEFNAME=i_pk_res_gate ID=i_moongate_red TYPE=t_normal NAME=Murderer Resurrection Gate ON=@STEP if((==c_ghost_man) && (==c_ghost_woman) ) if ( >5) src.resurrect return 1 Else src.sysmessage Kill sayiniz 5'in altinda return 1 endif endif ON=@DCLICK if((==c_ghost_man) && (==c_ghost_woman) ) if ( > 5) src.resurrect return 1 Else src.sysmessage Kill sayiniz 5'in altinda return 1 endif endif [hline]DM: The dragon capsizes the boat with a powerful swish of its tail, you are all thrown into the water! Player: I CAST LIGHTNING BOLT! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NebulaShocker Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 said: Sailor, 06 Şubat 2003 19:40 tarihinde demiş ki: [itemdef i_pk_res_gate] DEFNAME=i_pk_res_gate ID=i_moongate_red TYPE=t_normal NAME=Murderer Resurrection Gate ON=@STEP if((==c_ghost_man) && (==c_ghost_woman) ) if ( >5) src.resurrect return 1 Else src.sysmessage Kill sayiniz 5'in altinda return 1 endif endif ON=@DCLICK if((==c_ghost_man) && (==c_ghost_woman) ) if ( > 5) src.resurrect return 1 Else src.sysmessage Kill sayiniz 5'in altinda return 1 endif endif [hline]DM: The dragon capsizes the boat with a powerful swish of its tail, you are all thrown into the water! Player: I CAST LIGHTNING BOLT! Thnx. Bu arada en sonunda evimdeki bilgisayarımın monitörü geldi.Bu yüzden artık kendi accountum ile burada olucam :)[hline]Nebula(Locus)&Kolayoyun(Sylveria) Emeklisi The Bizkits Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GE-TA Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 on=@step if((==c_ghost_man) && (==c_ghost_woman) && ( > 5)) Kod yazmak sanattır. ps: Bu hayalet olup olmadığını kontrol etmek için başka bir yolda flag kontrolü olabilir. Ama flaglerle eğer bilginiz yoksa hiç oynamamak daha hayırlı. Ama kabul edersiniz ki 3 conditionu 2'ye indirmek daha iyidir.[hline]In God I Trust For Rest I Just Test Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
slayer__ Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 if ((==c_ghost_man) && (==c_ghost_woman) && ( > 6)) değil bu çalışmaz if ((==c_ghost_man) || (==c_ghost_woman) && ( > 6)) böyle olmali nedeni & ve | nin anlaminda gizli bir kisinin hem ghost man hemde ghost woman olması durumunda nolur :lol: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GE-TA Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Hehehe desene rezil olduk, asıl kitlendiğim nokta if sayısını azaltmak olduğu için diğer yazıma dikkat etmedim ve direk yukarıdaki posttan c/p yaptım. Dediğim gibi kod yazmak sanattır özen ister.[hline]In God I Trust For Rest I Just Test Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NebulaShocker Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Saol slayer bide seninkini deniym heralde çalışıcak :)[hline]Locus&Sylveria Emeklisi The Bizkits Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 said: GE-TA, 07 Şubat 2003 11:19 tarihinde demiş ki: on=@step if((==c_ghost_man) && (==c_ghost_woman) && ( > 5)) Kod yazmak sanattır. ps: Bu hayalet olup olmadığını kontrol etmek için başka bir yolda flag kontrolü olabilir. Ama flaglerle eğer bilginiz yoksa hiç oynamamak daha hayırlı. Ama kabul edersiniz ki 3 conditionu 2'ye indirmek daha iyidir.[hline]In God I Trust For Rest I Just Test hayır, bu şekilde yapınca hep aynı erroru verir.. yani ölü olmayan b,ri bile üstünden geçse killiniz 5in altında der.. ya da killi beşin altında olan ölülere de ölü değilsiniz der. yani her iki koşulun sağlanamaması durumunda da aynı mesajı verir.. fakat benim yazdığım gibi olursa ölü olmayanlara hiç mesaj yazmaz, ölü fakat killi az olanlara error msg verir..[hline]DM: The dragon capsizes the boat with a powerful swish of its tail, you are all thrown into the water! Player: I CAST LIGHTNING BOLT! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Hepinizinki yanlış oha bea :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 daha dogrusu şöle sölim, || ve && operatörlerinin kullanımı bakımından hepsi yanlış. logical errorlar var :) ancak res gate inin calısması bakımından bi tek sla nınki düzgün calısır.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NebulaShocker Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Evet maalesef hic birisinden istedigim sonucu alamadim.genede tesekkurler :)[hline]Locus&Sylveria Emeklisi The Bizkits Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 hmm evet hata varmış ben arkadaşınkini yazdım sadece oraya bakamamıştım.. ama slayerinkinde de hata var, ((xx || yy) && zz)) şeklinde olması lazım. neyse bu son hali olur herhalde.. (not: sphere scripting bilmiyorum pol rlz diyorum fakat if, || && vs bütün dillerde aynı zaten ondan rahatlıkla söylüyorum :) scripting diğer kısımlarında hata varsa bilmem yani.) [itemdef i_pk_res_gate] DEFNAME=i_pk_res_gate ID=i_moongate_red TYPE=t_normal NAME=Murderer Resurrection Gate ON=@STEP if((==c_ghost_man) || (==c_ghost_woman) ) if ( >5) src.resurrect return 1 Else src.sysmessage Kill sayiniz 5'in altinda return 1 endif endif ON=@DCLICK if((==c_ghost_man) || (==c_ghost_woman) ) if ( > 5) src.resurrect return 1 Else src.sysmessage Kill sayiniz 5'in altinda return 1 endif endif [hline]DM: The dragon capsizes the boat with a powerful swish of its tail, you are all thrown into the water! Player: I CAST LIGHTNING BOLT! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 ewt slanınki de sorunlu. bu operatorler right-associative olduklarından yukardaki sekilde yazdıgınız baska türlü anlaşılıyor makine tarafından.. o yüzden parantez kullanmak zorundasınız.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NebulaShocker Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Sailor yazdığın scp çalıştı.Hepinize thnx :)[hline]Locus&Sylveria Emeklisi The Bizkits Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 hehe l1 de o kadar mantık konusu var biraz çalışsaydınız ya ona! :P[hline]DM: The dragon capsizes the boat with a powerful swish of its tail, you are all thrown into the water! Player: I CAST LIGHTNING BOLT! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GE-TA Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Oy oy oy, arkadaslar benim takildigim nokta condition sayisiydi. Gereksiz yere islem zamani harciyorsunuz. Mantik hatasini hic kontrol etmedim direk yukaridan kopyaladim ve gostermek istedigim yapiyi hatali ornek ile gosterdim. Sailor alt taraftaki mesaj hatali cikacak diye ne diye bosa islem harciyayim. Kodlama konusundaki sanattir kismida o konu iste. Mesaja, killiniz az da, olu degilsinizde gibi bir ton yazi yerine bu gate'i kullanamazsiniz yazarsin ve tek if ile olayi bitirisin. Yani soyle; Eger olu erkek yada(or) kadin ise ve (and) kill'i 6'dan fazla ise canlandir degilse bu gate'i kullanamazsiniz. Hatta daha guzeli Eger oyuncu olu flag'ini tasiyorsa ve(and) kill'i 6'dan fazla ise canlandir degilse bu gate'i kullanamazsiniz. Anlastik mi?[hline]In God I Trust For Rest I Just Test Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 if ( &statf_dead) && ( > 5) src.resurrect else src.sysmessage olmaz oole endif return 1[hline]Gesp (a.k.a Baggio) Level 50 Eldritch of Soul Reavers Email: [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GE-TA Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 said: Baggio, 08 Şubat 2003 00:25 tarihinde demiş ki: if ( &statf_dead) && ( > 5) src.resurrect else src.sysmessage olmaz oole endif return 1[hline]Gesp (a.k.a Baggio) Level 50 Eldritch of Soul Reavers Email: [email protected] Tesekkurler Baggio. Arada insanin dili olacak insanlarla karsilasmasi guzel birsey.[hline]In God I Trust For Rest I Just Test Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Şubat 8, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2003 said: Sailor, 07 Şubat 2003 22:46 tarihinde demiş ki: hehe l1 de o kadar mantık konusu var biraz çalışsaydınız ya ona! :P lafım sana deil Sailor, sadecee genel bilgi: Zaten bu || ve && lerin adı logical operator olarak gecer. Ve her zaman iki şey icin kullanılır. İki Boolean terimi karsılastırlar ve sonucu size geri döner. Booleanlara mesela sphereden en basit örnek .. adam gm ise 1 deilse 0 olur. iki olay ele alalım..A ve B A------ B------ A||B------ A&&B----- !A false--false-----false------ false -----true false--true----- true-------false------true true --false-----true-------false------false true --true -----true-------true------ false Ayrıca yazagınız scriptlerde sunları da kullanabilirsiniz.. !(A&&B) = (!A) || (!B) !(A||B) = (!A) && (!B) Bunlar da yukardaki ifadelerden geliyor. Biraz düşünürseniz zaten aynı şeyleri kendiniz de cıkarabilirsiniz.. Şimdi bir de bütün bu logical operatörler daha önce de dedigim gibi sadece iki şeyi karşılastırma da kullanılır. Yani 3 şeyi karsılastıramazsınız. İlk önce ikisini karsılasıtırıp daha sonra dieriyle karsılastırmak zorundasınız. Şimdi bir de şöle bi olay var. (Ben right-associative dedim ama aslında kullandıgım terim yanlıs:)) Eger siz 3 tane şeyi karşılastırken parantez koymazsanız: Ör/ A||B&&C Programlar soldan saga deilde satırları sagdan sola dogru okurlar. Bu logical karsılatırmalarda makine ilk gördügü iki şeyi alır ve karsılastırır. Yani yukardaki ifade suna döner. A||(B&&C) dolayısıyla yazmak istediginiz bu ifade deilse yanlıl bişiler yazmıs olursunuz. veya 5 li bir örnek verirsek: A||B||C&&D||E hiçbir parantez kullanmadıgınız taktirde, bu makine tarafından su şekilde algılanır.. A||((B||C)&&(D||E)) [Bu mesaj CEDAY tarafından 08 Şubat 2003 03:47 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sun_Sword Mesaj tarihi: Şubat 8, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2003 Ana logic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Şubat 9, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 9, 2003 said: GE-TA, 08 Şubat 2003 00:19 tarihinde demiş ki: Oy oy oy, arkadaslar benim takildigim nokta condition sayisiydi. Gereksiz yere islem zamani harciyorsunuz. Mantik hatasini hic kontrol etmedim direk yukaridan kopyaladim ve gostermek istedigim yapiyi hatali ornek ile gosterdim. Sailor alt taraftaki mesaj hatali cikacak diye ne diye bosa islem harciyayim. Kodlama konusundaki sanattir kismida o konu iste. Mesaja, killiniz az da, olu degilsinizde gibi bir ton yazi yerine bu gate'i kullanamazsiniz yazarsin ve tek if ile olayi bitirisin. Yani soyle; Eger olu erkek yada(or) kadin ise ve (and) kill'i 6'dan fazla ise canlandir degilse bu gate'i kullanamazsiniz. Hatta daha guzeli Eger oyuncu olu flag'ini tasiyorsa ve(and) kill'i 6'dan fazla ise canlandir degilse bu gate'i kullanamazsiniz. Anlastik mi?[hline]In God I Trust For Rest I Just Test Zaten bilgisayar aynı anda o kadar işlem yapıyorki, adam gateden geçince bir if fazla olmuş fazla farketmez. örnek olarak her npc sonsuz döngülerden oluşur. daha pek çok örnek gibi.. ha, eğer farkedecek diyorsan öyle yap. farketmnez sonuçta mesaj yazmasa bile olur yani... sonuçta sanat görselliktir, aynı hataytı vermesi de görselliği bozar bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Şubat 9, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 9, 2003 Fazladan bir check muhtemelen cok birşeyi değiştirmicektir. Ancak şöyle bir şey de var. Yazdıgınız her check in yapacagı işlem tam olarak aynı deildir. Yani birebir check sayısıyla performansın alakası yoktur. Bu daha cok code'un komplex olup olmamasıyla alakalı. Ancak illa ki check sayısı azaltmak istiosanız, mevcut iki booleanı belirli biçimlerde sıralayarak istediginizi yapabilirsiniz. Şöle ki: || ve && operatorleri Left-Associative..Bunun anlamı: A||B yi bilgisayar evaluate ederken A dogru ise B yi evaluate etmez. Aynı şekilde: A&&B yi evaluate ederken de A yanlış ise B yi evaluate etmez. Yani bunları kullanırken yanlış veya dogru olma özelligi daha fazla olan terimleri yukardaki mantıga göre sıralarsanız, check sayısını cogu zaman azaltırsınız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GE-TA Mesaj tarihi: Şubat 9, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 9, 2003 Sailor bilmiyorum ogrenci misin, calisiyormusun, meslegin ne ama savundugun konuda israrli isen bilgisayar ile ilgili hic bir ise girisme patlarsin. ps: Sanat gorsellik ise muzikte neyi goruyorsun bir anlat bakalim.[hline]In God I Trust For Rest I Just Test Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar