Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

1.6 VECTRA NAHsıl kaldırmaz kasayı?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Merhabalar,
Arkadaşlar bazılarınızın bildiği üzere 1.6 300 km de astrayla kaza yapmıştım. Cuma günü yeni vectra aldık 1.6 bence mükemmel bir araç yokuşta klimalı çok rahat kaldırıyor arabayı düz yolda da performansı iyi bence...
Sonuçta Türkiye'de neyin performansını istiyorsunuz? Şehirdışında 90 geçilmiyor. Şehir içinde zaten basılmıyor. Yollar bozuk full..

Almayı düşünenlere öneririm[signature][hline]
Lathender Safrakesesi üstünüze kusmasın !
Countless times I trusted you!!
[b]Bitse de gitsek...
Mesaj tarihi:
hani, "kime göre neye göre" diye bi laf vardır ya, aynen ondan...
göreceli bişi bu[signature][hline]There's no place like 127.0.0.1
Mesaj tarihi:
kime göre neye göre si yok
Bal gibi kaldırıyor kasayı işte...

Ha bir 2.0 performansı vermez ama bence gerek yok[signature][hline]
Lathender Safrakesesi üstünüze kusmasın !
Countless times I trusted you!!
[b]Bitse de gitsek...
Mesaj tarihi:
canım ona bakarsan 1100 motordan yukarısı da alınmaz
avrupada tercih edilen motor hacimlerine bakın mesela

petrolü yolda bulan amerikalılar gibi değiliz, litresine verdiğimizin bilmemkaçta birini galonuna verdikleri için 6000 motor araç gayet normal geliyor olabilir onlara

90 km hız limiti Türkiye'ye özel bir limit değil bu arada, şehir içi 50-60 km limit de öyle, bunlar insanın reaksiyon süresine göre bütün dünyada nerdeyse standart olan limitler

şehir içinde nasıl olsa 50 km yi geçemezsiniz, o zaman niye ferrari alırsınız dicem ama onun olayı başka heh[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche
Mesaj tarihi:
Şu an düzenli olarak kullandığım iki araba var. İlki benim arabam olan peugeot 206 1000kg 1600cc 110 beygir. İkincisi babamın nissan primera 1300kg 1600cc 110 beygir.

Amaç hızlı kalkış ve aralardan sıyrılmak ise ki bu şehir içi için ideal o zaman 206 mükemmel bir araç. Primera ile kalkışlar ve aralardan sıyrılışlar, park edişler direkt işkence. Ancak uzun yolda da 206 çekilmez, hafif olduğundan çok sarsıyor ve gürültülü. Primera hızını aldıktan sonra onu tutamıyorsunuz akıp gidiyor otobanda hemde çok az bir titreşim ve gürültü ile.

Kısaca araçtan daha önemlisi onu nerede ne şekilde kullanmak istediğinizdir.[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir.

bi fransız gastesi de şey demiş:
"ırak üç parçaya ayrılıcak.
1-normal
2-süper
3-kurşunsuz"
  • Admin
Mesaj tarihi:
amerikalılar cok ucuza alıyor benzini evet ama onlarında günlük yaptıkları yol bizden cok daha fazla

en güzel örnegide edi hanfendi
çağıralım buraya anlatsın olayı hafta sonu 200-300 km yol yapıyordu uni-alışveriş-ev arası

yani konustugumuzda cıkan sonuc suydu amerikada ucuza alıyosun aam cok yol yapman gerekiyo ve trde pahalı alıyosun daha az yol yapıyorsun aynı paraya denk geliyo
amerikadada en düşük 2000 motorlar oldugu için çok da farketmiyo
yani orda 6000 cc ye binenler gene sağlam para kazananlar :)
yani oturmuş bir işi olanlar[signature][hline]Grandmaster Hamburger
Mesaj tarihi:
benim dediğim

+orta sınıfın üst segmentini almak istiyorsunuz
+Konforlu arabaya bineyim diyorsunuz
+Arabadan ses gelmesin ve yolda kaysın istiyorsunuz
+Fazla vergi vermek istemiyorsunuz
+Performans benim için çok ta önemli değil diyorsunuz

Gelin vectra alın dedim
Başka beklentiler içindeseniz zaten başka birşey düşünürsünüz[signature][hline]
Lathender Safrakesesi üstünüze kusmasın !
Countless times I trusted you!!
[b]Bitse de gitsek...
Mesaj tarihi:
boccob +1 çok güzel yazmış, şahsen 1.6 primera sahibi olarak bütün benliğimle katılıyorum.


said:
BOccOB, 07 Temmuz 2004 00:12 tarihinde demiş ki:
Şehir içinde vs. gidiyor olabilir ama 1.6 motor+ bu arabaların kasası iyi arabadan anlayana katiyen keyif vermez...


özellikle bu sebepten dolayı yazmıştım ben ilk mesajımda göreceli bir kavram diye...[signature][hline]There's no place like 127.0.0.1
Mesaj tarihi:
arkadaslar yazanlari okumadim ama tem de reno clio ile bile 190 ile gidebilirsiniz 90 limiti var olsa bile 90 nin altinda giden otobus veya tir bile zor bulursunuz

ayrica sile yolu gibi yada trabzona yada guneye giderken cok rahat anliyorsunuz minimum 200 beygir bir araba neden gerekli[signature][hline]
Mesaj tarihi:
Özür diliyorum ama ez az 200 beygir araba lazım demek insaf sınırlarını baya bir zorlamak anlamına gelir ki oha demeden edemeyeceğim.[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir.

bi fransız gastesi de şey demiş:
"ırak üç parçaya ayrılıcak.
1-normal
2-süper
3-kurşunsuz"
Mesaj tarihi:
güç / ağırlık oranı iyi olmalı sadece mesela lupo gibi bi arabada 200 hp hayvani olur biraz genellemevari bi laf olmuş o zaten...[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true ;)
Mesaj tarihi:
tem'de limitin 120 olması lazım zaten 90 değil
otoban çünkü orası

90 ile giden kimse yok diye 91 ile gitmenin de hiçbir mantığı yok bu arada, ben 1 yıl ehliyetimi teslim ettim hız yüzünden, bu işin kuralı bu, 90'sa 90'la gideceksin

Ordu'luyum, memleketin her yerini gezdim çok şükür, 200 beygir arabam olmadan yani ;)
hiçbir sorun yaşamadım, 1100 (ya da 1303 müydü artık neyse) motor vosvosla da geziliyo her yer :)[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche
Mesaj tarihi:
iyi de ben alakayı kuramadım vosvosla vectrayı mı kıyaslıyoduk?

ben sadece 200 beygir olmayan bir araç olduğu için vosvos dedim

ayrıca bir yere ulaşmak için gaza basınca atılan, 100 km'ye bilmem kaç saniyenin altında ulaşan bir araç mı lazımdır illa ki?

[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche


[Bu mesaj BlackRose tarafından 07 Temmuz 2004 22:53 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
işte olay benim dediime gidio ideal güç/ağırlık oranı[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true ;)
Mesaj tarihi:
vosvos atik olabilir ben ona bir şey demiyorum
sadece 200 beygir olmayan araçlarla da istediğin yere gidebildiğini söylüyorum, doğru küçük motorun maharetlerini konuşmuyoruz ama her ihtiyacını görebilecek bir aracın kaç beygir olması gerektiğini de konuşmuyoruz aynı mantıkla yola çıkarsak, daha doğrusu bunun beygirle alakası yok

yani kurduğun bağdan şunu mu çıkaralım, vosvos ağırlık/motor orantısına göre vectra'dan daha iyi durumdadır? anlamadığım nokta bu yani, benim mesajımdan herhangi birinde vectra ile ilgili bir şey söylemediğimi de göz önüne alınca hala bir alaka kuramadım, ikisi de ayrı şeyler kıyaslaması bile olamaz

[edit]
ya da şöyle yapim ben
aşağıdaki mesaja yanıt olarak verdim o örneği

said:
Infeqted, 07 Temmuz 2004 02:18 tarihinde demiş ki:
arkadaslar yazanlari okumadim ama tem de reno clio ile bile 190 ile gidebilirsiniz 90 limiti var olsa bile 90 nin altinda giden otobus veya tir bile zor bulursunuz

ayrica sile yolu gibi yada trabzona yada guneye giderken cok rahat anliyorsunuz minimum 200 beygir bir araba neden gerekli


[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche


[Bu mesaj BlackRose tarafından 08 Temmuz 2004 15:11 tarihinde değiştirilmiştir]
  • Admin
Mesaj tarihi:
yahu infeqted zaten boyle 1-2 radikal laf edip ortalıgı kızıştırıyo sonra cekiliyo kenara ehe herkesde kasmış kendini :)
bende atam bi msj bari şişmesin biyerim

zaten v=i * t
formulünü kabataslak uygularsan sen 200 le gitmek ve 100 le gitmek arası cok fark var dersin ve 100 le gidince o yol bitmiyoda dersin ama ben bunun integralini alıp yorum da katarak uyguladıgımda sonucu sana soyliyim

istden sakaryaya gidiyorum arabamla
100-150 arası yapıyorum hız olarak (kimi yerlerde fln 150 ye cıktıgı oluyor bazende solarken vs)

bir impreza turbo geçti beni 220 fln basıyordu

kocaeli yol ayrımına gelmek üzereydik işte..

sonra ben sakarya gişelere geldim baktım kenarda biizm impreza yı cekmiş polis ceza yazıyor
e sakarya il sınırına o önce girdi ama universiteye ben önce vardım

1-ne oldu simdi adamın araba benzini içti
2-ehliyete ceza puanı işledi
3-nakitcikleri gitti
4-başı şişti
5-işine geç kaldı

200 beygir arabaya gerek demek yanlıs onu soylemiyorum
ama türkiye şartlarında en uyumlu arabayı seçiceksin
bunu seçerkende hem sana hem ülke şartlarına uyumuna bakıcaksın
200 beygir gibi bir kriter tek başına hiçbir şekilde haklı olamaz :)[signature][hline]Grandmaster Hamburger
Mesaj tarihi:
aman neyse :p

benim arabam budur

beygirini sayamadım, istersem 90 da yapar 180 de :)
her işimi de görür her yere de götürür, atik ve gerektiğinde tank gibidir, gerisi hikaye

vosvos ve vectra'ya da yukardan bakar şahanedir ;)[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche


[Bu mesaj BlackRose tarafından 08 Temmuz 2004 15:37 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Güçlü araba olunca sürekli tam gaz gitmen gerekmiyor yani sollamalara çıkarken arabanın gerektiğinde rahat hızlanacağını bilmek bence önemli. 217HPye alışmış biri olarak arada sırada eşimin Cliosu ile sorunlar yaşıyorum :)[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak
Profocio Web Hosting
Mesaj tarihi:
said:
Absolut, 08 Temmuz 2004 15:38 tarihinde demiş ki:
Güçlü araba olunca sürekli tam gaz gitmen gerekmiyor yani sollamalara çıkarken arabanın gerektiğinde rahat hızlanacağını bilmek bence önemli.

ahanda budur.[signature][hline]darkspade
Mesaj tarihi:
blackrose bayağı yakıyordur senin tank
kimse beni anlayamadı sanırım

neyi tartışıyorsunuz ki? 1.6 Vectra var yokuşta mokuşta her yerde kaldırıyor. Gayet rahat kaldırıyor da kasa işte. Performans için alınmadı zaten o araba Türkiye'nin rezalet yollarında zaten performansa da ihtiyacımız yok bizim sizi bilemem de?

Sürat için alınmadı araba ben de sürat için almayacak olanlara önerdim arabayı direk başka yerlere çekmişsiniz konuyu oha falan oldum[signature][hline]
Lathender Safrakesesi üstünüze kusmasın !
Countless times I trusted you!!
[b]Bitse de gitsek...
Mesaj tarihi:
Ya zaten araba kamyon gibi yokuşun ortasında durdu kaldı geri geri gidiyimde kaptırıp geliym gibi bişey sözkonusu olcak deil tabi kaldırırda yinede bazen uzun yokuşlarda bayılır kalır.
Gerçi Düz vitesse idare edilir de otomatikse bide aman yarraappi[signature][hline] V ò d à n | ICQ
Mesaj tarihi:
Twin turbo değil. Chip ve turbo basınç ayarı değiştirildi sadece. Daha datlıkaçıyor artık :) Normal 1.8T Passatlarla kapışması zevklioluyor.
- VIRRRN (ışıkta gaz sesi)
* VARRN
- İİİİİİYKKK (Patinaj sesi)
* IIIIIIIYYYK
- PiFFFFFFFF (2.400 gibi giren turbo sesi)
* PİFFFFFFF
- DIIIIIIIIIIZZZT (Bir sonraki ısıkta açılan elektrikli cam sesi),
* DIIIIIIIZZZZZT
- Birader nasıl uzadın öyle ne yaptırdın alete yav
* Birşey yaptırmadım sadece bakımdan yeni çıktım bir de lastikler yeni
- Yapma yav, iyimiş
* Saol, iyi günler
- GRrrrrrr (Tekrar geçilmemek için efendi şekilde ışıktan kalkan rakip araç sesi)
* PISSSS ve DIMTISS DIBTISSS (ezmiş olmanın verdiği neşe içinde Klima açılmış ve sakinleştirici bir muzic başlatmaış BEN :) )[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak
Profocio Web Hosting
Mesaj tarihi:
vodan zaten otomatiği yok 1.6 nın[signature][hline]
Boş bir kağıt bir kalem bir de silgi..
Kağıt ömür demek,kalemle silgi ise benim hayatımı sen yazarsın sen silersin demek..
Sen neyi yazarsan güzel, sen neyi silersen güzel.
İstediğin gibi yaşat,istediğin gibi öldür
×
  • Yeni Oluştur...