Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 formulu biliyorum ama arastirmamis olanlarin isine yariyabilir. Bu arada Sadman Laser DPS si stabildir dedim, Alphasi degil, Alpha damagin, your guns barely hit vs diye cikan mesajlarla alakali, critically hits wrecking xx damage da cok daha fazla damage vurursun, bu da oyun mekanigiyle alakali. tamamen random bir faktor, Alurielin son verdigi Eve university linkinde yeterli bilgiyi bulabilirsin. Laser DPS sinin stabil olmasinin sebebi iyi trackingi olmasi ve genelde optimaldan vuruyor olman, zira optimallari falloffa nazaran daha yuksek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadman Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 ooo böyle parantezli marantezli ilşemlerden hiç anlamam ya. şöyle yukardaki gibi görselli guide varsa iyi olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 var. Distance to target Chance to hit Example distance ≤ Optimal range 100% ≤ 10,000 m Optimal + falloff 50% 15,000 m Optimal + 2 × falloff 6.25% 20,000 m Optimal + 3 × falloff 0.20% 25,000 m The table uses the example weapon with an optimal range of 10,000 m and an accuracy falloff of 5,000 mKaynak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 sadman said: ooo böyle parantezli marantezli ilşemlerden hiç anlamam ya. şöyle yukardaki gibi görselli guide varsa iyi olur abi bu sayfanın ilk mesajında verdiğim linkte var işte hepsi çok basit şekilde ve görsel olarak anlatıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 işte o formülde süper bi saçmalık var sdfd. Şimdi sırf onun yüzünden titan nerf gelio ama o nerf 3-5 support gemisiyle bypass edilebilir. formülün saçmalığı şu, uzaklaşan hedefi daha iyi track ediyorsun. tamam daha iyi takip edersin ama uzaklaşan hedef ufalır, o etkiyi hala koymadılar oyuna. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Uzaklasan degilde, uzaktaki hedef sanirim, uzaklasan hedefe approach dedigimizde angular velocity 0 oluyor. Fakat uzaktaki hedef orbit attiginda angular velocitysi dusuk olacaktir, cizdigi dairenin capi buyudukce duz cizgiye yakin bir egimle ilerler objeler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Suark said: işte o formülde süper bi saçmalık var sdfd. Şimdi sırf onun yüzünden titan nerf gelio ama o nerf 3-5 support gemisiyle bypass edilebilir. formülün saçmalığı şu, uzaklaşan hedefi daha iyi track ediyorsun. tamam daha iyi takip edersin ama uzaklaşan hedef ufalır, o etkiyi hala koymadılar oyuna. uzaklaşan hedefi daha iyi track etmiyorsun. angular velocity ne kadar düşükse o kadar rahat track edersin. adam düz bi şekilde senden uzaklaşmaya çalışıyorsa sen de takip ediyorsan angular velocity düşer doğal olarak ve daha rahat track edersin. titan nerfi biraz farklı aslında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 ^this ayrica X kilometreden atis yapan bir silahin keskinligi (Accuracy) X kilometrenin icinde kalindikca dusmez (optimal range) obje X kilometreden uzaklastikca dusmeye baslar (Accuracy Fallof) Bu mekanik oyunda mevcut. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadman Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Bunu tekrar okuyunca anladım meseleyi, random ama yakın değerlerde vuruyor arada critical vuruyor falan filan. Tamamdır. Glatheros said: formulu biliyorum ama arastirmamis olanlarin isine yariyabilir. Bu arada Sadman Laser DPS si stabildir dedim, Alphasi degil, Alpha damagin, your guns barely hit vs diye cikan mesajlarla alakali, critically hits wrecking xx damage da cok daha fazla damage vurursun, bu da oyun mekanigiyle alakali. tamamen random bir faktor, Alurielin son verdigi Eve university linkinde yeterli bilgiyi bulabilirsin. Laser DPS sinin stabil olmasinin sebebi iyi trackingi olmasi ve genelde optimaldan vuruyor olman, zira optimallari falloffa nazaran daha yuksek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 hit quality ık bık işte. projectile için de var aynısı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 @Aluriel Eve online bolumune yazdiklarini arastirip yazan biri geldi sonunda, cocuklar gibi senim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Şimdi şu üstteki grafikten örnekleyerek yola çıkalım Optimal için konuşuyoruz, 0-10km arası vurma şansı %100. angular velocity basitçe orbit velocity / distance olarak hesaplanıyor. Yani hedef aynı hızda ne kadar yakın orbit ediyorsa o kadar artıyor angular velocity, ve vurmak zorlaşıyor. Örnekleyecek olursak, 1km'de 500m/s ile orbitleyen bir hedefi vurmak 10km'de 500m/s ile orbitleyeni bir hedefi vurmaktan daha zordur. EFT dps graphe bakabilirsiniz, ya da log in olup deneyebilirsiniz görmek için. Titan nerfündeki olayda biraz budur, hedefler (BSler) biraz uzak olduklarında orbitleseler bile track edebiliyor. Şimdi tracking nerf geldi ama saçma,tracking boostlu 1-2 carrier koysan tamamdır olay. yani tekrar söylüyorum, uzaklaştıkça hedefin ufalma mekaniği oyunda yok. Sadece uzaklaştıkça eğer silahın falloff'a giriyorsa senin izleme kabiliyetin azalıyor. Ama izlediğin geminin izinde herhangi bir değişiklik yok sana göre. E konu lazerlerse, falloff komik değerlerde olduğu için bu handikap tamamen gereksiz oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 trackingle, accuracy falloff u karistiriyorsun. Uzaklasan hedefin kuculmesi mekanigi Falloff mekanigiyle alakali, tracking ile alakali degil. Bu mekanik oyunda mevcut, hedef optimal range den ciktiginda missleme sansin artiyor, belli bir mesafenin uzerine ciktiginda ise (Falloff+3x optimal), Trackingin ne kadar yuksek olursa olsun vuramiyorsun. Optimal range de iken, hedef ne kadar hizli hareket ederse etsin, silahin iskaliyacagi kadar kuculmuyor demek basitce. dolayisiyla uzaktaki bir hedef hizli bir sekilde orbit atsa bile, orbit attigi dairenin capini kucultmedigi zaman angular velocitysi duser. Sonucta bu bir oyun, bu teknolojinin arkasindaki mantigi bilmiyoruz,sorgulamak mantiksiz, farkli bir galaxydeki adamla nasil aninda iletisim kurabildigimizin mantigini sorgulamak kadar hemde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadman Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Menzilden çıkıyor işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Sonuçta aynı şey oluyor diyorsan, falloff kullanan gemilerde haklısın ama geminin izi kesinlikle mesafeye bağlı olarak ufalmıyor. Şöyle düşün, eline bir tüfek aldın, bunun optimalı 50m, falloffu 25m. 10m' de etrafında koşan bir hedefle 50m'de etrafında koşan ( aynı hızda ) bir hedefle arasında 2 fark vardır 1- Sana göre adamın etrafında ki koşma hızı. Yani 50m çaplı turu tamamlama zamanı daha yavaş olacağı için adam aynı hızda koşsa dahi daha rahat vurabilirsin. Bu angular velocity, eve de olan bu. Ha adam 50+25 merteye uzaklaştıkça vurman zorlaşabilir; ama bu adamın hızıyla veya senin hedefi izlemenle alakalı olmaktan ziyade, kullandığın silahla alakalıdır. Daha uzun menzilli bir silah kullanırsan bu sorunu yaşamassın. Ama gerçek hayatta 2. bir etki daha vardır. 2- Hedefin ufalması. 10 metrede ki hedef kocamandır,50 metrede ki hedef ona göre daha ufaktır. Senin takip etmen yeteneğin daha iyi olsa dahi adam ufak olduğundan mermiyi tam oturtamayabilirsin. İşte eve de bu yok. Bunun eklenmesi lazım. yani aslında oyuna "göreceli sig radius" konmalı ve bu tracking formülüne işlenmeli. ( tabi sniper gemiler için biraz sıkıntı yaratabilir bu onlarada göreceli sig radius migitation falan konur ) tabi mantık aramıyoruz ama bazı sorunları düzeltmek gerek. Titan sorunu buna örnek, en son greyscale "ewar immunity yi kaldırıcaz" falan demişti. Sebepte titanların tracking distrupta açık olması gerektiği. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 accuracy falloffla trackingi karistiriyorsun. Diyor ki adamlar oyle bir teknoloji varki, optimaldayken hangi hizla giderse gitsin, accuracy i dusuremiyor. Ayrica senin bahsettigin sey sadece gozle bakarsan vardir, bilgisayarli sistemlerde olmaz bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadman Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Dürbün diye bir alet icat edilmişti 1600lerde :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 baktım şimdi https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=1069808#post1069808 çalışan ccp! "grey abimiz" said: OK, so the approach we're currently considering is: - Probably keep the lock count reduction on general principles - Introduce an attribute that lets us scale turret damage based on raw unmodified sig radius, and set this to approximately capital-size on XL weapons - Stop people from refitting their ships while they're being targeted - Possibly revert the tracking adjustment, we're still considering this - Put "revisit tracking formula" on our to-look-at list, and particularly consider revising how sig radius and sig res are treated (either make this comparison more prominent or pull it out and use the damage scaling on all turrets, possibly with some additional adjustments TBC) - Put "revisit supercap EW immunity" on our to-look-at list Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Glatheros said: accuracy falloffla trackingi karistiriyorsun. Diyor ki adamlar oyle bir teknoloji varki, optimaldayken hangi hizla giderse gitsin, accuracy i dusuremiyor. ya tabi bunun açıklaması her türlü yapılır, ama değişmesi gerektiğini düşünüyorum. Yani kalkıpta "süper teknoloji yaptık her silahta 100+ optimal var artık" ta deseler yicez sonuçta. bi de bilgisayarlı sistemde olmaz diyoruz ama, oyunda sig radius mekaniği tracking formülünde var zaten. Hedefin büyüklüğü önemli. @sadman aslında evet "dürbün" modülü getirilebilir. Med slota takarsın hedefin sig radiusu büyür. aaaa var o zaten =) - target painter. İşte mesela, tracking formülüne mesafeyle azalan sig radius koy. Sniper gemileri de işi target painterla çözsün misss. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 burda yazan sey senin dedigin seyle ayni degil. Sig radiusla trackingi degistirecegiz demisler, ne sebebini soylemisler, ne de hangi sekilde bir degisiklik yapacaklarini, aka TBC. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tradermax Mesaj tarihi: Nisan 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2012 ulan lise'de bu kadar matematik/fizik çalışsaydınız kim bilir kaç tane ÖSS şampiyonu çıkardı burdan :) harcanmış bir eve toplumu var burda farkında değiliz :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2012 matematik fizik fulldü zaten ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Nisan 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2012 www.eveiseasy.com adamlar 20 dolara aylik satiolar how to pvp videolari bence epeyde subscribe yapan vardir. Burda mekanik tartismak iyi hos guzelde, bu oyunun zaten uretimide pve side oyle ustun zeka isteyen bisey degil cunku degiskenler belli hesap makinesini alip biraz ugrastigin zaman alicagin sonuclar belli. (Noob emirhan bile 1 haftada butun t2 spreadsheetini bile cikardi dsf :p.) Asil zeka bence pvpde gerekli zekadan kastim soguk kanli olmak iyi rp yapabilmek iyi gozlem yapabilmek. Bunlari hesaplamak cok daha zor yukarda yapanlarda satiolar artik tecrubelerini bence o kadar para etmez ama iste meraklisina. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Nisan 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2012 lul Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
megetege Mesaj tarihi: Nisan 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2012 reampage said: Asil zeka bence pvpde gerekli zekadan kastim soguk kanli olmak iyi rp yapabilmek iyi gozlem yapabilmek. Bunlari hesaplamak cok daha zor yukarda yapanlarda satiolar artik tecrubelerini bence o kadar para etmez ama iste meraklisina. PvP konusunda sadece teoride çok bilgili ama pratikte eksiği olan arkadaşlar ( aka eft warriors ) için çok iyi bi site aslında orası. 1-2 haftadır bedevaydı site, koydukları videoların hepside şahaneydi. Hoş 20 dolar vermeye değermi orasını bilemicem artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar