Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 sadman said: Bir oda dolusu bsyi tanklayabilirmiki sacri? acikcasi l4 mission yapmadim, fakat Amarr Cruiser Skill Bonus: 5% bonus to Heavy Assault Missile damage and 5% bonus to all armor resistances per level Heavy Assault Ship Skill Bonus: 5% reduction of capacitor recharge time and 5% bonus to Missile Launcher rate of fire per level sacrilege in resistleri baya iyidir, dual rep yaparsan baya dayanikli bir gemi. sacrilege in tankina guvenmiyorsan legionun da HAM fiti var onu denersin. Her halukarda amarr cruiserlari oyundaki en iyi tanka sahip (proteus sidik yaristirabilir gerci). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DERT3 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 proteus un yanına yaklşamaz tank konusunda. EHP si azcık daha zorlasa carrier HP sine yetişecek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 t2 gemilerle t3 leri kiyaslamanin manasi yok. Soz konusu proteus ise legion ile kiyaslaman lazim. Kaldi ki legionun tankida proteus kadar iyi. EFT warriorluk yapip OMG would you look at that EHP diyebilirsin cok hos evet. Fakat esas olay EHP den ziyade sustainable tankingdir. zaten EHP fitlerinin arkasindaki mantik, fleette o duzenli rep edebilecek olan logisticlerin bulunmasi, Solo gemilerde pvp icin kullanmiyorsan EHP yerine repair fitler daha avantajli. Konumuza donersek, Sacrilege in tanki diger t2 cruiserlara nazaran gayet iyidir, fakat dpsi kotu, ve range problemi var, fakat amarr spec isen en cabuk binebilecegin missile gemileri sacrilege ve legiondur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GokTuRK Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 DERT3 said: s...bipppp sniper bs skillerini kasmışın bir tek ne armor tank ne shield tank vardı len. altında cnr vardı adam gibi shield skilin yoktu. Elindeki char, paladin ile ortama biçerdöver gibi dalıp PVE yapıyor. Minimatar da tornado haricinde acil kasma bişi. Sağlam amarr gidiyorsun bozma rotanı bence. ahahah ya matar ı fleet ler için kasıyorum amarr ı da fleetler için kasmıştım zamanında.. bu arada shield skilleirm idare ederdi ya. ama daha çok amarr a döndüm sonra :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DERT3 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 lvl 3 teki skillerin neresi idare ederdi kanka_? 1 günlük olmasalar heralde lvl 3 de yapmayacaktın kazara hadi yapalım ayağına oldu galiba :) Fleetlere matar yada amarr ile gitmen farkediyor mu sanki_? kill board da hangi ırk ile gittiğine ve toplam damage miktarına bakılmıyor. altı üstü kill sayısı ve kill puanın yeterli mi diye bakıyorlar ki o sende bol miktarda var. Yazık etme char a kanka. Daha 46m dasın. 55m dan sonra 3 ncü ; 75 den sonra 4ncü ırkı kasarsın bana göre mantık olarak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 dmg type sıkıntı evet, o noktada bi sacri bi legion var dedikleri gibi. bide menzilleir bilmiorm da apoc daha ii olmaz mı mission için? tracking comp+ scorch 70km ye kadar optimal falan verio. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KaRa_DaVuT Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Suark said: dmg type sıkıntı evet, o noktada bi sacri bi legion var dedikleri gibi. bide menzilleir bilmiorm da apoc daha ii olmaz mı mission için? tracking comp+ scorch 70km ye kadar optimal falan verio. amarr mişında çok skıntı ya reslerden... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadman Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Apoc ile de yaptım sarmadı pek. Çoğu zaman yakında çıkıyor ratler, herbiri için de minimum 40km optimal ayarlamak yoruyor. Hani önde tanklayan biri olurda ben arkadan yardırırsam iyi de solo pek işe yaramıyo bence apoc. Yada mdw falan takmak gerek, ona da cap yetmiyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 madem burda konusulmus sorayim bende, mission ve anomaly tarzi yerlerde tengu mu cnr'mi? internette biraz arastirdimda tengu guristas disinda bisi kesiceksen sikintili olabiliyor, cnr mission/pve icin daha uygun gibisinden seyler okudum dogru mu? tavsiyeniz ne olur bu yonde? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 maelstrom cok rahat lvl 4lerde ya, ister arti ister ac ZABUNGA! diye bağırıp basıyosun artilere 2 cycle sonra 1m geliyo işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DERT3 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 yani ben tengucuyum guristas ile diğerlerinde evet bariz fark yaratıyor çünkü kinetic missile bonusu daha fazla. ama inan tank konusunda pek bir sıkıntı olmuyor. Bu bonus dan dolayı diğer ırklara olan damagedeki sıkıntıyı zaten target painter ile gideriyorsun mission yaparken. bir de tek damage tipi olunca diğer ırklara göre daha avantajlı oluyor PVE de. Ama bir macha nın yanında solda sıfır kalıyor orası ayrı. Yakın mesafede acayip etkili ama 70 km üstünde acayip zaman yiyor tengu. Onun yerine 40-70 km optimal bir abaddon yada apoc acayip etkili oluyor. BS ağırlıklı ise zaten 1200mm arty li bir maelstrom ile kafa göz dalıyorsun. Hadi 1200mm rate of fire düşük dedin.800mm autocannon lar ile 40km dekilere ölüm kusuyor resmen. macha ile 800mm t2 autocannon kullanıyorum 50km den gelen miniklere tek atıyor 30 km ye kadar ıskalama yok. Göreve eve survivalden bakıp uzaklığa göre gemi alırsan acayip rahat oluyor. CNR konusunda bir şey diyemeyeceğim. Golem kullanıyorum onun yerine tanklamak için. 3 yada 4 char ile girince 20 dk dan az sürede bitiyor görev. Ama kimse olmayınca 3 ncü görevden sonra sıkıyor oyun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadman Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Cnr hangisi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DERT3 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2012 Caldari Navy Raven = CNR Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tradermax Mesaj tarihi: Nisan 13, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2012 valla pve yapacaksan yanlış ırkla başlamışsın.. ama wasted skill olarak düşünme.. caldari bas bi taraftan, tengu aç.. sonra zamanla minmatar falan açarsın.. zamanı geldiğinde garaja bi tengu, bi vargur, bi nightmare çekersin o zaman mission'a göre gemini seçer gidersin.. ya da benim plex/anom'larda yaptığım gibi 1 karakter daha yapar birini tank birini dps yaparsın.. FoF tengu + dps mach yapıyodum ben gayet rahat oluyodu.. tengu'ya arada bi bakıyodum reload'dan sonra aktivasyon için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 13, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2012 tabii bir alternatifin daha var. Sansha veya Bloodraider npclerinin spawn oldugu bir bolegede bulunan 0.0 corplarindan birine girmeyi deneyebilirsin. Bu Factionlarin NPClerini amarr gemileriyle cok rahat patlatabilirsin. Kotu PVE irki diye birsey yok oyunda, Range problemi ve/veya drone dmg in tutarsizligi sebebiyle gallente pek stabil degil fakat Hangi gemiyle hangi NPCyi vurman gerektigini bilmen o irkin gemisiyle cok iyi pve yapman icin yeterli. "Caldari trainle en iyi pve irki caldari" fikrine katilmiyorum ben. Tenguyla Bloodraider veya Sansha plexlerini tankliyamazsin. Missile in tek avantaji, Range/damage/tracking modifikasyonu olmadan damage tipini degistirebilmesi, tanklama konusunda diger irklara gore bariz bir avantaji yok caldarinin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadman Mesaj tarihi: Nisan 13, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2012 Bunlar empire tarafında da bulunabiliyomu? Şuanda sansha görevi yapıyorum da resmen sürünüyomuşum kaç seferdir.. 500-600 dmg yaparken birden +1k dmg yapmaya başladı gemi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tradermax Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 yok.. eve-o forumuna girersen orda recruitment diye bi alan var.. orda gir bi topic aç BR bölgesinde bi corp a katılmak istiyorum diye.. ya da mevcut BR bölgelerinde olan bi corp'un recruitment başlığını aç oku ordan bul adamları oyun içinde bavur. alternatif olarak incursion corp'larına da katılabilirsin, senin için 10 numara olur aslında ama gemilerinin biraz daha janjanlı olması lazım diye duymuştum.. ama getirisi yüksek olur, zaten amarr olduğun için de düşeş olur aslında sen yavaştan minmatar kas bence.. hem gunnery o da fazla farklı skill kasmana gerek kalmaz missile daki kadar... hem damage type değişikliği şansın da var.. minmatar = falloff olduğu için autocannon ile kısa ve uzun menzil olayın rahat olur.. garaja bi vargur çekersin keyfine bakarsın :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 yalnzı range'de en rahat eden amarr aman derim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 PVE icin farkli bir irk kasmana gerek yok, hele 0.0 da belli bir bolgeye yerlesmemissen. Sadece dogru bolgede PVE yapman gerekli. insanlarin PVE icin X irki trainle diye hala neden direttiklerini anlamis degilim, onerilerini destekleyecek bir aciklama yapma zahmetinde de bulunmuyorlar. optimal range ile accuracy falloff range i arasinda kalan mesafede, optimaldan uzaklastikca missleme sansin %50 ye yaklasir optimal+max falloff a ulastiginda %50 de sabitlenir, optimal+2x falloff da %100 misslersin. Dolayisiyla range artar fakat DPS unstable olur ve dusmeye baslar, Bu noktada Artillery PVP de iyidir cunku dpsden fedakarlik edip range kazanabilirsin, fakat PVE de amac en kisa surede gemi patlatmak oldugu icin Artillery ile falloffdan vurmak PVE icin ideal bir tercih degildir. Laser DPS si stabildir, range olarakda Cuce nin dedigi gibi problemsizdir, Ne Blaster gibi yakin mesafelere bagli kalmak zorundadir, ne de Artillery gibi mesafe arttirmak icin DPS den fedakarlik etmek zorundadir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadman Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Bu konuyu biraz açabilirmisin? Ben genelde aşağıdaki panelden silahlara show info diyorum, orada çıkan optimal range'e göre mesafe bırakıyorum. Yanlış mı yapıyorum? Laserler stabil olur demişsin de benim laserler çok tutarsız ya. Misal aynı mesafeden adamın armoruna bir salvoda 1800 vuruyorum, bir diğer salvoda 800 falan vuruyorum. Trackingden falan da kaynaklandığını sanmam, çünkü adam 40kmde koskoca bs ile duruyor karşımda.. En berbat trackingli turet bile ıskalamaz Sorun nerde olabilir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 http://web.archive.org/web/20071223162431/www.eve-online.com/guide/en/g25.asp şuna bi bak 5 dakika tracking ve optimal/fall off vs için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 optimal auto cannonlar için çok düşük ama fall off baya yüksek mesela. optimal + 1/2 yad 1/3 fall off gayet yeterli AC için. bu arada optimal + 2xfalloff miss şansın %94, daha sonrasında da düşmeye devam ediyor 0'a doğru. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadman Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Ben zaten hep optimal kadar mesafe bırakıyorum karşıdakiyle aramda. %100 hit chance bonusu kafadan var. E bsler karşısında tracking, signature vs geçersiz kalıcağına göre neden yaptığım dmg değişiklik gösteriyor önceki postumda yazdığım gibi? Zaten adamı arkasından kovalıyorum veya kaçıyorum angular velocity 0. Yani tracking ve transversal hedesi direk devre dışı Mermiler havada kaybolmuyorsa eğer her attığımı çatır çatır vurmam gerekiyor. Ama işte öyle olmuyor neyazıkki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 evet yanlis yazmisim 2x de %6 3x de %0 vurma sansi oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2012 vurma şansını etkileyen bi sürü şey var. asıl formül şu şekilde, cidden meraklıysan bu işin arkasındaki matematiğe daha detaylı 1-2 guide daha verebilirim http://wiki.eveuniversity.org/w/images/b/b3/TurretHitChance1.JPG al hatta http://wiki.eveuniversity.org/Turret_Damage Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar