Griswold Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Üsttekine +1 Bir de tutmaz. Zaten aman çözüm yoluna kafa kırmayalım, geçici, milletin kemirip bırakıp konuyu toptan unutmasını sağlayacak ve kesinlike işe yaramayacak zırvalıkları salla babam salla kafasıyla çok iyi idare ediliyormuş memlekette, keşfetmek bu abilere nasip oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
throine Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Pirvan said: throine said: genç fakirler rahatsız. Güya bu adamlar da dindardı, sosyal adaletti, islamdaki komşunun aç yatması hedesiydi, atıp tutarlardı. Mücahit - müteahhit. Allah dahasını da versin amin yoo kim öyle demiş? kusura bakma seni kandırmışlar. dindar olmayı geçtim müslüman bile değilim ki? hayrola nerden estide şimdi beni alıntıladın? o değil de konuyla alakası ne onu çözemedim? Konuya dönersek: İDO özel bir şirket, ne belediyeyle ne de devletle alakası var. Önce bunu bir öğrenip bilinçli bir tüketici olmada ilk adımı atın. Yani bundan sonra gelecek zamlardan şikayet etmen Turkcell tarifene zam yapınca, Migros'ta Calve mayoneze gelecek zamdan sonra yapabileceğin şeyden öteye geçmez. Özel şirketler sizi soyarken siz hala yok mücahit, müslümanmış, islammış oturun bunun muhabbeti yapıp durun. Aferin. Tebrikler, bilinçli bir tüketici olma yolunda büyük adım attınız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
liberal Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 S-H said: dindarla akpli arasında büyük fark var. dinci - dindar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 bu arada benzer uygulamaları havayolu şirketleri de yapıyor. hava alanında da parası olan pek çok önceliğe sahip olabiliyor. ido'nun böyle birşey yapmasında ne gariplik var ben anlamadım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 benzer uygulama dedigin ne? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 elesso said: bu arada benzer uygulamaları havayolu şirketleri de yapıyor. hava alanında da parası olan pek çok önceliğe sahip olabiliyor. ido'nun böyle birşey yapmasında ne gariplik var ben anlamadım? pek çok öncelik evet ama uçağa aynı anda binip aynı anda iniyoruz. Benim binmeme engel olmuyor o adam, o koltuklara zaten boşta gitse doluda gitse binemicem. Ne olur, ido 20tl fazla verenin arabasını yıkar, ne bilim adama masaj yapar falan o zaman olur ama ulaşım hakkının gaspı var burda. sınırlı olursa uygulama olabilir ama, vapur başına 3 araç mesela Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 uçağa öncelikli alınma yapılıyor. hava alanına girişte ayrı kapıdan sıra beklemeden girebiliyorsun. pasaport kontrolde özel bankodan geçebiliyorsun sıra beklemeden. hepsi benzer şeyler. parayı basarsan bu tarz pek çok imkan var :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 daha fazla para verip farkli koltuklarda, farkli sartlarda yolculuk satin almaktan mi bahsediyoruz? para verip siranin onune gecmekle ayni sey degil bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 yok aynı şeyden bahsetmiyoruz. şimdi sen hava alanına girişte deli gibi sıra beklerken adam kendine özel kapıdan geçebiliyor mesela. ben bu sebeple uçak kaçırdım :) pasaport kontrolde 1 saatten fazla sıra bekledğimi biliyorum, ama para basan bu sıraya girmek zorunda değil mesela. uçağa binerken first class'a öncelik veriliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 ama adamın özel kapıdan geçmesi seni etkilemio ki? yani adam senin sırana senin önüne geçmiyor, başka kapıdan özel olarak giriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 said: Öncelikli sistem Eskihisar-Topçular arasında yapılan araba vapuru seferlerinde özel gişelerde ve ayrı bir şeritten gerçekleştiriliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 e first classdan bahsediyosun iste yunus, adam daha fazla para verip daha iyi hizmeti satin almis. farkli kapidan geciyo, baska ucaga binse haberin olmiycak. burdaki olay bu degil, burda ayni koltuklarda oturucak, ayni hizmeti almis adam. +20 lira verip SENIN SIRANI satin aliyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BiTcH_oFBaT Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 körfezi dolaşsan 70 TL'den az benzin yakarsın çok net. Çüş yani 70 ne abi? oha yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 e abi illa bileti satarlarken bilet fiyatına 20 lira ekleyip bu bussiness class bilmemne class bilet derlerse mi rahat edeceksin :) sonuç olarak hepsi aynı kapıya çıkıyor. ayrıca tav passport alanlar golf arabalarıyla fink atıyorlar hava alanı içinde. yürüyerek sitsen geçemez beni ama bindimi golf arabasına tozunu yutturuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 evet, 20 lira fazla verip business class diyip, farkli koltuk, farkli hizmet sunarsa problem yok. ona ayri serit acar, kafasina gore takilir. ama gidip de ayni hizmeti verirken 20 lira ver siradaki adamlarin yerini gasp et. bunun neresi mantikli? sonuc olarak ikisi ayni kapiya cikmiyo. o 20 liranin karsiligi olarak kendisi birsey vermiyo. siradaki diger insanlarin hakkini veriyo. tavpassport alanlari da sen sirada beklerken getirip senin onune mi sokuyolar? sitenin de abv muzik kutusu gibiymis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nutella yerim Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 bence cok demokratik bir uygulama. parası olan vatandaşlarımız elbetteki haklarını alacaklar,ne yani parası olan olmayanla bir mi ? hiç demokratik degil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 şirketin özel olması iş ahlakına, etik kurallara aykırı hareketlerde bulunması anlamına gelmiyor. Özel şirketler zam yaptığında yok mu daha fazlası dememiz hiç gerekmiyor. İDO tekel durumunda. etik, iş ahlakı daha bi önem kazanıyor bu durumda. 20tl fazla verene bir hizmet sunulmuyor. 20tl fazla veren sıra gasp ediyor. İDO dediğin dolmuş hizmeti sunuyor. Analoji konusunda büyük sıkıntılar çektiğiniz belli. Örnek verecekseniz dolmuş, otobüs sistemi için örnek verin. Veremezsiniz yok çünkü böyle bi örnek. 20tl fazla ödemek isteyen için gider ek sefer açarsın. düşük araç kapasiteli dolduğu gibi hareket eden o zaman eyvallah. bu hizmet olur kimse birşey demez. Ama gidip 20tl fazla veren sırada olanların hakkını gasp eder dersen bu hizmet olmuyor ahlaksızlık oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pirvan Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 throine said: Pirvan said: throine said: genç fakirler rahatsız. Güya bu adamlar da dindardı, sosyal adaletti, islamdaki komşunun aç yatması hedesiydi, atıp tutarlardı. Mücahit - müteahhit. Allah dahasını da versin amin yoo kim öyle demiş? kusura bakma seni kandırmışlar. dindar olmayı geçtim müslüman bile değilim ki? hayrola nerden estide şimdi beni alıntıladın? o değil de konuyla alakası ne onu çözemedim? Konuya dönersek: İDO özel bir şirket, ne belediyeyle ne de devletle alakası var. Önce bunu bir öğrenip bilinçli bir tüketici olmada ilk adımı atın. Yani bundan sonra gelecek zamlardan şikayet etmen Turkcell tarifene zam yapınca, Migros'ta Calve mayoneze gelecek zamdan sonra yapabileceğin şeyden öteye geçmez. Özel şirketler sizi soyarken siz hala yok mücahit, müslümanmış, islammış oturun bunun muhabbeti yapıp durun. Aferin. Tebrikler, bilinçli bir tüketici olma yolunda büyük adım attınız. Hani uğraşmazdım da, şu güne kadar da seni ciddiye alıp cevap yazmadım, ama bu makarnadan fikirlerin de altında kalmış gibi olmayalım dimi, az öğretelim olmaz ya belki işe yarar. 1. Devlet ile özel sermaye ilişkisi öyle siz şamil tayyarların sandığı gibi değil. Devletin var oluş sebebi, yurttaşların VE özel sermayenin alanını düzenlemektir. Yani, özel şirketler öyle senin düşündüğün gibi devletle hiçbir bağı olmayan şeyler değildir. Thatchercı zırva size böyle öğretilmesini buyurdu ama son krizde onlar da kabul ettiler ki devletle bir tür bağ kurulması gerekiyor. Keza senin bahsettiğin Calve mayonezlerinin fiyatı da yine rekabet kurulu tarafından denetlenir. Gelelim geri bizim konuya, İDO ya da özel dolmuş işletmeleri olsun, kendi başlarına fiyat belirlemesi yapamazlar. Şimdi bilinçli tüketici olmaya başlıyorsun işte. Yani İDO'nun fiyat belirlemesi için başvurduğu yer İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNE BAĞLI UKOME(ULAŞIM KOORDİNASYON MERKEZİ)'dir. Al sana bilimsel çalışma Ozan Kütahyalı arkadaşım, öyle işkembe-i kübradan konuşmuyoruz: said: Ulaşım hizmetleri MADDE 9.- Büyükşehir içindeki kara, deniz, su, göl ve demiryolu üzerinde her türlü taşımacılık hizmetlerinin koordinasyon içinde yürütülmesi amacıyla, büyükşehir belediye başkanı ya da görevlendirdiği kişinin başkanlığında, yönetmelikle belirlenecek kamu kurum ve kuruluş temsilcilerinin katılacağı ulaşım koordinasyon merkezi kurulur. Büyükşehir ilçe ve ilk kademe belediye başkanları kendi belediyesini ilgilendiren konuların görüşülmesinde koordinasyon merkezlerine üye olarak katılırlar. Ulaşım koordinasyon merkezi toplantılarına ayrıca gündemdeki konularla ilgili kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşlarının (oda üst kuruluşu bulunan yerlerde üst kuruluşun) temsilcileri de davet edilerek görüşleri alınır. Bu Kanun ile büyükşehir belediyesine verilen trafik hizmetlerini plânlama, koordinasyon ve güzergâh belirlemesi ile taksi, dolmuş ve servis araçlarının durak ve araç park yerleri ile sayısının tespitine ilişkin yetkiler ile büyükşehir sınırları dahilinde il trafik komisyonunun yetkileri ulaşım koordinasyon merkezi tarafından kullanılır. kaynak: http://www.tbmm.gov.tr/kanunlar/k5216.html Sen önce devletin ne olduğunu ve özel sektörle bağlantılı olup olmadığı öğrenerek birinci sınıfa başlama yolunda bir adım attın, tebrikler. Sana biraz daha link vereyim geliştir kendini: http://www.ibb.gov.tr/sites/TopluUlasimHizmetleri/Pages/Haber.aspx?hid=54 http://www.ibb.gov.tr/sites/TopluUlasimHizmetleri/Pages/denizaraclar.aspx http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Kurumsal/Birimler/ulasimPlanlama/Pages/AnaSayfa.aspx 2. Yani, bu kararların arkasında o çok mücahit belediye var. Özel sermayenin dinle olan ilişkisi senin umduğun gibi değil, keza öyle sermayenin dini yoktur lafı da epey klişe(bir noktaya kadar doğru). Sermayenin dini de insanların dini inanışları gibi, keza sermayeyi de insanlar işletiyor ve sermaye de bu dini bağlarını aldığı ihalelerde/verdiği kararlarda kullanıyor. Yani diyorum ki, sırf badem olmaktan yollu geçinen milyonlarca firma var Türkiye'de. 3. İDO denilen kuruluş, İBB tarafından kurulmuş, ve en son olarak da yine belediyenin bir yan firmasına, oradan da yüzde olarak özel bir firmaya devredilmiştir. Bu özel firmanın belediyeyle bağlantısı da bilinir(mesela İzmir'deki İZULAŞ gibi özel firma gibi görünen bir yan firmadır) http://www.ido.com.tr/index.cfm?page=SubPage&textid=6&kapsam=1&ln=tr http://www.haberdar.com/haber/ido-yeni-sahibini-buldu-2488818 Şu senin özel firmanın genel müdürü olan Ahmet Paksoy, yıllarca belediyede çalışmış, bir ara bakanlığa da gitmiş partinin önemli kişilerindendir: http://www.ido.com.tr/index.cfm?page=SubPage&textid=43&kapsam=1&ln=TR http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=92080 Kısacası, bilmediğin konularda yorum yaparken, Nazlı Ilıcak noktasına gelme böyle. Her yer sizin kanalınız değil zira. Özel şirketler öyle her istediğini her istediği gibi yapamazlar. Hele ki, kamu taşımacılığı gibi, bütün toplumu ilgilendiren bir alanda çalışan özel şirketler, devletin denetimine ve hatta etkisine tabidir. O fiyatları belirleyen son merci yine belediye bünyesindeki UKOMED'dir. Bak ben İstanbullu da değilim, bu konu ilgi alanım da değil fakat on dakikada çözdüm senin konuyu. Oku desem de fayda yok gerçi çünkü siz zaten herşeyin farkındasınız. Hadi tebrikler beni agroladın, bol güneşler , badem gülüşler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
throine Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Özel şirket, serbest piyasa kimse bir şey diyemez. free2play MMO'ler gibi düşün. power-up store gibi bir yerde para harcıyor olabilirsin ama onda bile serverlar belli bir kapasiteye ulaştığında DAHA FAZLA PARA VERİP "premium" olan müşterilerine öncelik verir oyuna girmede. MMO oynayan bu beleşçi tipe göre tabi bu "ahlaksızlık" oluyor. :) Daha fazla para ödemeye hazır herkes bu parası karşılığında para vermeyenlere karşı öncelik/ayrıcalık (premium) satın alma hakkına sahiptir. İDO'da her şirket gibi sana bu hakkı veriyor. İstersen satın alırsın (premium) istersen almazsın. Gasp ediyormuş? Tam olarak neyi gasp ediyor? Burger King sosları paralı yaptığında "benim bedava sos alma hakkımı gasp etti" mi dediniz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
throine Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Pirvan said: throine said: Pirvan said: throine said: genç fakirler rahatsız. Güya bu adamlar da dindardı, sosyal adaletti, islamdaki komşunun aç yatması hedesiydi, atıp tutarlardı. Mücahit - müteahhit. Allah dahasını da versin amin yoo kim öyle demiş? kusura bakma seni kandırmışlar. dindar olmayı geçtim müslüman bile değilim ki? hayrola nerden estide şimdi beni alıntıladın? o değil de konuyla alakası ne onu çözemedim? Konuya dönersek: İDO özel bir şirket, ne belediyeyle ne de devletle alakası var. Önce bunu bir öğrenip bilinçli bir tüketici olmada ilk adımı atın. Yani bundan sonra gelecek zamlardan şikayet etmen Turkcell tarifene zam yapınca, Migros'ta Calve mayoneze gelecek zamdan sonra yapabileceğin şeyden öteye geçmez. Özel şirketler sizi soyarken siz hala yok mücahit, müslümanmış, islammış oturun bunun muhabbeti yapıp durun. Aferin. Tebrikler, bilinçli bir tüketici olma yolunda büyük adım attınız. Hani uğraşmazdım da, şu güne kadar da seni ciddiye alıp cevap yazmadım, ama bu makarnadan fikirlerin de altında kalmış gibi olmayalım dimi, az öğretelim olmaz ya belki işe yarar. 1. Devlet ile özel sermaye ilişkisi öyle siz şamil tayyarların sandığı gibi değil. Devletin var oluş sebebi, yurttaşların VE özel sermayenin alanını düzenlemektir. Yani, özel şirketler öyle senin düşündüğün gibi devletle hiçbir bağı olmayan şeyler değildir. Thatchercı zırva size böyle öğretilmesini buyurdu ama son krizde onlar da kabul ettiler ki devletle bir tür bağ kurulması gerekiyor. Keza senin bahsettiğin Calve mayonezlerinin fiyatı da yine rekabet kurulu tarafından denetlenir. Gelelim geri bizim konuya, İDO ya da özel dolmuş işletmeleri olsun, kendi başlarına fiyat belirlemesi yapamazlar. Şimdi bilinçli tüketici olmaya başlıyorsun işte. Yani İDO'nun fiyat belirlemesi için başvurduğu yer İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNE BAĞLI UKOME(ULAŞIM KOORDİNASYON MERKEZİ)'dir. Al sana bilimsel çalışma Ozan Kütahyalı arkadaşım, öyle işkembe-i kübradan konuşmuyoruz: said: Ulaşım hizmetleri MADDE 9.- Büyükşehir içindeki kara, deniz, su, göl ve demiryolu üzerinde her türlü taşımacılık hizmetlerinin koordinasyon içinde yürütülmesi amacıyla, büyükşehir belediye başkanı ya da görevlendirdiği kişinin başkanlığında, yönetmelikle belirlenecek kamu kurum ve kuruluş temsilcilerinin katılacağı ulaşım koordinasyon merkezi kurulur. Büyükşehir ilçe ve ilk kademe belediye başkanları kendi belediyesini ilgilendiren konuların görüşülmesinde koordinasyon merkezlerine üye olarak katılırlar. Ulaşım koordinasyon merkezi toplantılarına ayrıca gündemdeki konularla ilgili kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşlarının (oda üst kuruluşu bulunan yerlerde üst kuruluşun) temsilcileri de davet edilerek görüşleri alınır. Bu Kanun ile büyükşehir belediyesine verilen trafik hizmetlerini plânlama, koordinasyon ve güzergâh belirlemesi ile taksi, dolmuş ve servis araçlarının durak ve araç park yerleri ile sayısının tespitine ilişkin yetkiler ile büyükşehir sınırları dahilinde il trafik komisyonunun yetkileri ulaşım koordinasyon merkezi tarafından kullanılır. kaynak: http://www.tbmm.gov.tr/kanunlar/k5216.html Sen önce devletin ne olduğunu ve özel sektörle bağlantılı olup olmadığı öğrenerek birinci sınıfa başlama yolunda bir adım attın, tebrikler. Sana biraz daha link vereyim geliştir kendini: http://www.ibb.gov.tr/sites/TopluUlasimHizmetleri/Pages/Haber.aspx?hid=54 http://www.ibb.gov.tr/sites/TopluUlasimHizmetleri/Pages/denizaraclar.aspx http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Kurumsal/Birimler/ulasimPlanlama/Pages/AnaSayfa.aspx 2. Yani, bu kararların arkasında o çok mücahit belediye var. Özel sermayenin dinle olan ilişkisi senin umduğun gibi değil, keza öyle sermayenin dini yoktur lafı da epey klişe(bir noktaya kadar doğru). Sermayenin dini de insanların dini inanışları gibi, keza sermayeyi de insanlar işletiyor ve sermaye de bu dini bağlarını aldığı ihalelerde/verdiği kararlarda kullanıyor. Yani diyorum ki, sırf badem olmaktan yollu geçinen milyonlarca firma var Türkiye'de. 3. İDO denilen kuruluş, İBB tarafından kurulmuş, ve en son olarak da yine belediyenin bir yan firmasına, oradan da yüzde olarak özel bir firmaya devredilmiştir. Bu özel firmanın belediyeyle bağlantısı da bilinir(mesela İzmir'deki İZULAŞ gibi özel firma gibi görünen bir yan firmadır) http://www.ido.com.tr/index.cfm?page=SubPage&textid=6&kapsam=1&ln=tr http://www.haberdar.com/haber/ido-yeni-sahibini-buldu-2488818 Şu senin özel firmanın genel müdürü olan Ahmet Paksoy, yıllarca belediyede çalışmış, bir ara bakanlığa da gitmiş partinin önemli kişilerindendir: http://www.ido.com.tr/index.cfm?page=SubPage&textid=43&kapsam=1&ln=TR http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=92080 Kısacası, bilmediğin konularda yorum yaparken, Nazlı Ilıcak noktasına gelme böyle. Her yer sizin kanalınız değil zira. Özel şirketler öyle her istediğini her istediği gibi yapamazlar. Hele ki, kamu taşımacılığı gibi, bütün toplumu ilgilendiren bir alanda çalışan özel şirketler, devletin denetimine ve hatta etkisine tabidir. O fiyatları belirleyen son merci yine belediye bünyesindeki UKOMED'dir. Bak ben İstanbullu da değilim, bu konu ilgi alanım da değil fakat on dakikada çözdüm senin konuyu. Oku desem de fayda yok gerçi çünkü siz zaten herşeyin farkındasınız. Hadi tebrikler beni agroladın, bol güneşler , badem gülüşler. Cidden okumuyorum yani kasma boşuna. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pirvan Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Ha şöyle, titre ve özüne dönüver. /thread Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 throine said: Özel şirket, serbest piyasa kimse bir şey diyemez. Şirkete denemez de hükümete denebilir, rekabet olmayan sektörleri özelleştirdikleri zaman olan hem vatandaşa oluyor hem de söz konusu ido değil de teknolojik araştırma gerektiren telekom şirketleri olduğu zaman olan ülkenin teknolojik gelişimine oluyor (yurtdışındaki insanlara satıldığı zaman o insanlar teknoloji geliştirmek yerine tabi ki kendi ülkelerinden satın alıyorlar gerekli teknolojiyi). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mardox Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 insanlarda azcık kafa olsa bu işin sonunun bilet fiyatlarının 20tlye fırlayacağını farkedeceği için tepki gösterir. ama işte koyun memleketim de güdülmek hayat tarzı olduğu için fanatikçe savunanlar bile çıkıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
megetege Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 elesso said: uçağa binerken first class'a öncelik veriliyor. Öncelik veriliyo ama bunu yaparken kimse senin yerini kapmıyor. Konunun İDO ile olan farkına gelirsek, uçağa bileti aldıktan sonra ister en son gir ister ilk gir yinede o uçakta yerin var, İDOnun yaptığı olayda fazla parayı verip senin önüne geçenler normalde senin geçeceğin yerleri alıyolar. Normalde girdiği sıraya göre ilk kalkan vapura binebilecek biri belki bu olay yüzünden anca 2. 3. vapura binebilecek. throine said: Gasp ediyormuş? Tam olarak neyi gasp ediyor? Bu şekilde de insanların yerleri gasp edilmiş oluo daha fazla para verilerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
throine Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Ardeth said: Şirkete denemez de hükümete denebilir, rekabet olmayan sektörleri özelleştirdikleri zaman olan hem vatandaşa oluyor hem de söz konusu ido değil de teknolojik araştırma gerektiren telekom şirketleri olduğu zaman olan ülkenin teknolojik gelişimine oluyor (yurtdışındaki insanlara satıldığı zaman o insanlar teknoloji geliştirmek yerine tabi ki kendi ülkelerinden satın alıyorlar gerekli teknolojiyi). Rekabet olmayan sektör demen yanlış. Deniz ulaşımının bir sürü alternatifi var kara vs. ayrıca turyol, dentur gibi firmalar da olması lazım ido kadar büyük olmasa da. Rebaket kısmı özelleştirme/hattın işletmesini verme aşamasında yapılıyor zaten bir sürü kişi ihaleye giriyor. Bunun gibi şehir içi deniz ulaşımında böyle ido gibi büyük 8-10 tane ayrı şirketin hepsinin ayrı gemisi olmaz zaten. Öyle olduğunuı düşünsene bir anda 10 tane şirketin aynı anda aynı hattan gemi kaldırdığını? Sana mantıklı ve iyi bir uygulama gibi geliyor mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar