Absolut Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Sacmalik olur ceza sistemi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sotto Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Valla SWG ve UO'nun oynayanı çoktu:).. Full loot yapsınlar, gearlar arası über farklar olmasın, craft ile düzenlensin ekonomi... SWG de full loot yoktu ama itemlar tamamen crafta dayalıydı. Abartı farklar da yoktu. 898418 stamina veren itemlar olmasın oyunlarda. Daha çok kozmetik olsun, fark çok olmasın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 aramizda oyun yapmadan fikir uzerinden bile bir cati altinda bulusamayacagimiz bir konunun oyun icinde cozulmesini beklemek hayal zaten. ki surada 10 kisiyiz.. birinin fikrinin bir bolumunu digeri digerininkinin bir seyini digeri begenmiyor kabul etmiyor. karsilikli dusunen ve kendi cikarlari ugruna dinamikleri abuse eden oyunculara pvp de beklentileri vermek bence mumkun degil gibi. her an birileri bir seylerden dem vuracaktir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sotto Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Fikirler geliştirilebilir. Eski sistemi kopyalamak yerine üstüne birşey eklersin bu bile bir yenilik olur. BW'in sorunu bunu bile becerememiş olması oyunun birçok alanında.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tiLi Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Sotto said: Valla SWG ve UO'nun oynayanı çoktu:).. Full loot yapsınlar, gearlar arası über farklar olmasın, craft ile düzenlensin ekonomi... SWG de full loot yoktu ama itemlar tamamen crafta dayalıydı. Abartı farklar da yoktu. 898418 stamina veren itemlar olmasın oyunlarda. Daha çok kozmetik olsun, fark çok olmasın. bu ya bu işte. bi de full loot çok hardcore geliyosa 1-2 parça loot düşsün Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Evr Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 hala full loot, sandbox tartışmak abes, devir casual oyuncu devri para onlardan geliyor onları bağlaman lazım, %1 lik hardcore kesimde paso ah vanilla vah vanilla canım uo güzelim swg diye geziyor. bu ilum trade mevzusuda cidden rezil birşey tüm yapanları valor 0 layıp pvp dev teamide kovmaları lazım. nasıl engellerler, bence 10-15dk kill debuff verirsin, wz valor ranke göre yükseltirsin yani rank 1de 1k alıyorsan 50de 5k versin şu an çok saçma yani sadece daily ilum yaparken 5-6 wz valoru topluyorsun ayrıca sadece central değil n/s assaultlara da armament koyarsın biraz rahatlatırsın kalabalığı olur biter, oyun zaten toplu savaş kaldırabilecek bir durumda değil şu anki optimizasyonu ile ve hala world pvp yönlendirmeye çalışıyorlar insanlarda bunu destekliyor sonra fps lag diye geliyorlar. Ne zaman çözerler fps problemini o zaman world pvp dibine vursunlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 fukin casuals Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sotto Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 O zamanki oyuncu kitlesi ve potansiyeliyle şu andaki MMO oyuncu potansiyeli bir değil. Kaldı ki sandbox herşey serbest dalın birbirinize olmak zorunda değil. Bugün oyunculara bağlı bir ekonomi yapsan eminim oyuna herkes daha fazla bağlanır. Bu mesela Housing vb şeyler için de geçerli. SWG'den beri Housing diye birşey yok MMO'larda mesela. Sence bunun nedeni Housing'in fail olması mı? Değil, ama yapımcıların tamamen WoW modeli kopyalamarı, başka şeye cesaret edememeleri. WoW birşeyleri ilk kez yaptığı için başarılı oldu, sen bunu gelip aynen kopyalarsan olmaz. Viktor zaten buna çok güzel değindi. GW2'de tamamen sandbox değil ama çok radikal değişimler vaad ediyor. Yapabilir mi, bilemeyiz. Ama en azından neyi yapması gerektiğinin farkında. Dediklerinin yarısını yapabilsin, SWTOR F2P olur birkaç ay içinde. İnsanlar MMO oynamak istiyor artık, single player coop oyunları değil. Bugün WoW'u bırakan kitle bile bu yüzden bırakıyor, yoksa oyun sisteminde bir değişiklik yok... Kaldı ki casual oyuncu lafı doğru olmamış. Çünkü WoW aslında bakıldığında hardcore bir oyun, eğer adam gibi birşeyler yapabilmek istiyorsan. UO'dan ondan bundan daha fazla zaman istiyor, çünkü yapımcıların belli planına göre hareket etmek zorundasın. O plan çerçevesinde ise saatlerce item toplaman gerekiyor ki bir üst dungeon'a geçebilesin. Bu böyle sürüyor, hop yeni expansion ile sıfırdan başlıyor döngü. Aslında oyun milleti kandırıyor 3-5 fazla stamina daha fazla veriyor diye ona kasıyorsun. PvP için yine aynı. PvP seti dizmek için PvP yapıyorsun, ama sorun PvP de iyi birşeyler yapabilmek için bütün sete ihtiyacın olması. Yani ileride daha iyi PvP yapayım diye PvP yapıyorsun şu anda. Sandbox oyunlarda bu olmaz. Yani full loot olması salt hardcore yapmaz oyunu benim gözümde. Dediğim gibi bence WoW da hardcore bir oyun. İşe gider gibi raid'e katılan insanlar var binlerce... Yine dediğim gibi bu item işinin sonu yok ki. Herkeste aynı setler, herkesin tip aynı. Bu mu yani MMO. Sonra öbür seti kas. UO'da çıplak herif gelip keser giderdi birşeycik yapamazdın mesela.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sin Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 26, 2012 ilum a daily harici girmiyorum ilumda valor kasan wanna be battlemaster larlada muhattap olmuyorum title i cekmekle battlemaster olunmuyor goruyoruzs wz de 2 vurusta olen battlemasterlari Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar