Karea Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 çok pilot arkadaşım var, hatta uni den sıra arkadaşlarımdan bazıları işi gücü bıraktı buyaştan sonra pilot oldu, tk da da uçan pilot arkadaşım var, hatta bana da zamanında gelmişti teklif bırak işi gel diye lan dedim bu saaten sonra kim uğraşcak yaş 35 olmuş gerçekten aralarında işini hakkıyla yapan birçok pilot var, ama birçoğu da malesef profesyonellikten uzak çalışıyorlar tk daki eski pilotların çoğu askeriyeden ayrılma ( ve askeri pilotların çalışma prensibi sivillerinkiyle tam zıttır, çoğu kural mural takmaz hala komutan sanır kendini ) ve ayrılma sebebi de bu artık uçamaz- yaş haddinden emekli edilip ıskartaya çıkarılmış pilotlar, şimdi bu adamlar bir şekilde TK da hala uçabiliyorlarsa nerde bu işin profesyonelliği öyle bizim pilotlar süper zikiyle bile uçurabiliyo bak demekle olmuyor işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Güzel abim, profesyonellik, iş ahlakı başka şey, donanımlı olmak başka şey. Millet olarak iş hayatında zaten profesyonel ve ahlaklı değiliz. Sadece pilotlarda değil, üst düzey yöneticilerde bile görebilirsiniz bunları. Çoğu sektörde yaşanan bir olay bu. Benim söylemim, donanımsız bir adam torpil bile olsa THY'de pilot olamaz! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
oldun Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 ucagı nehre mi ne indiren bir pilot vardı onun yaptıgını yapabilenleri alsınlar yemişim ahlakı zaten tek işe yarıyacagı zamn o zamn Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 pilot olamaz belki de , van erzurum zart zurt yerlere uçar kıçını kokpitten yemek için bile kaldıramaz dolmuş şöförünün uçanı diye boşa söylemiyorum - ha iyi para kazanırlar o ayrı torpilli olanlar da amerika uzakdoğu falan uçar, orda 3-5 gün 5 yıldızlı otellerde yaşar bedava + üstüne de hayvan gibi bonus alır maaşına diğer pilotlara nazaran ama sokağa atıcak 60-100k euro civarı paran varsa , çok da mal değilsen olursun pilot hatta bankalar kredi bile veriyor TK bir tek muhendis diploması istiyor sanırım, bikaç torpille TK da başlarsın direk ppl cpl alıcak kadar kafan çalışıyorsa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 dediğin iyi güzel de eğer uçağı nehre, checklisti tam yapmadığı için indirmek zorunda kalıyorsa dediğinin bir geçerliliği kalmıyor nehre inme olayı da buymuş like a boss http://www.timsah.com/Nehire-inen-ucagin-yeni-goruntuleri/edd0dnN7VCp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 su üzerine inmek bir güvenlik prosedürü olası bir yerleşim birimine çarpıp muhtemel can kaybını arttırmamak için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
benjani Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 uçaklar suda batmıyor zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 o biraz gövde bütünlüğü ve yumuşak inişle alakalı bir durum yeteri kadar yavaşlayamamışsa ve stall halde kontrolsüz çarparsa parça pinçik de olabilir dediğim gibi öyle acil bir durumda yerleşim birimlerinden mümkün olduğunca uzağa atıyorlar kendilerini pilotlar, tamamen can kaybını minimuma indirmek için , asıl gaye bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 nehre inen uçak çok pro. pilota bütün ulus tapmış o dönem havada motora kuş giriyor checklistle alakası yok yani dsf. hatta o olaydan sonra baya bi kazı öldürmüştü devlet sinirlenip. aha hatta motordan çıkan tüy http://a57.foxnews.com/images/500445/350/450/1_24_020409_feather01.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Karea said: dusuncelihayvan said: Karea said: bak güzelim orda da anlatmaya kalktık sen bize host muamelesi yaptın yani bu arada sen kimsin ki yani host bile değilsin belki herşeyi en süper sen biliyorsun ama türkiyede pardon Neyi anlattın yahu? Anlatabildin mi bir şeyi? Ben dedim ki, donanımsız adam THY'de pilot olamaz. sen olur dedin sonra çevirdin iş ahlakı yok profesyonellik yok hede hödö. Ben sana pilotlarımızın ahlaklı olduğundan değil, donanımlı insanlar olduğundan bahsettim. Daha profesyonellik, iş ahlakı gibi kavramların ne anlama geldiğini, kişinin donanımı, background'ı ile farkının ne olduğunu bilmeden konuşuyorsun ben buna üzülüyorum. Okuyan çocuklarsınız, tartışabilecek kapasitedesiniz. Böyle küçük hatalar yapmayınız. Her neyse bu konu orada kaldı. Uzatmanın anlamı yok. Sen haklısın. konuyu dağıtmayalım sorunun varsa havacılıkla ilgili diğer konuda ben seni aydınlatırım istediğin kadar burdan cevap veriyorum sana güzel kardeşim uni den bir hocam şöyle demişti, aynen aktarıyorum havacılıkta kurallar kanla yazılır, telafisi yoktur tercüme ediyorum , o kurallar konduysa uyacaksın, ben zikimle kullanıyorum lan bunu diyemezsin havacılığa gönül vermiş herkes bunu küfür olarak kabul eder , ki bende bu başlıktaki sözü küfür kabül ederim havacılıkta öle ben şu kuralı boşverim gibi bir lüksün OLAMAZ, çünkü sadece kendi hayatından mesul değilsindir yüzlerce, yeri gelir binlerce hayatın kaderi senin elindedir, yabancılar misal herhangi bir aciliyet anında pilota sordukları ilk soru, how many souls on board , dır bunu türkçeye çevirirsen saçma olur ama eğer adamların mantığını anlarsan sana mantıklı gelir ama sen bu kafada değil hala ordaki türk pilotu kurtarmakta aklın bunu anlayabilmiş de değilim nerden kaynaklanıyor bu aşk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 asıl önemli mevzu da pilot olmakta değil iş bulmakta 60-100k euro civarı parası olan yada kredi çekebilen mühendis kafasında adamların da - idda ediyorum ( çok mal değilse eğer ) hepsi pilot olabilir iş bulmak ayrı torpile bakar bu da bir gerçektir olamıyorsan pilot bu senin mallığındır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 öyle standart prosedür falan deyip geçmeyin adam like a boss indirmiş sonuçta sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 o nehre inen adam zaten like a boss kıvamında takılıyor herif heroo falan ilan edildi diye biliyorum ben Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karea Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 hayır konuyla uzaktan yakından alakası olmayan adamlar ahkam kesiyor bide bizi host most yapıyor gel de delirme ya /grrrr Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 hepinizin yolcu olduğunu düşünürsek... gereksiz yorumlardan kaçınalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Karea said: asıl önemli mevzu da pilot olmakta değil iş bulmakta 60-100k euro civarı parası olan yada kredi çekebilen mühendis kafasında adamların da - idda ediyorum ( çok mal değilse eğer ) hepsi pilot olabilir iş bulmak ayrı torpile bakar bu da bir gerçektir olamıyorsan pilot bu senin mallığındır +1 bi tane tanıyorum. inşaat müh eleman, pilot kaç senedir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Karea said: burdan cevap veriyorum sana güzel kardeşim uni den bir hocam şöyle demişti, aynen aktarıyorum havacılıkta kurallar kanla yazılır, telafisi yoktur tercüme ediyorum , o kurallar konduysa uyacaksın, ben zikimle kullanıyorum lan bunu diyemezsin havacılığa gönül vermiş herkes bunu küfür olarak kabul eder , ki bende bu başlıktaki sözü küfür kabül ederim havacılıkta öle ben şu kuralı boşverim gibi bir lüksün OLAMAZ, çünkü sadece kendi hayatından mesul değilsindir yüzlerce, yeri gelir binlerce hayatın kaderi senin elindedir, yabancılar misal herhangi bir aciliyet anında pilota sordukları ilk soru, how many souls on board , dır bunu türkçeye çevirirsen saçma olur ama eğer adamların mantığını anlarsan sana mantıklı gelir ama sen bu kafada değil hala ordaki türk pilotu kurtarmakta aklın bunu anlayabilmiş de değilim nerden kaynaklanıyor bu aşk offf adam çok vahim. Ya bana "geçen kokpite girdim mamut abi apış arasını karıştırıyordu" verileriyle gelme. hala bık bık. Diyorum ki, DONANIMSIZ ADAM THY DE PİLOT OLAMAZ! sen havacılıkta kurallarını neyle yazarsın bilmem, nerenle uçak kullanırsın bilmem ama tekrar söylüyorum en başından beri savunduğum şeyi donanımsız adam thy de pilot olamaz. Bak iş ahlakı ya da profesyonellikten bahsetmiyorum. En başından beri savunduğum şu cümleyi anlayamıyorsun ne yazık ki. Benim pilotlara bir aşkım yok ama sanırım senin bir yaran var. Ben ne türk pilotların çok efsane olduğunu ne de THY'nin muhteşem bir kurum olduğunu savunuyorum. Farkındaysan postlarımı sürekli başka yere çekmeye çalışıyorsun. Pilot mu olamadın kuzum, nedir? Sanırım tekniker ya da host kaprislerindesin. O yüzden fazla uzatmak istemiyorum. 1- Donanımsız adam thy de pilot olamaz. 2- Bana türk pilotlarının yaptığı kaza istatistiklerini çıkar ona göre konuşalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Arkadaşım bizde sana 'yeterli şartı' bu minimum da olabilir gösteriyorsan her türlü çalışırsın yapanlar var diyoruz sen bizi dinlemiyorsun ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 quote olayının bokunu çıkartmayın. burada uçak gibi uçarsınız, sınavsız pilot olursunuz gibi iğrenç espriler var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 wastyrx said: Arkadaşım bizde sana 'yeterli şartı' bu minimum da olabilir gösteriyorsan her türlü çalışırsın yapanlar var diyoruz sen bizi dinlemiyorsun ki nedir minumumu? Bana onu gösterin yahu. Ben lise mezunu bir insansam ingilizcem yoksa pilot olabiliyor muyum? 'yeterli şart' nedir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 -Torpil -Pilotluk sertifikası ve belli bi uçuş saatin -Üniversite mezunu ol -Yabancı dil -Herhangi bir sağlık sorunun olmasın Uçmaya karşı bi engelin olmasın kısaca Bitti. xoxo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 :D 'donanımlı insan' kavramını google'da arayabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 wastyrx said: Gerekli sağlık şartlarını sağlıyorsanız geçen sene 150 bindi eğitimin fiyatı. 2 yıl sonra eğitim bittiğinde gidip başvuru yapabiliyorsunuz istediğiniz taşıma şirketine. Ben düşünüyordum bi ara ciddi ciddi. Kendimi quotelamayı sevmiyorum pek ama başından beri söylediğimiz buydu yani. 'pilot' olmayan adam gider uçak uçurur falan demedik. Git al sertifikanı sağlığında iyi olsun her türlü THY de çalışabilirsin. Dediğimiz buydu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Benim dediğim ve hala sizin anlayamadınız. Pilot olup olmamak değil, THY de pilot olup olmamak. 1- Zaten yazdığın şartlar, kişiyi donanımlı yapan şeylerdir. 2- Sadece safi bir eğitim aldın diye THY de pilot olamazsın. 3- Pilot olmak için zaten hardvard, yale mezunu adamlara bakılmıyor 4- Türkiye'nin önde gelen ünilerinden özellikle mühendislik ve havacılık alanından mezun kişiler tercih ediliyor. 5- Anadolu üni de bile totalde 60bin euro ödeyip 4 sene pilotaj eğitimi alan adamlar bile THY ye zor seçiliyor Gider pegasusta olursun orada burada olursun ama safi eğitiminle THY de pilot olamazsın. Yıllık 93bin euroluk geliri yedirmezler kolay kolay. Elinin altında internet var, facebook, paticik dışında sitelerden çık ve azıcık araştırma yap. yordun beni yemin ediyorum. o yüzden ne istiyorsan salla, daha bu kafalara bir şey yapamam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2011 ya donanımı boşver iş ahlakı, profesyonellik olmadan sonra nanay bence bu konuda da sıkı bir deneyim getirmesi gerekiyor eğer yapmıyorsa hali hazırda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar