Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yeni modding sistemi


Seru

Öne çıkan mesajlar

Millet SW:Tor'da modding sistemi değişmiş sanırım. Minibuste okudum, tamamını okuyamasam da sanırım Skyrim'e benzer bir disenchant daha sonrasında oradan çıkan özelliği başka bir silah koyma gibi şeyler eklenmiş.

Ayrıntılı açıklama için; http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=11832962#edit11832962



Let's discuss!

Edit: Pardon crafting demişim, modding olacaktı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben son iki beta'da bu yazılanları parça parça gördüm;

1. Haftasonu Betası:
-Burada reverse engineering vardı ve sanırım Craft'ine sahip olduğunuz her şeyi reverse engineer yapabiliyordunuz. Yani artificer'sanız, kristaller, lightsaber'ları gibi.
-Mavi itemlarda modding slot vardı ve mod edilebiliyordu. Modlar çıkartılabiliyordu.
-Craft ettiğiniz itemlar içinde modlar ile geliyordu.

2. Haftasonu Betası:
-Reverse engineer'ı sadece kendi yaptığınız veya bound olmamış itemlara yapabiliyordunuz sanırım.
-Mod socketi olan gördüğüm tüm itemlar turuncu idi.
Craft ettiğiniz modable itemlar içi boş geliyordu. Siz socketleri dolduruyordunuz.

Açıkçası yeni hali daha iyi olmuş, eski hali çok saçma idi, cidden içi dolu gelince itemların, yapamadığınız mod'ları dolaylı yoldan yapabilir hale geliyordunuz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Seru said:

pcguru said:

evet doğrudur son 2 bet o şekildeydi.


herkese açık beta'da böyle değildi, mesela mod için workbench gerekiyordu. yeni sisteme göre workbench olmadan heryerde yapılabilecek. ayrıca disenchnat gibi birşey de yoktu, şimdi varmış. vs.


disenchant da vardı, her yerde mod yapmada vardı. Sadece low level bir questte sana o workbench i kullanmayı öğrettiği için rada yapıyordun. anlaşılan son 2 betada mod değiştirmeyi ve item enchant'ı denememişsin. :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...