forgiver Mesaj tarihi: Aralık 2, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2011 neden kompressor, fakir imajı değil mi http://www.prizmabilisim.com/content_files/prd_images/kompresor-2.jpg olayı nedir bu tür mercedeslerin
senko Mesaj tarihi: Aralık 2, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2011 kompresör her yerde kompresör sör kompre
Karea Mesaj tarihi: Aralık 2, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2011 bilgisayarın tozunu topağını süper alır, ayrıca yurtdışında yaprakları felan üfürüp temizliyorlar bunla, onun için
Seperate Mesaj tarihi: Aralık 2, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2011 sonbaharda yoldan geçince yol kenarındaki yaprakları kaldırıyorsun o torkla onçün
roket adam Mesaj tarihi: Aralık 2, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2011 SUPIRÇARJCHIR çok amerigan değil mi? MERCEDES ES DIĞRAĞYHUNDERĞRTSIVANSIİİİİGGGJHHKK KOMMPPREESSSOOORR daha alman duruyor, daha kalantor, daha testisli.
Kendercik Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesela arabanın arkasında AMG yazması yerine KOMPRESSOR yazması da daha testisli geliyor gözüme. Tamam, AMG çok sevdiğim bir marka ama açılımı Ahmet Mehmet Gebze gibi bir şey.
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 kompressor guzel ama turbosuz fasulya
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Selam, Turbonun devreye girmesi için belirli bir egzoz basıncının oluşması gerekir. Devreye girene kadar deli bir güç artışı olmaz, turbosuz bir motor karakterinde olur. Kompresör denen zibidi ise zincir ile motordan tahrik alır. Rolantiden itibaren devrededir. Turbodaki gibi boş devir bandına izin vermez ama turbo kadar da yüksek devirlerde coşturmaz diye bilirim. Bu sebeple VW bu 2 teknolojiyi birleştirdi ve güzel 1.4 motorlar yarattı. 1.8 ve 2.0 motor hacimleri için de bu tarz kombine sistemler görmek isteriz. Saygılar.
nomsaR Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Kendercik said: Mesela arabanın arkasında AMG yazması yerine KOMPRESSOR yazması da daha testisli geliyor gözüme. Tamam, AMG çok sevdiğim bir marka ama açılımı Ahmet Mehmet Gebze gibi bir şey. o amg AUUUAGOYİM değil mi ya hehe.
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 paramecium said: Selam, Turbonun devreye girmesi için belirli bir egzoz basıncının oluşması gerekir. Devreye girene kadar deli bir güç artışı olmaz, turbosuz bir motor karakterinde olur. Kompresör denen zibidi ise zincir ile motordan tahrik alır. Rolantiden itibaren devrededir. Turbodaki gibi boş devir bandına izin vermez ama turbo kadar da yüksek devirlerde coşturmaz diye bilirim. Bu sebeple VW bu 2 teknolojiyi birleştirdi ve güzel 1.4 motorlar yarattı. 1.8 ve 2.0 motor hacimleri için de bu tarz kombine sistemler görmek isteriz. Saygılar.SC hatta devir yukseldikce motor verimi çalmaya başlar diye bilyorum ben
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Selam, Devir yükseldikçe basacağı hava miktarı artacak. Bu debi için ihtiyacı olan güç de artacak. Bu güç de zincir ile bir yerlerden çekilecek. Bakınız klima kompresörü. Tabi onda güç sabit :) Saygılar.
LordVithar Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Artık benzinli motorları (cgi) kompressor yerine turbolu üretiliyor.
saplashaman Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 en basitinden e 200 kompressor keyfini hiç bir turbolu araçta göremedim ben tfsi denen ucubelerde bile:D
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 arkadan itişten kaynaklanıyo olmasın o
heroLion Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Onun kendine has bir sesi var böyle turbo sesinden biraz daha tok bi uğultu seklinde. Budur!
saplashaman Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2011 yok bende 4 senedir varda e 200 önden itişli sanıyordum,bedford kamyonmu bu şafttan ses gelsin hacım :D
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 4, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2011 önden çeker, arkadan iter, sesi, tok değil çığlık şeklindedir daha zitade
Kendercik Mesaj tarihi: Aralık 4, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 4, 2011 nomsaR said: Kendercik said: Mesela arabanın arkasında AMG yazması yerine KOMPRESSOR yazması da daha testisli geliyor gözüme. Tamam, AMG çok sevdiğim bir marka ama açılımı Ahmet Mehmet Gebze gibi bir şey. o amg AUUUAGOYİM değil mi ya hehe. Yok hakkaten dediğim gibi AMG'nin açılımı. İlk iki harf ortakların isimleri, son harf de ismi ilk geçen ortağın doğumyerinin adı. Gebze bile denilemez hatta, firmayla hiçbir ilgisi yok. Sadece doğumyeri. etki altında kaldığımdan herhalde, son harfi yazarken sürekli "K"ye gitti elim :D
Öne çıkan mesajlar