Oymanq Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Ben anlamadım bu işi arkadaş terran 200 olsa zergin üstünden geçer altından çıkar biz 3-3 upgli 200 oluyoruz tıss.. Mal gibi roach massleyip yenilip "abi bu toss imba yeaa" diyen dostlara şiddetle tavsiye ediyorum... http://www.mediafire.com/?xm4fj7uuam13mf9 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 maç kaybeden gelip terran diye ağlıyor abi. maç pvz bile olsa sonuç aynı hah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LM Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 huun said: maç kaybeden gelip terran diye ağlıyor abi. maç pvz bile olsa sonuç aynı hah abi ne ya, yaş kaç oldu hala abi çekiosun peo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BoRaA Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Dakka 13 . techliyen bir z ye karsi 3. expi dakka 16 da atarsan. 1 dene obs basip ultralari gormezsen , cololari main forcela ic ice tutarsan (1+a+click), adamin baneling gittigini gormene ragmen blink upgradei almazsan, o kadar ultra varken 1 tane olsin immo cikmazsa, 6 ultraya karsi force field atarsan, tam 30. dakkaya kadar z explerini 1 kez zorlamazsan (drop dahil) dakka 30 da dt geliyo ,ground force u 3 lemene ragmen esas dps gorevini ustlenen voidlare 1 tane bile weapon upgrade almazsan , 20 dakkadir infestor iyniyan adama 1 tane ht dahi cikmazsan, oyun boyu air force tasiyip dakka 45 e gelmis bir oyunda (adamda 10 infestor var 2 archonu alip butun voidleri aldi) mother ship basmiyorsan evet Z OP Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sleeep Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Yapma abi gözünü seviyim toss imbanın allahı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oymanq Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 BoRaA said: Dakka 13 . techliyen bir z ye karsi 3. expi dakka 16 da atarsan. 1 dene obs basip ultralari gormezsen , cololari main forcela ic ice tutarsan (1+a+click), adamin baneling gittigini gormene ragmen blink upgradei almazsan, o kadar ultra varken 1 tane olsin immo cikmazsa, 6 ultraya karsi force field atarsan, tam 30. dakkaya kadar z explerini 1 kez zorlamazsan (drop dahil) dakka 30 da dt geliyo ,ground force u 3 lemene ragmen esas dps gorevini ustlenen voidlare 1 tane bile weapon upgrade almazsan , 20 dakkadir infestor iyniyan adama 1 tane ht dahi cikmazsan, oyun boyu air force tasiyip dakka 45 e gelmis bir oyunda (adamda 10 infestor var 2 archonu alip butun voidleri aldi) mother ship basmiyorsan evet Z OP Bunların hepsini yapabiliyormusun sen? Ben mc dahil yapan görmedimde o yüzden soruyorum. Sen observer basayım bakayım o sırada çayımı koyayım dersen basede sanırım 100adet muta olur. Oyun turn based strateji olsaydı dediğinin hepsi yapılabilirdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sensei Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 BoRaA said: 6 ultraya karsi force field atarsan O forcefield'lar banelinglerin gelmesini geciktirmek içindirki colo'lar seri atış yapabildi. 2 sn'de tutsa 2 atış demek, ki o ff'leri rich çıkışını kapatacak şekilde sol tarafa atmasaydı, oyun orada bitecekti. Oyuna gelecek olursak, z'nin sadece fungal ve sadece 2 yerde NP atması dışında micro yapmadığını göz önüne alırsak ekonomi değil ama savaşları 1A ile oynadı diyebiliriz değilmi? Ama böyle bir orduyu P ile karşılamak için gereken army'i üretmek ayrı bir dert, kontrol etmesi ayrı bir dert, p'yi biraz ele almalı bilizz... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BoRaA Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 ben bunlari yapiyorum demedim ama bunlarin hicbirini yapmadiysan irka laf demek pek mantikli degil. Obsu gectim ultra scout icin bastigin phonixleri de kullanabilirdin. ultra + infestor+ling e inatla colo basip onlarine saniyede eriyen zealari koyuyorsan e bi zahmet kaybet ki gene soyluyorum bastigin cololar mainforce la ic ice her combatta dikkatini cekerim. Epic oyuncularin ornek gosterilmesi daha da bir garip, karsindaki de stephano deil, ben bunlarin yapilmasi gerekliydi bence dedim bunlari ben taktik olarak yapsamda mikro konusunda yetersiz oldugum icin alt seviye bir master oyuncusuyum. banelingler icin harcanan 600 gaz cok daha efektif kullanilirdi.ultraya 1 sn ligine move verse ne anlami kalicakti ? Ultra ve infestor icin feedback ve immortal kullanmak cok yetenek istiyen birsey mi acaba ? 1 dropla 6-7 tane zea warplamak ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oymanq Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 yahu adamda oyunun en hızlı ünitesi zergling var hemde +3 upgli adama yapacağım zea warplamasının adama vereceği zarar 3-4 drone adam saniyeler içinde zeaları eritir. Elimde sentry varken (oyun başı basılmış) ff atmiyimmi ? Napiyim ölsünlermi. Adamda infestor var deli gibi ling var sen benden immo basmamı bekliyosun. Tamam ultra varda adamda bir ton zergling var. O cololar olmasa adam bunu görüp sırf zergling bassa benim orduyu eritir. Blink basmamak hata olabilir ama zaten stalker basmadığım için pek efektif olacağını sanmam. Hem templar bas hem immo bas hem colo bas hem voidin hava upgini yap bu arada karayı 3-3'le o sırada observer bas scoutla hacı bunlar aynı anda yapılabiliyor mu? Mineral , gaz yetiyormu bunlara. Birşeyleri yaparken birşeylerden feraget ediyosun. Böyle herşeyi basayım hem 200 olayım hayat güzel olsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HighSelf Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 terran öper ne ya ? 14 yeto olamaz bi forumda. hepsi dengeli, blizzarda güvenim tam benim. toss moss yok öyle yağma Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BoRaA Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Ya eskilerden birisin bu kadar gozu kara haraslamanin mantigini anlamiyorum. oyun boyu kac colosus bastin kac stalker bastin bak o zaman sayilarina kendi macini dikkatli izle. immortal range 6 5 degil dimi immortallar atack verirken bazi unitelerle yan yana oluyor ve surround olmasi oldukca zorlasiyor + bastigin stalkerlar bazilari yerine gene immo bassan ultralari focusladigin zaman ultrami kalicak ? + basma kalip seyler soyluyorsun base e zea yapsam ling var eriycek diye. oynadigin seviye adamlar ya fazla ling yollar yada yenisinin cikmasini bekler 2 durumdada sen verebilecegin kadar zarari verirsin. adam main force dan ordu cekse gene kardasin cikanlari yollasa gene kardasin o kadar void bastin voidleri kaybettigin combata bak 2 tane archonu aldi adam ve splash damage le voidler eridi formation hataliysa adam ne yapsin ? o kadar stalker ve colo yapana kadar hadi feda et tanklasin diye zea basip feedback atsan ki adam 200 health cok infestor gezdirdi gene infestorlar gidicek denemesi bedava. ha gene tatmin etmediyse daha cok ladder atman en iyisi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Spartacus_ Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Bu konu "ben 200/200 oldum, o halde kaybetmemeliyim" mantığıyla açılmış, başka bir açıklamasını göremiyorum. Oyunun hangi aşamasında Protoss'un bariz üstünlüğü var ki yenilince "Zerg OP" diye konu açma gereği duyuluyor? Oyun boyunca Zerg upgradelerde önde, golda karşı yapılan ilk pushun da başarısız olması sonucunda ekonomik olarak da öne geçiyor, ultraliske nispeten rahat bir şekilde tech ediyor ve Protoss bütün maç boyunca fungal ve banelinglere karşı ordusunu bir top halinde tutuyor, hiç ayırmaya ya da blink yapmaya zahmet etmiyor. Bu maçı niye kazanmayı bekliyordun ki, anlayamadım. Void rayler olmasaydı oyun bu kadar bile uzamazdı. Oyunun dengeli olması için Protoss 200/200 ve 3-3 yaptığında "I win" tuşu mu çıkması gerekiyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oymanq Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 evet I win tuşu olması gerekiyor. Nerde bu tuş kim çaldı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
harristhegosu Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 replayi izlemedim , yazilanlari okumadim (huun haric) ama p bariz op z daha da op , terran gene kasiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2011 LM said: abi ne ya, yaş kaç oldu hala abi çekiosun peo sen önce delikanlı gibi o sigara paketini masaya koymayı öğren lan önce. sonrası erkeklerin arasındaki bir muhabbet :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Desu Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 konuyla alakasız ek bilgi, oGsMC 1.5 hafta önce Code A'dan da düştü. GSL de yok artık qualifierdan geçmek zorunda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sensei Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Bu oyun her zaman Tripod gibi olmuştur. Bir tarafın ayağı kayar diğer 2 taraf ona yüklenir. Zaman zaman blizzard tepeden tutar çeker ve ayakları tekrar dengeye oturur. Şu anda 3 ırktan en zayıfı protoss, diğer iki ırk yere daha sağlam basıyor. Bence bu herşekilde görülebilir bir durum. Patch'ler geldikçe belki bu durum diğer ırklara olucak ama zamanla dengeye duyulan ihtiyaç azalıcak ve en sonunda 3 ayakta yere tam oturacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Spartacus_ Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Protoss sadece Kore'de zor başarısız sonuçlar elde ediyordu. Patch'ten sonra o da oldukça azaldı. Patchten sonraki kısa süre içinde Killer dünyadaki en iyi TvP oyuncularından Polt'u iki kere yendi, GSTL yarı finallerinde iki Protoss oyuncusu 4 kill yaparak takımlarını finale taşıdı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
harristhegosu Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Sc2 de dengeden ziyade oyun basli baslina tirt , kesinlikle buyuk degisiklikler lazim basta ekonomi ve unit control olayinda falan . Gerisi gelir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oymanq Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Gsl Code S'de son 16'ya kalan oyuncular: 10Terran , 5 zerg , 1 Protoss Not: Tek kalan protoss tsl killer az önce oynanan maçta elendi.2011 MLG Pro Circuit/Anaheim sıralaması 6 Terran 2 protoss 1 zerg Şimdi oyun dengede diye sayıklamaya devam edebilirsiniz ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LM Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 adam koskoca harris lan, imba diosa imbadır. bütün dünya mal zaten oynuolar öle işte kafalarına göre Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 boxer, mma, mvp vs naniwa, huk hehe bu oyuncular arasında bu tipler birinci olsa işte o zaman balans konusuna değinebilirdik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GambitSC Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Starcraft Irk Dengesi konulu tartışmaları hayranlıkla takip etmemek imkansız :) Herhangi bir sonuç çıkması mümkün olmadan (hatta beklenmeden) tartışılan ender konulardan bir tanesi. Bence keyifli de bir tartışma ve oyuna da keyif katan öğelerden. Çok detaya girmeden fikirlerimi belirteyim Bence oyunun dengeli olduğunu kimse iddia edemez. Oyundaki ırkları Elma, Armut ve Portakal'a benzetiyorum. Bunları kıyaslamak kadar zor herhalde ırkları kıyaslamak. Irkların dengesini kıyasladığımız büyüklük nedir? Herhalde en temel soru bu. Eğer sonuca bakıyorsak, yani oyun sonunda kazanan taraf olma olasılığı olarak değerlendiriyorsak: - Oyuncu düzeyleri (diamond - master - gm - pro - überpro gibi) - Haritanın ırkın özellikleriyle etkileşimi gibi görece ölçülebilir faktörler işin içinde olduğu gibi, oyuncunun kondüsyonu gibi ölçülmesi pek mümkün olmayan durumlar da var. Şimdi benim gidip diamond halimle boxer vs huk dengesini referans almam doğru olmaz. Irkları, bir ırkın oyunun X dakikasında elde edebileceği teorik maksimum veya ortalama DPS, income, POP olarak matematiksel karşılaştırmanın pek bir anlamı olmayacaktır, olay modellenebilecek karmaşıklığın ötesinde. Öyleyse en somut ölçüt nedir? Kazanma istatistikleri. Sonuç olarak Blizzard da bir şeyleri buff / nerf yaparken bu istatistikleri dengelemeye çalışıyor. Zaten adamların elinde hayal edemeyeceğimiz kadar veri var. Dolayısıyla adamların yaptıkları sezgisel değişikliklerle 2-3 sene içeris inde kazanma oranlarını çoğu seviye ve haritada dengeleyeceklerine şüphem yok. Bana sorarsanız oyunun bütün zevki zaten bu imba durumları saptamak ve sömürmek. Eşit kaynakla üretilmiş 2 ordu, çarpışma şartlarına göre gayet imba şekilde savaştan çıkabilir sonuç olarak. Bir de ufak hatırlatma istediğimiz ırkla oynamakta özgürüz en nihayetinde :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oymanq Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 huun said: boxer, mma, mvp vs naniwa, huk hehe bu oyuncular arasında bu tipler birinci olsa işte o zaman balans konusuna değinebilirdik. evet abi mc olsa hepsini ezerdi dimi? Bir dakika! Mc artık code A bile değil :) ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BoRaA Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 . sc1 de bir cok defa sadece t lerin domine ettigi sadece p lerin domine ettigi turnuvalar oldu cikipta biri 10 yil sonra balance yookkk balance yoook diye gevelemedi. bunlara ragmen oyunu bildigini dusunenler varsa az daha kassinda tr de bir GM olsun bari. yoksa eveleyip gevelemeyin. hatalarini soyledigimiz insanlar bunlari kabul etme olgunlugunu gosteremiyorsa , baskalarida oyun soyle kotu boyle kotu diyorsa wallaha milyon adamin oynadigi oyunu1 kisi beyenmiyorsa cozum basit uninstall sc2`. gidip 1 turnuvadan ornek veriyorsan http://eu.battle.net/sc2/en/blog/2995653/StarCraft_II_Balance_Snapshot_-22_09_2011#blog korede plerin sikinti cektigi dogru. avrupada pvz lere bakin bakalim master ve gm oyuncularina. isinize gelecek kanit gosteriyorsaniz buyrun bunuda kendi lehinize cevirin aaa tabi akil edersiniz bu yuzdeler yapilirken oyuncu sayisinida dusunun kore de p mi fazla t mi z mi . gls maclarindaki pvt lerde sorun var dendigi taktirde sadece buna katilirim sadece buna. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar