Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Allah belanı versin turktelekom


Joker

Öne çıkan mesajlar

Aktif kullanımdayken adamlar bizim numramızı bi başkasına vermişler. yaklaşık yarım saattir müşteri hizmetlerini arıyorum ve 10 dklık zorlu tuşlamaların ardından yetkiliye bağlanacakken telefon kesiliyor. 3 kere denendi onaylandı.
ceptende bana bi 5 lira geçirdi ayaküstü.

Teşekkürker Türk Telekom
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

En temizi callcenter ama orada soyle bisey var sen sakin olacaksinki karsidaki panik yapmadan algisi acik sekilde seni dinleyip kayit acacak sonra onun hizli cozulmesi icin ust birime mail atacak va 1dkda cozulecek oyle abartilacak bir durum degil aslinda ama sana cevap temsilcide yapamaz yetkisi disindadir yuksek ihtimal.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Callcenter kadar gıcık birşey yok zaten hangi şirket olursa olsun hepsi müşteri avutma işinden başka birşey yapmıyor, türktelekomun da ne kadar boka batık halde olduğu zaten aşikar en güzeli ev telefonu kullanmamak ama o da olmuyor işte lazım bir yerde.. Numaranızı başka birisine satmaları da komik olmuş. Peki sizin numaranız hala aynı mı değişti mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

callcenter hiçbir halta yaramıyor
daha yeni test edildi onaylandı

direk en yakın telekom müdürlüğüne git, şikayet dilekçesi yaz ver. saniyesinde bitarafları tutuşuyor. hatta öyle bir imkanın varsa dilekçede belirtip kullandığın hizmetlerini kapattır. sana ulaşıp yalvarıp yakarırlar. hatta büyük ihtimalle o hizmeti ücretsiz verirler birkaç ay
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Geçen sene aynı olay benimde başıma geldi. Akşama kadar sorun modem yada splitterdandır diye uğraştım. En son müşteri hizmetlerini aradım. Ertesi gün sabahın köründe adamlar gelip hallettiler. Dışarıda kutularda olan bir sorun. Kablolama yaparken yanlış bağlanmış felan. Büyütülecek, sinir stres yapılacak birşey değil. Arıza bırakıp bekleyeceksin. 2 günü bulmuyor çözülmesi. En azından burada öyle...

Ama bağlantılar bu aralar yine bok gibi. Konu başlığına katılmadan edemeyeceğim...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dendiği gibi genel müdürlük en doğrusu, hatta dilekçeyle kalma orda çık adamın yanına yanında çözdür sorunu.

3-4 ay önce hattı kapatmak için dilekçe vermiştim ben işleme bile koymamışlar, sonra gittim müdürlüğe yalvardı yakardı bu kampanya şu kampanya, hatta bi ara 6 ay hiç ücret almayalım falan dedi. Kapatmadan çıkmam dedim, yanımda girdi sisteme. Öyle yapamayız 3-5 gün alıyo falan hikaye.

Daha öncede eve giren kablo kopukmuş, defalarca aradık bi hafta boyunca kimse gelmedi, kendimiz alıp çektik 25 metre kablo, adam 10 gün sonra geldi kablonun uçlarını sabitledi o kadar, bi de aferin gençler kafanız çalışıyo dedi dalga geçer gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BaaL said:

ABV telekom. vereceginiz hizmetin agzını yüzünü silkeleyim


arıyorum hizmet servisini utanmadan bide "şuan sistemimizdeki bir arızadan dolayı hat kontrolü yapamıyoruz" diyor.
neyi doğru yapıyorsunuz ulan zaten


aynı şeyi geçen hafta ben yaşadım her gün.
twitter'ın varsa TTNetDestek'e cep telini ve hizmet numaranı yaz yardımcı oluyorlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bende internetten yalın internet başvurusu yaptım 2 hafta sonra telefon açtılar oturduğunuz yerde yok normal internet ve telefon bağlıcaz dediler iyi dedim 1.5 hafta geçti birisi geldi telefon taktı 1.5 hata daha geçti sonra kimse gelmiyor baktım ben gittim telekoma dedim bağlamıcaksanız bağlamıcaz deyin 1 ay internet bağlanmasını mı beklicem ben istanbulun orta yerinde ondan sonra adamlar 1 saat içinde çat diye bağladılar interneti ama yani kimsenin umrunda değil illa oraya gidip fırça atman gerekiyor birde sonra diyorlar ki size yalında bağlamışlar bi bakın fatura gelirse gelin dilekçe yazın diyor bana şaka gibi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...