Joker Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Aktif kullanımdayken adamlar bizim numramızı bi başkasına vermişler. yaklaşık yarım saattir müşteri hizmetlerini arıyorum ve 10 dklık zorlu tuşlamaların ardından yetkiliye bağlanacakken telefon kesiliyor. 3 kere denendi onaylandı. ceptende bana bi 5 lira geçirdi ayaküstü. Teşekkürker Türk Telekom Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 öyle bir şey teknik olarak mümkün değil ki ya? mümkün mü? ŞSKDF Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 bizde öğrenmiş olduk. kendi numaramızı arıyoruz başkası çıkıyor. elemanda türktelekom yeni verdi bu numarayı dedi. adamda muzdaripti bi halledemediler diyip oda dert yakınıyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 biz ona ergenekon diyoruz muhtemelen sizi dinliyorlar.sizi dinleyen ajan ile konuşmuşsunuz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 dilekçe yazıp doğru en yakın telekom müdürlüğüne. telefonla çok zor çözülmesi. bi kaç yıl önce benzeri olmuştu bi arkadaşa. gayrettepedeki o yere gidip halletmişti sonradan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2011 bizede 5 sene öncesinden fatura kestiler saolsunlar. soygun resmen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DareJedi Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 En temizi callcenter ama orada soyle bisey var sen sakin olacaksinki karsidaki panik yapmadan algisi acik sekilde seni dinleyip kayit acacak sonra onun hizli cozulmesi icin ust birime mail atacak va 1dkda cozulecek oyle abartilacak bir durum degil aslinda ama sana cevap temsilcide yapamaz yetkisi disindadir yuksek ihtimal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kavurma Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Callcenter kadar gıcık birşey yok zaten hangi şirket olursa olsun hepsi müşteri avutma işinden başka birşey yapmıyor, türktelekomun da ne kadar boka batık halde olduğu zaten aşikar en güzeli ev telefonu kullanmamak ama o da olmuyor işte lazım bir yerde.. Numaranızı başka birisine satmaları da komik olmuş. Peki sizin numaranız hala aynı mı değişti mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 callcenter hiçbir halta yaramıyor daha yeni test edildi onaylandı direk en yakın telekom müdürlüğüne git, şikayet dilekçesi yaz ver. saniyesinde bitarafları tutuşuyor. hatta öyle bir imkanın varsa dilekçede belirtip kullandığın hizmetlerini kapattır. sana ulaşıp yalvarıp yakarırlar. hatta büyük ihtimalle o hizmeti ücretsiz verirler birkaç ay Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Geçen sene aynı olay benimde başıma geldi. Akşama kadar sorun modem yada splitterdandır diye uğraştım. En son müşteri hizmetlerini aradım. Ertesi gün sabahın köründe adamlar gelip hallettiler. Dışarıda kutularda olan bir sorun. Kablolama yaparken yanlış bağlanmış felan. Büyütülecek, sinir stres yapılacak birşey değil. Arıza bırakıp bekleyeceksin. 2 günü bulmuyor çözülmesi. En azından burada öyle... Ama bağlantılar bu aralar yine bok gibi. Konu başlığına katılmadan edemeyeceğim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genwa Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2011 Dendiği gibi genel müdürlük en doğrusu, hatta dilekçeyle kalma orda çık adamın yanına yanında çözdür sorunu. 3-4 ay önce hattı kapatmak için dilekçe vermiştim ben işleme bile koymamışlar, sonra gittim müdürlüğe yalvardı yakardı bu kampanya şu kampanya, hatta bi ara 6 ay hiç ücret almayalım falan dedi. Kapatmadan çıkmam dedim, yanımda girdi sisteme. Öyle yapamayız 3-5 gün alıyo falan hikaye. Daha öncede eve giren kablo kopukmuş, defalarca aradık bi hafta boyunca kimse gelmedi, kendimiz alıp çektik 25 metre kablo, adam 10 gün sonra geldi kablonun uçlarını sabitledi o kadar, bi de aferin gençler kafanız çalışıyo dedi dalga geçer gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Ekim 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2011 ABV telekom. vereceginiz hizmetin agzını yüzünü silkeleyim arıyorum hizmet servisini utanmadan bide "şuan sistemimizdeki bir arızadan dolayı hat kontrolü yapamıyoruz" diyor. neyi doğru yapıyorsunuz ulan zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BiTcH_oFBaT Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 call center dediğiniz yerdeki insanlar aslında robot. karşısındaki ekrandakini okuyor sadece. yani sen onun karşısındakinden bir başka şey sorarsan error veriyor aynı şeyi tekrarlıyor. yerinde gördüm çünkü. adamında elinde değil ona verilen talimat o. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BiTcH_oFBaT Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 BaaL said: ABV telekom. vereceginiz hizmetin agzını yüzünü silkeleyim arıyorum hizmet servisini utanmadan bide "şuan sistemimizdeki bir arızadan dolayı hat kontrolü yapamıyoruz" diyor. neyi doğru yapıyorsunuz ulan zaten aynı şeyi geçen hafta ben yaşadım her gün. twitter'ın varsa TTNetDestek'e cep telini ve hizmet numaranı yaz yardımcı oluyorlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hamsilipilav Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2011 bende internetten yalın internet başvurusu yaptım 2 hafta sonra telefon açtılar oturduğunuz yerde yok normal internet ve telefon bağlıcaz dediler iyi dedim 1.5 hafta geçti birisi geldi telefon taktı 1.5 hata daha geçti sonra kimse gelmiyor baktım ben gittim telekoma dedim bağlamıcaksanız bağlamıcaz deyin 1 ay internet bağlanmasını mı beklicem ben istanbulun orta yerinde ondan sonra adamlar 1 saat içinde çat diye bağladılar interneti ama yani kimsenin umrunda değil illa oraya gidip fırça atman gerekiyor birde sonra diyorlar ki size yalında bağlamışlar bi bakın fatura gelirse gelin dilekçe yazın diyor bana şaka gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar